USL a decis desființarea Constituției, și pe cale de consecință, desființarea Parlamentului și a tuturor instituțiilor și autorităților stipulate de Constituție. Sîntem în plină dictatură.
Acest atac intern la adresa statului român este echivalent, prin efectele pe care le produce, unei agresiuni externe la adresa României.
Nu uitați, astăzi la 18.00, ne vedem în Piața Revoluției. Blogariștii, cititori, comentatori și autori, se întîlnesc la 17.45 în față la La Mama (Episcopiei 9, lîngă Ateneu).
Mitingul de la Cluj, ora 19.00, Piața Unirii.
Curtea Constituțională este obligată să dea aviz consultativ pentru suspendare pînă vineri, 6 iulie, ora 12.00, a decis, prin vot, majoritatea parlamentară. Dacă nu, USL va merge mai departe cu suspendarea fără avizul Curții Constituționale. Este o încălcare a separației puterilor în stat (care nu se află în relație de subordonare între ele), este o încălcare a Constituției (Constituția României, Titlul V – Curtea Constituțională, Art. 146 – Atribuțiile Curții Constituționale, litera h: dă aviz consultativ pentru propunerea de suspendare din funcţie a Preşedintelui României). Prin nerespectarea deciziilor Curții Constituționale, Parlamentul desființează practic Curtea Constituțională, adică garantul supremației Constituției (Constituția României, art. 142).
O instituție ale cărei decizii nu sînt respectate și care nu are forța de a le impune este o instituție care practic nu există. Pentru Parlamentul României, deciziile Curții Constituționale au tot atîta valoare cît deciziile luate de un grup de prieteni la bere. Deciziile celor două entități, Curtea Constituțională și Grupul Prietenilor de Bere, nu produc consecințe. Cu alte cuvinte, cele două entități practic nu există, atîta timp cît deciziile lor nu produc consecințe. O instituție este suma atribuțiilor sale. Atribuțiile Curții Constituționale presupun anumite consecințe ale deciziilor luate de Curte. Dacă aceste consecințe nu există, nu există nici atribuțiile și, pe cale pe consecință, nici Curtea Constituțională nu există.
Avizul e consultativ dar nu facultativ, cum spunea cineva. Avizul este un pas necesar în procedura de suspendare. El trebuie să existe. Dacă vor merge mai departe fără aviz, toată procedura suspendării e nulă. Să nu confundăm conținutul avizului consultativ al Curții Constituționale cu existența sa. Parlamentul poate ține sau nu seama de conținutul său, dar nu poate ignora existența sa. În procedura de suspendare existența avizului consultativ este obligatorie, chiar dacă Parlamentul poate alege sau nu să-i respecte conținutul. Să repetăm clar, să înțeleagă și USL-ul: avizul este consultativ, existența avizului este obligatorie. Continuarea procedurilor de suspendare fără existența avizului consultativ înseamnă clar, fără dubiu, cu subiect și predicat, lovitură de stat.
Parlamentul nu este o instituție divină. Este o instituție constituțională. Fără Constituție, Parlamentul nu există. În momentul în care majoritatea parlamentară decide ignorarea și desființarea Constituției, decide desființarea Parlamentului. Azi și mîine, USL decide desființarea Constituției, a Parlamentului, a Curții Constituționale, a Președinției, a tuturor instituțiilor statului de drept. Sîntem în plină dictatură.
Constituția este dovada împuternicirii reprezentării poporului de către Parlament. Această reprezentare nu se exercită decît în condițiile stipulate de Constituție, de contractul dintre popor și Parlament. Dacă Parlamentul încalcă cadrul decis de împuternicire, contractul dintre cele două entități, poporul și Parlamentul, devine nul.
O Constituție care nu produce efecte nu e decît o sumă de fraze inutile scrise pe o hîrtie cu care oricine se poate șterge la cur – Ponta, Antonescu și USL o fac chiar în acest moment.
CONSTITUŢIA ROMÂNIEI
ARTICOLUL 1
(4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor – legislativă, executivă şi judecătorească – în cadrul democraţiei constituţionale.
(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.
ARTICOLUL 2
(1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.
(2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.
ARTICOLUL 11
(1) Statul român se obligă să îndeplinească întocmai şi cu bună-credinţă obligaţiile ce-i revin din tratatele la care este parte.
(2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din dreptul intern.
ARTICOLUL 16
(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
(2) Nimeni nu este mai presus de lege.
ARTICOLUL 61
(1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.
ARTICOLUL 80
(1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.
(2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.
ARTICOLUL 102
(1) Guvernul, potrivit programului său de guvernare acceptat de Parlament, asigură realizarea politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice.
ARTICOLUL 124
(1) Justiţia se înfăptuieşte în numele legii.
(2) Justiţia este unică, imparţială şi egală pentru toţi.
(3) Judecătorii sunt independenţi şi se supun numai legii.
ARTICOLUL 125
(1) Judecătorii numiţi de Preşedintele României sunt inamovibili, în condiţiile legii.
ARTICOLUL 126
(1) Justiţia se realizează prin Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi prin celelalte instanţe judecătoreşti stabilite de lege.
ARTICOLUL 131
(1) În activitatea judiciară, Ministerul Public reprezintă interesele generale ale societăţii şi apără ordinea de drept, precum şi drepturile şi libertăţile cetăţenilor.
(2) Ministerul Public îşi exercită atribuţiile prin procurori constituiţi în parchete, în condiţiile legii.
(3) Parchetele funcţionează pe lângă instanţele de judecată, conduc şi supraveghează activitatea de cercetare penală a poliţiei judiciare, în condiţiile legii.
ARTICOLUL 132
(1) Procurorii îşi desfăşoară activitatea potrivit principiului legalităţii, al imparţialităţii şi al controlului ierarhic, sub autoritatea ministrului justiţiei.
ARTICOLUL 133
(1) Consiliul Superior al Magistraturii este garantul independenţei justiţiei.
ARTICOLUL 142
(1) Curtea Constituţională este garantul supremaţiei Constituţiei.
(2) Curtea Constituţională se compune din nouă judecători, numiţi pentru un mandat de 9 ani, care nu poate fi prelungit sau înnoit.
ARTICOLUL 145
Judecătorii Curţii Constituţionale sunt independenţi în exercitarea mandatului lor şi inamovibili pe durata acestuia.
poate ca par maniacal, dar una din sansele nostre e o mediatizare eficace a vocii strazii. Nu filmari din avion, secvente frugale si „numerele” scurte ale reporterilor de pe teren. Piata Univ. de odinioara n-a avut nici macar sansa unei televiziuni alternative la TVR, iar diabolizarea unor oameni in carne si oase – dar nevazuti, rastalmaciti – a dus la ceea ce stim. Totusi B1Tv si Nasul inca mai exista, dar noi continuam aproape exclusiv cu talk show-urile. Cred ca a venit vremea ca ele sa treaca pe fundal si strada cu oamenii vii,diversi, cu naturaletea si autenticitatea nelinistii lor sa treaca cu preponderenta la .. microfon.
Am scris asta si pe blogul lui Sare si am impresia ca trecut neobservata. Din pacate la mine in oras a fost pace si.. sictir
@geronimo Nu-ti fa probleme…asa a fost si acum 22 de ani. Bucurestiul era sub invazia minerilor (lovitura de stat neocomunista…) iar in tara era „liniste” si „stabilitate” (intretinuta cu grija de TVR).
Ce era mai nasol…oamenii „de bine” își lustruiau bâtele si își exprimau indignarea și sprijinul pentru FSN…
Sper ca nătângul asta ce-și spune „Copy – copy paste” sa nu stârnească vreun război civil – adică sa-și aducă lumpenul lui Vanghele, galeriile de fotbal (Becali, Copos, Borcea…), apevistii lui Dogaru, „revoluționarii” Cutean, șamd…
Varanul si Amortila, Guzganul Rozaliu si Ilici se hranesc cu violenta si provocari – asta e filosofia luptei de clasa – perpetue.
@Blogalistan iar in timpul asta politia va fi trimisa la cursuri de specializare..
Nu pot concepe ca televiziunile nearondate USL-ului sa nu filmeze mai insistent din mijlocul demonstrantilor. Ma uitam si ieri dupa masa pe B1Tv si nu-mi venea sa cred cat de frugal au prezentat mitingul. In loc sa vedem integral discursurile celor mai proeminenti lideri, am avut parte de balmajeala lui Tonta de la guvern, intersectata apoi cu o revenire la discursul ciopartit de intreuperile din studio al Monicai Macovei si tot asa. Inca putin si vom fi la fel de ostracizati ca cei de odinioara din Piata Univ. E clar ca nu din rea vointa, ci din cauza faptului ca mai nimeni, am impresia, nu sesizeaza importanta decisiva a transmisiunilor realizate ddin mijlocul demonstrantilor. De-abia asa ar putea fi inteligibila celorlalti, mai ales celor din provincie, urgența iesirii in strada. Las` ca in schimb au stiut tembeliziunile cum sa-i filmeze pe ai lor.. Si nu observa mai nimeni dintre noi1
@neanea Acton Ai dreptate. La Victoriei se filmeaza numai de peste strada. Parca ar filma lei la safari.
@Rezon Uff.. mi-a mai venit inima la loc. Ma duc sa trag o tigara pe terasa..
Gata. Fuserăm la două revoluții. De la 18 la 19.30 la Revoluției. Binișor, nu entuziasmant. După, ne-am afluit la Victoriei, la revoluția autentică. Hotnews a zis 100-150. Au fost în jur de 1000. După, am stat la terasă cu Monica Macovei.
@Bleen O seara grea
@Bleen cum era prin iarna… Antena 3 a zis ca-s 5000, hotnews 1000, b1 20. Cam asa si acum… pt tine au fost 1000
@Bleen Apropos, revolutiile se incheie seara la terasa?! 🙂
groaznic, ce se intampla
http://www.gandul.info/news/ce-crede-cristian-tudor-popescu-ca-a-fost-responsabil-in-discursul-lui-traian-basescu-din-parlament-9820704
Dat fiind impactul presupus supărător al discursului lui Băsescu, sesizat nu doar de antene, ci și de realitatea (apud @Nemo ) să fim pregătiți să nu mai vedem al doilea discurs, mâine. O să le cadă curentul din cauza ceții. O să fie o alarmă cu bombă și discursul va fi suspendat, oricum nu interesa pe nimeni, să nu ne împiedicăm în detalii. Ori e lovitură de stat, ori nu mai e!
@Yeba @Nemo ori o lovitura de stat prin alte parti.. si nu cumva s-o rateze
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12714158-ordonanta-urgenta-prin-care-guvernul-modificat-legea-referendumului-fost-publicata-monitorul-oficial.htm
Eu nu pricep treaba cu prezenta? pana la urma mai e nevoie sa fie 50% prezenta pentru validarea referendumului?
m-am lamurit, este referendumul este valid indiferent de prezenta.
@Ilinca nu, doar n-o să aruncăm banii la vreme de criză. 10 vin, 10 decid, înseamnă că restul sunt la mare. În concedii pleacă ăia avuții, oamenii săraci și sărăciți de regimul criminal Băsescu stau acasă, să voteze. Câți sunt, sunt buni.
@Ilinca Pana nu citim forma ordonantei in Monitorul Oficial, doar pe comunicate de presa e greu de zis.
Dar si daca e nevoie de cvorum (prezenta de 50%), as avea dubii: sa merg sa votez pt. Base sau sa stau acasa in speranta ca nu trece referendumul?
Si totusi, cu tot optimismul meu juridic, faptul ca Base si-a reactivat twitter-ul ma pune pe ganduri. Poate ca stie ceva si incepe sa isi pregateasca campania.
Sau poate ca pana la invalidarea demersului suspendarii pentru motive juridice ii convine sa intre in campanie si sa utilizeze cu folos perioada asta de libertate in miscari, cu ceva dobanda electorala pt toamna..
@liviuta Hi, hi.. la limita, in toate sensurile, e o dilema intr-adevar. Inca una, ca n-avem destule..
Intrebare: exista vreo publicatie cat de cat respectabila din strainatate care sa preia tezele fanteziste precum ca Basescu este stapanul FAZ, Nature si NY Times? Sper ca nu. Dar exista oare vreo publicatie cat de cat respectabila din strainatate care sa sustina puciul USLinos, adica vreuna care sa declare ca „democratii” incearca sa inlature „dictatorul”? Eu nu stiu, de investigat, eu nu am resurse.
<b>Acum, o idee de transmis catre cei ce iesiti pe TV si puteti face propaganda: pentru ca ma deranjaza foarte mult faptul ca USLInosii au TUPEUL ABSURD sa pretinda ca niste publicatii respectabile sunt controlate (cum?) de TB, Monica Macovei, etc.
Raspuns de dat la o astfel de afirmatie: „NU EXISTA NICIUN ZIAR DIN STRAINATATE CARE SA SUSTINA PUNCTUL DE VEDERE AL USL.”</b>
De alternat „ziar” cu „televiziune”. De inserat o precizare, daca e cazul „ziar serios / televiziune serioasa”.
http://sareinochi.com/2012/07/05/gaudeamus-ul-cantat-la-cluj-pentru-prim-plagiatorul-romaniei/
Off-topic. Cum se pregateste sinistrul Pop sa ajute sindicatele sa fure statul mai cu spor: http://lacoltulstrazii.ro/2012/07/05/bani-pentru-sindicate/
De adaugat: esential este ca PDL sa atace NEAPARAT la CCR hotararea de suspendare de maine, CHIAR DACA au fost limitate atributiile CCR prin celebra OUG de ieri.
Ca in povestea cu evreul care se ruga sa castige la loto si primea, la finalul vietii raspunsul divin: da’ macar cumpara odata un bilet de loto!
Nu stii daca, in fata unor abuzuri juridice manifeste (presupunand ca nu sunt presiuni majore pe judecatori), nu se apuca CCR sa genereze un reviriment de jurisprudenta si sa constate ca in situatiile in care nu exist un titular al actiunii in contencios constitutional, de pilda, sa poate solutiona incidental (sau prejudicial, cum spun juristii), prealabil fondului contestatiei impotriva hotararii de suspendare, chestiunea daca OUG care limiteaza atributiile Curtii si care va fi invocata de ceilalti in aparare, este manifest neconstitutionala (de pilda, prin adoptarea pe calea OUG) si i se inlatura efectele chiar in cadrul judecarii contestatiei la hotararea privind suspendarea.
E ca o exceptie de neconstitutionalitate a unei OUG ridicata intr-un proces, adica intr-o contestatie la hotararea de suspendare.
Daca cunostati vreun lider PDL sau aveti posibilitatea de a comunica vreunuia cele scrise de mine, faceti-o, nu cer drepturi de autor pe idee.
Oricum, sunt convins ca V. Stoica si altii gandesc creativ.
Ce se intampla Bleen? Am intrat foarte greu pe madame. Sper sa nu fie atacat situl.
scuze: „site-ul”
@Never G confirm. 🙂 ce s-a intamplat? e de la ei? 😛
@Merechene Nu stiu. Acum merge acceptabil, dar mai incet decat inainte.
Revin cu o idee de ieri.
Meciul se joaca in zilele urmatoare la CCR. Important este ca ei sa nu aiba vreun mijloc real de presiune pe judecatorii CCR (deja mi-e teama de Lakatos, ungurul care poate inclina balanta).
Daca CCR invalideaza revocarile lui Blaga, Iancu si Anastase, cu toate consecintele ulterioare (nulitatea actelor emise de Parlament ulterior schimbarii conducerii Camerelor), USL sunt mancati.
Un judecator neamt (sau american? va spun maine) spunea intr-o carte ca sistemul judiciar si institutiile juridice pot preveni si bloca puciul si instalarea totalitarismului (cand nu e vorba despre mijloace violente, insurectii etc), dar, daca este instalat, justitia nu mai poate face nimic.
Cu alte cuvinte, daca CCR invalideaza revocarile sefilor camerelor si a Av. Pop. si invalideaza toate demersurile ulterioare, rezultatul va fi ca tot demersul se fasaie.
In aceasta situatie nu me=ai exista posibilitatea nerespectarii deciziei CCR: nu e ca in cazul Bruxelles, cand te puteai duce tu, Ponta, ca vrei tu, pana acolo si Base nu a vrut sa puna tara in tr-o postura jenanta.
Aici Crin nu poate spune : ba sunt presedintele Senatului. Toate actele lui sunt nule. In fond, daca nu vrea sa se dea jos de pe scaun cand vine Blaga la munca (presupunand ca e treaz si in scaunul de sef al Senatului), Blaga poate sa stea si pe hol, ca tot el e seful Senatului.
La fel, presupunand prin absurd ca se trece peste eventuale decizii ale Curtii de invalidare a demersurilor suspendarii (atentie, nu ma refer la avizul de maine) si se duce Crin sa ia in primire interimatul sau se face un referendum ca asa are Ponta chef, indiferent de rezultat, Basescu nu are decat sa spuna: Pardon, baieti, dar nu va justificati prezenta pe la Cotroceni. Iesiti afara.
Singurul mod in care puciul poate avea succes in cazul in care demersurile pica la CCR sunt mijloacele violente, dar astea chiar cred ca sunt excluse.
@liviuta toate astea sunt valabile daca maine CCR nu da nici un verdict in privinta suspendari, adica NU O VALIDEAZA.
@Nemo Maine se va da, in cel mai rau caz, un aviz. Dar e posibil sa se si amane avizul, de pilda pentru a verifica regularitatea sesizarii in raport de rezolvarea situatiei presedintilor camerelor. Sper ca PDL sa aiba buni juristi, sper ca V. Stoica sa fie consultat.
In orice caz, chiar si prin emiterea unui aviz (care va fi sigur negativ, daca ajung sa il emita), nu se invalideaza ce scriam mai sus.
sunt singurul caruia mitingul de azi din Piata Revolutiei i s-a parut cumva…slab? nici discursurile nu m-au impresionat foarte mult, iar prezenta hai sa spunem ca a fost ok…la limita. tare ma tem ca ne indreptam catre o situatie similara cu Ungaria, unde opozitia este cvasi-inexistenta. suntem atat de minoritari?
Pe cât punem pariu că USL va spune: „Cum a reuşit CCR să dea un aviz negativ în câteva ore [maxim 8, de la ora 9 până la 17, când începe şedinţa de suspendare], când trebuie să se pronunţe pe 7 capate de acuzare iar documentul are 16 pagini?”
Poate de aceea au şi dat Curţii un termen aşa de scurt: ca să poată justifica rezultatul previzibil.
@oglinjoara Asta joaca in favoarea Curtii deoarece timpul pe care si l-au irosit analizand documentul e cu cel putin un ordin de marime mai mare decat cel scurs pentru redactarea sa.
Cu privire la W. Clark: vad tot felul de speculatii. Lucrurile sunt simple si nu necesita analize atat de complicate si corelatii indirecte: VIne pe aceeasi filiera a cercului din Washington DC care ani de zile a tinut spatele lui Ion Iliescu & co ajutandu-i sa mimeze o umbra de respectabiliate acolo.Mai tarziu s-au regupat in spatele dlui M Geoana in speranta ca vor avea din nou acces la gratuitatile si contractele din anii cei buni ai lui I.Iliescu. Acum revin in forta pentru ca nu stiu cat va fi deschisa fereastra de oportunitate. Noiembrie poate fi o luna rea ptr ei si la Bucuresti si in Washington DC.
In plus,actuala putere in slabiciunea ei pe plan extern estesi va fi o tinta predilecta a acestui gen de lobbisti care vand respectabilitate pentru pretinsa consultanta si concesii de la cancelariile occidentale.
O estimare personala: valoarea adugata a lui V Clark ptr Romania: Zero.
PS
Cand o tara sau un guvern ajung in situatia sa inchirieze astfel de vanzatori de reputatie si accces e de obicei semn rau. De obicei vezi asta cu tari africane sau din lumea a treia. Nu vei vedea niciodata o tara din lumea intai aducand consultant al PM-ului, un general pensionat si intrat in consultanta.
PS 2
Si ceva amuzant: Cred ca i-a omorat chestia cu Krugman azi. S-a ales praful in occident de toata manevra cu Clark. Fata de Krugman, Clark este o gluma chiar in ochii tipului de public pe care ar fi vrut ei sa-l influenteze.
Dar ptr partile implicate nu conteaza: Partea romana era de ras deja iar cea americana, Clark in speta, nu face decat sa confirme reputatiia deja existenta pe piata despre domnia sa….
@dragos paul un general care s-a opus razboiului din Irak are valoare 0 pentru americani, fie ei democrati sau republicani…. iar acum, nici macar pe europeni nu ii va impresiona
@dragos paul daca am inteles eu bine e ceva de genul „vizita lui Vanghelie la Washinghton”? 🙂
@quaddelta Vanghelie s-a dus pe banii lui.
@dragos paul La cât de mult respect acordă Europa Statelor Unite în ultima perioadă, concesiile cancelariilor occidentale atrase de un asemenea consilier sunt zero. La partea de comunicare și imagine e clar că nu plusează. Iar dacă l-au adus pentru asta, sunt mai proști decât ne imaginam. Credeam că aduce în plus ceva tehnic, dar nu înțeleg ce.
Radu F. Alexandru e un bou.
@oglinjoara
Nu e un bou, jigneşti boul.
@Hongse Zice musiu Alexandru, sigur pe sine: „Dacă Băsescu iese la referendum, dreapta câştigă alegerile”.
Şi: „Vă dau cuvântul de onoare că scandările cu Băsescu n-au fost aranjate”.
Adică, boul se mira că mulţimea l-a aclamat pe Băsescu fără regie.
http://www.exploziv-news.ro/categoryblog/section-blog/143-afaceri-mafie/826-atentat-la-viaa-preedintelui-.html
http://www.exploziv-news.ro/categoryblog/section-blog/143-afaceri-mafie/826-atentat-la-viaa-preedintelui-.html
Voi ce spuneti?
@hope18, să coborîm cu picioarele pe pămînt solid.
@sanantonio @hope18 surprise your liver: drink some water!
@gupi
I don’t want to surprise my liver!!!! :))))))))
@sanantonio
m-ai linistit.Ma confuzase chestia asta 🙂
Conform hotnews.ro, Guvernul se pregătește de vremuri grele și are în lucru un proiect de OUG prin care „Ministerul Finanțelor va putea acorda bani, cu împrumut, instituțiilor de credit aflate în dificultate, în situația în care resursele Fondului de garantare ar fi insuficiente pentru acoperirea necesarului respectivei instituții”.
Ca să liniștească apele, marele maestru într-ale comunicării, domnul purtător de cuvânt Zaharescu ne spune că „nu ne pregătim pentru niciun faliment al niciunei bănci, e o măsura de siguranță pe care Guvernul o ia”. Măsură pentru ce, dacă nu pentru incapacitatea de plată a unei instituții bancare? Așa, se plictiseau ei și, din senin s-au gândit să mai dea o OUG, că tot și-au făcu mâna.
O, mi-a plăcut Barbu: „Cu tot respectul, dle Cristoiu, acest domn Ponta chiar există?!” Într-adevăr, ți-e greu să crezi că penibilul uman poate atinge asemenea culmi abisale (pardon de oximoron, deși cred că am plagiat pe cineva).
@Rheia Și înăuntrul are un afară. Vezi banda lui Moebius. Întunericul de ce n-ar avea lumină?
@sanantonio @Rheia mai taie odata banda lui Moebius si vezi ce iese!
@gupi @sanantonio @Rheia Sau lipeste doua si iese sticla lui Klein. O sticla al carei interior e si exteriorul. „Ca cand” i-ar baga cineva lui Monta propria mina pe git, l-ar face sa se apuce de fund prin interior si l-ar intoarce pe dos.
@Gramofonu @sanantonio @Rheia atunci ponta e de fapt o rîmă, nu ?
@sanantonio @Rheia Spune undeva prin Biblie: Daca lumina din tine este intuneric, cu atat mai mult va fi intunericul.. Daca ochiul tau este curat, tot trupul tau va fi luminat.
Multi dintre noi au probleme cu vederea, cu lumina, cu albul si cu negrul.
@cocosila @sanantonio @Rheia eu sunt discromat. se pune ?
@gupi @sanantonio @Rheia daț cu griurile cum stai?
@cocosila @sanantonio @Rheia seara stau prost.
Penal de penibilul Ponta vorbește în dodii despre legea energiei. Referindu-se la ANRE. Într-adevăr, e cenușiu țafandachele.
Daca au pornit razboiul bitilor, aveti grija de serverele Blogary, ILD etc etc. S-ar putea ca provider-ii uslasi sa zica brusc: „neplata”, „arierate”, „prea mult trafic” si alte prostii.
@DanCanada pe ce te bazezi ?
@gupi E doar o presupunere. Am vazut mai jos ca B1 si chiar si Realitatea au „disparut” pentru ceva timp. Probabil baietii trec la un nou nivel al razboiului mediatic…
@DanCanada sper sa nu fie cazul.
@gupi @DanCanada Daca astora le iese ce vorm vom fi pe listele lor.
@cocosila @DanCanada antena3.ro si b1.ro au acelasi provider de servicii de gazduire web.
@gupi @DanCanada Eu iti spun ca astia vor pune cracul pe presa mai greu de cat a pus Nastase
Acum este și pe internet
Mihail Neamțu ne invită mîine în Parcul Izvor la ora 10, iar apoi, seara, în Piața Victoriei. Așa a zis, pe B1.
@Rheia
Aha, şi-a revenit net-ul. Seara merg oricum în Victoriei, dar la 10 ce-ar trebui să facem la Izvor? Eu mai repede m-aş fi dus la 12 în Cobălcescu, dacă tot trag chiul de la muncă.
@Rheia Vrea sa ne dam in calusei, tobogane si leagane? In drum spre Victoriei ne-am putea opri si-n Cismigiu…trenulet, gargarite, barcute…
Daca tot n-avem treaba si nu ne ducem la serviciu…nu?
@Gramofonu Nu, nu, pomenea de Camera Deputaților.
@Rheia Asa-i, ca nici aia n-au treaba 🙂
@Gramofonu @Rheia acolo o sa-l gasiti pe ponta.
@Merechene @Gramofonu @Rheia Mîine la 12 se naște ICCD, să nu cumva s-ajungeți din greșeală p-acolo.
Daca tot nu aveti TV
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/582714_4205894390742_327281057_n.jpg
@Mistral Acum a repornit și pe internet.
@Mistral Am reale dificultăți să procesez jumătate din poză. Îmi pare rău, dar până la noi poziții din parte lui Mihail Neamțu, nu mă prea pot împăca cu el.
Monitorul Oficial nr. 452, cu OUG de modificare a Legii referendumului tocmai ce a apărut.
@BogdanL
Câte au publicat azi? 4? 5?
@Hongse 5
@BogdanL
Ăsta nu mai e monitor oficial. Ăsta-i chat.
@BogdanL @Hongse S-a facut de o teza daca le legi pe toate!
@quaddelta , propunea un comentator la articolul unui nefericit, Trancă, pe Contributors, să se legifereze odată teza de doctorat STAS.
@Hongse @BogdanL de unde! Este plagiatorul oficial …
@Hongse Ca să fiu mai specific, 5 numere din partea I.
@Hongse Și mai zice ceva și de protocolul privind amendarea şi prelungirea Acordului între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind cooperarea în domeniul contracarării proliferării armelor de distrugere în masă şi promovarea relaţiilor militare şi de apărare, semnat la Washington, la 30 martie 1998. Asta e în legătură directă zic eu cu nenea generalul în rezervă, proaspăt consilier.
Le-au tăiat celor de la B1 curentul? Că site-ul e down… „It’s not just you! http://www.b1.ro looks down from here.”
http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.b1.ro
@Hongse Dap! A picat si pe retelele de cablu.
@quaddelta
Aha. Să ne uităm pe fereastră, au şi ajuns minerii?
@quaddelta @Hongse Și pe cablu merge. RDS.
@quaddelta A picat si la mine pe cablu B1 TV.
@Hongse La mine merge :/
@SimonaM
Hmm, la mine nu (pe net). O fi de la mine…
@Hongse @SimonaM Ori le-a luat foc serverul, ori au data iama haiducii.
@sanantonio @Hongse B1.ro merge. Cablul B1 merge pe RDS, acolo ne uităm acuma… O fi de la provider?
@sanantonio@SimonaM
Ah, m-am lămurit: ” Too many connections”. Probabil au dat iama haiducii, cum au dat peste hotnews mai deunăzi.
@SimonaM @sanantonio @Hongse Eu sunt pe Akta si nu-mi merg nici realitatea nici B1, nici pe cablu nici pe net
@SimonaM @sanantonio @Hongse NU merge nici pe Dolce ( Realitatea si B1 ) Merge Antena 3 🙁
@sanantonio @Hongse @SimonaM Acuma realizez . E aproape ca pe vremea lui Ceasca . Un singur post cat de cat + nasulTV 🙂 . In rest Curve , Fotbalisti si M.isti .
@Hongse Nici Realitatea nu merge
@Boghy @Hongse Inseamnă că sînt probleme cu anumiti provideri. RDS au propriile lor fibre.
@sanantonio@Boghy
RDS la mine. Chiar şi site-ul normal, nu stream, se încarcă greu.
@Hongse @Boghy S-au pus băieții pe treabă, bagă bițișori la greu să-innnece canalele de internet. A început războiul!
@sanantonio@Boghy
Cred că pică şi nasul.tv în curând. Gâfâie.
@sanantonio @Hongse @Boghy Too many connections
@Hongse Și la mine… (UPC)
Azi a fost cel mai frumos. Si la Piata Revolutiei si (mai ales) la Piata Victoriei. Mi-am pierdut vocea dar asta e nimic in comparatie cu ce au pierdut altii pentru o cauza justa.
@cristihan , cum mai stai cu percepțiile senzoriale?
Reiau, ca să avem idee cum o să fie fiecare zi de mâine încolo, timp de 8 ani, până vom ajunge ca ăia ai lui Aitmatov și nu vom mai ști de unde am plecat: la A3 s-a exprimat in clar regretul că discursul lui Băse de azi a fost dat în direct și poporul l-a văzut, riscând astfel să uite că Băse i-a făcut rău.
@Yeba @cristihan no deci, macar era un punct de vedere corect ala pt care s-a dus Base in parlament. mureau boii de ciuda ca grebla ala a fost sapa(de lemn).
oricum, din cele 11 tembeliziuni, numai B1 arata cat de cat. in rest, m-am inspaimantat…., o spalare pe creier ceva de groaza…, cum sa nu fie romanii cum sunt?!
@Nemo , discursul a fost dat în direct peste tot, din câte înțeleg. Mai știi vreo țară cu astfel de televiziuni și cu astfel de personaje în spatele lor. La Vest, I mean. Nu. Românii sunt cum sunt fiindcă au ales să nu gândească, să nu muncească și să supraviețiuască din ciupeli (la toate nivelurile – o chestie pt mine foarte, foarte obscura a ramas un fel de decret dat de Ilici care a improprietarit in mod bizar judecatori cu teren agricol in primavara lui 90, unul n-a fost contrariat, au luat toti, in frunte cu sefa de promotie din promotia 1980, de ex.) Si mafioții s-au prins, televiziunile sunt un fel de outlet intre altele.
@Nemo discursul a fost dat în direct peste tot, din câte înțeleg. Mai știi vreo țară cu astfel de televiziuni și cu astfel de personaje în spatele lor. La Vest, I mean. Nu. Românii sunt cum sunt fiindcă au ales în proporție de masă să nu gândească, să nu muncească și să supraviețiuască din ciupeli (la toate nivelurile – o chestie pt mine foarte, foarte obscura a ramas un fel de decret dat de Ilici care a improprietarit in mod bizar judecatori cu teren agricol in primavara lui 90, unul n-a fost contrariat, au luat toti, in frunte cu sefa de promotie din promotia 1980, de ex.) Si mafioții s-au prins, televiziunile sunt un fel de outlet intre altele.
@Yeba nu prea urmaresc TV nici peste ocean, din motive de timp si ca nu ma prea intereseaza.
insa, in 2008, cand au fost alegerile, chiar am urmarit si am devenit fanul declarat al democratiei americane, asa cum Europa nu cred s-o cunoasca prea curand. Europa ramane prizoniera unor „elite politice”. Gittenstein a declarat f bine ce era de declarat.
revenind, dezbaterile alea mi-ai lasat o impresie excelenta, era vorba de piruete intelectuale, de raspuns la obiect, etc. cand mi tzi-l/o prindeau televiziunile, au facut-o praf pe Palin, pt ca nu stia raspunsul la o intrebare de baza, aia cu „Bush doctrine”. de acolo a inceput caderea republicanilor.
dar, nu exista comparatie cu ce este aici.
sunt cam obosit, de la canicula si de la urmarit politica de azi dimineata.
imi si e o greata de nu pot sa-ti explic. numai pt „sondare”, am zappat pe la tembeliziunile irealitatii si antenelor.
..cand l-am auzit pe Hurezeanu cum face comparatia intre Base si Ceasca, din motiv de „body language” de „dictatori care au pierdut controlul”, am crezut ca innebunesc si m-a apucat voma instant.
si pe la alte televiziuni, aceesi tehnica.
singurii cativa disperati erau aia de pe la Turcescu.
am iesit si in urbea locala, un targusor unde ies cei cativa „‘telectuali” ai orasului, domnu’ avocat, d-na jurista, etc, care imi explicau ei mie cum nu inteleg eu ca nu s-a facut reforma in justitie sau daca s-a facut, s-a facut prost.
ce sa le mai zici?! singurul antipesedist convins, un nenea doctoru’ trecut bine de 40 de ani de acum, cand l-am intrebat „ce faceti mai nene?” a zis si el ca „daca prostimea asta vrea, asta e; o sa faca si el ce nu si-a dorit, o sa-si ia traista si pleaca”.
de asta i-am si repetat lui Mirel si cat mai apuc am sa zic:
SUNTEM putini. trebuie sa fim uniti, chiar si cu Neamtu, chiar si cu Blaga sau care or mai fi.[de aia zicea si Blaga azi aia cu „sa lasam orgoliile”.
m-am uitat pe scena si acolo erau toti aia de dreapta ai Romaniei. f putini.
am ajuns sa ma uit la OTV si sincer, Diaconescu ala mi se pare mai comestibil decat antenele si irealitatea.
si machiavelic vorbind, fara voturile otevistilor, Base nu are nici o sansa.
la cum vad eu treaba, va pierde referendumul.
singura solutie ar fi ca maine CCR sa spuna ca nu are timp sa discute cele 20 de pagini, ca e nevoie de timp si ca parlamentul nu poate da un termen CCR-ului, pe motiv de separatia puterilor in stat. atunci, chiar daca parlamentul voteaza suspendarea, eu nu m-as lasa suspendat, in locul lui Base.
e o haita de caini hamesiti si in momentul in care vor apuca puterea, nu o vor mai lasa.
de obicei nu scriu texte melodramatice si e clar ca nu e cazul[dar m-a cam apucat frica; ma rog, pt rudele mele, ca eu trebuie sa-i multumesc lui Patapievici, ca i-am citit „Cerul vazut prin lentila” si avea el fraza cu „daca nu se poate schimba sistemul, ramane solutia individuala a salvarii”, asa ca am intins-o…
Base a fost extrem de „inspirational” azi.
insa va mai fi lasat sa vorbeasca?!
problema javrelor irealiste era ca ” de ce n-a gasit USL unul mai putin agramat ca grebla si ce coerent a fost Basescu si c-o sa convinga poporul”.
nu stiu daca mai poate salva de unul singur; in 2007 era cotat peste 50% in sondaje cu mult timp inainte de suspendare, nu ca acum, ca pleaca de la 15%; but, who knows…
@Nemo @Yeba Yeba, all good 🙂 Nemo, nu pleaca de la 15% ci de la cel putin 25% saptamana trecuta (sondaj prezentat de antena 3), probabil pe la cel putin 35% in momentul asta.
Au fost mai mult oameni la carciumile decat in piata. Nu ajunge ca muncim pentru juma’ din tara asta, mai tre’ sa si ii aparam de hoti pe ailalta jumatate?
http://www.aboutromania.com/arghezi41.html
… carciumile din centrul vechi… Sunt nervos, si trecut prin ele, scuze.
Cristoiu a batut cu gratie.
Erata:a batut campii*
Ştie cineva care e scorul exact la ora actuală? Câţi PDL care teoretic votează împotrivă, câţi USL care votează pentru, şi câţi sunt UNPR, UDMR şi minoriţăţi?
@Hongse
nu se stie exact.Scorul e strans
Pe drumul spre mașină, de la miting din Pța Revoluției, ne-au oprit (pe mine și pe fiu-meu) trei tanti mai în vârstă (peste 70, aș zice), foarte vioaie. Nu ne văzuseră bine pancartele, și voiau să citească ce scrie pe ele. Au mulțumit frumos și ne-am luat la revedere. Una din doamne a mers în continuare pe lângă noi. Ce bine că s-a adunat lumea la miting, ce nenorocire pe noi cu USL-iștii ăștia, ne mulțumește că protestăm în stradă.
La un moment dat, trece pe lângă noi un nene pe bicicletă ”V-ați luat banii de la Băsescu, fir-ați ai dracului! 50 de euro v-a dat Băsescu, nenorociților!”
Fiu-meu i-ar fi făcut pancarta guleraș, dar a sărit tanti. ”Nu-l băgați în seamă, așa fac ei! Probabil ei cu atâta sunt plătiți.. E o diversiune”.
Dacă tot ne oprisem, ne-a rugat să-i dăm voie să ne facă poze la pancarte. După care s-a grăbit spre casă, să le suie pe Facebook.. A fost una din cele mai tonice experiențe pe ziua de azi 🙂
@SimonaM Cum pui labelul cu Constitutia Romaniei la poza de pe FB ?
@Mistral@SimonaM
Ia încearcă asta:
http://www.picbadges.com/aparam-constitu%C8%9Bia-romaniei/2633536/#
@Hongse @Mistral Dap. Ăla e. Azi dimineață l-am făcut 🙂
@Hongse @SimonaM Done ! Multumesc mult !
@Mistral @Hongse Cu plăcere 🙂
@Hongse
nu merge.Am incercat si eu
@hope18
Cum aşa, eu mi-am făcut una dis de dimineaţă… :S
@SimonaM Eu am contribuit cu mătușa, 86 de ani, 1.55 m. venită cu troleibuzul din Drumul Taberei, fiindcă „e extrem de cald, dar nici nu se mai poate”. Pentru Băse, care a băgat bățul în viespar, vede ea. Locuiește singură, cu televizorul, are o pensie de urmaș, n-are fir de doctorat, e din targetul USL tipic, dar le trage clapa strict pe bază de raționamente.
@Yeba Respectele mele mătușii de pălăriuță! Am văzut multe mătuși pe-acolo. Impresionant 🙂
@SimonaM Eu tot mai cred ca v-a facut pozele pentru dosar :-))))
@EroulBula Ni le-am făcut singuri 😛
Buna ! Am ajuns acasa,Vad ca-i GROASA
buna! Acum am ajuns si vad ca-i groasa!!
impresia mea din piata revolutiei: liderii PDL erau mirati de cati oameni se adunasera. Pe alocuri, oamenii erau mai hotarati decat vorbitorii …
PS: in jurul meu, multi sunt de acord cu mine, si desi au stat acasa astazi, vor merge la referendum sa voteze impotriva demiterii …
banuiesc ca Wesley Clark a fost impus ca si consilier lui Ponta de catre anbasada SUA ca masura de siguranta legat de actualele masuri necosntitutionale. Americanii s-au asigurat ca nu vor avea problemecu scutul, avand in vedere ca actuala putere calca toate legile in picioare si nu mai pot fi siguri de nimic. Va dati seama unde s-a ajuns! Americanii au impus un om primului ministru ca sa fie siguri ca este ok …
@poweraxxel Mie mi se pare ciudată numirea, în condițiile în care e un „greu” și nu un amărât de raportor. E general în retragere în armata Statelor Unite, apropiat de Partidul Democrat și de Hillary Clinton și candidat în 2004 la nominalizarea democraților pentru prezidențiale.
@poweraxxel în rest nu le pasă, mi se pare de înțeles. Nici un scut nu pune o nație la scuteală de vidul interior, umplut cu bere și mici.
@Yeba @poweraxxel Poate le-au promis gazele de shist . Sau banii de bechtel . Cu bonus ? Iar am o criza de scenarita .
Wesley Clark este promotor al exploatarii gazelor de sist
Minorităţile votează pentru suspendare. Cartianu: „Ajungi parlamentar cu 500 de alegători şi dai jos un preşedinte”.
Haha, la B1 (nu ştiu cum îl cheamă pe tip) Îi compara pe Hitler şi Ponta: ambii au fost rataţi, au pierdut alegeri de câteva ori, au ajuns la putere pe şest, şi dă-i şi… etc… Se aude o voce „au plagiat” . Nu nu, Hitler chiar şi-a scris singur prostia aia.
Tot de pe Hotnews :
”Grupul parlamentar CDU/CSU si si presedintele Comisiei pentru Afaceri Europene a Bundestag: Atacurile lui Ponta, un puci indreptat impotriva institutiilor statului roman; accesul Romaniei in spatiul Schengen este pus serios sub semnul intrebarii”’
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12713294-grupul-parlamentar-cdu-csu-presedintele-comisiei-pentru-afaceri-europene-bundestag-atacurile-lui-ponta-puci-indreptat-impotriva-institutiilor-statului-roman-accesul-romaniei-spatiul-schengen-este-pus-.htm
La B1 – breaking news: ICCJ anchetează compoziţia delegaţiei la Bruxelles. Solicitarea copiilor făcută la MAE. Ancheta, după ce Ponta a neglijat hotărârea CC.
Are cineva mai multe detalii?
@Hongse Oh, am impresia ca adevarata batalie se duce realmente in Justitie. Doamne, tine cu ei!
Cine este Wesley Clark, consilier pe probleme strategice al lui Ponta: membru in conducerea unei companii petroliere unde Soros are 20% din actiuni. Compania are afaceri cu gaze de sist in Poloniade V.M. HotNews.roJoi, 5 iulie 2012, 20:19 Actualitate | Esenţial Premierul Victor Ponta a anuntat joi seara, dupa sedinta de Guvern, ca il va avea drept consilier pe probleme strategice si de securitate pe generalul american Wesley Clark. Clark este membru in Consiliul director al companiei BNK Petroleum, o companie petroliera unde Soros a cumparat 20% din actiuni prin intermediul fondului sau de investitiiQuantum Partners LP. Potrivit site-ului oficial, compania in conducerea carei ase afla Wesley Clark are operatiuni in domeniul gazelor de sist in Polonia. „Am reusit sa conving o mare personalitate internationala, dl general Wesley Clark, sa accepte o poztie de foarte mare nevoie, de special adviser, deci consilier special pe probleme strategice, pe probleme de securitate si pe probleme de strategii economice”, a declarat Victor Ponta. Premierul a mentionat ca joi a avut cu noul sau consilier o prima intalnire si o prima discutie pe teme de investitii si despre potentialul Romaniei in agricultura. Generalul american in rezerva Wesley Clark a fost comandantul fortelor NATO in timpul razboiului din Kosovo. El a fost protagonistul unui episod extrem de tensionat, cind comandantul fortelor britanice de sub comanda NATO a refuzat sa deschida focul impotriva fortelor ruse masate in Aeroportul din Pristina, asa cum ordonase gen. Wesley Clark. „Nu am de gind sa pornesc al treilea razboi mondial”, ar fi spus comandantul britanic (sursa).
A mai apărut și independentul de Iulian Urban cu una construită pe principiul „românul înghite orice”: dacă Băsescu va fi demis, atunci va avea dreptul să candideze pentru un nou mandat. Adică dacă USL servește șopârle românilor, noi de ce nu am face-o?
@BogdanL Un idiot
Faptul că Realitatea TV s-a întors sub pulpana lui Vîntu mie-mi spune că sociopatul ăsta a bătut palma cu o aripioară uselistă, să le dea niște bani, ca să-l scoată din Castelul Pălărierului Autoîmpușcat. Ceea ce-mi dă fiori de spaimă-n plus pe șira spinării.
@Rheia Din păcate, Realitatea TV nu prea a plecat din familia Vîntu niciodată.
In Piata Victoriei e mai multa lume ca ieri. Animatie si multa ocara pentru Felix
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12713168-victor-ponta-avea-consilier-probleme-strategice-securitate-generalul-american-wesley-clark.htm
WTF
ce noroc si pe anton crinulescu! a devenit sef al senatului taman cand parlamentul a intrat in vacanta. zeita fortuna(nu aia cu blindfold si balanta, aia cu blindfold si diazepam) ii surade.
http://www.tion.ro/sustinatorii-lui-basescu-la-un-un-pas-de-bataie-cu-sustinatorii-lui-ponta-in-centrul-timisoarei/1135391
Aproximativ 300 de persoane s-au prezentat în jurul orei 18 în Piaţa Victoriei, pentru a participa la promenada civică organizată de Societatea Timişoara, care acuză USL de comiterea mai multor abuzuri în ultima perioadă.
La scurt timp după ce participanţii au început să se plimbe spre catedrală, în faţa Teatrului Naţional s-au adunat circa zece revoluţionari care au început să scandeze diverse lozinci împotriva preşedintelui Traian Băsescu: „Băsescu la puşcărie”, „Ieşi afară javră ordinară”, „Jos dictatura” şi altele
Sa va fut, nenorocitii dracului, cu tot useleul vostru. natie de imbecili. s-au cacat astia in capul lor o gramada de ani si se pare ca inca mai vor. cersetori. gunoaie. sa va vad, r’ati ai dracu de prosti cand o sa va vindeti rahaturile din casa ca sa platiti credite „doar cu buletinul”, va trebuia plasma din ajutor de somaj si alocatia copilului.
@ics Nu numai gunoaiele îi susțin, din păcate. O grămadă de oameni altfel cumsecade și muncitori pur și simplu nu pot vedea mai departe de limita propriei ogrăzi. Dacă-n gospodăria lor e de ajuns ce este, nu mai cer nimic de la viață. Și vor „să fie lăsați în pace”.
@Rheia @ics Din pacate multi au nevoie sa dea vina pe cineva pentru faptul ca le „merge prost”. Daca timp de ani de zile omul aude la TV de monstrul de la Cotroceni pana la urma il identifica pe asta cu raul absolut. Nu conteaza ca el a dus-o prost o viata intreaga, acum de vina e Basescu.
@Rheia Da, o sa apara in curind „sa fie liniste”, „vrem ordine”. Tertipuri clasice din arsenalul comunist.
@Rheia nu aia ies pe strada sa ‘protesteze’, ci idiotii de care scriam. de multe ori ma intreb de ce dracu ma stresez, nu stau dupa un salariu de la stat, castig relativ bine, daca tin musai pot sa plec din tara in max o saptamana. de ce dracu sa albesc pentru toti tampitii?
@ics Da, eu am replicat aiurea, recunosc, tu vorbeai de alta categorie de romani, insa mie nu astia imi pasa, ci de nataraii cumsecade. Salt of the earth, cum spun amicii nostri anglofoni…. Nu stiu, poate am imbatrinit, m-am muiat, dar chiar imi pasa de ei. Si vreau o societate buna si pentru ei, asa cum vreau pentru mine.
s-a cîntat la cluj
http://nedormitul.wordpress.com/2012/07/05/gaudeamus-plagiatur/
@nedormitul Scris de Dottore Magister Puie Monta
” despre trei fenomene ale timpului: invazia verticală a barbarilor (expresia e a lui Rathenau), domnia proştilor, trădarea oamenilor cumsecade.
Primul: năvălesc nu barbarii din alte continente ci, de jos în sus, derbedeii. Barbarii aceştia preiau locurile de conducere.
Al doilea: au sosit – pur şi simplu, în sensul cel mai categoric – proştii şi inculţii la putere şi în ciuda tuturor legilor economice şi tuturor regulilor politice fac prostii, ca nişte ignoranţi ce se află.
Al treilea: în loc de a se împotrivi, oamenii cumsecade adoptă expectative binevoitoare, se fac că nu văd şi nu aud, pe scurt trădează. Nu-şi fac datoria. Imparţialii şi încrezătorii înregistrează şi tac. Sunt cei mai vinovaţi”.
1937, Paris Nicolae Steinhardt
PS – Doar de remember
În Piața Revoluție s-a strigat mult „Băsescu”. Mai ales cînd au vorbit Blaga și MRU. N-am idee ce era în capul lui Blaga, dar a ținut să repete de cîteva ori „Trebuie să lăsăm orgoliile la o parte”.
@Rheia cred ca-si spunea lui in barba!
Doar că, mă tem, va trebuie să continuăm Marșul Ghilimelelor.
@Rheia normal. in fiecare zi.
M-am întors din Piața Revoluției. Prima impresie: 80 de minute din viața mea bine petrecute. Cu rost.
Oare n-ar fi o idee buna sa pichetam sediul Avocatului Poporului? Nu ar trebui sa ne indreptam eforturile in directia asta? Presiune publica, cereri repetate de a ataca OUG referitor la CC si manifestari in fata institutiei. Sa vedem ce raspuns primim!
@Ilinca O idee buna. Si depuse zilnic solicitari de contestare a OUG-urilor cu probleme la CCR.
@Boghy Solicitarile zilnice nu creaza presiune publica. O sa le dea un raspuns peste 30 de zile. Cui o sa-i mai foloseasca?
Eram la masă în urmă cu vreo oră și fiind un televizor pe canalul B1, care transmitea din Piață, am prins un cadru în care apăreau Blaga, Neamțu și Vlaston împreună, îmbrăcați toți în cămăși albe. Menționez că Neamțu era în mijloc și nu era nici o cruce pe lângă ei. Câââh…!
@BogdanL Pe asta n-am prins-o . Care-i spilu ?
@Mistral @BogdanL IIsus intre doi talhari.
@anarchix @BogdanL Vlaston ? de ce ?
@Mistral @anarchix Acum nu înțeleg eu.
@BogdanL @anarchix Care-s talharii ?
@Mistral De Vlaston n-am auzit prea multe. Dar Blaga e un derbedeu.
Tii minte ce i-a zis Boagiu printe dinti cand era microfonul deschis: „Dar si tu cat ti-ai tras…” Si o cred.
@Mistral @anarchix Blaga și Vlaston. Am înțeles acum. Întrebarea era de ce e Vlaston „bandit”. Pentru „umărul” pe care l-a pus la pornirea proiectului Noua Republică.
@BogdanL @Mistral @anarchix Vlaston era talharul cel bun 🙂
@Mistral Trăim printre virtuoși. Anarchix a explicat-o mai bine ca mine.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12712660-guvernul-modificat-legea-referendumului-presedintele-putea-demis-mai-usor.htm
au rezolvat-o si pe asta!
@Ilinca Urmeaza sa hotarasca ca diaspora nu are dreptul sa voteze.
@anarchix @Ilinca nu e gluma, e chiar f posibil.
@anarchix @Ilinca ii ia mama naibii! Momentul următor fac un scandal dacă-mi suspenda ultimul drept cetatenesc pe care îl mai am.
@Nemo, nu au cum să interzică votului diasporei, dar va fi un singur centru de votare pe țară, dac-avem noroc, sau pe regiune geografică de rază = > 10000 km
@sanantonio @Nemo Trebuie sa dau un telefon in Texas sa vad daca consulul Prodan are in plan organizarea de referendum. Daca nu, am pus-o. Cea mai apropiata sectie e in Houston.
@anarchix Si asa majoritatea comentariilor din partea romanilor de pe pagina noastra au fost de genul „ati plecat, nu mai contati”
@anarchix de unde vorbesti? din ce oras?
@sanantonio Stillwater, OK
@anarchix , puffff
@sanantonio conduc 276 mi x 2 de fiecare data cand trebuie sa votez. Nu ca nu-mi place sa conduc, dar de fiecare data ma ingrozesc ca masina m-ar putea lasa in mijlocul autostrazii pe caldura de 40 de grade.
Nadia Comaneci are titlul de consul. Nimeni n-o trage la raspundere ca si-a transormat casa in spatiu consular dar nu organizeaza niciodata alegeri. As parcurge doar 2×50 de mile in cazul asta.
@anarchix Aaaaa, de aici iubirea ta față de doamna Nadia vizibilă din postările anterioare. De când e stimabila consul?
@BogdanL De foarte foarte mult timp. Lumea nu stie ca asta doar se foloseste de titlu in mod abuziv. Inteleg ca o face pentru biznis si asta e. Dar organizeaza frate alegeri. Am prieteni in Houston care voteaza la biserica romaneasca. Adica o biserica paote sa organizeze si ea nu?
@BogdanL Poftim. Negru pe alb. http://www.mae.ro/en/romanian-missions/3447
@anarchix Hahahaha…stau pe strada Bart Conner. Credeam că noi suntem foarte penibili prin orgoliul nostru.
@BogdanL @anarchix Nu e stradă, e o alee. Dacă e o singură casă/fermă, numele intrării are numele proprietarului și codul numeric cadastral.
@BogdanL E drum private. Poti sa-i pui ce nume vrei. Nu ma deranjeaza asta. Dar sunt extrem de vanitosi, intr-adevar.
@anarchix @BogdanL Sînteți voi, americanii, sau noi, românii?
@sanantonio @anarchix Nu știam asta. Îmi retrag acuzele de orgoliu.
@sanantonio Vanitatea e chestie umana. Esti total lipsit de gust si-ti faci palat, be my guest.
@sanantonio Revenind. Cineva ar trebui sa-i traga la raspundere pe astia care nu organizeaza alegeri. Acum cativa ani eram vreo 10 romani in campus. In oras mai sunt vreo 5.
@anarchix @sanantonio O singură precizare: doamna Nadia e consul onorific. Deci poate să facă doar ce o mandatează expres statul trimiţător. Dacă MAE e tâmpit și nu îi spune că are voi să facă ceva în numele României, de principiu ea nu are voie să facă.
@BogdanL Gresit. La fel e si domnul Prodan care este mult mai ocupat decat Nadia. Este avocat
@BogdanL Nelu Prodan e consulul onorific al RO in Dallas. Foarte cool personaj :-)))
http://www.roembus.org/english/images/CONSULI/Nelu_Prodan.jpg
@anarchix Nu spun că nu ar fi putoare. Spuneam doar că se poate ca anumite lucruri să nu le facă că nu are voie. Ce vrei…mie îmi e ușor să vorbesc, că sunt în România, și de multe ori uit că treceți prin lucruri neplăcute dincolo.
@BogdanL Bun. E o chestie strict legala. Asta nu o absolva cu nimic pe Nadia.
@anarchix Dă-o-n… ce vrei tu pe doamna Nadia! Prodan ăsta seamănă cu personajul naratorului Sam Elliot în Big Lebowski, fără pălărie.
@BogdanL :-)) E si mai cool in realitate. Cand am intrat in biroul lui pe la etajul 30 si ceva dintr-un zgaraie, era sa pufnesc in ras cand l-am vazut.
@anarchix @BogdanL nu-l mai lauda, ca acusi il cheama astia in tara 🙂
@ics @anarchix Norocul lui e că e onorific. Nu-l pot chema în țară. Pot doar să îi retragă „puterile”.
@anarchix Sau Denver. E tot cam pe-acolo, dar nu știu cum e drumul spre nord.
@anarchix Așa arată și în realitate?
@BogdanL Exact asa.
@BogdanL @anarchix si daca e onorific, ce? sa vina sa il judece poporul, ca nu a mancat salam cu soia cu noi. si mai are si ditamai mustata, deci e ungur, mason, mormon si inca ceva, se va stabili prin ordonanta de urgenta
@ics E mai rau. Nu e ortodox ca noi. E Baptist. Sigur are ceva unguresc in el.
@anarchix baptist, basist, tot un drac. parca si aud proletariatul infierbantat: NOI de ce am murit la revolutie? :))))))))
@anarchix
Nu esti singurul. Eu conduc 248 miles x 2 ca sa votez la cel mai apropiat Honorary Consulate, daca organizeaza alegeri de data aceasta. Daca nu, drumul pana la Consulatul General din Chicago e si mai lung: 338 miles x 2. Asa de departe e lacul meu…dar tot ma duc. Las undita, lacul, pestii, ….si ma duc. 🙂
@Ilinca Așteptăm Monitorul Oficial nr. 452/05.07.2012. Am avut astăzi 448, 449, 450 și 451 🙂
Îmi pare rău că nu pot fi acolo astăzi decât prin intermediul celor apropiați. Vă mulțumesc tuturor celor care ați ieșit pentru noi toți!
Respect pentru toti cei care sunt in strada acum ,aparand viitorul acestui popor ! Va iubesc !
Idioata de pe Realitatea o tine langa cu Mihail Neamtu si Adrian Papahagi, liderii miscarii Noua Dreapta. :-))))
Tocmai au schimbat sefii de la Institutul National de statistica.
@Ilinca Normal. Fraierii, in loc sa spuna ca economia creste au spus ca scade :-))))
@EroulBula nu, e vorba de numarul de alegatori de pe listele electorale. Vor sa fie noile cifre, nu alea vechi care ingreuneaza demiterea.
@Ilinca @EroulBula Problema e că datele finale oficiale ale referendumului din 2011, din câte îmi amintesc eu, vor fi anunțate de abia în 2013.
@BogdanL @EroulBula ei aș! INS-ul are maxim 2 saptamani sa centralizeze tot!
@Ilinca @EroulBula Eu zic că numai 12 ore. Hai, cu indulgență, de la noi, 24 de ore.
@EroulBula@Ilinca
Nu e asta. Încă nu s-au făcut oficiale rezultatele referendumului şi Tonta vrea datele alea cu 2 milioane mai puţini votanţi.
@Hongse @Ilinca Corect, dar n-ar fi mai simplu sa anunte ca referendumul a avut deja loc iar Basescu a fost demis?
@EroulBula@Ilinca
Ba da. Ordonanţă de urgenţă şi se rezolvă.
@Hongse nicio ordonanta de urgenta!!! terminati cu prostiile! am zis asa, asa e!
De ce dezbate CCR mâine la ora la care i s-a ordonat? Help.
1) ca să nu mai introducă un element de turbulență inutil;
2) ca să arate că se resemnează.
@Yeba 3) ca asa a primit ordin de la partid omul pus de UDMR la CC.
@Yeba Ca să clarifice cât mai repede situația. Cred că în contextul acesta un aviz negativ ajută foarte mult peste toate celelte chestii. Dacă avizul e pozitiv, hmmm…Ăl de sus cu mila…asta avem, cu asta mergem înainte.
dacă cumva v-a scăpat :)))))
CĂRŢILE JUNGLEI: Ce frumos se vede de la Crin, de sus! Tumbe cu somon în patul lui Băse.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cartile-junglei-ce-frumos-se-vede-de-la-crin-de-sus-tumbe-cu-somon-in-patul-lui-base-o-99054.html
Marţi, când a devenit al doilea om în stat, a primit o sponsorizare care i-a umplut bucătăria cu ness granulat. Degeaba, a pus şi trei linguriţe cu vârf la o cană, că tot îl picneşte somnul. Deja a început să urască funcţiile astea, care-l obligă să se scoale cu noaptea în cap.
Calcan se întoarce în PDL? Nu fugise la PSD mai deunăzi?
@Hongse asa zicea b1 de dimineata dar vad ca PSD l-a propus in nu stiu ce functie deci cred ca e fake stire.
@Ilinca
A zis din nou acum 10 minute… (B1)
Pentru cei de departe urmariti-ne aici:
http://www.jurnalul.ro/webcam/piata-revolutiei-77.html
(da stiu, reprimati-va putin greata si dati click totusi)
@quaddelta Se vede destul de bine ….. trebuie doar sa ne tinem de nas :-)))))
Pe Realitatea, Val Valcu, un alt monument de imbecilitate. „Ce fortari? Daca nu se fortau lucrurile nu se facea unirea Principatelor.”
Nu stiam eu cu ce seamana golania USL de azi.
@EroulBula Sa inteleg ca toata tevatura asta are ca scop final alipirea Basarabiei si Bucovinei? Give me a break!!
Sergiu Andon, om batran si intelept: Azi a fost ziua lui Basescu, el a inteles ca suspendarea nu-i demitere, nu trebuie s[ ne complacem in triumfalism. As fi preferat sa nu fie transmis in direct discursul, a dominat inclusi prin dictie si continut. Este extrem de inteligent, tb sa demonstram sa aratam ca avem cu cine il inlocui.
Deci am spus toate astea nu gratis, ci ca sa cersesc un link catre sedinta parlamentului.
dati pe A3, se plng ca s-au auzit aplauzele pro basescu pe televizooor !!
@Yeba DOamne, ce-am ajuns sa fac! Sa ma uit la A3 !!!!
Situatii extreme cer masuri extreme ! :-)))))
@Yeba OK, m-am uitat, l-am vazut pe Badea ….. ma duc sa vomit putin.
Sergiu Andon, om batran si intelept: Azi a fost ziua lui Basescu, el a inteles ca suspendarea nu-i demitere, nu trebuie s[ ne complacem in triumfalism.
Plec spre Piata Revolutiei. Venez nombreux!
@Rezon Allons-y!
@Rheia @Rezon On arrive bientot!
@quaddelta @Rheia @Rezon ce atâtea franțuzisme 🙂
La atac, plăieșii mei!! :))))
@ics @Rheia @Rezon La Atac! Pe plagiesii lor !
@quaddelta @ics @Rheia @Rezon ne regrupam la Victoriei? Aici s-a incheiat
Mircea Cărtărescu revine şi avertizează: „Naţiunea română este ostatica USL”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cartarescu-revine-si-avertizeaza-natiunea-romana-este-ostatica-usl-990573.html
„Nu e vorba de nici un fel de luptă politică, de conflict între palate, n-are nici o relevanţă cât de vinovaţi sunt foştii guvernanţi de starea actuală de fapte. Da, foştii guvernanţi sunt vinovaţi şi au plătit pentru asta, dar în cadrul jocului politic. Au pierdut puterea şi ultimele alegeri. Dar ei nu mai au nici o legătură cu distrugerea jocului politic, cu zecile de încălcări cinice ale Constituţiei, ale procedurilor parlamentare, cu sfidarea zi de zi a hotărârilor Curţii constituţionale, cu guvernarea prin ordonanţe de urgenţă dictatoriale.”, scrie Cărtărescu.Citiţi mai mult: Cărtărescu revine şi avertizează: „Naţiunea română este ostatica USL” – Partide > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/cartarescu-revine-si-avertizeaza-natiunea-romana-este-ostatica-usl-990573.html#ixzz1zl384URe EVZ.ro
Luca Niculescu
Tocmai am facut un interviu cu unul dintre cei mai buni specialisti pe Europa Centrala si de est, politologul belgian, JM de Waele. Spune ca e „descurajant” ce se intampla in Romania ( dand vina, en passant, pe ambele tabere), spune ca Europa nu va face mare lucru ( cum nu a facut nici in cazul lui Berlusconi, nici al lui Orban) si ii indeamna pe romani sa se mobilizeze, daca vor sa schimbe ceva : „Nu doar responsabilii politici sint responsabili, ci si societatea civila care mi se pare destul de amorfa”.
@Rezon Are memorie scurta, dl de Waele. In urma presiunilor, Orban a trebuit sa renunte la calarirea Bancii Nationale si i s-au taiat fondurile europene. Insa Orban s-a obosit sa modifice macar Constitutia. Ce fac uslasii e pur si simplu desfiintarea ei. De aceea nu cred ca vor scapa de sanctiuni de la Bruxelles.
Una buna de la CCR: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12711388-ccr-respins-sesizarea-avocatului-poporului-privind-promovarea-transferarea-procurorilor-judecator-fara-decret-prezidential.htm
Nu stiu daca va dati seama, dar astazi lucrurile au inceput sa se miste cu o rapiditate la care nu ma asteptam… „they” are pretty much fucked 🙂
@cristihan Par plini de entuziasm, se reped ca curca-n lemne
@Rezon @cristihan Oamenii de tipul asta au un nume: IDIOTI FRENETICI :-))))
Remember idiotul de la invatamant.
@cristihan dezvolta putin
@picus E o chestie senzoriala, ca sa plajiez putin 🙂 Dar hai, fie: Basescu de dimineata, impecabil (ca sa nu zic imperial 🙂 ); intoarcerea unora in PDL; reactii din strainatate, de pe bloguri grele (Krugman) si din partea unor socialisti europeni (Franta, Germania) – cred ca in maxim o saptamana nu mai au cu cine sa discute in Europa; CCR a inceput sa le respinga diverse; problema lor cu OUG-ul penal pe care au incercat sa-l bage in Parlament; chiar cursul EUR…; faza cu Marga; semnale proprii de la corporatisti fani a3 care au intors armele; to be continued 😉
deci ora 17,45 La mama ? daca intarzii 5:10 minute ne asteptam ?
@Luminita Da, intre 17.45 si 18 cel tarziu. KPS may drop by too… 🙂
Mircea Marian, FB:
Mircea Cartarescu renuntase sa mai scrie despre politica, dar maine publicam in evz un comentariu dur, comparabil cu „Baroane”. Scrie despre atacul planificat „ziua-n amiaza mare” asupra natiunii romane. Spune ca era normala alternanta la putere PDL/ USL, dar ceea ce a urmat este „halucinant si inacceptabil”. Singura speranță a rămas, ca-n orice tiranie, ”puterea celor fără putere”, incheie Cartarescu…
Ponta a declarat ca prin devaorizarea leului la buget vor intra incasari mai mari
Datorita unor taxe stabilite in valuta … In schimb, ii nenoroceste pe toti cei cu credite care is asa sunt pe marginea prapastiei …
Pe mine de ex. m-au sunat de la banca sa ma intrebe daca totul este in regula. LE-a mspus ca s-ar putea sa terminam urat relatia si m-au invitat la discutii … Astia nici nu se mai chinuie sa se lupte sa pastreze avantajele, sunt deja resemnati si accepta orice varianta stiind ca totu se darama si incercand sa recupereze ce se mai poate …
@poweraxxel Dacă mai era nevoie de-o dovadă de prostie… Ponta e un dobitoc. Ne îngroapă pe toți, tot ce-am muncit atâția ani se duce &$#% de suflet ca să-și salveze ei cururile de maimuțe.
Vedea-l-aș cu căciula-n mână în poartă la bancă, plângând cu muci că n-are cu ce plăti rata. Dobitocul.
@SimonaM @poweraxxel Un LIKE vîrtos, apăsat, cu sete!
@SimonaM@poweraxxel
Le trânteşte cu o aşa seninătate de nu-ţi vine să crezi. Ne îngroapă pe toţi şi cred că boul se aşteaştă să ne şi placă!
@Hongse @SimonaM @poweraxxel Bine, ca să respectăm adevărul istoric, Florin Georgescu a zis-o, nu Ponta, dar rămîne cum am stabilit. Vîrtos, apăsat etc.
@SimonaM @poweraxxel Nu ne îngroapă Ponta. Îl vom vedea coleg de puşcărie cu 0049 sau măcar proscris politic.
http://www.cursvalutarbanci.ro/curs-valutar-online/EUR-RON/
Leonard Orban anunta incetarea intrarii de bani europeni in Romania: Din 1 iulie, Romania nu mai trimite cereri de rambursare Comisiei Europene.
http://economie.hotnews.ro/stiri-eurofonduri-12689177-leonard-orban-anunta-incetarea-intrarii-bani-europeni-romania-din-1-iulie-romania-nu-mai-trimite-cereri-rambursare-comisiei-europene-cateva-saptamani-aflam-daca-pierdem-banii-din-corectiile-financiare.htm
Ce ghievara! 😀
http://hear-ro.eu/wp-content/uploads/2012/07/wpid-FB_IMG_13414215007197841.jpg
@Hongse Poza e din Londra, de pe 4 iulie. Gasiti aici mai multe informatii: @HearRomania
http://www.evz.ro/detalii/stiri/criza-politica-loveste-leul-vezi-ct-a-ajuns-pe-interbancar-990495.html
Ăştia cu rate la credite în valută străină, am cam pus-o 🙁
Poate aşa se trezesc şi cei îndobitociţi de comunişti.
http://www.adevarul.ro/financiar/ING-Acapararea-puterii-USL-serioasa_0_731327097.html
@Bleen Nicio problema. Tot Grecia e de vina pentru cursul euro.
@Bleen
Ce spune ING nu este gresit dar …. am o problema cu ei de cand cu atacul speculativ la leu, in 2008.
Dupa acel moment au iesit de nenumarate ori, pe post de Casandra, anuntand diverse cataclisme si, probabil, pariind impotriva leului in baza informatiei aruncate tot de ei pe media.
Ca evenimentele de acum trantesc leul e adevarat dar cand anunti si un curs tinta deja pute…. mai ales de la ei.
@EroulBula @Bleen Ministrul Isar stiie mai bine cum e cu atacurile speculative pe cursul valutar
@Rezon @Bleen
Corect, inca o puslama care nu avea ce cauta in guvern
@EroulBula @Bleen Hm, nu te contrazic. Marturisesc ca-mi iesise din memorie episodul 2008. Multam!
Inca odata, poate s-a pierdut:
Timisoara
incepand cu ora 18:00
strada Alba-Iulia
http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Societatea-Timisoara-cheama-timisorenii-strada-ponta-plagiat-adevarul-basescu_0_731326941.html
http://www.europafm.ro/europa-fm/emisiuni/grila-de-programe/romania-in-direct/o-lovitura-data-democratiei-sau-restauratia-ei.html
ascultati inregistrarea emisiunii …
@Monica Macovei
”Ne vedem astazi, la ora 18.00, in Piata Revolutiei. Voi avea si eu un discurs alaturi de Cristian Preda, Stefan Vlaston, Magda Carneci, Adrian Papahagi, Mihail Neamtu, Mihai Razvan Ungureanu si Vasile Blaga.”
Ma innebuneste amorteala celor din jurul meu. Pentru cei din Iasi, noi nu facem nimic? Exista macar o persoana dispusa sa iasa in Pta Unirii de la 19, cu o Constitutie in mana? Macar atat…
@HelenaB De pe Bookface: 3 hours ago Astazi plagiem ziua de ieri! In fata Mitropoliei de la 7:00, apoi plecam spre Piata Unirii, unde la ora 8 ne vom intalni cu alt grup de oameni. Tricouri albe, sepci albe! Haideti, ca se poate!
@HelenaBhttps://www.facebook.com/groups/200412406753966/201228086672398/?notif_t=group_activity
s-a ieșit și ieri și alaltăieri. azi la orele 19.00 ăn fața Mitropoliei și de acolo plecăm spre Piața Unirii 🙂 se anunță lume multă azi. 🙂 te așteptăm.
@Giana Super. Chiar nu am stiut. Ma consumam singura in casa 🙂
@HelenaBhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=3712008752281&set=p.3712008752281&type=1&theater
dovada! 🙂
Ăştia reciclează iar chestia cu „Da ce-are patapievici cu noi, că nu vrem să-l schimbăm”?
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12710739-ccr-ministerul-justitiei-adus-cunostinta-curtii-decizia-retragere-sesizarii-privind-incompatibilitatea-iuliei-motoc.htm
Cristi Ghinea, pe FB, catre miresele neprihanite din Pta Universitatii;
Ca si colegii mei ONG-isti de la Universitate, pt. ei pare mai important sa vada lumea ca nu sint cu PDL decit sa protesteze pt. ce se intimpla acum. Fratilor, nu sunteti cu PDL, nici eu nu sunt, eu sint cu DNA, ok? S-a inteles! Get over it!Si e o mizerie sa spuneti ca cei de la Victoriei sunt pedelisti, i-am urmarit pe FB, ii stiu pe unii dintre ei, sunt dintre aia care vin sa va sustina pe voi la diverse cauze, ca altfel sunteti 15 ong-isti plouati si acum voi ii tratati cu curu. Deci, nu sunteti pedelisti, nu va mai scuzati atita. Ce naiba, va face A3 agenda?
MRU îşi lansează vineri Iniţiativa Civică de Centru Dreapta
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/mru-isi-lanseaza-vineri-initiativa-civica-de-centru-dreapta-269655.html
„Vineri, 6 iulie 2012, la ora 12, va invit sa participati la lansarea Iniţiativei Civice de Centru Dreapta (ICCD), eveniment care va avea loc la sediul nostru din Strada Grigore Cobălcescu, nr. 42, Sector 1, Bucureşti”, a spus Ungureanu, într-un comunicat de presă.
„Vor fi alături de mine ceilalţi membri fondatori – Monica Macovei, Cristian Preda, Ioan Stanomir – precum şi zeci de suporteri dornici să construim împreună un spaţiu politic în care civilitatea şi moderaţia să fie cele care vor domina viaţa politică românească de aici înainte”, a completat fostul premier.
daca sunt bne is alte sugestii ….
http://poweraxxel.wordpress.com/2012/07/05/dale-zilei-3/
Aceasta e greșeala fatală din planul USL de preluare a puterii: CCR nu putea fi amputată prin Ordonanță de Urgență:
USL a băgat cu forţa în Parlament OUG privind CCR. PDL atacă în instanţă
EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/deputatii-informati-ca-oug-privind-curtea-constitutionala-a-ajuns-la-parlament-990519.html#ixzz1zkhzdFcR
Laura Stefan (FB)Ș Sunt la Digi de la 4
http://www.zf.ro/politica/ambasadorul-marii-britanii-romania-nu-are-nevoie-de-instabilitate-in-aceasta-perioada-de-incertitudine-pe-pietele-financiare-externe-9819072
ING: Estimarea noastra pe termen mediu, de 4,55 lei pe euro, se materializeaza foarte rapid. Acapararea puterii de catre USL, e suficient de serioasa pentru a duce la slabirea pe termen lung a leuluide DP HotNews.roJoi, 5 iulie 2012, 15:34 Economie | Finanţe & Bănci Miscarea accelerata de suspendare a presedintelui se traduc prin slabiciunea leului. Odata cu apropierea deciziei propriu-zise, va depinde de Banca Nationala a Romaniei (BNR) sa stabilizeze leul, mai ales daca decizia de joi a Bancii Centrale Europene se limiteaza doar la reducerea dobanzii de politica monetara anticipata de pietele financiare, se arata intr-o nota de cercetare a ING Bank. „Estimarea noastra pe termen mediu, de 4,55 lei pe euro, se materializeaza foarte rapid. Acapararea puterii de către USL, e suficient de serioasă pentru a duce la slabirea pe termen lung a leului”, se mai arata in nota. (De pe Hotnews. ING, banca aia portocalie…)
@Rheia
Si ING-ul ce sa faca, bietii de ei? Sa nu incerce un atac speculativ la leu, asa cum au facut in 2008?
@EroulBula Asta era apropo de efectele directe și materiale, pentru toată lumea, inclusiv apoliticii și neimplicații, ale cadrilului politic cu îmbrînceli la care asistăm toți azi.
Numai proștii nu au timp
http://barbosu.kamikazeonline.ro/2012/07/numai-prostii-nu-au-timp/
Scuza asta cu “nu am timp, că dacă aveam…” am mai auzit-o în diverse contexte. Îi știți pe oamenii aceia care, complexați că nu au citit o carte sau alta, bagă o scuză cam de felul ăsta: “Știți, eu sînt incult nu pentru că aș fi dobitoc, ci pentru că, datorită serviciului, sau din cauza altor îndatoriri în general, nu am avut timp să citesc cărți! Că dacă aveam eu timp și-mi permitea programul… păi scriam niște cărți…hă, hă,… mai ceva ca Iorga!” Pînă la urmă viața este o chestiune de opțiuni. Matale ai ales să fii prost. Foarte bine! Dar n-o băga p-asta cu “n-am avut timp, că dacă aveam”. Dacă vrei un lucru, în general îți găsești timp să-l faci.
@ics
Uhm… aici mă simt un pic atacat pe nedrept. Chiar mi-e imposibil să particip la niciun fel de miting între 18-20, şi nu doar azi ci în fiecare zi. Chestii personale.
O să vin după 8 totuşi (sper să nu se termine până atunci).
@Hongse nu cred ca ai de ce sa te simti atacat(a). barsosu se referea mai degraba la cei care „nu au timp” din principiu, de aici si: “Știți, eu sînt incult nu pentru că aș fi dobitoc, ci pentru că, datorită serviciului, sau din cauza altor îndatoriri în general, nu am avut timp să citesc cărți! Că dacă aveam eu timp și-mi permitea programul… păi scriam niște cărți…hă, hă,… mai ceva ca Iorga!”
@ics
Ah, mă simţeam ca-n liceu, când mi-era ruşine când intram în clasă dacă întârziam.. 😀
şi e atacat 😛
http://i46.tinypic.com/350p6p5.jpg
@Bleen As da laic pentru haz, da e si cam scarbos… 🙂
@Bleen Bleah, cucu’ lu’ Crin
@Bleen
Ce link e asta???Dau ‘print’ si-mi iese numai „cucu”lui crin si voiculescu care se holbeaza la el 😀 😀
@Bleen
Dupa marimea surubelului ar putea fi actorul principal din filmul ala …. cu doamna de la PSD …… care nu era ea in film.
Cum dracu’ sa te apuci sa joci in filme porno, daca n-ai cu ce ?
@EroulBula @Bleen Se numește ”strap-on”.
Sebastian Lazaroiu, FB
In ciuda semnalelor primite de la „prietenul” Hollande, Casa Alba, Cancelarul Germaniei, comisarului european Reding, se pare ca premierul va continua si in aceasta seara sa emita ordonante de urgenta care sa faciliteze capturarea institutiilor
„Daca Romania ar fi o democrație funcțională, Ponta ar fi acum pitit in dulap de rușine”, după ce s-a dovedit ca a plagiat, In loc de asta, cu o nemaiauzita nesimţire (Kaltschnäuzigkeit) Ponta si ai lui mãrsãluiesc prin institutiile statului, dupã modelul Ungariei vecine.“ Cine sînt ai lui? Nemtii nu se feresc de cuvinte: „eine Bande von Beutejägern“ (o bandã de prãdãtori)… scrie azi Südddeutsche Zeitung.(apud Dan Alexe, FB)
@Rezon Evident ca Romania nu e democratie functionala, altfel Piata Victoriei ar fi plina acum. Democratia functionala pleaca si din spiritul civic al fiecaruia, intre sclav si stapin exista o intelegere nescrisa, dar acceptata, la fel si intre spalatorul de creiere si cel spalat. Nu stiu daca 25%-30% din populatie e timpita sau e alcatuita din postaci uselisti (am aproximat numarul imbecililor care au votat USL la locale). Si o varianta si alta e trista si frustranta. In alta ordine de idei, pe Ponta aproape ca il pot intelege, e flamind de glorie, e o lepra-produs al politicii de pina acum. Dar Ponta e Ponta. Cum poti sa califici jegurile de parlamentari PDL care parasesc acum corabia? Eu nu gasesc un calificativ care sa egaleze scirba fata de jivinele astea.
link-urile alea de la Figaro si L’Express sunt culese de pe hotnews.
le-am postat, pt ca javra de Ponta a zis ca „au zis aia de la B1TV”.
din cata franceza stiu eu, mesajul mi se pare f clar ca venind de la ministrul de externe francez.
jigodia a mintit, dar nu asta e problema.
pt cei care ajung diseara la meeting, sa faca si niste A4 cu „Frante cere respectarea CCR”, chestii de astea, etc.
my 2 cents.
jigodia a mintit se refera la Ponta, of coors**
E adunata undeva pe net o colectie de cugetari si mesaje numa’ bune de expus la miting? Sa fac niste printuri pentru diseara..
Ceva care sa depaseasca logica plagiaului..
@FlorinS via kmkz
Antonescu, somn ușor Când te scoli, ești dictator
Năstase din pușcărie Conduce o Românie
:))
@FlorinS tot via kmkz http://www.kmkz.ro/de_ras/poze-de_ras/absolut-toate-pancartele-pe-care-trebuie-sa-le-aveti-la-mitingurile-de-azi/
@Alex D Foarte tari! 🙂
link 2+text:
http://www.lexpress.fr/actualite/monde/europe/la-france-s-inquiete-de-la-situation-politique-en-roumanie_1134829.html
citatul in franceza e acelasi:
Le ministère français des Affaires étrangères appelle l’exécutif roumain à respecter „l’état de droit”. Gouvernement et parlement s’opposent violemment sur des questions de constitution.
La France appelle l’exécutif en Roumanie, où des débats sur une destitution du président ont débuté, „à respecter les valeurs démocratiques et l’état de droit”, a déclaré ce jeudi le ministère français des Affaires étrangères.
„Tous les Etats membres de l’Union européenne sont naturellement tenus de respecter les valeurs démocratiques et l’état de droit ainsi que l’équilibre des pouvoirs dans le cadre des institutions qui sont les leurs”, a affirmé lors d’un point-presse le porte-parole du ministère, Bernard Valero, interrogé sur le manque de réaction de Paris aux évènements en Roumanie.
„Il appartient aux Roumains de se prononcer sur les procédures en cours”, s’est borné à préciser à ce sujet le porte-parole.
MAE Francez: „La France appelle l’exécutif en Roumanie”
Ponta: „Nu mi s-a adresat mie sau guvernului”.
Ordinar!
@Rosu asa mi s=a parut si mie 🙂
@Rosu In traducerea lui Tonta, MAE Francez a spus: „Franta apeleaza la executie in Romania” ….. executia lui Basescu, of course.
link 1
http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2012/07/05/97001-20120705FILWWW00538-paris-met-en-garde-la-roumanie.php
Paul Krugman, un basist convins, profesor la Princeton (a nu se confunda cu Princetown, pentru eventualii uselisti care citesc)
Romania Unravels the Rule of Law
http://krugman.blogs.nytimes.com/2012/07/05/guest-post-romania-unravels-the-rule-of-law/?smid=tw-share
The fact that Romania isn’t as bad as Hungary – yet — doesn’t mean that all in Romania is fine. The speed with which this crisis has escalated as well as the tenacity with which Ponta is clinging to power are both reasons for serious concern. If Ponta succeeds in ousting the President Basescu and muzzling the constitutional court, a constitutional coup is still a possibility in Romania. That is why people who care about constitutional democracy must pay close attention.
@ics ”Ponta’s rage against the constitution shows that he doesn’t respect legal limits, and that is dangerous.”
@ics O mentiune, totusi: nu a scris Krugman himself, ci un invitat de-al lui. Dar e tot aia, e girat de el.
@cristihan corect, acum am vazut. nevertheless, vorba neamtului, faptul ca apare pe blogul lui Krungman spune ceva
@cristihan Kim Lane Scheppele is the Laurance S. Rockefeller Professor of Sociology and Public Affairs in the Woodrow Wilson School and the University Center for Human Values as well as Director of the Program in Law and Public Affairs, Princeton University.
@ics Un neica nimeni :)))
New age hippies omoară implicarea politică http://www.contributors.ro/societatelife/scrisoare-catre-toata-lumea/
Asta am găsit-o la o tipă pe Facebook, tipă care, de altfel, nu postează nimic despre politică (în ultimele zile, în care te-ai fi așteptat, mai ales). Și m-a enervat enorm.
Așa cum m-a enervat și altul care dădea share la știrea despre bosonul lui Higgs spunând că se întâmplă în lume și lucruri mai importante decât politica din România. Mi-a venit să-l întreb dacă înțelege ce e ăla boson al lui Higgs. Dar am hotărât să îi scot pe amândoi din lista de prieteni.
@Alex D PS-ul a fost mortal!
@Never G Da, băiatul debitează niște tâmpenii și amestecă ingredientele ca într-o oală de ciorbă peste care pune la sfârșit mult zahăr și ne dă să gustăm. Bleah!
@Alex D Poate fi pace pe lume intre multi oameni, dar nu intre ticalosi si oameni cinstiti
Eu v-am zis că e un bou sinistru și un caracter de jigodie.
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/piata-victoriei-sau-piata-universitatii-81123.html
@Bleen
Pune şi tu un „WARNING! Cugetările lui Nicolae Dănuţ.”
@Bleen Incearca si el sa scoata camasa pe unde poate! Inca mai spera sa amageasca!
@Bleen Nu vreau sa-l scuz, dar cred ca mai degraba e naiv si rupt de realitate! Fie bou fie naiv.. tot trist e..
@FlorinS @Bleen Cine ii citeste argumentatiile de sustinere a lui Geoana, nu ramane cu impresia de naiv. Acolo e un activist cu vechime.
@Never G @Bleen E drept ca nu le-am citit..
@Bleen Mi-e mi-a fost greu să înţeleg efectul Nicuşor Dan asupra unor oameni de altfel întregi la cap, pe simpla explicaţie că e „bine intenţionat”. Rahat, şi PolPot avea intenţii bune, dar ăsta nu e un argument să îl iei în braţe pe Nicuşor Dan.
@Bleen
Ti-am dat like pt comentariul tau.Personajul este penibil
http://www.realitatea.net/seful-consilierilor-premierului-ponta-a-demisionat_960511.html
http://i48.tinypic.com/2ldyukj.jpg
Penibilus Optimus Contorsionistus Maximus:
http://www.adevarul.ro/locale/resita/resita-adevarul-caras-severin-sorin_frunzaverde-declaratii-stat_politienesc_0_731327043.html
@Rosu Are si el niste dosare penale de salvat?
@Never G Nu stiu, dar omul e intr-un alt film… Azi pana si mama socialistilor, Franta, a ridicat spranceana la Ponta, iar el se umple astfel de penibil clamand „redemocratizarea” cu de-a sila a Romaniei.
Pentru asta merita o diploma si titlul onorific de Cacator Optimus.
@Never G Am auzit ceva zvonuri privind cercetari extinse de la vamesii si politistii de pe frontiera sarbeasca (aia plimbati cu elicopterele).
Daca stam sa ne gandim, baietasii aia cum au ajuns pe posturi, de unde au primit binecuvantare, cui au dat dreptul la angajare, cui plateau cotizatiile lunare?
@EroulBula Normal ca vocifereaza: „Stat politienesc!”
http://www.ziare.com/europa/uniunea-europeana/un-europarlamentar-maghiar-cere-discutarea-in-pe-a-situatiei-din-romania-1176999
http://www.hotnews.ro/stiri-comisar_european-12710009-ppe-solicita-comisiei-europene-actioneze-imediat-cazul-romaniei-verifice-deciziile-ingrijoratoare-luate-guvern-ultimele-zile-prin-mecanismul-cooperare-verificare.htm
Altu’
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12709964-senatorul-mihai-nita-trecut-pdl.htm
@Hongse Ăștia de trec direct la PC cred că sunt cei mai dubioși. Adică nu cred că vrea cineva la Varan, pur și simplu nu-i acceptă PSD sau PNL, PC fiind ultima variantă
Nici lui Nicușor nu i-a plăcut la Universitate:
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/piata-victoriei-sau-piata-universitatii-81123.html
@Alex D 🙂 Nicușor s-a hotărât să penduleze
@cristi c @Alex D Și era tînăr, săracul, ce-o fi pățit de și-a luat zilele?
@Alex D Nici la PV nu s-a simțit prea bine :))
@SimonaM Asta n-am mai zis că nu mi s-a părut o știre
@Alex D Nici nu e. Mă bucur și eu de necazul omului. Prea mi-a scos peri albi în primăvară cu susținătorii lui.
@SimonaM Și eu l-am susținut pt CG pentru că mi s-a părut că ar merita să ajungă acolo (deși nu sunt convins că ăsta a fost și interesul lui, dar asta e). Dar mai departe de CG nu are ce căuta.
@Alex D Fandoseala asta cu ”vai, vin politicieni” ar trebui sa inceteze. Nicusor Dan e si el politician, la fel ca MRU, Neamtu sau Paleologu. A fost ieri seara ia Victoriei si nu l-a mancat nimeni, cum nu i-a mancat nimeni nici pe cei trei. La ”Ghilimele! e un spatiu al civilizatiei si maturitatii politice, unde se pot intalni in buna pace toti cei care au ceva de spus impotriva distrugerii statului de drept.
@Rezon @Alex D Păi nu s-a zis că pendulează? Nu s-a spînzurat? Că io așa înțelesesem!
@Rezon Sunt total de acord, dar nici mie nu mi-a plăcut prezența lui Baconschi. Probabil că n-ar fi fost acolo dacă încă era prim-vice PDL. A venit pentru o reconfirmare după eșecul de la congres. MRU și Paleologu sunt politicieni pe care eu îi accept cu dragă inimă acolo
@Alex D Nici mie nu mi-a placut, asa ca l-am ignorat, cum l-am ignorat si pe Nicusor Dan. In piata au fost si votanti de-ai lui, care au stat de vorba cu el. Respect asta. Eu am schimbat cateba cuvinte cu MRU, Neamtu si Paleologu, pentru ca asa am ales eu. Asta inseamna civilizatie si maturitate politica, sa-ti asumi propriile optiuni si sa le respecti pe ale altora. Nu sa scremi o echidistanta antisistem cand abuzul are subiect, predicat si autor cunoscut. De asta am si plecat ieri dupa 5 minute de la Universitate. Oamenii erau stangaci si derutati, parca nu jucau in piesa lor. Bine, mai erau si doi hipsteri nespalati, care puteau.
@Rezon Superb, finalul comentariului tău e savuros
Franta cere Guvernului Romaniei „sa respect valorile democratice si statul de drept”, a declarat joi ministrul francez ala Afacerilor Externe, citat de France Presse.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12709567-ultima-ora-franta-cere-guvernului-ponta-respecte-statul-drept.htm?cfnl=
Pana si prietenul Hollande s-a luat cu mainile de cap
@Rezon
Marga e în avion spre Paris, avea o vizită programată. La fix!
@Florina @Rezon Oare i-au aranjat o mică conferinţă de presă la aeroport. Cu jurnalişti de la The Economist şi El Pais?
@Florina@Rezon
Mai e ministru sau nu?
@Hongse @Florina @Rezon Nu se misca Basescu atat de rapid ca imbecilii aia. :))
@Hongse @Rezon
Sigur, nici nu s-a pus problema să nu mai fie, a declarat preşedinţia.
@Florina @Rezon Acum deturnează avionul sau, dacă n-a aflat încă, la Paris nu mai coboară din avion. Cere azil politic în zona liberă.
@sanantonio @Florina @Rezon Săracul Marga, sper să nu ajungă ca Tom Hanks în The Terminal
@Alex D @sanantonio @Florina @Rezon Eh, o cam nimerisi! De pe HN:
Ministrul de externe Laurent Fabius francez si-a scos din agenda intalnirea cu Marga:http://www.diplomatie.gouv.fr/fr/salle-de-presse/agendas-hebdomadaires/Ieri era trecuta pentru azi la ora 18.
@quaddelta @Alex D @Florina @Rezon, e mîna lui Băsescu, tovarăș de alianță cu Hollande.
@Florina Dupa cum ii stiu pe francezi de aia s-au grabit sa dea comunicat ca nu care cumva sa para ca ei sustin lovitura de stat de la Bucuresti. Probabil i-au transmis la MArga pe cai neoficiale ca ar fi mai potrivit sa amane vizita dar o fi facut pe surdu si s-o dus oricum.
Ponta a luat cîmpii… ăăă… A3 la verificat, vreau să zic.
Run, Ponta, run!
@Florina
Are cineva mobilu’ lu’ Dr. Monta? Că dacă e pe tarla poate n-are de un’ să ştie de ultimele veşti bune pentru el, care cam încep să curgă.
@Hongse @Florina Parca imi aduce aminte de aceeasi atitudine pe care a avut-o si in cazul lui Grajdan. Atitudine de mare luptator. Cand se-ngroasa isi gaseste el de mers pe undeva.
@uitaroh @Hongse @Florina Măcar de s-ar alătura echipei care muncește la autostradă, la munca de jos nu poate să plagieze pe nimeni și cred că ne-ar fi și nouă mai bine așa
@Alex D@uitaroh@Florina
Şi la iuţeala cu care se mişcă în ultima vreme face planul cincinal în două săptămâni şi termină autostrada.
@Alex D @uitaroh @Hongse @Florina O, dimpotrivă, tocmai acolo poate să plagieze la greu! Și antreprenorii, și diriginții de șantier sunt obligați de lege să întocmească rapoarte zilnice, săptămînale, lunare, trimestriale, semestriale și anuale! De progres. Trust me, I’m an engineer!
Ponta, lătrături de pe șantier autostradă:
”…inteleg ca sunt foarte multi proprietari acum, insa mergem pe legea noua: expropriem si dansii daca vor sa ne dea in judecata”
WTF
@SimonaM Așa l-o fi consiliat domnul Bășulescu, noul director din CNADNR.
@Rheia Din greșeală în greșeală.. 😀
@SimonaM Spre prostia terminală.
@SimonaM
” inteleg ca sunt foarte multi proprietari acum, insa mergem pe legea noua: expropriem si dansii daca vor sa ne dea in judecata” + „că pe noi şi-aşa ne doare la bască de constituţie, fraierii ăia cred că ne pasă de asta?”
@Hongse @SimonaM Proprietatea privată este un moft (tătucul politic al lui V. Ponta)
@Alex D @Hongse @SimonaM Lema V. Ponta: Fie ea materiala sau intelectuala.
@quaddelta @Alex D @Hongse De mult nu-l mai bănuiesc de nimic intelectual.
@Hongse Exact. Cine știe ce idei îi mai vine, dacă o să aibă nevoie și de mașinile noastre… sau de copii?
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12708648-ponta-intalnire-reprezentanti-mediului-afaceri-tocmai-aflat-presedintele-lasa-fara-ministru-externe.htm
UPDATE: Ponta la o intalnire cu reprezentanti ai mediului de afaceri: Tocmai am aflat ca presedintele ma lasa fara ministru de externe / Marga: Nu stiu nimic de demitere, sint in drum spre Franta
Ponta e pe drumul cel bun, fără întoarcere: aude voci!
@sanantonio Daca ministrul de externe francez l-a somat in conferinta de presa sa respecte statul de drept va dati seama ce-i va spune lui Margarina fata in fata?
„Va te faire foutre espece de connard”?
@quaddelta @sanantonio Et sans onguent!
@Rheia @quaddelta Marga: ”Jemanfut, biansiur, mesier Nastase este la plius bon-bon
http://www.contributors.ro/dezbatere/la-atac-cetateni-proprietari-de-romania/
O superba mobilizare pentru cei din strainatate.
@morris Eu sînt în Istanbul, am pregătit mesajul ”JOS LABELE DE PE ROMÂNIA” în 2 limbi de mică circulație internațională, română și turcă. Mîine, poimîine și răspoimîine o să mă duc să mă plimb pașnic vreo cîteva ore ca om-sandwich prin fața consulatului din Istanbul. Sper să nu mă prindă referendumul aici că pînă la Ankara nu am cum să ajung, iar la consulate mai mult ca sigur n-o să se poată vota.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12709567-ultima-ora-franta-cere-guvernului-ponta-respecte-statul-drept.htm
@gupi Groasă rău declaraţia. Şi e venită de la externe.
@BogdanL @gupi Da, dacă și socialiștii îi lasă din brațe, SPER să fie groasă pentru Ponta
@Alex D @BogdanL @gupi
Îi discreditează şi pe socialiştii europeni, asta e problema.
@Florina @BogdanL @gupi Mai e să sară domnu Swoboda și pot să votez la referendum liniștit
@Florina @Alex D @gupi Pentru câtă vreme? Din fericire, i-a cam luat valul şi au impresia că dacă termină repede porcăria asta lumea nu o să vadă. Stilul boului care se crede mai deştept decât toţi cei din jurul său.
@gupi Zise Hollande, in timp ce ranjea: baietzi, hai cu perchezitia si in pivnita asta de la casa maturii de-a doua a lui Sarko, sa vedem unde a ascuns coruptul banii de mita, supti de bogatani de la popor!!
29 iulie – Ziua Imnului național – „Deșteaptă-te, române!”
@murfi zambil va fi plecat din tara
Adina, dragostea mea!
La referendum se poate vota si in alta localitate decat cea unde ai domiciliul?
@ics teoretic da
@EleninaNicuţ mersi, sper sa nu ma puna astia sa imi aman concediul
@ics preventiv, ar fi bine sa eviti perioada 06.07-05.08 :p
@EleninaNicuţ @ics Iar daca sunteti plecati in afara, vedeti ca o sa fie o singura sectie de vot in fiecare tara… Pe un varf de munte eventual.
@EleninaNicuţ o perioada asa lunga e mai greu de evitat din pacate, dar fac un Constanta -Timisoara si retur doar ca sa votez 🙂
@ics Lasă-mă să ghicesc, nu eşti din Constanţa, ci din Timişoara? Nu că la Constanţa n-ar trăi fiinţe inteligente, am văzut chiar ieri trei, la Delfinariu. Doar că nu aveau conştiinţă politică.
@Nea in Timisoara de vreo 12 ani, nascut si trait in Ct vreo 20 si ceva de ani 🙂
@ics E clar, dacă nu plecai acum 12 ani, nu ieşea mazăre.
@Nea si eu de cine mai radeam acum?
@ics Încă se poate. Nu ştiu dacă după seara asta o să se mai poată. S-ar putea să aibă drept de vot numai cei care jură pe mama lor înainte de intrea în cabina de vot că votează pentru demitere.
@BogdanL @ics deja se pregateste o ordonanta de urgenta ca o sa aiba drept de vot doar parlamentarii usl
@BogdanL @ics si ce, la o adica, vezi un impediment real in chestia asta? :-))
@EleninaNicuţ @BogdanL aveti vreo teza de doctorat gata facuta? ca de master ma invart singur :))
@ics @BogdanL nu, ne pare rau, noi nu tinem titluri :p
@EleninaNicuţ @ics Păi, dacă îl pun pe domnul Greblă să elaboreze proiectul de ordonanţă, parcă mai avem o scăpare.
E najpa: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12709383-ccr-intruneste-vineri-9-00-pentru-cererea-suspendare-presedintelui.htm
@quaddelta
de ce?
Nu asta e treaba lor?
@GabiDumitru Mi se pare o chestie ridicola sa poti pretinde ca in 3 ore (9-12) se poate analiza cu seriozitate un document de 20 pagini care face referiri la incalcarea constitutiei, se poate lua o decizie informata, se poate face argumentatia si se poate trimite si raspunsul.
Normal, logic si in concordanta cu performantele normale ale unei fiinte umane ar fi sa se intruneasca maine, sa analizeze eventual pana seara si apoi sa se gandeasca.
@quaddelta de ce naspa?
@EleninaNicuţ Judecatorii sunt prin urmare de acord cu impunerea unui termen de 24 de ore pentru a se pronunta.
@quaddelta mie mi se pare foarte util un aviz negativ, dat in termenul fixat, chiar daca nu se va tine cont de el
@EleninaNicuţ Un aviz chiar si negativ ar legitima toate actiunile USL de pana acum. Nu poti sa mai spui ca s-a incalcat Constitutia cand chiar CCR a hotarat prin emiterea avizului ca pana acum totul s-a facut legal.
@quaddelta da, adevarul e ca ar fi foarte bine ca CCR sa refuze avizul si astfel sa se antepronunte pe sesizarile impotriva hotararilor de acum cateva zile :-))
@EleninaNicuţ @quaddelta Mie mi se pare foarte util pentru USL. Legitimeaza ca fiind constitutionale demersurile lor, iar continutul avizului nu are nicio importanta. Poporul decide la vot, nu CCR.
Mi se pare mult mai normal sa analizeze cu atentie si cu seriozitate. In 3 ore se poate face doar o mascarada.
@EleninaNicuţ @quaddelta Asta ar face o CC care are constiinta puterii sale. Si ar fi cu totul logic. Daca avizul e aminat, reusita planului lor de a prelua puterea pastrind aparentele legalitatii este compromisa ireparabil. Sunt foarte curios ce vor face judecatorii miine.
@EleninaNicuţ @quaddelta Cred ca, tactic, era mult mai inteligent daca temporizau. 1) Aratau ca nu se supun comandamentelor Parlamentului; 2) Lasau timp cancerului sa se expuna in toata hidosenia lui; 3) ii dadeau putin ragaz lui Base.
@picus @EleninaNicuţ @quaddelta teoretic astia nu ar avea de ce sa dea ragaz nimanui, sunt impartiali, nu? si demiterea presedintelui e o chestiune mai arzatoare decat ICR. Lasa-i sa hatarasca ce au de hotarat, Oricum, parerea mea e ca o sa fie aviz negativ
@ics @picus @EleninaNicuţ @quaddelta
Dacă se întrunesc să discute, nu înseamnă că mîine pot da şi avizul, nu? Pot constata că nu au timp să studieze cererea de suspendare a preşedintelui.
@quaddelta Cum o sa faca, asa? ->
„Stimati colegi, pct. 1 din sesizare, bla, bla, bla. Stimati colegi, punctul 2, bla, bla. Punctul 3… Ionele, hai frate mai repede, ca e deja 11. Stai, Gicule, sa discutam, sa analizam… Ce sa discutam, nene, hai ca avem termen pana la 12 de la USL. Da-o-n pz#a masii de analiza, baga acolo ceva, lorem ipsum, sa scrie dracu ceva in raspuns, ca oricum nu-l citeste nimeni, hai ca avem termen pana la 12.”
Asa? Ce e asta, mascarada?
O dezamăgire personală, Varujan Pambuccian:
„(…) sunt tabere foarte mari care se bat şi grupurile mici, când se bat taberele mari, este bine să se amestece minimal. Nu e războiul meu. Nu cred ca minorităţile vor fi afectate de orice schimbare va avea loc. Cred ca minorităţile vor avea acelaşi statut ca şi până acum. Grupul minorităţilor o să rămână aşa cum a fost dintotdeauna”
http://www.ziare.com/varujan-pambuccian/minoritati/pambuccian-stare-de-tensiune-in-politica-romaneasca-un-razboi-intre-doua-tabere-1176868
@BogdanL
Sa le fie rusine
@BogdanL Pacat, aveam o parere buna despre dl. Pambuccian.
@revealer @BogdanL Ati avut o parere buna despre el chiar si cand si-a motivat votul pentru modificarea adusa de ponta si antonescu dupa ce s-au inscaunat acu’ nici 2 luni? Va mai aduceti aminte ce-a declarat debilul asta?
@uitaroh @revealer Nu, nu ştiu ce a declarat. Dar, sincer, în afara temperaturii călduţe la care funcţionează în politică, aveam o părere destul de bună despre el.
@revealer @BogdanL si eu aveam o parere buna, pana l-am vazut pe la siveco. cand a vazut ca l-am vazut, pentru ca ma uitam urat la el, s-a dus dupa colt
Fraţilor, luaţi de la Victor Băsescu: http://baricada.wordpress.com/2012/07/05/victorian-plagiatorul-suprem/
CC a aminat pentru martea viitoare discutarea ordonantei ICR. Semn bun, semn rau? Sper in tot cazul ca nu pentru a-si face timp sa dea avizul pe chestiunea suspendarii in 24 de ore. Trebuie tras de orice secunda, pentru ca USL sa se afunde pina la capat in abuz (adica sa ignore fatis lipsa avizului CC) si sa nu mai existe dubii pentru nimeni ca ne aflam in plin puci parlamentar impotriva ordinii constitutionale.
@picus La fel am gândit și eu, semn rău.
@Alex D @picus
Eu am încredere că CCR ştie ce face.
@Florina @Alex D @picus sper ca intra in vacanta :))))
@ics @Florina @Alex D daca intra in vacanta, ne-am ras!
@Alex D @picus Hmm
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12709383-ccr-intruneste-vineri-9-00-pentru-cererea-suspendare-presedintelui.htm
@Hongse @picus Mda, știe ce face. Cedează la presiuni
@picus Cred ca acum CCR va aplica legea la sange. Cred ca cu totii au fost deranjati de atacurile la care au fost supusi.
@Boghy incerc sa sper; de fapt, lucrurile sunt atit de fragile…
Majoritatea CC, partinic vorbind, depinde de omul UDMR in CC. UDMR va vota pentru suspendare. O fac pe bune? Daca da, ar trebui sa-l instruiasca in consecinta si pe omul lor la CC. Acum ne dam seama cit de in chilotii goi suntem in fata bizonilor.
@picus Vezi cum cadem si noi in acelasi pacat pe care il blamam la USL ? Numaram cati au aia si cati au ceilalti. Gandim in aceeasi termeni de supunere a membrilor CCR. Nu-i normal.
@Boghy Cred ca ne vom lamuri foarte curind daca ne putem detasa de logica asta partinica. Am o presimtire proasta, uitindu-ma la nivelul de cultura institutionala pe care il avem acum. Sa vedem.
@Boghy @picus Dar dacă CC zice că e OK suspendarea lui Băsescu, noi unde mai stăm? Unde s-au dus argumentele noastre? Și sa-mi spuneți mie că nu s-au făcut zilele astea presiuni monstru pe membrii CCR…
@Alex D @Boghy @picus Mie mi s-a parut ca Basescu chiar abia asteapta sa fie suspendat… Asa ca relax. Ce-o fi, o fi.
Newest story online:
LOVITURA NIMICITOARE cu care BĂSESCU vrea să ZDROBEASCĂ USLMai mult: LOVITURA NIMICITOARE cu care BĂSESCU vrea să ZDROBEASCĂ USL – Ştiri interne | Libertatea.ro
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/basescu-demisie-mutare-soc-402287.html
@SimonaM Hoho, Libertatea, nice one. Mai ales că sursa citată e Ring, e clar că așa va fi
@Alex D LOL, nu?
@SimonaM Mda. E o minciună la fel de gogonată ca podoaba capilară a lui Negoiță
@Alex D @SimonaM Asinus asinum fricat.
@SimonaM Mi se pare o fortare riscanta. In felul asta un presedinte demisioneaza de fiecare data cu cateva luni inainte de sfarsitul mandatului si, teoretic, ar putea sta in functie si 20 de ani. Daca ar fi votat bineinteles. S-ar putea ca CCR sa nu-i dea dreptate de data asta.
@Boghy @SimonaM moment in care ar deveni o adevaratra curte constitutionala, macar pana la urmatoarea idiotenie uselista 🙂
@SimonaM
nu prea cred. și-ar da foc la valiză. e clar că nu mai are susținerea de acum cîțiva ani. candidează și ce?
@nedormitul @SimonaM e o manipulare ordinara; vor sa arate ca Basescu va aplica si el modelul Putin.
@picus @nedormitul A-nceput campania de intoxicare. Firește.
@picus @nedormitul @SimonaM Corect. Inclin sa cred si eu.
@SimonaM nu cred. interpretarea e trasa rau de par. practic, o astfel de interpretare ar duce la o eludare lejera a nr maxim de mandate.
@EleninaNicuţ E doar începutul.. Presupun că vom ajunge bezmetici de atâtea scenarii.
@EleninaNicuţ @SimonaM Nu e nici o interpretare, e o intoxicare cu iz securistic. Pelicanii vor spune: ”Ia uitel, băă, și păsta, nui mai ajunge 2 mandate, vrea mai multe!!! Păi atunci las căi-o tragem noi la refrenderum!”
@sanantonio @EleninaNicuţ @SimonaM Eu nu cred, de fapt sunt sigur ca Basescu nu va repeta greseala lui iliescu de interpretare a constitutiei. Daca e un lucru pe care-l mai respecta dl. Presedinte atuncea e CONSTITUTIA. Nu se va deda la interpretari de subinterpretari. NEVER EVER.
Intreb utopic…ce se intampla daca grupul parlamentar PDL isi da demisia din parlamentul Romaniei, ca semn de protest?
@morris In mod real si foarte concret trebuie organizate alegeri in colegiile cu princina.
@OstapBender @morris nu se mai pot organiza alegeri partiale, locurile ar ramane vacante
@morris e simplu: nu va mai avea cine sa formuleze sesizari la CCR :p
@morris S-a mai discutat. Răspunsul meu: nimic! Alegeri nu se vor organiza pentru că sub 6 luni (cred) până la expirarea mandatelor lor
@morrisi-ar veni şi mai uşor usl-ului să aibă cvorumul şi voturile necesare oricărei acţiuni în plen.
@morris nu demisia trebuie utilizata, ci retragerea …
Poate s-a mai spus, dar se pare ca parlamentul a devenit „cuibusor de nebunii”.
@OstapBender Poate cuibusor de porcarii
Euro azi = 4,4796 RON
http://www.b1.ro/stiri/economic/euro-atinge-un-nou-maxim-istoric-cursul-valutar-se-apropie-de-4-48-lei-32391.html
Copy-paste.Ce simplu e!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12708816-victor-ponta-vrea-referendumul-demitere-presedintelui-fie-utilizate-rezultatele-recensamintului-din-2011-care-scade-aproape-doua-milioane-locuitori-populatia-romaniei.htm
http://twitter.com/#!/tbasescu
@murfi S-a reactivat. Iese la batalie.
@murfi Thank you! Numai pe Twitter nu ma bagasem, dar na, Sign Up! 🙂
@murfi Facebook, ceva ?
@Boghy @murfi In 2007 avea un site.
Oare poporul, el ce mai crede? Ce-or mai spune sondajele?
@OstapBender Referendumul va fi un fel de sondaj.
@Boghy @OstapBender sondaj cu morala usturatoare
Eu imi pun speranta inclusiv in proverbul „Graba strica treaba”. Astia alearga ca disperatii de cateva zile. Poate calca pe vreun siret si vin in nas. Nu se poate sa nu le scape ceva, sa greseasca undeva.
@Boghy Frumos ar fi să calce pe greblă 😛
@SimonaM Daaaa, misto. Nu m-am gandit.
@SimonaM @Boghy Musiu Grebla vorbea oricum de parca ar fi inghitit o matura. Nu-i placea rasuflarea in grumaji de la Base. Ii statea in coaste.
A mai scăzut leul un pic…
pentru clujeni
dacă sînteți membri de partid, nu vă sfiiți să apăreți cu însemnele partidului. există un grup destul de agresiv de hipsteri oengiști care vor veni cu însemnele salvați roșia montană. pentru că aici nu există două mitinguri separate, ca în bucurești, nu trebuie înțeles că mitingul este al lor. nu trebuie lăsați să îl confiște. mitingul este al tuturor clujenilor, iar transparența și identitatea celor care protestează se impune.
@nedormitul Aia cu Rosia Montana au devenit un fel de secta integrista.
@OstapBender
e vorba de mihnea linge-blidariu, guristul de la luna gargară, un om care nu poate să-și justifice veniturile din partea ong-urilor. a fost și aseară, va veni și azi.
@OstapBender Ha, ha, aici se vede stânga, ori toţi să muriţi, ori toţi să scăpăm!
Ei vor să se plimbe pe centru în tricouri trendy şi-i îndeamnă pe alţii s-o salveze!
Câţi ani au stat pe socializare şi prin fân, puteau să înceapă o exploataţie agricolă, o amenajare turistică sau ce au ei în minte, că doar n-o să-mi spui că n-au idei şi vor s-o lase pârloagă sau că nu vor să-şi rişte banii!
@Yeba @OstapBender
denumirea științifică este „putorile dracului”
Se vede acum sau se va vedea acum de ce nu trebuie sa te prefaci ca dezbati constitutia inainte sa o adopti, de ce subiectii constitutiei, adica aia care alcatuiesc natiunea, trebuie sa gandeasca cu capusorul lor treaba asta, de ce trebuie sa exista o autentica dezbatere publica unde toti sau daca nu cat mai multi sa-si dea cu parea. Pentru ca astfel, intelegi in mod direct, iti devine propriu iar cand unii vin sa abuzeze vei stii sa-i taxezi. Altfel, daca Constitutia a fost oricum gandita de „altii”, iti bagi picioarele, nu-i treaba ta.
@OstapBender Idiotii astia isi baga picioarele in propria Constitutie.
@OstapBender
Ei, uite că nu-i aşa deloc. Ba dimpotrivă, aşa gîndită de Iorgovan cum este, nu numai că nu ne băgăm picioarele, dar mai şi luptăm pentru respectarea ei.
@Florina Ideea mea e cu totul alta si anume ca daca vrei sa ai un fond puternic democratic, trebuie sa implici pe cat mai multi in dezbaterea constitutionala. Cu atat mai multi, cu atat mai bine. Or, pentru cine isi mai aduce aminte, dezinteresul pentru afacerea asta era ingrijorator. A fost nevoie de doua zile pentru a adopta reviziurea. Trebuie ca fiecare cetatean sa pronunte macar o data cuvantul „constitutie”.
@OstapBender
Pentru ce spui e nevoie de cultură politică la nivel elementar, cel puţin. Ori cum la noi s-a căutat din greu şi s-a reuşit păstrarea acelor cît mai mulţi în incultură politică, riscul ca ei să fie stimulaţi să fie şi harnici este foarte mare. Dar asta e o cu totul altă discuţie. Acum avem de apărat ordinea constituţională existentă. După ce trecem de asta, va fi timp de filosofie.