Aseară m-am uitat la Antena 3 şi n-am mai avut timp să scriu. Aşa că astăzi băgăm topuri şi cîteva impresii despre emisiunea de aseară, adunate de pe net.
Cele mai citite articole Blogary în 2012 (conform Google Analytics):
- Explicaţie pentru toţi boii din ţara asta – 6 651 afişări
- Guvernul Mihai Răzvan Ungureanu, în timp real – 3 066 afişări
- Medicul de operaţii pe creier gratis – 2 911 afişări
- Pipa păcii cu papion – 2 786 afişări
- Mihai Răzvan Ungureanu – 2 705 afişări
- Soluţii pentru încheierea protestului – 2 619 afişări
- 1 milion de manifestanţi? – 2 232 afişări
- One bad m*therfucker – 2 179 afişări
- Jurnalismul de Intact, o bugetară şi-o vînzătoare în piaţă – 2 105 afişări
- Cum să scăpăm de Băsescu în 2012 – 2 088 afişări
Adunate de pe net, despre emisiunea de aseară:
Motto: „Domnu’ Gâdea, vă întrerup…Sau, mai bine zis, vă dau un răgaz să vă relaxaţi.”
Robert Borislavski (nu ştiu cine e, dar le-a dat pe twitter la foc automat)
- Ar fi momentul ca MRU sa anunte ca urmeaza emisiunea lui Mircea Badea.
- Hahahahahahaha!!! E clar! Gadea a fost invitatul in emisiune! Primeste si o carte cadou!
- LOL !!!! MRU a vorbit cu Victoras la telefon azi!!! Trezeste-te, Crin!!! Ramai singur in opozitie!
- LOL!!! MRU e autosuspendat din PNL! Crin! Exclude-l repede!
- Dupa emisiunea asta, cred ca Gadea o sa aplice pentru o bursa la „Fundatia Voiculescu”.
- Il intreaba de USL. Crin a scapat periuta de dinti din mana.
- daca Becali era patron la Antena 3, Gadea era schimbat la prima pauza publicitara
- s-ar putea CNA sa interzica prezenta lui MRU la A3. Scene explicite de umilire intelectuala.”
- Credeți că rezistă Ungureanu nebătut pînă la emisiunea lui Mircea Badea? M-aștept ca dintr-o clipă în alta să năvălească în studio Dana Grecu, Ciuvică, Radu Tudor, Ciutacu și Bogdan Teodorescu, să-l lege fedeleș de un par și să-l transporte urlînd și dansînd sălbatic spre un cazan cu apa și legumele gata fierte.
- Mihai Gadea a dat unul dintre cele dificile mai interviuri din viata sa. Dar domnul acela care punea intrebarile a fost binevoitor. A avut unele observatii si chiar a glumit pe alocuri. O seara reusita 😛
- cine mai are dubii ca se comit abuzuri la adresa presei sa dea pe antena 3. dovada e live.
- Care e legatura dintre Voiculescu si MRU? Sunt singurii carora Gidea li se adreseaza cu „domn profesor”!
- Eu zic ca maine o sa iasa lumea indignata sa arda DEX-urile in Piata Universitatii! Carti? Ce carti, dom’le, dumneata n-ai vazut cat costa morcovu’?
Şi cum e cu salutarul (de salutat, zice Gâdea – cam aşa cum fortuit e forţat)
Uitaţi-vă repede, pînă nu cere Intact Media celor de la youtube să-l scoată pentru că încalcă dreptul de proprietate intelectuală!
Eu n-am de zis decît atît: Ironia autentică este extrem de rară. MRU a arătat că o are. E reconfortant, după atîta timp, să vezi şi altceva decît ură cu dinţii strînşi, vîndută drept ironie.
UPDATE. Două observaţii: nu s-a delimitat de PDL şi de candidatura la prezidenţiale.
Si asta din vina cui s-a intamplat?
3 €/luna de aici, 4 €/luna de colo, 2 €/luna de dincolo, 7 €/luna de dincoace…. se aduna.
visezi tu frumos. asta este suma maximă care s-ar putea obține. în realitate, ar merge să acopere găurile mai vechi din deficit
off-topic: un articol excepțional, că tot se vorbește de reformă: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11748921-lis…
Nici Băsescu n-a spus lucrurilor pe nume, CAS-ul se poate și reduce, nu numai plafona, dacă se face curat la compensate. Companiile românești plătesc la greu taxe pe munca angajaților pe care statul corupt le bagă în buzunarul corporațiilor farmaceutice. O tâmpenie incredibilă.
180 de milioane, cam cît ar fi gaura, împărţit la 5 milioane de angajaţi, înseamnă 36 de euro pe an. asta înseamnă 3 euro pe lună. în lei, aproape 13 la un curs de 4,3 lei / €
calcul făcut rotund
Ideea că 180 milioane ar fi o sumă neglijabilă e profund greșită. Lista de compensate e un miliard jumătate și raportul NICE spune doar ce a putut găsi strigător la cer. La astea se mai adaugă banii din echipamente fără rost și alte șmenăreli făcute de directorii de spitale, fie pe bugetul central fie pe banii de la bugetele locale (care vin, în majoritate, de la țentru). Există o întrebare simplă: bugetul sănătății a crescut de vreo 3 ori în ultimii 8 ani. Iar calitatea serviciilor prestate de sistemul de stat e aceeași, dacă nu mai proastă. Unde sunt banii? Nimeni nu poate explica. De unde au venit ei? La asta știu să-ți răspund, din CAS. Asigurările din sănătate nu se reduc ca să îngrașe cei care muncesc niște firme de doctori jmecheri.
Și da, reforma din sănătate e absolut necesară. Numai că nu Arafat a furat banii ăștia, sper să nu revenim la discuția mai veche.
nu spun asta, am făcut un calcul sec și aproximativ. pentru unul cu salariu minim și 5 lei contează. însă nu cred că guvernul ar reduce a doua zi cas-ul, mai degrabă ar acoperi deficite.
A acoperi deficitul e preferabil, asta înseamnă că nu au motiv să crească alte taxe sau să se împrumute ca să crească taxele mai târziu. Asta pe de o parte. Pe de alta, chestiunea deficitelor e de discutat. Deficitele vin de la proasta colectare, în primul rând. Așa cum spuneam, companiile de stat sunt de departe, cu vreo 90%, cei mai răi platnici. Așadar deficitele se rezolvă dacă se execută silit CFR-ul și alte mașini de tocat bani conduse de Necolaiciuci de diverse feluri. Dacă faci asta, dintr-odată cu cei 180-300 de milioane pe care le economisești de la compensate, ai bani să reduci CAS-ul.
Sistemul actual de taxe și protecție socială e o morișcă prin care banii de la cei care plătesc taxe ajung la băieții deștepți (de fapt, moștenitorii fostei securități, aripa economică), în numele protejării intereselor celor sărmani. Cum să privatizăm CFR-ul și alte regii??? Cum să reducem CAS-ul??? Dar sărmanul omul simplu??!!
Din perspectiva asta, calculul cu 13 lei pe angajat pe an nu face decât să protejeze furtul. E prea puțin ca sp merite.
Articolul lui Mixich are meritul de a pune, cu argumente, încă un subiect neatins pe tapet. Iar prioritatea lui MRU asta e, să oprească furtul în numele protecției sociale și să reducă presiunea pe mediul privat care plătește taxe.
@ oglinda-oglinjoara
ai dreptate!!! si ma bucur pentru asta….
Orice Gâdea îşi are gâdele.
Un fleac: l-a decapitat.
Bleen, da este un dragut si finut MRU, doar ca pe banii mei furati de statul ce il reprezintab de multi ani as fi preferat sa iasa la interval si cu ceva asa pentru gustul unui libertarian. MRU este rupt de realitate si sigur ca este bun de presedinte 😉 . I-a zis-o lui Gadea. Wow ce i-a facut-o. Prostul de Gadea ce sa faca si el. S-a straduit sa faca ce poate si stie mai bine, iar mRU i-a tradus constant una si alta de prin dex.
Oricum nenea Ungureanu Conduce un guvern de oameni „reformatori”, care stiu ce fac. Deja am observat ca birocratia excesiva a invins-o , iar evaziunea o stirpeste Blejnar la cererea lui 😉
Superman is back in town 😉
@mirel
Robert Borislavski este un prieten multicultural al meu din Constanta, si, intr-adevar, le-a dat on spot…. multumesc pentru oportunitatea de a ma reintalni cu el, fie si pe twitter 🙂
"prieten multicultural" :))) Suna ca dracu'! (ca sa citez un clasic in viata)
başca aristocrat, bag de seamă:D ))
Când Gâdea dădea semne că s-a săturat, că s-a scurs timpul, că se termină emisiunea (de la 01:55:20 din clipul A3)
MRU: "Lezat?"
G: "Nu?"
MRU: "De ce?'"
G: "Speram, îmi exprimam numai o speranţă că nu…"
MRU: "Nu, îmi pare numai rău că nu vă pot spune atâtea lucruri care ar merita să fie spuse"
<img src="http://i41.tinypic.com/2vis7ev.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic">
Asta-o faţa lui Gâdea la faza cu
"Domul Gâdea, vă întrerup, vă dau posibilitatea…"
"Vă mulţumesc, vă mulţumesc"
"…vă dau un răgaz să vă relaxaţi un pic"
Rog urmariti prestatia lui Ion Cristoiu pe B!.
MRU nu a ciuruit doar Antena 3 ci prestatia ""ziaristilor"" de cafenea transformati in mari formatori de opinie.
Cei ce transforma meseria intr un fel de birfa bazata pe informatii false si nerelevante.
Cristoiu e negru .Cristoiu ne anunta ca prestatia lui Ungureanu nu a avut substanta, ca nu a spus de fapt nimic.
E adevarat . Ungureanu nu a birfit o pe Udrea, nu l a injurat pe Antonescu , nu s a paruit cu Voiculescu, nu a demis o pe nu stiu ce directoare de la drumuri, de fapt nu a facut nimic din ceea ce fac ziaristii si politicienii nostri in interesantele sedinte de batut apa n piua.
Sa i fie rusine.De ce dracului s or fi uitat 800.000 de oameni la el nu inteleg.
Nu l-am văzut pe Cristoiu aseară, dar despre "jurnalişti" în general am găsit un articol interesant.
hai că-i tare! tot a învăţat ceva Gâdea din lecţia de aseară. în promo-ul emisiunii din seara asta a inserat o singură propoziţie din întreg „interviul”. MRU: -mă puneţi în dificultate…
precis are de gînd să-l facă praf pe Crin. 😀
@bleen
in chestia cu consiliul european extraordinar, MRU a vorbit sa nu taca. nu o sa ceara pt ca nu o sa se accepte.
uite ce spune la scripte: "Atunci când situația o impune, președintele convoacă o reuniune extraordinară a Consiliului European." Crezi ca vor accepta celelalte tari UE o sesiune extraordinara, mai ales acum cand Sarkozy este in campanie?
Robert Borislavski are o bere de la Turcescu, i-a promis-o în prime time. 😉
Vine Crin să-i şteargă mucii.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/meciul-gadea-ungu…
Încă 12 ani în care justiţia să fie lăsată să-şi facă treaba va schimba radical societatea românească.
"va schimba"? vedea-te-aș față în față cu ungureanu!
hai, nedo, a gresit si mirel odata…. dar e-adevarat ca vor schimba crancen societatea romaneasca….
las'că'i binevenită urarea, a mai fost o dată consilier.
http://www.mediafax.ro/politic/ungureanu-cere-con…
În sfîrşit. Nu numai inteligent ci şi patriot. În ritmul ăsta, Ungureanu are asigurată preşedinţia pînă în 2024. Timp suficient să se termine definitiv cu leprele penale din spatele USL.
Observator
<img src="https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/427110_383298851688933_100000264646531_1454667_657922000_n.jpg">
de Cătălin Lazurcă
@Yeba: am văzut decât secvența din acest articol. Nu mă îndoiesc că l-a călcat elegant în picioare pe tovarășul pastor Gâdea, nu mă interesează însă să văd pentru că individul mi-e atât de profund dezagreabil că îmi induce o senzație fizică de vomă. Nu-l suport nici când o ia în bot. Mi-am amintit în schimb de un banc de pe vremea când făceam latină (în clasa a 8-a!), când unii traduceau "Ave Caesar, morituri te salutant" cu "Avea Cezar niște murături de te săturai".
bleen, nu convingeti pe nimeni cu asemenea sofisme. E clar ca omul a folosit corect adjectivul salutar. Dar in orice caz, ma amuza enorm sa vad ca tot ce ati inteles voi din discursul lui MRU a fost faptul ca l-a facut "KO", "Praf", "Muci" pe gadea. Aaa si am uitat, marea ta observatie ca nu s-a delimitat de PDL sau de prezidentiale. Se poate ca MRU sa fi iesit din paradigma basesciana, dar voi blogarystii si pdl-istii in general nu ati facut acest lucru si nici nu cred ca o sa puteti vreodata. Acest lucru se datoreaza in principal faptului – descris cel mai bine de domnul Thomas Paine – ca nu puteti face diferenta intre principii si persoane, desi contextul in acest caz este putin diferit.
MRU l-a întrebat în ce sens îl foloseşte. Gâdea a zis că în sensul că "e de salutat" (uită-te pe clip). Salutar e un împrumut din francezul salutaire (care, la rîndul lui, vine din latinul salutaris) şi nu are nicio treabă cu salutatul, aşa cum crede Gâdea. Aşa cum nici fortuitul, de exemplu, nu are nicio treabă cu forţatul. Şi apropo, nu ai proprietatea termenilor (o spun fără mirare). Nu numai că habar nu ai ce e ăla salutar, dar nu ai habar nici ce-i ăla sofism.
Ai intrat pe contul de facebook al celor de la dexonline? Ştii că ei au urcat pe net clipul cu MRU trăgîndu-i două peste ceafă celui ce salută demiterile din MAI? Adică lui Gâdea, vreau să zic.
MRU: "Salutar înseamnă salvator?"
Gâdea: "Nu. Salutar e de la faptul că salutăm un gest ce trebuia făcut."
MRU: "A, deci nu e salutar."
bleen, sincer imi pare rau ca trebuie sa intru intr-o polemica marunta cu un tip care manipuleaza de ziua pana seara (si o face si prost), dar ma simt nevoit sa o fac pentru ceilalti cititori care poate sunt mai slabi de inger si chiar te cred:
SOFÍSM, sofisme, s. n. Silogism sau raționament corect din punct de vedere formal, dar greșit din punct de vedere al conținutului (fiind bazat pe un echivoc, pe utilizarea aspectelor neesențiale ale fenomenelor etc.), adesea folosit pentru a induce în eroare; p. gener. argument, afirmație etc. false. – Din fr. sophisme, lat. sophisma.
Hai sa facem un exercitiu:
De ce este bleen un sofist? Simplu: deoarece se foloseste de o forma de exprimare corecta, dupa cum se vede la definitia nr.2 a adjectivului salutar, si o reintepreteaza folosind o alta definitie care desi este corecta din punct de vedere formal, nu respecta spiritul si contextul in care a fost folosita de gadea. Deci manipulare prin sofism. Esti fericit bleen? Sau trebuie sa continui?
A si spre deosebire de tine eu chiar am citit ceva mai mult decat Adam Smith (caci in toate posturile tale despre dreapta numai de el vorbesti dand de inteles ca in rest nu prea stii mai nimic). Poate daca il iei in brate si pe domnul Thomas Paine o sa mai inveti ceva despre dreapta, base si pdl. (ultimii doi fiind antiteza dreptei, apropos)
Vrei să reiau ultimul comentariu? Îl reiau.
MRU: "Salutar înseamnă salvator?"
Gâdea: "Nu. Salutar e de la faptul că salutăm un gest ce trebuia făcut."
MRU: "A, deci nu e salutar."
Gâdea zice clar că nu l-a folosit în sensul de "salvator" ci în sensul de "de salutat". Or, acest sens nu există nici în limba română, nici în limba franceză, nici în limba latină, nici la "salutar", nici la "salutaire", nici la "salutaris". Salutar în sensul pe care l-a folosit Gâdea e la fel de corect ca "fortuit" folosit cu sensul de "forţat". Într-adevăr, Gâdea s-a lăsat păcălit de forma asemănătoare (atracţie paronimică), aşa cum se întîmplă şi la forţat-fortuit sau lacrimă-lăcrămăţie, număr-renumeraţie etc
Klint, „binevenit”, al doilea înțeles pe care-l invoci, nu e deloc același lucru cu „de salutat”. Cu alte cuvinte „salutar” poate fi înțeles ca „binevenit” însă nu e deloc „de salutat”, cum zice tovarășul pastor.
„Salut” a intrat probabil în română din franceză, unde are sens principal de „mântuire”, adică de „salvare a sufletului” sau de „salvare din pericol”. Cel mai probabil folosirea lui și ca formulă de salut (!!) vine din faptul că s-a uzat de el cu sens de urare, asemănătoare cu „hai noroc!” din limba română. „Salut!” înseamnă de fapt a ura celuilalt „Salvare!”
Cum sensul lui principal în franceză e tocmai ăsta, de salvare, neologismul „salutar” păstrează sensul principal din franceză, adică „salvator”.
Sensul de „binevenit” e evident asociat acestui înțeles și nu formulei de salut. Evangheliile sun „vestea cea bună”, sunt binevenite ca veste bună, pentru că anunță salvarea, adică mântuirea. În sensul ăsta „salutar” e „binevenit” Nu erau vestea cea bună pentru că apostolii îl salutau pe Christos, cu mâna la chipiu.
Adică n-ai dreptate, salutar nu înseamnă deloc „de salutat” și devine chiar ridicol să insiști că ar fi așa.
Mai cred că la Gâdea e și o ratare venită din mentalitatea de slugă. Dar ăsta e un subiect cu care nu merită să pierdem vremea.
Şi MRU nu l-a făcut muci pe Gâdea. Aşa era el, muci. Ca toţi cei născuţi şi crescuţi în cloaca Intact.
Bineînţeles că MRU a ieşit din paradigma băsesciană. Este omul viitorului. Este preşedintele de care România are nevoie. MRU reprezintă un alt mod de a face politică, modern, civilizat, al principiilor. MRU este speranţa României ca premier pînă în 2014 şi ca preşedinte pînă în 2024.
Da, da, da! Crin a scapat periuta la momentul 1:20:00, cum a zis Borislavski, a confirmat Ciutacu. „Vorbeam cu Crin la telefon când Mihai vorbea cu Ungureanu şi a zis că l-a sunat pe Ponta, Crin a aflat odată cu mine.”
@Ivan, inseamna ca ai vazut numai inceputul, când Gâdea nu ştia că i se vor albi buzele şi că i se va permite să se relaxeze, dar bănuiesc că ştii ce pierzi.
M am amuzat aseara urmarind dialogul intre o facatura numita ziarist si un intelectual dezinhibat.
MRU a aratat nu numai lui Gidea ci intregii cohorte de asa zisi jurnalisti si politicieni cum poti fi interesant , inteligent si la obiect si fara sa le stii pe toate, fara sa dai verdicte si mai ales fara sa ai pareri prefabricate.
Pe mine nu ma preocupa acum reactia mincatorilor de basesti ci reactia ''politicienilor '' din PDl.
Dragii mei Olteanu , Blafga ,Udrea ,Igas poate vorbiti cu MRU sa deschida un curs de comunicare .
PS . Crinuletul tine neaparat sa l intreaca pe Gidea in imbecilitate declarind astazi ca el nu discuta cu slujbasii lui Basescu-recte MRU.Regret totusi pentru ca o discutie intre MRU si Crin ar fi un regal.
SALUTÁR adj. 1. providențial, salvator. (Împrejurare ~.) 2. binevenit.
sursa: http://dexonline.ro/definitie/salutar
Se pare ca MRU este cel care nu cunoaste limba romana. Poate mai deschideti si voi DEX-ul acum ca vine primavara. Ceea ce a facut MRU la televizor se numeste aroganta bazata pe ignoranta.
Deci nu e salutar=de salutat, aşa cum susţine Gâdea, nu?
Văd că dai ca sursă dexonline.
Ia intră aici, pe contul lor de Facebook, şi vezi ce scriu cei de la dexonline: https://www.facebook.com/dexonline
"dexonline
Premierul Mihai Răzvan Ungureanu intervine salutar pentru limba română"
Tot nu v-aţi învăţat minte după ce a păţit Gâdea? ŞI anume, că e riscant să faci pe deşteptul cînd eşti prost?
Problema e că atunci când ești prost, nu e riscant nimic.
Problema este ca jumate din a fi destept este sa stii cand esti prost. Daca nu stii si nu stii ca nu stii atunci ti se pare ca stii. 🙂
ceea ce a făcut MRU a fost să-ntrebe în ce sens a folosit cuvîntul, nimic mai mult. că Gâdea a picat psihic atunci, crezînd că a spus o prostie, nu-i vina lui MRU. că a mai venit şi cu dex-ul la sfîrşit, este extreeem de ridicol. deci, ai văzut emisiunea, sau vorbeşti ca ignoranţii, din auzite?
@ ivan
Daca MRU nu-i facea fata lui Gadea, era stire. Faptul ca Gadea e ridicol nu cred ca a surprins prea multi. Pe de alta parte, oamenii au si ei nevoie de cate-o bucurie. Unii n-au mai fost asa de fericiti de la anuntul cu reintregirea salariilor si e pacat sa se intample asa de rar, ca nu traim de doua ori.
apropo de MRU vs. Gadea: un pocinog similar cu rusinica de aseara s-a petrecut si'n confruntarea Vladescu – Felix din mai 2010
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-72…
(din pacate, revista presei de pe hotnews ^ descrie doar 0,1% din tocatura de Felix executata de Vladescu. n-am mai gasit inregistrarea carnagiului nici pe A3, nici pe youtube, nicaieri. "probabil" sclavii turnatorului odios au invocat si in acest caz drepturile de proprietate "intelectuala")
http://www.blogary.ro/2012/01/vesti-bune-pentru-c…
observ ca voi blogarystii ati uitat deja de iubirea pentru proprietatea "intelectuala"
Toate link-urile ţintesc către producătorii lor şi proprietarii de drept, citatele sunt corect atribuite autorilor… Nu prea pricep unde baţi. Singurul lucru de care te-ai putea lega este clipul cu Mirela Douăpătlăgele care a fost pus pe diverse site-uri, dar ăsta e doar efortul de a face cât mai cunoscută o escrocherie. Lăsând la o parte că dacă susţii că cineva ar fi vrut să-şi asume "proprietatea intelectuală" a respectivului material te faci de râs.
Despre Gadea, poti spune atat: jurnalist adjectiv … http://poweraxxel.wordpress.com/2012/03/14/jurnal…
De astazi i-as sfatui pe Intacti sa scoata manechinul portocaliu, nu de altceva dar risca sa le dea niste replici buna pana si ala ….
Şi încă una bună, tot a lui Ioan Cîmpeanu, şi tot de pe Facebook: Anteniştii ştiu doar milogisme, nu silogisme.
O idee de pe Facebook, via Ioan Cîmpeanu: Să facă Antena 3 o emisiune de logică. Cu Daniel Constantin, intitulată Terţul Exclus.
http://razvan.exarhu.ro/costele-fii-salutar-si-nu…
😀 mulţumesc, ştiu ce-i acolo, i-am avut în Bestiar recent cu ceva şi mai tare.
http://bestiar.blogary.ro/2012/02/29/si-traducato…
@ Florina – Am intrat pe Antena 3 (net…) sa vad inregistrarea (la mine oricum nu merge…nu am flashplayer) si brrr ! am dat de o alta aberatie gen tabloid : http://www.antena3.ro/stiinta/dovada-ca-arabii-au… … si am plecat de pe pagina resemnat. Daca "jurnalistii" sunt asa de slabi, faceti-va o imagine asupra "consumatorilor". La bestiar cu ei!
Ma uitam in dreapta sus – 1126 people like Madame Blogary…in poza de pe randul de jos a aparut si bugetara (Mirela) care cumpara rosii la bucata. Bravos FB! Am dat F5 si a disparut…
gadea.exe a rulat impecabil.
… cand isi facusera si astia de la USL calculele frumos si le dadea cu plus, vine Ungureanu si le strica jucaria. S-a dus dracului si functia de prim ministru, si aia de presedinte, …
A3 are si emisiuni in reluare integrala?
Cred ca si daca are, "Sinteza" de aseara n-o mai dau.
Doar pe "circuit inchis", s-ai traga lu' Gadea cate o scatoalca
si un picior in dos pt fiecare punct castigat…de MRU.
Vai de capu' si curu' lu' Gadea!
emisiunea e aici, cum nu?
http://inregistrari.antena3.ro/view-Sinteza_Zilei…
Florina, multumesc!
Ooof! va invidiez sincer! Cred ca in timpul emisiunii ma uitam la ceva serios…cu nemti si elvetieni (Bayern -Basel). Antenele si Realitatile nici macar nu le am in "telecomanda" (asa mi-o recomandat medicul).
Na! ca acu' m-am molipsit de entuziasmul vostru si am sa caut sa vaz emisiunea pe principiul
“Am jurat ca n-oi mai be,
Dar eu nu mă pot ține…”
PS. Ce "evolutie" ciudata – acum 16 ani MRU vorbea cu Iosif Sava, acum cu Mihai Gadea in "grajdul lui Felix".
te uiţi la fotbal cînd e gală de box??? 😀 şi ce, 7-0, ăla-i scor? vezi înregistrarea, acolo scor.
Genial! Urmăriţi lecţia de gramatică predată de MRU vuvuzelelor lui Voiculescu: http://baricada.wordpress.com/2012/03/14/mru-a-fa…
Ce ură scrâșnită, domnule? MRU părea că se amuză sincer, chiar ușor jenat că e nevoit să-i dea peste ceafă, de față cu toată lumea, unuia evident inferior lui. Dacă e ură, atunci MRU a inventat ura amuzată sau ura jenată.
Eu n-am văzut decât secvența din articol și nici nu sunt prea curios să văd restul. Poate tocmai de asta m-a surprins altceva: privirea lui MRU și aerul de victimă încolțită a lui Gâdea care semăna cu un câine pricăjit care mârâie și-și arată dinții dar stă cu coada între picioare, de teamă. MRU relansează cu succes uităturile lui Băsescu la Chireac, din interviul de dinaintea scandalului cu pielea, Toată mimica lui Gâdea urlă "Ce naiba știe ăsta despre mine???"
Chiar dacă n-o fi știind nimic și nici nu-l interesează, MRU joacă magistral cartea asta, a spionului care știe tot. E suficient să zâmbească puțin cu subânțeles, că de partea opusă începe tremuratul. Asta îmi place, are vocația puterii, lucru cu adevărat rar la un intelectual.
Rectificare: tweet-ul cu interzicerea de catre CNA ii apartine lui @Phaim. A fost dat ca reply lui @Semanticus. 🙂
@Nemo, sper sa nu ti se fi terminat pauza 🙂 http://inregistrari.antena3.ro/view-Sinteza_Zilei…
@Bleen, daca raspunsurile se ascund, Nemo nu vede linkul pe care i l-am dat lui Hongse, de ex.. Daca nu se ascund, se lungeste scrollul. Nu se pot face mai mititlele?
Multumesc pentru aprecieri. Trei dintre cele mentionate sunt RT-uri: cel cu abuzurile asupra presei ii apartine lui @jaunetom ( Teodor Tita), cel cu Becali lui @spuse, iar cel cu interzicerea de catre CNA e a lui @Semanticus.
Mersi. O să fac modificările.
*proba de intense debate 😀
intensedebate de la 20 de puncte-n sus, nu intensedebate oricum.:)
"Eu n-am de zis decît atît: Ironia autentică este extrem de rară. MRU a arătat că o are. E reconfortant, după atîta timp, să vezi şi altceva decît ură cu dinţii strînşi, vîndută drept ironie."
acea ura cu dintii strinsi, vinduta drept ironie a fost inventata si perfectionata de idolul lui bleen, Traian Basescu. Ah ce usor uitati… dar nu si cand va serveste.
Greşeşti. Ura scrîşnită, împănată cu glumiţe fără umor, şi vîndută drept ironie, a fost patentată de Adrian Năstase şi imitată apoi de toţi epigonii actualului viitor puşcăriaş: Victor Ponta, Crin Antonescu, Bănicioiu şi jurnaliştii din dotarea trusturilor, aripa mediatică a USL. Impostura a culminat cu vînzarea lui Crin pe post de intelectual rafinat, la alegerile prezidenţiale din 2009. Joaca s-a încheiat. Odată cu intrarea lui MRU în scenă Crin e terminat. Şi el, şi întreg brandingul de rigoare.
subscriu la ce zice Bleen.
iar Basescu n-a avut nici o "ura scrasnita". a avut umor marinaresc, adica marlanesc, da' Umor. adica nu puteai sa nu te distrezi. faza cu "ce ati invatat la cursul de prim ajutor?" urca-te pe masa sa-ti arat!". 😀 da, e cam marlanesc, dar e un raspuns inteligent(pt ca e cu dublu sens) si pt ca misto de prostie.
MRU face misto finutz, il executa pe Gadea scurt cu DEX-ul, Base era altfel. insa nu ura scrasnita. ura scrasnita au avut adversarii, cand se tot adunau de pe jos, de unde ii tavalea Basescu, un adevarat zoon politikon.
MRU e si el un "animal politic", insa mai de secolul XXI, like the new iPAD…
Contributia mea – la 1:20:00.
– E corect sa cunoasca si P-S-D pachetul pe energie.
– Pe Crin Antonescu l-ati sunat?
– Nu am apucat sa-l sun, dar desigur ca o voi face cat mai curand.
(Atunci trebuie ca scapat Crin periuta de dinti din mana.)
+ "exista si generatii de gandire, nu doar generatii de varsta. Altminteri, il excludeti pe domnul presedinte Antonescu din generatia noastra, ca are o varsta domnia sa, totusi exista si generatii de gandire"