Dacă simularea lui Barbu Mateescu se confirmă, o alianță PDL-PNL post-alegeri este imposibilă. Și chiar dacă nu se confirmă, tot e imposibilă. Dacă PDL va avea mai puțin de jumătate din scorul USL, o alianță între PDL și PNL nu ar putea avea majoritatea în Parlament, deci ar trebui făcută doar în opoziție. Mi-e greu să cred că Blaga, Videanu, Paleologu, Cezar Preda și Voinescu îi vor putea convinge pe Crin Antonescu, Relu Fenechiu, Frunzăverde, Mihai Voicu, Mihaela Popa, Victor Paul Dobre și Varujan Vosganian, oricît de mult i-ar lega prieteniile personale, să se alieze cu ei în opoziție. Să se alieze ca să ce? Este dispus PDL să-i cedeze PNL-ului candidatura la prezidențiale în 2014? Îl va susține PDL pe Crin Antonescu pentru funcția de președinte?
PNL ar trebui să aleagă între PSD, care îi oferă prezența la putere și îi promite că-l va susține pe Crin Antonescu la prezidențialele din 2014 și PDL, care îi oferă prezența în opoziție și nu-i promite că-l va sprijini pe Crin Antonescu la prezidențiale. Ce să fie, ce să fie? Pe cine să aleagă peneliștii? Să stea în opoziție și să renunțe la candidatura la prezidențiale sau să stea la putere și să aibă propriul candidat la prezidențiale? Tough choice.
Mai pe românește, dacă USL obține 52% în 2012 iar PDL obține 20%, o alianță PDL-PNL ar avea în jur de 40-45%. Insuficient pentru guvernare. Asta în condițiile în care peneliștii ar renunța la candidatura la prezidențiale și și-ar pune în vreun fel problema unei alianțe cu PDL.
Astfel, PDL trebuie să excludă orice strategie care presupune o alianță cu PNL în următorii doi sau patru ani. Ori liderii PDL trebuie să iasă public și să le explice militanților și simpatizanților că partidul îl va susține pe Crin Antonescu la prezidențiale, în timp ce liderii PNL trebuie să le explice membrilor partidului ce bine e în opoziție, împreună cu PDL.
PNL e în cea mai bună situație politică în întreaga sa existență post-decembristă. Este la putere, sînt șanse să aibă 20-25% din mandatele parlamentare începînd cu decembrie 2012 și are un prezidențiabil cu șanse mari (deocamdată, ne place sau nu, Crin Antonescu e în pole position la prezidențiale). PNL nu are niciun motiv să aleagă opoziția alături de PDL și să renunțe la candidatura liderului său la prezidențiale.
PNL poate trece în opoziție dacă nu se înțelege cu PSD pentru candidatura la prezidențiale și pentru a crește șansele candidatului său, Crin Antonescu, ca ”reprezentant al dreptei” în cursa electorală. De ce PDL s-ar alia în opoziție cu un PNL proaspăt certat cu PSD? Ca să-l susțină pe Crin Antonescu? Opoziția în mai mulți e mai dulce?
Postare nouă, cum s-ar spune.
ce ti-e si cu innvestirea asta :-)) http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-cauta-un-inlocuitor-pentru-corina-dumitrescu-980015-1.html
http://www.realitatea.net/traian-basescu-ar-fi-un-dezastru-ca-guvernul-ponta-sa-nu-treaca-luni-de-parlament-video_939480.html
@Bleen, parcă dacă trece…
@Yeba @Bleen Dincolo de implicaţiile economice: dacă guvernul nu trece, Ponta şi C.A. sunt din nou împreună.
MRU și miniștrii sînt la Cotroceni iar Băsescu e într-un hypermarket, vorbește cu televiziunile? WTF?
@Bleen „Bună ziua!”
„Bună, Mihai. Ia un scaun.”
„…”
” Ce vrei să mănânci? Un sendviş, ceva?”
„Nu e..”
(se deschide uşa frigiderului)
„Aoleo! Nu mai am unt. Şi nici roşii. Mă duc la AFI să iau.”
„Vă rog, domnule preşedinte, nu e nevoie…”
„Insist. Mă întorc imediat.”
„Domnule pre..”
(Zgomot de uşă închisă).
@Bleen Sunt ceva fenomene paranormale prin zona Cotroceniului… Parca s-a intamplat de curand cu ponta sa fie in acelasi timp si la Cotroceni si la Parlament, votand 🙂
Băsescu: ”Ar fi un dezastru să nu treacă guvernul Ponta.”
@Bleen Unde, cand?
@Amelia New Într-un hypermarket. Azi. Probabil cînd MRU și miniștrii erau la Cotroceni :))))))
@Bleen @Amelia New
la AFI, e în Cotroceni. 😀
@Bleen @Amelia New
a dat şi-o bere. :))
http://www.evz.ro/detalii/stiri/basescu-la-hypermarket-ar-fi-un-dezastru-sa-nu-treaca-guvernul-980022.html
@Florina asta asa, de „ziua barbatului” :-))
btw, La multi ani celor aici de fata ! 🙂
@EleninaNicut @Florina Până să-mi zici tu, nici nu ştiam că e.
@EleninaNicut
aaa… B – Day, car’vasăzică…
la mulţi ani, mă! 😀
@EleninaNicut @Florina , lasati lesa mai sloboda azi ?
@Florina@Bleen@Amelia New
Ati observat-o pe tipa aia superba din poza din evz, care ii arunca o death-look marca antena 3? :))
@gupi gresit, azi spalam noi vasele :p
Monica Macovei
„Unul dintre motivele pentru care s-au grăbit foarte tare cu căderea acestui guvern este ca să-l scape pe Adrian Năstase. Vroia să-şi oprească dosarele. În iunie se împlineşte termenul de prescripţie pentru dosarul Trofeul Calităţii, cel în care a luat doi ani cu suspendare la fond şi acum îşi amână recursul. Astea-s mizele pentru care trebuia să cadă guvernul, să poată să pună presiune asupra judecătorilor”
@Florina si raspunsul inculpatului cu breton mov: http://www.evz.ro/detalii/stiri/adrian-nastase-fostul-procuror-ceausist-monica-macovei-a-urcat-pe-tancul-contra-revolu-979975.html…
@EleninaNicut @Amelia New
Incredibil tupeu! Incredibil! Deci guvernul Ungureanu cade în urma unei moţiuni numite „Opriţi guvernul şantajabil!”, în condiţiile în care Năstase este deja condamnat de o instanţă pentru şantaj, iar el mai deschide gura!
Amelia, numai într-un dosar are cu executare, acesta al cărui recurs s-a amînat deja de două ori.
@Florina da, am notat ca, de-o saptamana, tot deschide gura si glasuieste din ce in ce mai ascutit, semn ca ii miroase teribil a „curatenie” prin dosare… referitor la cele doua amanari pentru „pregatirea apararii”, mi se par absolut nerusinate, avand in vedere ca judecarea fondului s-a intins pe un pogon de ani/termene, timp in care, cu batalionul de avocati angajati, avea tot ragazul sa linga hartoagele din dosar… nu stiu de ce, dar, a propos de Experiment, cred ca justitia (isi) va aplica prima principiul „restitutio in integrum”…
@Florina Intr-adevar cred ca asta e miza principala.
Parca erau 2 cu executare.
@Amelia New da, cu executare
@Amelia New @Florina o executare, o suspendare și o achitare
Executare în Trofeul Calității
Suspendare în Zambaccian (șantaj)
Achitare în Tamara
@Bleen @Amelia New @Florina Chiar, o fi achitat-o pe Tamara?
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12173995-mihai-razvan-ungureanu-parte-din-ministri-demisi-afla-palatul-cotroceni.htm
@Bleen Sper sa-i puna la treaba!
Nu stiu altii ce cred si nici care sunt regulile tactice ale politicii, parerea mea, insa, este ca Mihai Razvan Ungureanu greseste ramanand intr-o stare de asteptare. Cred ca lipsa acestuia de reactie la ultimele evenimente nu-i serveste la nimic bun. Se poate sa existe anumite ratiuni sau chiar intelegeri de culise care sa justifice o anumita consumare a resurselor USL-iste prin chiar gafele imense care socialist-liberalii le fac din dorinta de a profita mai inainte de vreme de avantajele puterii. In acelasi timp, MRU nu trebuie sa iasa din vizibilitate. Este inca prim ministrul Romaniei, chiar daca acum doar interimar.
@conco ro, Felix, Instalatorul de guverne, a pus un news alert, ministrii mru chemati urgent Guvern.
@Yeba @conco e rost de seminte si bere :-))
http://www.evz.ro/detalii/stiri/corina-dumitrescu-propus-ministru-al-educatiei-acuzata-de-plagiat-979974.html =)))
@EleninaNicut, nu e bine ca toate tunurile se concentrează pe impostoarea asta, poate ceva bun tot e, fiindcă e în CSM, vedem și noi ce se mai poartă pe acolo. Dar cred, ca și @selvyn, că prioritari erau ăștia micii, spermatozoizii lui Voiculescu de la Agricultura și Dezvoltare, plus Corlățean, dacă nu puteau fi verificați toți în paralel.
@Yeba da, a propos de csm, exact la asta ma gandeam: calitatea reprezentantilor societatii civile (adica 2 voturi din 19) … ambii au trecut, initial, de senat ca prin branza, pentru ca, ulterior, cand au fost luati la puricat, sa pice ca mustele… nu stiu daca desemnarea asteia chiar a vrut sa ia fata altor desemnari (conflictul de interese pc/agricultura este evident, iar corlatean si-a dat singur foc la valiza prin declaratiile, de fapt amenintarile, la adresa procurorilor care instrumenteaza dosare cu politicieni…), cred, mai degraba, ca e vorba de un amestec de aroganta, lacomie, si sfidare, pe fondul unei gresit anticipate lipse de reactie (cv-ul ala treneaza de mai multi ani si nimeni nu s-a obosit pana acum sa-l puna in discutie); drept dovada, impotriva oricarei evidente, madam’ este, in continuare, sustinuta http://www.evz.ro/detalii/stiri/dan-mihalache-usl-nu-trebuie-sa-cedeze-in-cazul-corinei-dumitrescu-979970.html …
@EleninaNicut @Yeba Nu ma surprinde ca au trecut si Dumitrescu si Alistar de votul Senatului. Majoritatea parlamentarilor nostri fac parte din aceeasi specie de impostori ca si cei pe care-i voteaza. Profesori doctori analfabeti se voteaza intre ei, asa, ca intre colegi.
@Yeba Ai dreptate, însă opinia publică e mai sensibilă la cazurile de impostură din mediul academic, decât la acuzațiile despre legături cu moguli. După ce l-au făcut cu ou și cu oțet pe bietul Funeriu, e bine să vadă toți ce specimene propun ăștia. Să pui acum ca ministru al învățământului șefa unei fabrici de diplome, mi se pare o nesimțire fără margini. (Nu că facultățile de stat n-ar fabrica diplome, însă ăia mai au o limită.)
@Yeba Ai dreptate, cazul lui Daniel Constantin e scandalos, dar trece oarecum in planul al 2-lea. Si asta pentru ca lumea se concentreaza pe incompatibilitati, care sunt mai simplu de inteles (functia x e in contradictie cu functia y; ANI constata, emite decizie; rezulta interdictie etc). La fel de importante ca incompatibilitatile si, de multe ori, chiar mai periculoase, sunt conflictele de interese. Ele sunt mai greu de inteles pentru ca nu presupun un simplu conflict de functii sau pozitii. La Constantin e foarte grav. Are un credit luat de la Voiculescu, ceea ce ii compromite impartialitatea. Mai mult, Voiculescu e in proces cu ministerul. E conflict de interese. Simplu. Capacitatea lui Constantin de a lua decizii neinfluentate de considerente sau circumstante personale materiale e compromisa. El va spune ca nu incalca vreo lege. Daca spune asta, trebuie sa i se raspunda prompt ca nici nu e nevoie. Aici discutam despre numirea intr-o functie politica. Or, substanta prima a politicianului este credibilitatea. Daca nu esti credibil, nu ai ce cauta la carma unui minister.
@EleninaNicut Fiti atenti la maimutoiul asta: http://www.evz.ro/detalii/stiri/dan-mihalache-usl-nu-trebuie-sa-cedeze-in-cazul-corinei-dumitrescu-979970.htmlCica USL nu trebuie sa cedeze in cazul Corinei Dumitrescu. Mai zice de Funeriu ca e un individ care nici macar nu si-a echivalat diplomele in Romania. Eu zic sa-si faca mai intai Mihalache un doctorat cu un laureat Nobel – disciplina la alegere – si dupa aia sa vina in Romania si sa-si echivaleze diploma. Asa, ca sa-l faca pe Funeriu de rusine.
„Cinci dintre cele mai bune universitati din tara au lansat un apel catre toate universitatile publice clasificate anul trecut in primele doua categorii „sa se constituie intr-un for asociativ”. „Promovarea pe mai departe a principiilor si obiectivelor reformei, inclusiv a prevederilor Legii educatiei nationale nr 1/2011, este o optiune fundamentala”, se arata in apelul initiat de Academia de Studii Economice, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, Universitatea din Bucuresti, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi si Universitatea de Vest din Timisoara.”
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12172344-cele-mai-bune-universitati-din-tara-lanseaza-apel-pentru-continuarea-reformei-aplicarii-legii-educatiei-nationale.htm
@MihB O veste foarte buna. In conditiile in care dreapta „oficiala” e sub pat (cu 2-3 exceptii), e bine ca o parte din societate reactioneaza si se apara singura de asaltul imposturii. Preemptive strike pentru cretinii cu elan care se si vedeau calare pe situatie.
@rezon Cred ca asta si este ideea, asta este Experimentul despre care vorbeste Lazaroiu, Examenul pe care trebuie sa-l trecem noi, electoratul. O proba va fi si rezultatul de la bac.
@MihB in masura in care nu va fi viciata de modul de organizare…
@EleninaNicut Daca va fi organizat si sustinut corect, ca anul trecut, procentul de promovati nu va fi foarte mare. daca se renunta la corectitudine, va fi de 80%, sau cam cum a fost pana acum 2 ani.
@MihB Exact, asta voiam sa adaug, ca mi-a venit in minte ce scria Lazaroiu in „Experiment”. Stirea de mai sus e una buna si intr-un alt sens. Ireversibilitatea schimbarilor de care vorbesc Lazaroiu si altii (sa ne amintim de UE, care vrea sa vada transformari ireversibile in justitie si anticoruptie pentru MCV si Schengen) are drept test reactia directa a corpurilor profesionale implicate. Cand spun „reactie directa” ma gandesc la ceva de genul reactiilor din zona educatiei, de zilele astea. Au fost trei reactii diferite, poate insuficient coordonate, dar important e ca sunt reactii autentce, ale celor direct interesati (apelul unor universitari, apelul lui Stefan Vlaston si acest apel al celor cnci universitati). Aceste reactii directe sunt primul test al ireversibilitatii schimbarilor, nu reactia brigadierilor civici oengisti, ca pana acum. Cand corpurile profesionale din tara asta vor fi destul de mature ca se apere si sa-si poarte singure de grija, fara mesajele parazitare ale vatafilor societatii civile, atunci vom trece acest test.
http://www.contributors.ro/politica-doctrine/experimentul-ii-%E2%80%93-ce-am-omis-sa-spun/?cfcc
Un comentator de la mine de pe blog si-a amintit si de un alt personaj: Mircea Beuran.
http://www.amosnews.ro/arhiva/actiunea-populara-cere-demisia-ministrului-mircea-beuran-23-09-2003
Nu cred ca l-ati uitat. USL-ul vrea sa faca praf LEN. doar au 100 de parlamentari profesori la facultati private care poate ca sunt admonestati si judecati de catre colegii lor profesorii universitari…
School portrait
http://vimeo.com/30133754
Intrebare la radio Erevan:- Care este cel mai frumos oras din lume?
Raspuns:- Cel mai frumos oras din lume este Erevan.
Acelasi ascultator intreaba:- Cite bombe atomice sunt necesare pentru a distruge cel mai frumos oras din lume?
Radio Erevan raspunde: – Cel mai frumos oras din lume este Moscova.
@Bleen =)))))))))))))))))
@Florina Întrebare la R.E.: – Se poate face amor pe peronul Gării Centrale?
Răspuns: – Da, desigur, dar nu vă recomandăm.
Ascultătorul: – De ce?
R.E.: – Pentru că ar fi penibil și inkamod. Inkamod din cauza aglomerației și penibil pentru că veți primi sfaturi.
@Pataphyl @Florina
Întrebare la Radio Erevan: Se poate face dragoste cu fereastra deschisă?
Răspuns: Da, în lipsă de altceva….
@Bleen @Pataphyl @Florina Întrebare la Radio Erevan: Se poate introduce comunismul în Elveţia?
Răspuns: Da, dar ar fi păcat.
Realitatea a continuat investigaţia Hotnews în legătură cu studiile Corinei Dumitrescu şi a solicitat informaţii de la Institutul Hoover. Răspunsul: „Institutul Hoover nu susţine cursuri, aşa că această persoană despre care ne-aţi scris nu ar fi putut studia aici, cel mult poate a vizitat Institutul în altă calitate”
http://www.realitatea.net/a-fost-sau-n-a-fost-scolita-corina-dumitrescu-la-institul-hoover-vezi-pozitia-oficiala-a-institutul_939282.html
strike two, cum ar veni, Corina Dumitrescu. iar un prieten îmi zicea azi să aştept strke three, că poate-i ca la baseball, adică eliminare.
@Florina Or fi avand si aia de la Leuven din Belgia vreo lista de verificat….
@Florina Nu era Institutul Hoover, era Academia Virgil Măgureanu.
@Florina @Bleen eu cred ca Alistar si „Pivniceru II” erau perdea de fum, pentru apararea lui Constantin la agricultura… asta,de fapt, este „strike three”… impotriva acesteia trebuie o reactie puternica…
@Florina, asa cum foarte frumos a precizat un domn in emisiunea unei doamne,`”in fond nu este obligatoriu sa fi absolvit la Stanford, cand nu e clar daca Funeriu are bacalaureatul.”
@Yeba Uneori e nevoie sa fim seriosi si civilizati: cine e porcul nesimtit care a ragait asta?
@cristihan, Victor Bostinaru.
Disclaimer: „domn”, „doamna” sunt pamflete.
Simt cum incepe sa mi se orienteze paranoia: pe pamflete.
Florin Negrutiu: „P.S. Un ameţit din PSD sună în redacţie să ne ceară socoteală că am fi atacat-o pe doamna ministru. Insistă să i se „explice” neapărat titlul unei ştiri, neînţelegând nicio clipă absurdul situaţiei pe care o provoacă. De la Dorina Mihăilescu, şefa secţiei propagandă a Guv. A. Năstase, nimeni nu şi-a mai permis să facă aşa ceva.”
Sa-i spuna lui ctp, sigur gaseste el o explicatie de bun simt… Sau o sa-l dea afara pe ala care a scris articolul. Viva la revolución del sentido común!
Ha ha! V-am zis că așa o să zică? V-am zis? ”Propunem o buna guvernare, care să redea românilor speranţa, demnitatea şi mândria de a trăi în ţara lor.”
@Bleen, păi dacă le dai mură-n gură!
@Bleen Din programul de guvernare a ramas doar punctul „se ifetineste painea din 2013”
@ribelalu @Bleen
Cu delegaţia FMI n-au reuşit să se înţeleagă astăzi la capitolul privatizări şi abia mîine discută salarii şi pensii. De reducerea CAS-ului nici n-au mai pomenit măcar.
PDL, unde eşti???
Am citit toate articolele.
In leg cu critica la pdl, nu l-au criticat reformistii, dar l-am criticat noi, cei din mediul privat. Concret, la obiect, si acolo unde trebuie criticat. N-au tinut cont de unele, de altele da. Noi IMM-urile per total am fost cat de cat multumiti. Ce a fost foarte bine, o stabilitate in impozite si taxe, am putut si noi sa planificam, sa facem BVC-uri, planuri de afaceri. Ce s-a gresit: s-a tras prea mult pe criza, si am pierdut afaceri sau bani din afaceri, aiurea, toate firmele, fie clienti, fie furnizori, aducand in discutie „criza”, ca sa scada/mareasca preturi/costuri. Ce am acuzat noi: lipsa optimismului, a mesajului ca masurile luate vor avea efecte scontate in termene rezonabile pt noi.
Astea vi le spun, din postura celui care nu a vazut masuri autentice de dreapta, nu am reusit sa-mi dezvolt afacerea anii astia, dar macar nu m-am dus in jos. 🙂
Citind articolele voastre, am inteles de ce nu s-au luat acele masuri, de ce – desi li s-au semnalat punctual problemele – nu au mers in profunzimea lor. Am pus presiune pe un partid care nu a crezut in ce face. Rezulta ca nu acest partid ne reprezenta, sau o facea partial si fara prea mare convingere.
Au fost foarte eficiente insa organizatiile de iMM-uri, acelea au intrebat si au pus problemele mai sus, pentru noi. Asa au inceput sa apara rezultatele, chiar si palide. Ne-au prins bine.
Din tot ce scrieti voi pe aici, inteleg ca manipularea si-a atins scopul. Eu am ramas insa in credinta ca are efect pervers/invers. Aici nu stiu ce sa zic…
Am mai inteles ca nu exista sansa ca o formatiune de dreapta sa se formeze coerent pana la parlamentare si sa ia procente serioase, astfel incat sa nu ne conduca astia, nevalidatii, vreo 4 ani… Dupa perioada de sacrificii din partea firmelor, ma refer la perioada de guvernare pdl-psd, asteptam ceva inviorare, care a venit firav, de aceea speram acum la parlamentare. Venirea nevalidatilor la putere nu ne va aduce decat taxe si impozite marite, o alta clientela flamanda,care ne va scoate din mica corectitudine/echilibrare din care intrasem cu pdl la guvernare. Ma refer la contracte, legislatie, etc.
Si la final, m-am suparat rau pe TB: cum a putut sa ne faca asa ceva???
@ceaikovski unde da tata creste :p
O sa le transmit salariatilor 🙂
astia de la PSD Ocna Mures au sa+i interyica reclama si ING+ului. auyi la ei: pentru ca viitorul sa fie roy este bine sa adaugi si putin portocaliu… mama ei de echidistanta!
bai, mi-ati schimbat tasta!
(e timpul sa nu mai zic nimic rau despre PSD)
@LunguVictorEugenMihai Multe lucruri misto sunt portocalii, ce stiu aia… 😉
Noa, incepe dixtracția televizuală
http://www.evz.ro/detalii/stiri/psd-santaj-grosolan-la-tvr-filmul-unei-executii-ca-n-anii-50-979828.html
un domn la b1: „putini stiu ca florin georgescu a introdus cota unica in Romania, in 1993”; evident, niciun alt bou din platou nu l-a contrazis…
@EleninaNicut ha ha…cota unica e la fel de unica cum a fost reducerea veniturilor bugetare cu 25%. In niciun caz nu se tine cont de deducerea personala de baza si aplicarea impozitului numai la ceea ce se numeste baza de impozitare.
Astfel cine castiga mai mult plateste mai mult si acum atat ca procent cat si ca suma, iar reducerea neta a salariilor bugetarilor nu a fost niciodata de 25%
@EleninaNicut Cand aud de Georgescu si Vacaroiu vad rosu in fata ochilor; pe vremea lor plateam impozit de 60 (saizeci) % pe salariu – cota maximala care se aplica incepand de la vreo 150-200 $ /luna.
@Amelia New cunoastem, munceam ca un caine si-mi ramaneau bani cat unei femei de serviciu…
@ribelalu prostia consta in faptul ca ala a introdus TVA-ul, nu cota unica care, btw, dupa parerea mea, chiar este unica; evident ca, teroretic, cine castiga mai mult plateste mai mult, dar nu procentual, ci doar ca suma, pentru ca impozitul se calculeaza in raport cu venitul net, nu brut; in caz ca te referi la contributii sociale, aia e alta mancare de peste
@EleninaNicut @Amelia New @ribelalu
nu e asa…in afara de contributii mai este deducerea de baza fixa pt toata lumea indiferent de salariu. Abia apoi se aplica impozitul. La minim se ia 16% din vreo 30% din brut, la 2000 brut se ia 16% din vreo 50% iar la 10.000 brut din vreo 80% 😉
@ribelalu @Amelia New deci, repet, cota e unica, ceea ce difera e baza de impozitare, e altceva;
@ribelalu si inca ceva: deducerea aia personala a fost prevazuta cu titlu de facilitate fiscala (e in functie de persoanele in intretinere si de valoarea venitului brut, daca nu ma insel), in mod normal ar fi trebuit 16% din net si punct; in concluzie, se da, nu se ia, deci nu se discuta, ca sa nu mai spun ca unii nu beneficiaza de o asemenea facilitate (de ex. eu, profesie liberala) :p
@Amelia New @EleninaNicut, dacă citiți mai la vale linkul dat de însuși bleen, aflați ce gândește Miron Damian (nu știu dacă e pamflet), i.e. Florin Georgescu S-A SCHIMBAT !!
@Yeba @Amelia da, am eu o teorie, neinfirmata pana acum: in general, oamenii nu se schimba, dar, daca totusi o fac, apai o fac numai in rau…
Asta voiam sa insinuez :))
@Amelia New aduceti-va aminte de Ilici, care spunea foarte calam, ca daca un om castiga 10,000 de dolari, de ce sa nu dea statului 8,000, ca oricum, cu 2,000 o duci bine in Romania…
Hahahahahahah, era ICM-ul, ce dobitoci!!! In 1993 s-a introdus TVA-ul dupa ICM.
Cota unica… hahahahahaahahah
@ceaikovski corect!
Barbu Mateescu tine cont de toate chestiile mai putin un lucru: migratorii. Astia sunt precum musonii: cand bat de la stanga la dreapta, cand bat de la dreapta la stanga.
Deja multi migratori isi dau cu tesla in boase pentru ca vor fi aruncati ca niste carpe (de fapt sunt carpe) la toamna. S-au folosit de ei, acum pa si pusi…
@ribelalu Te referi la parlamentarii PDL care au plecat? Sau votanţi migratori de la un partid la altul?
@BarbuMateescu La politicieni….si aia de au format UNPR si la aia care au fugit din PDL dar mai ales la cei de la nivel local care controleaza masele.
Votanti care azi voteaza un partid si maine altul reprezinta un lucru firesc. Ei nu au nicio obligatie fata de partide.
@ribelalu Mulţumesc că mi-ai atras atenţia în legătură cu migrarea politicienilor. Ştiu din două studii separate că „migrează” vreo 30-40% din electorat cu politicianul.
Nu sunt „dumneavoastră”. N-am baston, n-am barbă, tutuieşte-mă! 🙂
@BarbuMateescu Atentie..de acum USL incepe sa scada. Si nu e exclus ca la toamna sa asistam la o alta migratie numai ca de data asta dinspre USL spre PPDD (altundeva nu mai au unde).
P.S. PC nu o sa aiba niciodata 21 de parlamentari chiar daca primesc cele mai USL-iste colegii. In primul rand nu au 21 de membri.
@ribelalu
La PS: Nu contează dacă au sau n-au, protocolul ACD asta zice.
@ribelalu corect, nici macar oamenii de la o emisiune de antene nu sunt 21 in total…..
@BarbuMateescu P.S. Felicitari pentru analiza de pe blog. Insa stiti si dumneavoastra ca rezultatul unui sondaj depinde si de modul cum este facut sondajul. Eu am raspuns in martie la sondajul CCSB si am simtit pe prporia piele cum incearca sa-i faca pe repondenti a dea raspnsul dorit. Am explicat in doua articole pe blogul lui Sareinochi.
@ribelalu Discuţia aici poate fi complicată. Am văzut unul din articolele de la Sareinochi. Încerc să fiu clar în ce vreau să spun: niciodată nu am încredere într-UN sondaj. Sau în O companie. De fapt, foarte rar folosesc DOUĂ sondaje sau DOUĂ companii. Merg de la 3 în sus. Fitilele se „deconspiră” singure.
Ăsta ar fi doar începutul discuţiei, o să mă uit pe articole să văd problemele punctuale.
@BarbuMateescu Daca le comparati pe cele facute de Turambar cu cele ale lui B. Teodorescu/Sultanescu si cu cele ale lui Alin Teodorescu sau ale lui Dancu rezultatele nu vor diferi prea mult ;).
Realitatea este ca din 1992 incoace PSD (sau cum s-a mai numit el) nu s-a apropiat la alegeri niciodata de scorul din sondaje.
@ribelalu @BarbuMateescu so help us God ! :-))
@ribelalu Folosesc inclusiv CSOP, firma favorită a PDL. Dar, după cum ai văzut în articol, nu întotdeauna acolo apar scorurile cele mai bune ale PDL. CSOP dădea după proteste PDL sub PPDD. Nu ştiai? Păi asta pentru că nu s-au făcut publice cifrele în EvZ decât după apariţia lui MRU. http://www.evz.ro/detalii/stiri/mru-direct-pe-primul-loc-la-incredere-967371.html
Legat de PSD/Geoană: http://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_preziden%C8%9Biale_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia,_2009
Geoană subevaluat total în turul unu. În turul doi, nimeni nu măsoară străinătatea. Geoană gafează senzaţional – nu atât cu filmuleţul cât cu dezbaterea. 53-ul devine 50,5. Diaspora îl mănâncă. Dar în ţară tot câştigă. Greşeala institutelor că n-am măsurat diaspora.
Sondaje 2008, fiecare sondaj din ce în ce mai aproape de ziua alegerilor:
PSD 36, 37, 33. A luat 33.
PDL 34, 35, 32. A luat 32.
PNL 20, 18, 21. A luat 18,5.
Institute: CCSB (Palada), CCSB (Palada), BCS (comanda PNL). Care era problema cu PSD?
Şi, în final, PSD în 2000. Avea scoruri incredibil de mari. Ce zice Sebastian Lăzăroiu aici? Nimic despre fraudă: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8350531-teorema-tortului-ciocolata-numerologia-esecului.htm
Fitile există. Manipulări există. Dar nu toate sunt manipulări. Şi nu pot fi perfecte. 🙂 Am citit razant un pic din articolul tău de pe sareinochi. Despre electoratul PDL/direcţia bună/încrederea în Traian Băsescu o să fac o postare pe blog, că văd că e un subiect interesant.
@BarbuMateescu Sunt doua articole. Unl scris dupa ce am raspuns la sondaj si al doilea dupa ce au publicat numai partile convenabile (probabil) din el.
Ohooo!
http://ocnamuresonline.ro/stiri-din-ocna-mures/articolele-zilei/1123-comunicat-usl-ocna-mures.html
Mîine-poimîine primim și noi un comunicat de la USL să nu mai scriem despre ei, că ne arestează.
@Bleen Daca va veni de la USL Ocna, ar fi o treaba…
@cristihan, cel mai surprinzator e ca PPDD are deja filiala in Ocnă.
@Yeba Mi se pare normal, n-a inaugurat-o dd acum vreun an, cand l-a bagat acolo dictatorul… ? 🙂
@Bleen da’ de unde stiu eu cine-s „proprietarul si administratorul”, ca pe rnc whois sunt protejate…
@Bleen Trebuie sa adaugam „pamflet” la fiecare comentariu.
@Amelia New @Bleen Le baga pe toate la sectia fictiune si e curat… Sectia reala e fumata oricum
@cristihan @Amelia New @Bleen acolo a avut luat bac-ul doamna „Mona Pivniceru II” , pretendenta fotoliului de la Educatie, la sectia reala…
@Bleen e bine, e bine! aroganta are sa-i termine!
hai c-o verifica si CSM la CV =)))
@EleninaNicut Ntt, ii verifica pe cei care au postat CV-ul pe site fara sa-i corecteze „erorile materiale”.
daca csm gaseste legea in care e prevazuta obligatia cuiva de a verifica acuratetea informatiilor din CV-ul altcuiva, in conditiile in care madama nu a trecut printr-un concurs etc, ci a fost numita, eu ma rad in cap :-)) CV-ul e ca o declaratie pe propria raspundere, raspunde exclusiv ala care minte. punct.
@EleninaNicut Ba cred ca o sa gaseasca ceva (in Regulamentul Intern, in fisa postului amaratului ala care se ocupa de site-ul CSM etc.) astfel incat s-o scoata pe cucoana standford basma curata.
Disclaimer: „cucoana standfors” este un pamflet.
@EleninaNicut Oricum astia de la CSM s-au facut inca o data de rahat. Am citit pe undeva ca acelasi CV mai fusese publicat si pe site-ul Senatului cu ocazia audierilor pentru numirea la CSM) si in alte locuri; deci e clar de unde provin „erorile materiale”.
@Amelia New @EleninaNicut Da’ erorile spirituale nu i le verifica?
Eu zic sa-l reclame pe Sf. Duh la Protectia Consumatorului, ca a lasat-o cu spiritul expirat.
(E pamflet, Doamne!)
@rezon din partea mea, sa reclame pe cine vrea si la Protectia Animalelor/Sectia Ciocanitori, numai sa dispara din peisaj… si nu, asta nu e un pamflet, n-are decat sa-mi ia caii de la bicicleta daca nu-i convine :-))
@rezon Poate un psihiatru sau un duhovnic (pastorul Gadea?).
@EleninaNicut Daca ar fi doar dupa ea, n-ar disparea. Nu pare genul impresionabil, intimidat de propriul ridicol. Dispare doar daca-i zice seful: „Degage, Madame!”
@Amelia New Este explicabil, CV-ul doamnei a fost scris pe iPhone cu autocorrect-ul activat. De acolo vin greșelile. Gata, subiect închis. :))
http://www.revista22.ro/profesorii-universitari-ii-cer-lui-ponta-sa-renunte-la-numirea-corinei-dumitrescu-la-educatie-14817.html
@EleninaNicut Dacă nu-i cer să rennunţe, degeaba.
@EleninaNicut Trebuie sa Stand by his woman now… Ce naiba, si-a facut omul un guvern beton si acum sa-l remanieze de (cel putin) 2 ori inainte de numire?!
@cristihan @EleninaNicut Titlul corect ar fi fost așa: ”Profesorii universitari îi cer lui Ponta să renunțe.”
@Bleen @cristihan @EleninaNicut Mirel&friends, e perdea de fum… de fapt, pe ei ii intereseaza AGRICULTURA, cu care are Felix procese…
@cristihan ce, asta-i guvern, zici ca-i „familia bundy”
@cristihan @EleninaNicut
mai bine îi lasă p’ăştia, cine ştie cum sînt ăia neremaniaţii?
@EleninaNicut Astia sunt in stare sa gaseasca pe alta cu acelasi nume s-o puna acolo si sa spuna ca a fost o greseala cu aia de la Cantemir…
@EleninaNicut
Eteee… Că’i după ei! Schimbă educaţie cu înnvăţămînt şi gata!
Vlad Mixich
Toate televiziunile de ştiri şi presa au preluat informatia HotNews Ro despre studiile închipuite la Stanford ale ministrului propus al Educaţiei, Corina Dumitrescu.Toate, cu excepţia „specialiştilor în ştiri” de la Antena 3 Romania.
@Florina Vlad Mixich Aia nu baga decat specialitati, adica nu orice stiri, da? Asta e cheia…
Înnot e cînd înoată mai mulți. Eu înot, tu înoți, el/ea înoată, noi înnotăm, voi înnotați, ei/ele înnoată. Nu-i place înotul singură, îi place înnotul în mai mulți sau sincron, vorba lui Lungu Victor Eugen Mihai .
Moamă ce mă distrez de cînd a venit lumea bună la putere!
@Bleen Lungu Victor Eugen Mihai sinncron
şi revistele pentru femei trec de partea noii puteri.
http://www.feminis.ro/sanatate/surprinzator-morcovii-ar-putea-sa-ti-afecteze-sanatatea-23136
@Florina Ohoi State University o fi aia la care a studiat ‘ala micu’ :-))
Dar pe aia (Nica dixit) că nu vor semna marţi de luare în primire fiiindcă demisionarii fură documentele şi pleacă cu ele acasă o ştiţi?
off topic – fiindcă durează o semi-veşnicie plutoniană încărcarea comentariilor, având schengenul netul prost, când deschid o postare, acolo înţepenesc toată ziua, aşa că ar fi uman, măcar pentru un cititor cu handicap, să anuţe dumnealui jupânul blogului „Postare nouă”.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/daniel-funeriu-programul-de-guvernare-psd-in-domeniul-educatiei-reintroduce-dictatura-me-97986.html
@Bleen Cum adica, alta dictatura?!? De-abia scaparam de una…
@rezon @Bleen
asta e soarta noastră, să alegem… cum era?- că-mi joacă şi memoria feste de cînd se’ntîmplă, de’o săptămînă.
@Florina @Bleen Nu se poate… nu se poate… Pentru asta au murit Claudiu Craciun si Victor Alistar la Revolutie?!?
http://www.realitatea.net/ponta-corina-dumitrescu-sa-si-clarifice-situatia-din-cv-pana-luni_939207.html
Să urmeze repede niște cursuri scurte, de weekend, la Stanford.
@Bleen sunteti rai, fata a scris clar ca nu are nici o legatura cu Stanford. ea a studiat la Standford sectia inot sinncron 🙂
Știre șoc pe Mediafax: ”Adolf Hitler suferea de paranoia! Cum a fost descoperită boala dictatorului”
Nu-mi vine să cred! Ce lovitură de teatru! Cine s-ar fi gîndit!!! Ia fiți atenți aicea:
”Un studiu psihologic al discursurilor lui Adolf Hitler, realizat de un serviciu de ascultare a programelor radiofonice lansat de BBC în 1942, a semnalat paranoia acestuia faţă de evrei, în momentul în care liderul nazist a lansat teza „soluţiei finale”, a dezvăluit, vineri, Universitatea Cambridge.”
Deci Hitler avea paranoia față de evrei??? Nu se poate!!!!
@Bleen Sa le trimita cineva si niste discursuri de-ale lui crin, acu’ cat sunt in forma (si ei si crin…)
@cristihan @Bleen Da, asa, peste 60 de ani o sa stim de ce sufera Crin.
Adică în rest era sănătos tun, n-avea nicio afecţiune psihică. Îi luai evreul din faţă şi era ca nou. Paranoia o ai sau n-o ai, dar poate au ăştia de la Mediafax paranoia faţă de proprietatea termenilor.
@Yeba adevărul e că paranoia se fixează pe câte ceva
la Hitler – pe evrei
la Stalin – pe toată lumea (asta e cea mai gravă)
dar se poate fixa pe te miri ce (pe ţepe, pe bombe, pe timbre, pe fotbal, pe Băsescu etc.)
@oglinjoara, bine de știut, multumesc.
Funeriu desfiinteaza punct cu punct programul pe educatie al usl, in EVZ. Chestia e: cine il aude?
@cristihan
http://www.evz.ro/detalii/stiri/daniel-funeriu-programul-de-guvernare-psd-in-domeniul-educatiei-reintroduce-dictatura-me-97986.html
@cristihan până acum le reproşam că stau ca morţii-n păpuşoi
acum, că nu-i aude nimeni
cine are urechi de auzit, să audă – au şi cetăţenii obligaţia să se informeze, dacă-s cetăţeni, nu cizme
Purtătorul de cuvînt al guvernului Năstase, impus de PSD la DEI – TVR
http://www.evz.ro/detalii/stiri/psd-santaj-grosolan-la-tvr-filmul-unei-executii-ca-n-anii-50-979828.htmlŞi nici n-au început să guverneze!
@Florina
Incepe.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12165514-infiintare-facultatii-maghiare-umf-targu-mures-suspendata-curtea-apel.htm
p.s. c.a. targu mures e aia care l-a „compatibilizat” si pe nicolescu de la ag…
@EleninaNicut
tocma’ a scăpat guvernu’ Ponta de’o prioritate.
@Florina da… alta mizerie, ma intreb cum s-o fi dovedit „paguba iminenta”, ca eu, una, chiar nu o vad…
Pînă la Harry Potter, uitați niște Dumas. Bun.
http://www.contributors.ro/politica-doctrine/ponta-antonescu-si-oprescu-vanzatori-de-fericire/
@Bleen
trei dume şi toţi trei, că văz că trecem la literatură.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12165539-mircea-diaconu-razgandit-privinta-procesului-ani-imi-mentin-recursul-nu-retrag-din-senat.htm
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5qklPVMQibY?rel=0&w=420&h=315%5D
well, nu merge embed cum trebuie, da’ va prindeti voi 🙂
@cristihan bine ca n-a pariat nimeni cu mine ieri :p
Standford și Sorbona filipineză.
@Bleen =)))
Sorponna, Oxfort, Campridge, Standford, Yole, Harfart, USLA, toate universități de brestigiu unde și-au făcut studiile menbrii guvernului Ponta.
@Bleen USLA e foarte bună la educaţie fizică.
@BarbuMateescu @Bleen
Hogwarts n-a trecut nimeni, ca să avem guvernul Harry Potter?
@Bleen Ponta: Corina Dumitrescu să-şi clarifice situaţia din CV până luni.http://www.realitatea.net/ponta-corina-dumitrescu-sa-si-clarifice-situatia-din-cv-pana-luni_939207.html
@Bleen Creca’-s versiunile chinezesti. Da’ nu va isterizati, recunoasteti ca virgula chineizii-s ai mai tari la plagiat.
@Glook @Bleen nu cetii ce-ai zis. gand la gand cu bucurie. au clonat facultatea chinejii
@Glook @Bleen si profesor era Pavel Cinezu .
@Bleen adibas – ce naiba, nu pricepe nimeni? este vorba desp[re o facultate din China.
@LunguVictorEugenMihai @Bleen Se resusciteaza fascinatia lui Nastase pentru chinazarii.
@Bleen la cât de strâns ne branşează la gazul ruşilor, nu-i guvern, e gubern
http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-12159469-lovitura-pentru-chevron-programul-guvernare-guvernului-ponta-prevede-moratoriu-imediat-pentru-exploatarea-gazelor-sist.htm
Unuia dintre invitatii de la B1 TV, USL-istul Tudorache, a scapat un porumbel din gura, pe jumatate, e drept, dupa care l-a inghitit din nou. La intrebarea moderatoarei cu privire la neoportunitatea numirii lui Corlatean la Justitie si nu la externe, Tudorache a spus ca asa s-a tras dupa care a revenit rapid inlocuind cuvantul buclucas cu ”stabilit”. Se prea poate ca, in ultima instanta, nereusind sa se inteleaga in USL, au tras la sorti.
PnL este o bulă, votată inerțial de prin anii ’90 „au faute de mieux”. ALDE (eurogrupul la care este afiliat PnL) are o medie de circa 12% pe UE. Le-a pus mâna-n cap Ilici cu paritatea PSD-ACD (= PnL +PC). E de văzut la locale (votul la primari) cum prizează bizonu’ pesede candidații penele.
@Riddick Permite-mi să fiu în dezacord la partea cu paritatea. PSD şi PNL sunt mai aproape în sondaje decât ai crede. PNL a fost jumulit odată de condiţiile privind colegiile parlamentare din ACD (a trebuit să dea 21 de locuri eligibile PC) şi a doua oară de condiţiile privind colegiile parlamentare din USL, unde nu există paritate **decât pe mandatele nou-obţinute**.
@Riddick Şi nu există nici o legătură între scorul ALDE şi scorul PNL. Sau între scorul PPE şi cel al PDL. Mai degrabă există o mare varietate în rândul oamenilor care, din motive diferite, îl urăsc pe Traian Băsescu.
@BarbuMateescu PnL nu are cum trece de 20%, la o prezență normală la vot, dacă ar candida singur.
@Riddick @BarbuMateescu
Discutabil. De ce nu ar putea?
Corina Dumitrescu: „Pentru toate aceste intrebari, de marti incolo. Sunt studii si studii. Nu am scris ca am master, nu am scris ca am licenta de acolo. E un studiu pe care l-am facut la Institutul Hoover, un stagiu de pregatire, si o sa va dau toate detaliile de marti incolo”.
Cu alte cuvinte, ministreasă să mă văd, că vă zic eu vouă după.
votul în parlament pentru trecerea guvernului e luni.
Era de fapt Universitatea Ecologic-Creștină Standford din Strehaia.
@Bleen Ba cred ca asta: http://www.sylvan.k12.ca.us/standiford/ Se potriveste si nivelul, si mascota, e din California, aia e. A gresit un pic…
@Bleen Does StandFord stand for one-night stand in a Ford?
Ce imbecili siniștri!
http://www.cutu-cutu.ro/content/cainii-nu-sunt-evrei-ca-sa-fie-dusi-la-aushwitz-un-adapost-cu-10000-de-caini
@Bleen
Idioti, ar merita luati la palme.
@Bleen sa-i pupe sub coada pe toti
@Bleen trebuiau sa lase un caine sa le redacteze comunicatul si sa-l boteze apoi cu numele de Sova.
@Bleen Aushwitz, 4 mai 2011, cine stie ce mai scrie pe acolo… Eu nu i-am suspectat niciodata de (prea multa) inteligenta, asa ca… QED
raspuns oficial al Univ. Stanford, la solicitarea Hotnews: c. dumitrescu NU a absolvit nimic pe la ei 😀
@EleninaNicut O fi studiat la Stan si la Ford.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12164434-exclusiv-hotnews-universitatea-stanford-despre-corina-dumitrescu-nu-fost-inscrisa-nu-absolvit-program-finalizat-diploma-universitatii-stanford-dumitrescu-stagiu-pregatire-care-facut-institutul-hoover.htm
@EleninaNicut Hotnews e de vină, că a trimis cererea la Stanford, nu la Standford.
@Bleen la ce studii are individa asta, am impresia ca se incalta cu adibas :-))
@Bleen @EleninaNicut https://www.facebook.com/pages/Standford-University/115511095130575
@BarbuMateescu @EleninaNicut =))))))))))))))
@BarbuMateescu @Bleen mai sunt 3.250 de like-uri la pagina asta, deci are de unde alege ponta, ca doar n-o desfiinta si ministeru’ asta :-))
@EleninaNicut @BarbuMateescu @Bleen
Să dăm o căutare şi după Institutul Huver, zic, să fim pregătiţi pentru orice.
@Florina @EleninaNicut @BarbuMateescu @Bleen Institutul Huvar e divizia de cercetare-dezvoltare a fabricii de aspiratoare?
Nţ, a şi specificat @Merechene, care locieşte în zonă, că se zice Strandford, ca să se poată înnota. Moreover, această proastă (credeam că are şi Cati limitele ei, dar iată că nu, aud că sunt prietene, e garantată Androneasca) a şi zis că neglijenţele nu-i aparţin, NU L-A SCRIS EA.
@BarbuMateescu ,
Nţ, a şi specificat @Merechene, care locuieşte în zonă, că se zice Strandford, ca să se poată înnota. Moreover, această proastă (credeam că are şi Cati limitele ei, dar iată că nu, aud că sunt prietene, e garantată Androneasca) a şi zis că neglijenţele nu-i aparţin, NU L-A SCRIS EA.
@rezon @EleninaNicut @BarbuMateescu @Bleen
de ce, bănuieşti că’i Huuver?
Alta incompatibila mincinoasa: Corina Dumitrescu nu a studiat la Stanford.
@conco ro Inca unul (doar mincinos)
http://economie.hotnews.ro/stiri-it-12164509-seful-yahoo-mintit-nu-are-diploma-licenta-informatica.htm
Un lucru e clar: dacă PDL rămîne în opoziție după alegerile din toamna asta, rămîne pînă în 2016. Dacă nu ia cel puțin 30% șansele de a mai fi la putere în mandatul 2012-2016 sînt nule. Speranța că va avea acces la putere indiferent de scorul electoral printr-o alianță post-electorală nu se bazează pe absolut nimic, este o prostie fără margini.
@Bleen Ar trebui sa lupte sa nu fie in opozitie dar pentru asta e musai sa iasa dintr-o pozitie.
Constat ca in ultimul timp ziaristii, dintr-un instinct specific omului de presa, il cauta mai mult pe Nastase pentru interviuri decat pe Ponta. Or fi stiind ei mai bine cine este adevaratul sef al executivului?
@conco ro nastase care, de cand cu guvernarea, s-a luat cu altele si a stat prea mult cu nuantatorul in cap, de i-a iesit freza mov
Adevarul e ca PNL-ului chiar i-a priit regimul Basescu (deja a avut 18 % la parlamentare, 20 % la prezidentiale) asa ca in loc sa urle cat sunt ei de persecutati mai bine iar multumi lui Basescu.
Am mancat o cratima; @Bleen poti sa-mi imprumuti una si s-o pui la locul ei? Multam.
@Amelia New Nu se poate edita comentariul. Nici măcar de moderatori sau administratori. Ceea ce e normal.
@Bleen Aha, deci ramane pentru posteritate! Sunt total compromisa, nu pot sa candidez pe nicaieri si nici ministru nu pot sa fiu, desi norica parca spunea ca-i un drept fundamental al omului. Sa ma duc la CEDO?
@Amelia New @Bleen Dute.
🙂
@BarbuMateescu @Bleen Aha, te-am prins, nici tu nu mai poti sa candidezi. Mergem impreuna!
Eu sînt deja fan al guvernului Ponta. Nici nu și-a început guvernarea și ne dă trafic la greu. În 4 ani de guvernare USL ajungem un fel de Huffington Post al României, dar de dreapta.
Barbu Mateescu Ai pus-o! Începînd de azi, ești pe lista neagră a lui Vasile Blaga. Deci ai grijă cum mergi pe stradă. Ia-ți un aparat d-ăla cu ultrasunete sau infrasunete sau ce e, de alungat buldogii.
@Bleen Ai dat link-ul la commenturi care nu există, în loc să dai link-ul la postare. http://sociollogica.blogspot.com/2012/05/rezultatul-alegerilor-parlamentare.html
@BarbuMateescu Blogspot-ul e oribil. L-am avut 3 săptămîni în 2008 și mi-a fost suficient.
@Bleen Gata, acum e bine.