Observatorul de Ștefănești
Săptămîna trecută, o mînă de oameni grupați sub stindardul băsist de la Asociația Blogary ne-am adunat și am hotărît să ne facem observatori la referendum. Simțeam frauda și ne îngrozea perspectiva ca un snop de 200 de voturi vîrîte în fiecare urnă din cele 18.000 să anuleze efortul unui boicot cinstit. Cei 19 observatori voluntari ne-am împărțit zonele. Au fost două opinii: să mergem în cît mai multe secții pe parcursul unei zile, creînd presiune în mai multe locuri, sau să rămînem într-o singură secție acceptînd faptul că efortul nostru este insignifiant, dar că putem mediatiza cazuri flagrante. Eu am fost pentru varianta B, mai ales că exista un loc ce îmi făcea poftă. Cu Radu Mihaiu, ne-am hotărît că ar fi distractiv să mergem la Ștefănești, acolo unde la fiecare alegeri locale se creează acea buluceală inexplicabilă. Duminică, la ora șase dimineața, eram acolo, pe bancă, în fața școlii, lîngă un polițist care moțăia. Încet, s-a strîns și comisia. Lipsea doar președintele, un băiat tînăr, avocat, care a apărut și el pe la șapte fără zece. Un tip mai gras (PC), doi adolescenți (UDMR și UNPR), doi mai în vîrstă (PNL și PSD) și un tînăr cu burtă care părea singurul nețigan, de la PDL, dar care, cînd și cînd, admitea că e țigan. „La ora asta, era deja coadă de 200“, ziceau pe rînd.
Poveștile pline de bani
După ce ne-am cunoscut mai bine, după ce oamenii s-au așezat la locurile lor, după ce a fost verificată și sigilată urna, după ce noi i-am studiat pe ei și ei pe noi, a început să se creeze acea atmosferă de încredere-neîncredere și tatonare care apare într-un colectiv nou. Nu le știu numele și nici ei nu au vrut să mi le spună. S-au strigat între ei cu diferite nume, dar nu vreau să le spun. Chiar și cînd s-a petrecut incidentul de la ora 17, cînd a fost vorba să aflu numele tipului de la PDL, ca să îl pun martor în sesizarea către BEJ, nu a vrut să mi-l spună. Așa că, atunci cînd voi vorbi despre ei, vor rămîne tipul de la PSD sau tipul de la PDL. În orice caz, în primele ore, extrem de relaxante, ei ne-au tatonat cu cîteva povești despre banii care au curs gîrlă la alegerile din 2008. Tipul de la PNL, un nene cu o figură interesantă, ușor sumbră, a povestit cum a luat 25.000 de euro în 2008, pentru a aduce 40 de oameni la vot pentru un anume candidat. Au povestit despre portbagaje de bani, despre cum copiii ajunseseră să se joace cu bancnote de 100 de euro pe stradă fără să le știe valoarea. Despre cum, crezînd că lucrurile vor merge la fel pentru totdeauna, au spart toți banii pe mașini, femei, prostituate, mîncare și mașini scumpe. Băiatul de la UDMR mi l-a arătat pe tipul de la PSD: „Ăsta a avut Q7“. „Și?“ „Nu mai are nimic, e lefter.“ Erau toți nostalgici după alegerile cînd absolut toate partidele aruncau la propriu cu fripturi în membrii comisiei de votare. „Ce cărnuri, ce mici, ce fripturi erau aici pe la ferestre“, ziceau toți. „Erau bani!“ Au avut și prăjituri. Și toți îl asociau pe Băsescu cu praful ăsta. Acum făceau foamea și, cînd viceprimarul PSD Aurel Pîrvu și-a făcut prima oară apariția în secție, toți au început să îi bage apropouri în legătură cu mîncarea pe care ar fi urmat să le-o asigure. „E prea devreme, pe la două“, le-a zis primarul, deși burțile începuseră să mîrîie încă de la 10-11.
Încercarea de mituire
Secția 206 are 1.302 persoane pe listele permanente și nenumărate pe listele speciale. Pînă la ora cinci, pe o căldură cumplită, ritmul de vot a fost, în medie, de 30 de oameni pe oră. În zece ore, abia votaseră 300. Toți, permanenți sau suplimentari, păreau să voteze cu ură împotriva lui Băsescu. Și așa s-a scurs timpul, ba cu o țigară, ba cu o discuție nevinovată. Pe la 16,30, viceprimarul vine a treia-a patra oară în secție, să verifice dacă lucrurile merg cum trebuie. După ce stă de vorbă tovărășește cu toată lumea, mă abordează și-mi zice că vrea să stea de vorbă cu mine și să vin pînă afară. De ce nu, la o adică?
Mergem pe hol, unde mă întreabă dacă totul e în regulă. „Perfect“, îi zic, „de dimineață și pînă acum ne-am împrietenit cu toată lumea“. Și aici încep problemele. Într-un stil alunecos, dar extrem de direct, viceprimarul mă întreabă ce interese am. „Să fie alegeri corecte.“ „Cine te-a trimis?“ Îi zic că sînt ziarist și că m-am băgat observator. „Uite, vreau să vorbim o chestie“, îmi spune. Mă uitam la el și mă gîndeam: omul ăsta știe că toată lumea are un preț. O să mă duc cu el la cîrciuma de vizavi sau la el acasă și o să mă întrebe cît. Sau o să-mi dea direct. Și eu o să zic: 25.000 de euro. Dacă atît l-a costat pe nenea de la PSD să aducă 40 de persoane din clanul lui la alegerile locale, acum, cînd putem permite să intre 400 de voturi în urnă contra lui Băsescu, de ce aș cere puțin? Ce-ar fi să cer mult?
– Vezi, îmi zicea, sînt foarte deschis și pot să fiu și mai deschis decît atît.
– Dar și eu sînt foarte deschis, și v-am mai zis, totul e în regulă aici.
– Nu, insistă domnul Pîrvu, ceea ce e deschis pentru tine s-ar putea să nu fie la fel de deschis pentru mine. Înțelegi ce vreau să zic.
– Eu înțeleg, dar dacă totul e în regulă și noi ca observatori sîntem mulțumiți, ce ne putem dori mai mult? E o secție-model.
– Uite, eu vreau să îți spun ceva.
– Ziceți!
– Uite, îți propun să mergem undeva și să stăm de vorbă.
Aha, începe. 25.000 de euro. Închid ochii, stau o juma de secundă și zic cu părere de rău:
– Oricînd, dar nu azi, azi trebuie să stau în secție, dar de mîine…
– Hai, nu vreau să mă supăr că nu accepți o invitație prietenească.
– Dar nu avem de ce. Totul e în regulă.
– Uite, eu vreau să vorbim ca să fie bine pentru fiecare, și pentru mine, și pentru tine.
– E deja bine pentru mine.
Incidentul
La ora 17, tocmai în timpul unui puseu de votanți, viceprimarul năvălește deodată în secție și începe să urle congestionat la băiatul de la PDL, mi ți-l ridică de pe scaun și începe să-i zică de la obraz: „Mă, nu ți-e rușine? Mă, tu ai respect? Ce ai cu omul ăsta?“ Și arată spre reprezentantul de la PSD, care stă nemișcat alături. „Nu pot să las așa“, zice tipul de la PDL. „Mă, eu te-am crescut ca pe copilul meu, și dacă ăsta vrea să facă așa pe listă (și ia un pix și începe să tragă o mîzgăleală pe listele permanente ale tipului de la PSD), tu îl lași, da?!“ Omul de la PDL tace, cu ochii în pămînt, în timp ce toată secția tace curioasă. Eu și Radu nu știm ce să facem. Președintele secției se face că are treabă și nu zice nici pîs. „Deci faci cum zic eu dacă vrei să mai ai viață în Ștefănești. Vrei să vorbesc cu maică-ta?“ Pleacă furios.
„Ce se întîmplă?“, îl întreb pe pedelist. „Face șmecherii, ce să se întîmple?“ „Cine?“ Mi-l arată pe tipul de la PSD. „Cum?“ „Păi, dacă nu sînteți atenți…” Nu știm ce să facem.
Peste cinci minute ne întîlnim pe sală. „Zi-mi ce șmecherii.“ „Scrie nume pe listă.“ Mă duc la președintele de secție și îi spun că vreau să facem sesizare pe intervenția viceprimarului în secție. Președintele se cam fîstîcește și se face că nu știe despre ce a fost vorba. Între timp, încep să curgă oamenii la vot și se face coadă. Scriu sesizarea. Cer polițist în secție. Cer sesizarea BEJ.
Rămășițele zilei
La ora zece se înmoaie șuvoiul și plecăm cu urna mobilă. La 11 închidem ușa secției cu cheia și începem numărătoarea, care nu ne iese imediat. Sînt vreo 700 pentru demitere și 57 contra. În urnă găsim de cîteva ori pachete de buletine împachetate unul într-altul. Nu ne mai supărăm.
E cald, toți sîntem transpirați și obosiți. Tipul de la PSD mă interoghează: „Mă, tu ești colonel. Tu ești de la SRI, tu ai grad“. „N-am.“ „Dar ce interes ai tu aici?“ „Să fie alegeri corecte.“ „Păi cum să nu fie corecte?“
La ora trei noaptea, după numărătoare, în timp ce făcea procesul-verbal, președintele se uită lung la mine și-mi zice: „Trebuie să scriu cu sesizarea asta. O uităm sau o menții?“ „O uităm“, îi zic, după o clipă de gîndire. Sînt generos. „Totuși, trebuie să scriu dacă s-a rezolvat. Ce să zic?“ „Spune că ai rezolvat-o foarte bine.“
Alexandru Vărzaru (KAMIKAZE)
Omigod.. tot mai numărați, oameni buni?
@SimonaM „Viii” numără, morții murmură (comentează)..
@SimonaM „Viii” numără, „morții” murmură (comentează)..
@geronimo De la număratul de oo al lui adițu până la declaratul morților mamii lor al antonescului, tot aia face lumea…
@SimonaM @geronimo Popor roman, nici nu stii / Cat de mic incepi sa fii…
@SimonaM lumii aleia i s-a pus abacu` in mână.. i s-a găsit de lucru.
râsu-plânsu :
„Cristian Preda: Ponta și Antonescu au adus cetățenii în situația de a declara că sunt în viață”
@geronimo
suntem in plin absurd.Ma intreb cat poate dura situatia asta aberanta.Normalul a fost desfiintat,simplu, cu un pumn in freza
@hope18 pana se va vedea Felix cu sacii in căruță. Dupa aia, si absurdul va fi pus intre paranteze (nu va mai fi util)
@oglinjoara Cred ca se ocupa Codruta…
Ce mi se pare important acum (si de neinteles de ce nu se face) este o solicitare / sesizare la CCR sa explice dracului ce vrea cu listele alea utilizate, actualizate.
Bine, inteleg de ce nu vrea Guvernul precizari, dar de ce nu solicita Base, pentru mine e o mare frustrare.
Deși numai de lirisme nu-mi arde, trebuie să recunosc că, azi-noapte, luna desenase pe obrazul liniștit al mării, o cărare lungă, lată și plină de argint, spre est. (Cu gura plină de fiere, m-am lăsat doborîtă de somn.)
Daca spuneai ca era plina de arginti, spre est, era cararea lui Puie Monta.
@severmihail Păi am vrut să spun, ți-e clar, dar voiam să verific dacă mă citește cineva :))
O vorbă din anii 80 poate ne este utilă şi azi.Se spunea aşa:
Pe securist să nu îl crezi nici când îl vezi mort şi putrezit.
Prin securist în sens larg intră, pe lângă Felix, orice urmaşi ideologici şi de aparat ai sistemului securist: Iliescu, Bombonel, Ponta, Crin (care are şi rădăcini proprii, ca Porumbac). Cei care sunt acum în fruntea bucatelor.
Această cheie este utilă în special în interpretarea declaraţiilor lui Ponta.
@Nea Problema noastră e că NU îl vedem pe securist nici măcar mort, d-apoi putrezit. Dimpotrivă, e cît se poate de viu, vioi și numeros!
@Nea De pe FB: Partidul Unit al Liftelor Autoritariste, aka USL.
http://www.contributors.ro/fara-categorie/falsa-problema-a-demisiei-lui-traian-basescu-adevarata-problema/
@GabiDumitru Probabil că-l va prelua și Bleen aici. Nici n-am vorbe. Le-a spus Dragoș Paul pe toate….
@Rheia
Nu inteleg sursele optimismului lui DPA.
@GabiDumitru Poate e felul lui de-a face „peep talk”. Poate nu. Locul din care privești situația (în România, departe de ea) poate contează.
@Rheia
In mod sigur locatia conteaza.
Pe mine lovitura de stat ma afecteaza direct si dramatic.
@GabiDumitru (Scuze, Bleen, dacă pare exces de chat, atenționează-ne, în caz că) Înseamnă că sîntem în aceeași oală. Pentru prima oară în viața mea, mă simt împietrită de spaimă, senzație pe care n-am avut-o nici în 1989, nici la mineriade.
@GabiDumitru
Dragos Paul Aligica spune:04/08/2012 la 6:49
Constat o nota pesimista in primele reactii la acest articol, un pesimism si o dezmagire care reflecta atitudinea generala a acelei parti responsabile si civilizate a societatii romanesti.
Nu spun ca dezamagirea nu este justificata. Totusi, sa fim realisti: Lucrurile puteau sta mult mai rau si in fapt probabilitatea de a castiga a crescut, nu a scazut fata de acum o luna sau acum doua saptamani, sau acum o saptamana. Chiar si daca CC invalida pe loc referendumul, lupta nu se termina pe loc. In plus, in anumite scenarii, poate fi chiar un avantaj aceasta amanare. Oricum, in orice scenariu, a dezarma nu e o solutie.
A dezarma acum este prea tarziu. In mijlocul luptei, adversarul sau circumstantele te pot surprinde. Ce faci? Dezarmezi si pleci acasa suparat?
Nu. Te regrupezi si mergi mai departe. Cea mai important batalie e cea care iti sta acum in fata nu cea pe care tocmai ai pierdut-o.
Repet: Chiar crede cineva ca daca CC rezista presiunii puse de USL, lucrurile s-ar fi incheiat aici?
Nu. Meciul se joaca.
(Din comentariile la articolul citat de tine)
La 10.30 va intra un articol al lui Dragoș Paul Aligică.
@Bleen ora romaniei?
@Canadiana Dap.
Pisica lui Salvador Dali
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/600095_492664467429264_2091951726_n.jpg
Și aici încheiem subiectul Barbu Mateescu. Cine vrea să nu mai posteze în semn de protest sau moft, nu are decît să nu mai posteze. Însă n-are rost să tragem la infinit de subiectul ăsta.
După cum probabil ați avut ocazia să remarcați, subiectul articolului este cu totul altul (deși sînt convins că bună parte dintre comentatori nu se mai obosesc să citească și articolele). Deci mă aștept ca distinșii comentatori să comenteze articolul.
Eu vreau să postez ceva mai lung în semn de protest mofturos, sper să treacă neobservat. Pornește de la „… atunci cînd are contract cu unul din ei, să-i dea sfaturi.”
Bref, susțin că în RO consultanții actualei puteri sunt lipsiți de caracter și basta. Cred că asta este adevărata falie, între oamenii de caracter și restul.
Nu sunt soldăței, nu sunt furioși, ba chiar pot fi pufoși, soft, passive-aggresive, genul „nu te poți supăra pe ei”.
Pașii raționamentului meu sunt. 1) nu există prag de jos, și în Kazahstan trăiesc oameni care se nasc, se spală pe dinți, iubesc și mor. 2) dacă mai avem și alte aspirații, trebuie să ne uităm nu la Ka, ci la unii la care sistemele funcționează independent de oameni 3) suntem foarte, foarte departe de ei, mereu in no man’s land dintre – să zicem – Cehia și Kazahstan.
4) In această situație, orice activitate retribuită sau gratuită care își propune altceva decât tragerea societății către Cehia este EVIL.
Numai când vom fi ca Cehia pot începe dezbaterile dreapta, stânga, chestii fine. Altminteri suntem în situația statelor africane, o ficțiune.
5) Este evident că partidele actuale nu-și angajează consultanți politici ca să-i îndrume pe calea Cehizării etc., ci ca să le facă punctaje de comunicare, strategii de zdrobire a adversarului (no less) și de câștigare a accesului la resurse. 6) deci consultanții care lucrează cu USL, PPDD etc. (minus Băsescu și, în siajul lui, eventual PDL, care si-au propus în mod demonstrabil si altceva) n-ar putea funcționa dacă ar avea caracter . Punct.
Păstrând proporțiile, consultanții lui Stalin au fost în fond foarte profi. I-a mers bine și a murit în patul lui. Dar mi se pare exagerat să nu-i atingi nici pe bloguri în privința caracterului.
Ce bine că e postare nouă, și încă DPA!
Pot să mai strecor un moft pentru @Ioana S și @Merechene , de la Jane Austen, care nu era chiar fraieră.
„Mr Elliot was rational, discreet, polished, but he was not open. There was never any burst of feeling, any warmth of indignation or delight, at the evil or good of others. This, to Anne, was a decided imperfection … She prized the frank, the open-hearted, the eager character beyond all others …
She felt that she could so much more depend upon the sincerity of those who sometimes looked or said a careless or a hasty thing, than of those whose presence of mind never varied, whose tongue never slipped.”
@Yeba
E, vezi? Fix aici e diferenţa: între atingere şi bocanc în gură, între raţionamentul tău şi „stiu exact ce hram poarta gigeii astia care isi fac educatia prin colegii liberale in State. Cunosc indeajuns de multi romani care au luat-o la stanga fiind fuck-up in departmente pline de degenerati sociali”. Adică exact despre asta vorbim. Gabi Dumitru şi Rheia, neinflamîndu-se, au reacţionat fără reproş. Şi nu numai din partea mea. Şi mai e ceva. Uneori, cei care cred că deţin adevărul o dau îngrozitor în bară. Sînt păţită. Mult mai rău şi mai urît decît BM. Aşa că pot înţelege (e posibil să fie cazul şi acum) cum este cînd spui ceva, iar altcineva înţelege ce vrea din simplul motiv că „lasă că ştiu eu”. În realitate, e posibil să nu ştie nimic. Dar să se simtă foarte bine considerînd că deţine adevărul.
ref. la cazul Barbu Mateescu vs anarchix, gresesti amarnic bleen. ipocrizia lui BM este fara de margini. ai incredere in intuitia mea feminina.
@Ioana S Dă-mi un exemplu de ipocrizie la Barbu Mateescu. Cît despre intuiții, și eu pot să am intuiția că ăla e bou și aia e vacă.
@Ioana S Barbu Mateescu este de meserie consultant politic. Nu știu cu cine a lucrat sau lucrează, că nu l-am întrebat, dar poate că a lucrat și lucrează și cu PNL, și cu UDMR, și cu PSD, și cu UNPR, și cu PPDD, și cu PDL. Nu știu. E posibil să fi lucrat cu oricare din partidele astea. Sau doar cu unul dintre ele, sau doar cu două, sau doar cu trei. Omul nu a făcut figură de militant politic, nu s-a dat soldățel de tabăra x sau y. În calitatea sa de consultant nici nu are cum. Rolul său e să stea pe margine, să se uite la actori, să-i evalueze și atunci cînd are contract cu unul din ei, să-i dea sfaturi. Omul nu e uniformă, nu e mob furios, nu e soldățel. Punct.
@Bleen @Ioana S Punctul meu de vedere este că opresc aici comentariile pe Blogary. Nu e un gest inamical, rămîn de acord cu imensa majoritate a opiniilor postate aici, voi citi și în continuare zilnic MB. Și în America se găsește salam cu soia. Punct.
@Pataphyl @Bleen @Ioana vad ca „incidentul anarchix” evolueaza in stilul „incidentului festila”; trist, dar asta e; pana la urma fiecare cu ale lui.
http://iccd.ro/mru-despre-decizia-curtii-constitutionale.html
@Bleen mi-a placut partea cu „sutul lesinat”, hai ca poate se da pe brazda 😀
@EleBelele Analogia fotbalistică e mama învățăturii.
din comunicatul usturator al lui MRU: ” îmi prilejuieşte următoarele trei reflecţii”, „Arbitrii dau să râdă, dar tribunele urlă, oficialul Federaţiei de fotbal”, „Vi se pare absurd, neverosimil, kafkian?”, „hora absurdului” s.a. din seria salutara tipica personajului.
daca Ponta ii baga ca reply un „sugi pula”, castiga.
@Ioana S
Acum, ştii, „sugi pula” va avea întotdeauna o susţinere foarte largă, indiferent de ceea ce ar zice partea adversă. Este emblematic pentru largi categorii de oameni ai muncii, mult mai numeroşi decît ne închipuim. Asta nu înseamnă că MRU nu mai are de lucrat pe discurs. Şi încă serios.
@Florina @Ioana S Voi rideti, dar are o muzicalitate aparte injuratura noastra traco-getica…lol…cind ii auzeam pe francofoni cu al lor „tabarnak”….ma apuca plinsul….;)
http://www.evz.ro/detalii/stiri/tromboanele-primarilor-stahanovisti-995019.html
Mi se pare incredibila argumentatia tov. de mai jos:
Edilul PSD al localităţi Ipoteşti (Olt), Ion Căpraru, care a reuşit performanţa să aibă o prezenţă la vor de 103,8%, a explicat că a avut acest rezultat pentru că a mobilizat lumea la vot, mai ales rudele. „Mi-am adus fratele din Slatina şi rudele. Am zis, nu îl dăm noi pe Băsescu jos, nu dărâmăm noi urna, dar ne vede lumea că am făcut prezenţă bună, ne face şi nouă un drum, ceva”, a explicat edilul pentru EVZ. El susţine că s-a înregistrat acest scor pentru că sunt multe persoane, pensionari chiar, care, deşi locuiesc în Ipoteşti, au buletin de Slatina. La Ipoteşti erau înscrise pe liste 1.230 de persoane, dar la urne s-au prezentat 1.277 de votanţi.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/povestea-baiatului-de-16-ani-care-a-votat-la-referendum-995021.html
Ce ma intriga pe mine e de unde a avut EVZ lista suplimentara.
@revealer de la un membru al biroului electoral de sectie.
@revealer http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot%20nr.10.pdf
Cîtă impostură!
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/557255_464401343584010_257337416_n.jpg
@Bleen E patologic cazul am spus, delir de grandomanie.
@DrMengele @Bleen eu as zice paranoia. si ceausescu suferea
@Canadiana @DrMengele @Bleen Cacarau e bulibasa…
@Bleen raportati pagina la FB ca fiind offensive, spam sau ce vreti voi.
http://youtu.be/AylFqdxRMwE
Sunt doar la al doilea mesaj postat pe Madame Blogary, insa urmaresc zilnic ce scrie fiecare aici. Si vad ca, incet-incet, mai maraind, mai cartind, intram ordonat in tarcul pe care l-au facut pentru noi. Am fost dintre cei care au sustinut ca trebuie asteptata decizia CCR pana sa se treaca la impunerea fraudei ca tema dominanta de atac. Poate ca a fost o greseala de strategie; insa USL ar fi facut oricum ceea ce au facut. Acum ca decizia a venit si s-a trecut la numararea prostilor din batatura, mi se pare ca marele pericol e faptul ca stam si ne uitam placizi la ineptiile care se petrec, asteptand sa ne vina randul la numaratoare. E grobian ce se intampla si, daca vom continua sa acceptam agenda impusa de USL, vom sfarsi prin a apara frumos bruma de stat de drept care mai rezista, dupa care, din septembrie, isi va vedea fiecare de viata lui. O ramasita de stat de drept care e inghitit ora de ora in timp ce noi scriem aici minuta acestui proces. Trebuie intors cumva discursul USL, TB si echipa lui trebuie sa inceteze sa mai fie in defensiva si sa incerce sa stinga focurile aprinse de Ponta&Co. Daca nu se va reusi asta si, probabil, daca nu se va iesi in strada masiv, ne va prinde ziua de 30 august urmarind la televizor o decizie al carei text il stim deja.
@HCE S-a mai spus aici ca discursul de azi trebuia sa aiba loc luni dimineata, perfect de acord. Presupunind ca s-ar iesi in strada masiv (zic presupunind pentru ca ma feresc de utopii…) care crezi ca ar fi efectul? Daca nu imediat, atunci de scurta durata.
@DrMengele DE-MI-SI-A. Punct. Dar atunci cand ne intrebam care ar fi efectul, e clar ca nu vom iesi in strada. Sau iesim, asa, pe seara, o ora, doua. Si mai vedem noi maine. „Nu-i asa ca am scandat frumos?”
@HCE Eu sint prea departe sa ies in strada si daca as iesi in strada aici, nu m-ar baga nimeni in seama. Nu vreau sa calific intentiile tale bune in nici un fel, sa nu fiu calificat drept defetist…:) Prefer sa ramin realist si tacut. Mi-a zis bunicul, acum vreo douazeci de ani (in alt context evident…lol) , „nepoate, de la dorinta, la puterinta, e distanta mare…”
@HCE @DrMengele Daca istericalele de la A3 abia au reusit sa scoata vreo 2000 de oameni in strada mesajul de bun simt pro stat de drept de acum crezi ca va reusi sa mobilizeze lumea?
@HCE Citeste postarile mai vechi ale lui Bleen referitoare la trafic si ai sa intelegi…mai e pina sa iasa 50,000 in strada in Bucuresti. Si oricum cred ca nu realizezi cu cine ai de-a face…:) Confunzi guvernarea Ponta cu vreo guvernare occidentala, careia sa ii pese de cine e in strada, care sa aiba rusine, respect fata de lege etc etc. Eu vad doar dicursul coerent, incisiv, agresiv in media, procuratura si legea in general, singurele cai prin care ii putem opri. Sa avem rezon, la capitolul strada, nucleul dur pro-ponta e majoritar zic eu in orice oras, inclusiv Bucuresti. SI ca numar si ca dez-inhibitii de a-ti da in cap fara nici o jena.
@HCE Chiar si pontantonescu abia au scos, cu autocarele si cu mobilizarea formidabila a sindicatelor, vreo 40000 de oameni (ce au mancat mici si bere si au dansat pinguinul) atunci cand s-au luat masurile de austeritate.
Cum zicea si @DrMengele , e greu sa scoti suficienti oameni in strada astfel incat sa conteze.
@DrMengele @HCE Ok, m-am logat doar ca sa-ti dau un like si te felicit pentro comment-ul asta!
@HCE Singurul punct concret care s-ar cistiga in cazul unei iesiri in strada masive, ar fi cu siguranta un boost al atitudinii occidentale anti Ponta. Si nu ar fi putin. I-ar mai taia macaroana si lui Swoboda si altor stingisti cu costume Armani, care tot pompeaza pe ideea unanimitatii populare anti Base si tot recomanda ca panaceu universal in colapsul Romaniei demisia lui Base.
@revealer @DrMengele Inteleg ce spuneti, dar s-a ajuns la acceptarea unor lucruri INCREDIBILE. Adica Puie Monta vine azi si zice ca Rus a dat cifre din burta si ala mai respira?! E inca ministru? Normal ca e, n-a dat nici o cifra din burta, astea SUNT cifrele cu care lucreaza statul. Si ce facem NOI? Stam si ne batem complice pe spate ca am inteles primii ce ne asteapta. Cum adica, ma, sa verifice listele pe baza de strigare?! Ar trebui boicotati si aici. Daca as fi functionar la primarie le-as spune „hai sictir, sa vina ma-ta din concediu pentru ca voi vreti sa fiti cretini pe banii si nervii tuturor!” Chiar s-a uselizat toata lumea? Chiar e mai important salariul ala de mizerie decat REFUZUL de a executa ordinele unora care EFECTIV nu mai judeca?
Apoi, daca totusi ajung sa ne numere, ar trebui boicotati si sa li se dea in mod deliberat informatii eronate idiotilor care vor veni sa puna in practica prostia lui Ponta si Antonescu.
„Pai Gheorghe e plecat de 10 ani. Iar Ion a murit de vreo 5, treaba voastra ca n-ati eliberat certificat de deces. Cat despre mine, treceti-ma cu 1/2 in lista, ca mai mult nu fac.” Iar in ziua „deliberarii” CCR, sa se iasa cu vreun milion de morti care dintr-o data traiesc. Sa vada toti cat de relativa e existenta. Mai ales cea sub USL.
@HCE @revealer Eu cred ca daca miine e vot pro USL, idiotii se mobilizeaza si scot la urne, pe bune, 5 milioane (eu vad frauda facuta acum, cam la 2 milioane, o masor cu ochiul ca Ponta alea 15,000,000 de alegatori…lol) Asta percep eu ca hardcore-ul USL, timpiti de-a binelea. Crezi ca miine un vot ProBase, hardcore care sa il voteze mort copt, numara mai mult de 4 milioane?
Si eu zic ca-s optimist. De asta nu cred in strada acum, pentru ca se caca in strada noastra, oricind (in viitorul apropiat..) or sa scoata mai mult decit noi fara probleme, numai Vanghelie si Dogaru.
@HCE @revealer De acord cu orice boicot, oricum de aici nu pot decit sa ii boicotez in toate felurile…:)
@DrMengele @revealer Oricare va fi deznodamantul pe termen scurt, va trebui sa ii boicotam prin orice mijloc posibil, pana vor pierde inertia asta stupida pe care le-o dau masele care inca n-au priceput ce li se intampla, mai vor inca un ciocan in cap. Spre exemplu, eu sunt profesor de engleza, locuiesc in Suceava, am 32 de ani, am intrat in „sistem” de 2 ani. Copiii ma plac, predau la gimnaziu. Sa vezi ce ore de engleza o sa le tin eu dupa 1 septembrie despre ce e aia o „lovitura de stat.” Stiu, va dura ceva, dar peste 5-6 ani USL a pus-o, vine generatia indoctrinata de mine 😉
@revealer @HCE @DrMengele off topic, dar esential pentru stabilirea adevarului: intamplarea face ca la adunarea dansanta aveam biroul in piata victoriei. am putut admira o preafrumoasa adunare de maxim 5000 de oameni, nici vorba de 40000 🙂
@HCE nu nu, nu stam si ne uitam placizi la ineptiile care se petrec – noi combatem cu vitejie in transeele internetului ciuruindu-i cu dislaikuri pe nenorocitii astia ce ne baga cu viteza luminii in ’84-ul orwellian. ce-i drept facem asta destul de rar, majoritatea timpului fiind ocupati sa ne futem unii pe altii dominati de niste orgolii atat de exacerbate incat intrec in forta distrugatoare, de depart,e prostia colosala a nemernicilor uslamisti.
@Ioana S @HCE Ceea ce spui, e tot o constatare, nu un plan de actiune. Are cu siguranta mult adevar in ea, dar nu ofera solutii. Am gustat strada la vremea ei, cind mirosea a praf de pusca si curgea borsul in jur. A fost frumos atunci, a meritat (moral vorbesc, nu mi-a trecut prin cap sa imi scot veun certificat…) Acum strada e a lor, dar vreau sa fiu bine inteles, nu zic sa nu se iasa in strada, zic doar sa nu asteptati in urma unui miting de strada vreo reactie plina de bun simt a guvernarii pontonescu…
Si USL nu e musai proasta, zi-i nemernica, iresponsabila, zi-i cum vrei. Ca a pus niste dobitoci si bolnavi in fata, adevarat. Dar a transformat in zombi, milioane. Noi nu stim sa spalam creiere cum spala ei. Poate ar fi bine sa invatam…:)
@HCE Trebuie sa dam un semnal clar si sa trecem in alta etapa. A actiunii concrete. Exista de ceva timp in Piata Victoriei cateva zeci, uneori sute de oamnei iesiti in strada, in special din comunitatea Blogary. Din pacate ei nu sunt sustinuti de nimeni. Au incercat sa actioneze trimitand oameni ca observatori la referendum. Au fost intimidati, timorati, maltratatii, unii chiar arestati… Ieri ICR a fost decapitat. Marii artisti ai neamului au protestat vag in varful buzelor. Suntem in plin razboi si noi ne lamentam mioritic pe bloguri…
@newmans @HCE Mno. Și care e propunerea?
Nu știu cum e cu lamentatul mioritic pe bloguri. Văd că unii fac asta și pe-aici.
Dar blogul ăsta chiar a făcut brainstorming și a venit cu niște idei și cu ceva direcții de acțiune. Acuma ce să facem, dacă nu poate influența ca antenele ăluia?
Care e acțiunea concretă pe care o propui, și hai să vedem dacă se poate pune-n practică. Concret, și anume.
Lounge Lizards – Tarantella
http://www.youtube.com/watch?v=gBoOxYoKWCc
Sunt doar la al doilea mesaj postat pe Madame Blogary, insa urmaresc zilnic ce scrie fiecare aici. Si vad ca, incet-incet, mai maraind, mai cartind, intram ordonat in tarcul pe care l-au facut pentru noi. Am fost dintre cei care au sustinut ca trebuie asteptata decizia CCR pana sa se treaca la impunerea fraudei ca tema dominanta de atac. Poate ca a fost o greseala de strategie; insa USL ar fi facut oricum ceea ce au facut. Acum ca decizia a venit si s-a trecut la numararea prostilor din batatura, mi se pare ca marele pericol e faptul ca stam si ne uitam placizi la ineptiile care se petrec, asteptand sa ne vina randul la numaratoare. E grobian ce se intampla si, daca vom continua sa acceptam agenda impusa de USL, vom sfarsi prin a apara frumos bruma de stat de drept care mai rezista, dupa care, din septembrie, isi va vedea fiecare de viata lui. O ramasita de stat de drept care e inghitit ora de ora in timp ce noi scriem aici minuta acestui proces. Trebuie intors cumva discursul USL, TB si echipa lui trebuie sa inceteze sa mai fie in defensiva si sa incerce sa stinga focurile aprinse de Ponta&Co. Daca nu se va reusi asta si, probabil, daca nu se va iesi in strada masiv, ne va prinde ziua de 30 august urmarind la televizor o decizie a carui text il stim deja.
Încă puțin și ajungem al 100 000 de vizitatori unici în 2012.
@Bleen ma simt unica
Comentariu de pe Kamikaze:
Frantz spune:1 august 2012 la 11:06
Deci, absolut pe bune, domnul Aurel Parvu, vice la Stefanesti, are o condamnare CU EXECUTARE, de 12 ANI, si acum este la o curte superioara. Se aude ca nu prea se poate da cu suspendare daca ai 12 CU EXECUTARE. Acum intelegeti dumneavoastra cine e dl Aurel Parvu si de ce vrea el jos cu Basescu? Daca vi se pare un subiect jucy, verificati informatia, este perfect adevarata.
@Bleen La o cautare pe google dupa individ:
http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/reportaj/povesti-din-stefanesti-din-rolls-royce-direct-in-puscarie-214004.html
@Bleen da, a luat 12 ani cu executare la fond, la TMB http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=3&d=MzAwMDAwMDAwNDExNjcy
@EleBelele ce e aia executare la fond?
@Canadiana m-am exprimat gresit :p a fost condamnat la 12 ani inchisoare cu executare de catre instanta de fond, TMB
@EleBelele pai zi asa, sa inteleaga si laicii ca mine 🙂
@EleBelele @Canadiana Executare la fund, ca Năstase. Un fel de spanking.
@Bleen @EleBelele @Canadiana Nastase s-a executat in gat totusi.
ceva de descretit fruntile
http://lacoltulstrazii.ro/2012/08/03/o-tara-vesela-mai-stiti-si-alti-cetateni-care-nu-exista/
doresc sa fiu prima ce saluta voioasa noua orientare, cea corecta, a blogului blogary spre muzica si filme in vederea reducerii pedepselor de la munca silnica pe viata la niste decenti 12 ani de bun simt arhisuficienti sa ne bagam mintile in cap. propun sa incepem chiar de acum reeducarea noastra, om la om, prin obligatoriul „tovarase” pus inaintea oricarui postac caruia ne adresam, ex tovarase bleen, tovarasica yeba, Tovarasul Ponta cu T mare. mai propun schimbarea basistului Madame din Madame Blogary in Tovarasa – Tovarasa Blogary.
ia ascultati ce frumos gadila urechea bucata asta: http://www.youtube.com/watch?v=JO5-hM6xKt4
se lupta bnr-ul sa dea cursul spre 4.62 e de ras ce se intampla, sa vedem daca reusesc
daca doriti sa urmariti fenomenul, cautati pe google: yahoo euro ron
cei de la yahoo dau cotatiile live de reuters
o sa vedeti ca in ultima ora e un pattern de spyekuri intre maxim si minimul orei. e ceva de genul: x cere 4.632, bnr zice ca iti dau cu 4.62 , pe urma iar se fac tranzactii spre maxim, pe urma iar apare bnr si vinde mai ieftin. de aia ai tangajele alea. bottom line, luni cursul va incepe pe la 4.62 … pregatiti-va de o alta „victorie” a usl
The Producers 1968
Love Power – Lorenzo St. DuBois
http://www.youtube.com/watch?v=BkYBJId7WZs
Lorenzo St. DuBois as Hitler
http://www.youtube.com/watch?v=K08akOt2kuo
http://www.realitatea.net/cum-po-i-verifica-daca-cnp-ul-tau-a-votat-fara-tine_981608.html
Ne transformăm în blog de muzică și filme, poate scăpăm doar cu 12 ani. În 7 ani ieși, dacă semnezi angajamentul.
Deci, ca să vă obișnuiți:
Un film de nota 10.50. All That Jazz (1979)Regia și coregrafia: Bob Fosse
Actori: Rob Scheider, Jessica Lange
http://www.youtube.com/watch?v=4XAQ4vFQEJo&hd=1
@Bleen
Pina la urma ne umfla baietii,asa-i?
Tu scapi mai usor,de noi,complicii,va fi mai greu.
All That Jazz ” Everything Old Is New Again ”
http://www.youtube.com/watch?v=147_ZF_jnjw&hd=1
@Bleen
Măcar o rubricuţă de externe se poate?
de ce? n-ar avea rost. Vocea Rusie ne va oferi exact informatiile care ne vor fi necesare.
@Bleen
Salvaţi căpitanul Tryan!
Cum pot să mă asigur că tov. ministru Rus mă numără și pe mine printre cei vii? Cineva, vreo idee? (Una serioasă, vă rog, că bășcău am și eu destul în debara!) Mă întorc luni la domiciliu, dar voi fi plecată zi-lumină la birou. Și mă-ndoiesc că „autoritățile” vor avea prevederea să mă caute la șase dimineața sau după zece seara.
lasati bilet in usa cu „aici inca TRAIESC eu, Rheia” cu CNP atasat. (exact cum lasati indexu contorului de curent)
@Ioana S Hm, cam riscant, că președintele asociației de proprietari, care zbiera în 2009 „Nu se găsește nimeni, domnule, să-l împuște pe ăsta? (ghici la cine se referea….), și care a lucrat pînă-n 1989 la Ambasada SUA (a, nuuuu, n-a fost securist….) mi-e vecin de palier. Și-mi cunoaște simpatiile politice. Poate dacă tapetez ușa cu bilețele, și le lipesc cu aracet, să-i ia o zi întreagă ca să le rîcîie. Eventual să fug și-n pauza de masă pînă acasă, să-l prind asupra faptului…..
@Ioana S
pune si poza Noricai in usa si-i gasesti p-aia morti pe prag.
@GabiDumitru @Ioana S Bună idee! Poate mor și gîndacii de bucătărie care-mi tot imigrează-n casă de la vecina tanti Popa de la patru.
@Rheia Nu cred ca se poate face un minireferendum. Pentru a scoate pe cineva de pe liste e nevoie de documente.
@Rheia Ai serviciu inseamna ca n-ai timp sa votezi. Ce sa cauti pe listele electorale?
@Rheia lasă un bilet în ușă. Eu cred că ăia care muncesc nu mai există în noua reformă, dar poate sună bășcălios, nu vreau să se interpreteze.
Pentru cei care sînt mirați de banarea lui anarchix, iată ultimele sale comentarii, adresate inițial lui Barbu Mateescu, apoi mie:
”ai votat la referenduum?
era o intrebare retorica la adresa lui BM. Stiu ca a votat. Era de fapt felul meu de a-i spuneca nu prea are nicun drept sa deschida gura.
Daca nu a votat, I apologize. Dar mira-m-as, daca stau sa-mi amintesc posturile anterioare.
Nu-i nimic de discutat/argumentat. Deci, ai votat sau nu?
stiu exact ce hram poarta gigeii astia care isi fac educatia prin colegii liberale in State. Cunosc indeajuns de multi romani care au luat-o la stanga fiind fuck-up in departmente pline de degenerati sociali
gardian pe naiba. pur si implu urasc sa vad two faced pieces of shit dand lectii de democratie sub masca intelectualismului. Baneaza-ma!”
Zis și făcut.
Nu putem permite hărțuirea anumitor comentatori, nu putem permite interogatoriile și atacurile la persoană. Nu mi s-a părut că anarchix ar fi venit cu vreun argument, ceva. A îmbrăcat doar uniforma de gestapo-ist și s-a pus pe treabă, de la interogatorii inacceptabile, la atacuri la persoană și la chestiuni de genul ”nu prea are niciun drept să deschidă gura”
@Bleen
esti un nazist.Mai rau,un basist.Interzici dreptul la libera exprimare:)
@Bleen Regret foarte tare ce s-a întâmplat. anarchix era foarte supărat pe mine, nu am înţeles de ce. Nu vroiam să se întâmple aşa ceva, nu îmi pare bine de ce s-a întâmplat.
@BarbuMateescu
nu imi pare bine e echivalent cu imi pare rau sau cu mi-e indiferent?
@BarbuMateescu @Bleen
Ai vorbit de funie in casa spanzuratului.
Cind noi toti ne dadeam de ceasul mortii cu boicotul si cu revenirea lui Base la Cotroceni,tu ne prezentai studii precum ca raminerea lui Base poate avea implicatii sociologice nebanuite.
si pe mine m-au agasat afirmatiile tare,dar razbunarea mea e mai meticuloasa decit a lui Anarchix.:)
@GabiDumitru Oamenii mai trebuie să și gîndească, nu numai să lupte. Barbu Mateescu nu și-a asumat vreo tabără.
@Bleen
Sunt de acord,anarchix a exagerat cind cu BM ,dar nu mi-a parut a fi un derbedeu.
Si vad ca si Yeba e de acord cu mine.
@GabiDumitru @BarbuMateescu @Bleen Cu tot respectul, și eu am citit articolul lui Barbu Mateescu, bănuiesc cam în același moment cu tine, dar peste afirmația în cauză am trecut. La fel ca tine, tocmai pentru că nu mi se părea oportună emoțional. Dar de-aici pînă să-l demolez pe autor, e cale lungă. Și autodistructivă. Barbu e un autor echilibrat și inteligent, de ce procese de intenție? Și mie îmi place Anarchix, și îl înțeleg, dar în situația de față a exagerat. Zău.
@GabiDumitru @Bleen Nu trebuie să devin un factor care să divizeze Blogary. Există oameni care sunt supăraţi pe unele din lucrurile pe care le-am scris, există oameni care nu sunt supăraţi.
Soluţia e simplă: voi veni ceva mai rar aici şi nu voi mai comenta decât rar spre deloc. Cei care vor să mă găsească în viaţa reală pot să o facă. Cine-mi citeşte blogul va putea să îl citească în continuare. Ce găsesc unii util va rămâne util. Cine nu e de acord cu mine pe o postare sau alta de pe blogul meu are libertatea totală să îşi exprime opinia. În ceea ce priveşte Blogary, lucrurile vor intra însă în ordine.
@BarbuMateescu @Bleen
Nu e cazul sa iei decizii drastice.
Pina la urma vorbim de o furtuna intr-un pahar cu apa.
@Bleen adevărul e că nu-i motiv de laudă faptul că ai votat la referendum, oricâte, sau mai ales, că ai făcut studii în State (aici Anarchix are dreptate cu stângismul intelectualilor din SUA)
sigur, asta nu înseamnă că Mateescu n-ar trebui să-şi exprime opinia aici
e un comentator respectabil care aduce plusvaloare Madamei, chiar dacă nu-i musai să fii de acord cu el
@oglinjoara Distractiva observatia cu intelectualii din US. Este enuntata similar cu a spune ca US nu are intelectuali de dreapta. Am mai auzit-o de cateva ori la Bucuresti si am observat ca se accentueza dupa cateva beri. Probabil berea stimuleaza centrul atotcunoasterii.
@andrei_p traiesc pe continentul cu pricina, si te-ar surprinde sa stii cati intelectuali de aici sunt de stanga si spalati pe creier. ei au o idee idilica a stangii, fiindca nu au trait-o, ca noi.
@Bleen , Barbu e băiat mare, se putea apăra. Ne-a explicat așa frumos cum e cu decontul, găsea el o formulare. Diferențele naturale ies la iveală fix într-o zi atât de proastă, exasperantă pentru cei care-și mai asumă câte ceva,
@Yeba reia discutia de azi-noapte si ai sa vezi ca nu era loc de aparare, se actiona pe baza de picioare-n gura fara niciun argument, ceva de genul „c-asa vrea muschii mei”.
@Yeba Nu trebuia să se apere. Fiindcă nu putem transforma spațiul din comentarii într-un tribunal al poporului, cu acuzatorii poporului și chiaburii veșnic în defensivă. Oamenii nu intră aici să comenteze ca să se apere de anarchix.
@Yeba ( asta este probabil ultima mea postare aici.) de la un comentariu de-al meu a pornit discutia aseara. anarchix, ca si ioanaS (nu stiu daca imi aduc bine aminte, poate ma insel) si-a dat seama ca bm este un socialist si un prefacut in care nu trebuie sa ai incredere (100% de acord cu el). teocharis a fost si el banat tot aseara pentru ca i-a luat apararea lui anarchix iar elenina, (dezamagire totala!) desi acum cateva saptamani se tragea de sireturi cu anarchix hahaha..hihihi, a inceput sa sara indirect ( cu niste postari surprinzatoare) la gatii lui anarchix, imediat cand a vazut ca spiritele se incing iar Bleen l-a banat pe anarchix, asta dupa ce anarchix i-a spus sa faca lucrul asta.. sa fie clar pentru toti!!! Anarchix a cerut sa fie banat!
@Bleen, probabil ca o sa-mi primesc si eu ban-ul de data asta:
am o intrebare: vreau sa stiu daca esti prieten cu bm. adu-ti aminte ca au existat atacuri mult mai puternice, multe nedrepte, ale unor comentatori fata de un om (pe care eu il adoram) , care a inceput, impreuna cu tine, proiectul Blogary: Florin Cojocariu. abia acum mi-am dat seama ca oamenii au memoria scurta si de-asta, desi o sa imi fie dor de unii dintre comentatori, eu am decis sa nu mai postez nimic. daca iesi la bere cu bm, atunci cum se face ca nu e nicio problema sa consideram PDL-istii care au mers la vot cretini ( „avem si noi cretinii nostri”, dupa cum zicea @nedormitul)?
votezi la referendum = ti-ai pierdut dreptul moral sa arunci orice fel de judecata de valoare!
yeba = anarchix mi-a trimis un offline si mi-a spus sa-ti transmit ca daca nu il superi, poate te pune pe messenger 🙂 ! fii fara grija, pentru anarchix n-a inceput si nu s-a terminat lumea cu blogary. nu transpira ofticandu-se ca a fost banat.
@Merechene , trosc ! cred ca intelegi ce vreau sa spun !
@Merechene Vă felicit și pe tine și pe Anarchix pentru vigilența de a descoperi deviaționiști, infiltrați, dușmani ai poporului și de a le retrage drepturile morale de a emite judecăți de valoare în tribunale ad hoc ale poporului.
@Merechene , țțțț, tocmai mă gândeam, ia uite, teocharis nu zice nimic. Voi relua lectura, mie mi s-a parut nesemnificativ din perspectiva faptului ca nu putem empatiza uniform pe blog si ieri, cand lovitura era proaspata, oricum eram toti cu nervii intinsi. Am văzut și că @anarchix e iritat, și că @bleen a fost excepțional de categoric, mi-am zis ca totul e de la context și că, din înțelepciune blogaristică, vom depăși situația, fiindcă bărcuța realitățlor se zdruncină periculos, nu-i un timp al reflecțiilor relaxate. Imi pare foarte, foarte rau, dar o să ne revenim, sper, cu toții.
pe mess s-o pună pe Ștefaura, știe dumnealui 🙂
@Yeba @Merechene @anarchix @bleen cred ca si-a bagat dracul coada si intre noi. ar fi pacat. ce mess, care mess, vreau si eu.
@anachix, te întrebam cum se zice la chior și nu mai găsesc răspunsul! În EN, adică. Unde ești?!
@Yeba L-a banat Bleen.
@Rheia DISLIKE.
@Yeba @Rheia
nu putem face o petitie,catre mogulii blogului,pentru anarchix?
@GabiDumitru @Yeba @Rheia sa-l suspende doar pina pe data de 31 august ca sa fim in trend cu vremurile
@Rheia @Yeba n-a fost cuminte
@Canadiana @Rheia @Yeba ce, n-a fost vecin de nădejde?
@Canadiana @Rheia @Yeba Începuse să vadă socialiști înfiltrați, ca Barbu Mateescu, să-i interogheze și să-i excomunice. Un blog mic, nazist, cu cizme lucioase și cravașă nu e chiar ce ne trebuie. Nu sîntem o sectă. Sper. Și nici n-avem nevoie de gardieni.
@oglinjoara adica tu crezi ca @Bleen numai l-a pus la colt?
@Bleen @Canadiana @Rheia @Yeba
anarchix nu e nazist.Dimpotriva:)
Si nu uita stresul paroxistic in care traim de citeva sapatamini.
@Bleen , ”adică vreau să zic, da, ca să fie moderaţi… adică nu exageraţiuni!… Într-o chestiune politică… şi care, de la care atârnă viitorul, prezentul şi trecutul ţării… să fie ori prea-prea, ori foarte-foarte…încât vine aci ocazia să întrebăm pentru ce?… Da… Pentru ce?…”
@GabiDumitru @Bleen @Canadiana @Rheia @Yeba ăştia te fac din om neom
@GabiDumitru @Bleen @Canadiana @Yeba Părea teribil de stresat. Dar și Bleen la fel. Scuze, eu așa am perceput discuția. M-a cam înfricoșat.
@Rheia @GabiDumitru @Bleen @Yeba suntem cu totii cu nervii prastie. dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim agresivi unii cu altii. mai ales ca noi, astia din diaspora depindem de voi, voi sunteti ochii si urechile noastre acolo.
@Canadiana @Rheia @Yeba
A sarit peste mese?A vorbit urit sau neintrebat?
@GabiDumitru un pic din toate.
@valid
Stiu povestea.
@Yeba Single-eyed. One-eyed. Cockeyed (sașiu, ca în Once Upon a Time in America).
@Rheia mersi, e foarte neutru, nimic insultator.
@Yeba
Öne -eyed???
@hope18 @Yeba Știi tu, ăla micu.
@Rheia hmmm. depinde.
@Canadiana Well, comparativ cu ta-su. Ca înălțime, mă refer.
Din deliciile A3, Marga & Ciutacu
Marga a fost chemat la Procuratură ca să dea explicații în leg cu Ponta-Bx. „Deci n-ați semnat nimic?La Procuratură nu te duci să bei cafea, dai declarații. Da, dar n-aveți nici un fel de calitate acolo, da?! Nu știu, nu știu.”
Revin după caz.
@Yeba spune-ne @Yeba eu sunt la coafor si nu aud nimic la computer. pliiiiiz.
@Yeba ii mai zice si the one-eyed monster. 😀
@Canadiana @Yeba O, doamnelor, discuția începe să mă intereseze! Pot să particip și eu? Măcar să mă uit…..
@Rheia @Yeba nu esti cuminte deloc.
@Canadiana @Yeba Hai, gata, că ne ușuie imediat Bleen. Eu am redevenit serioasă, să trăiți!
@Canadiana Marga: Ministerul de Externe nu are date despre diaspora, ei sunt multi si nu voteaza, dar influenteaza cvorumul.
@Yeba ba pardon, numai acu’ nu am votat. minte, minte, minte, minte
@Yeba @Canadiana si nesimtitii naibii cind voteaza voteaza cum nu trebuie.
@Yeba @Canadiana Pentru A3 cei din diaspora nu exista. Iar am vazut la ei pe site un document bomba (ale naibii, nu-i explodeaza unu’ lu’ Galmea in mana o data) in care era vorba de un raport al comisiei prezidentiale pentru analiza riscurilor demografice in care iar se vorbea doar de populatia din Romania.
Pe scurt, voi astia din diaspora – n-ati mancat salam cu soia.
@revealer @Yeba ah, cunoastem este un extract din putzul ilescian
Pentru așa ceva, cred că ar trebui să putem da statul în judecată. Mă rog, autoritățile care permit un asemenea abuz!
Adică dacă eu sînt plecată, iar doi vecini pesedişti îi spun lui Rus că nu mai sînt deloc, ăştia ar fi în stare să mă scoată din listele electorale, nu?
@Florina exact. poate nici nu mai intreaba, daca i-ai creat probleme primarului, poti sa uiti c-ai fost pe lista.
@ny2
He he, s-o creadă ei!
@Florina vecini „de nădejde”, nu orice vecini…
@oglinjoara vecinii astia „de nadejde” sunt „cetatenii de buna credinta” ai lui ilici, banuiesc
http://www.contributors.ro/administratie/despre-stahanovismul-guvernului-ponta-propunere-de-discutie/?cfcc
@severmihail Exact ce se discuta și aici, încă de la postarea precedenta, a lui Bleen. Dar se pare că iar noi discutăm, ei își văd de penalismele lor.
Nu stiu, dar am impresia ca e un viol continuu: atitea magarii s-au intimplat si de discutat se discuta ultima. Celelalte se estompeaza, trec pe linie moarta. Acuma e vorba peste tot de liste de votanti – iarasi tema adusa de boii astia. Ce-ar fi sa se treaca inapoi la Square 1? Incompatibilitatea guvernului, plagiatul, ilegalitatea sedintei de kkt din Parlament. Iar pina simuleaza CCR ca are oua, pina pe 31 August, sa guverneze dracului ca doar au toate butoanele, nu? Hai, uimiti-ne cu talentele voastre de maari conducatori, ca pina acum am vazut doar ca sinteti buni sacali si gargaragii!
@DanCanada
Ce le ceri tu este imposibil pt ei
@DanCanada
Dar propunera cu reluarea plagiatului ,a discutiilor despre repetentul si incapabilul care sta la Cotroceni,cu toate smecheriile pe care le-au facut cred ca nu este rea.Toate acestea ar trbui reluate si repetate la nesfarsit.Exact cum au facut ei cu Base
@hope18 Exact! Am vazut ieri pe Madalin Voicu la B1: tot debita „corectitudine”, „demnitate” si alte rahaturi. Era absolut incredibil – nimeni nu i-o taia „voi vorbiti ma penalilor?!?” Si azi o cucoana psdista urlind la infinit cu cele 7 milioane care-au votat Da – sa si-i bage-n kr. Era bietul Papahagi care o contracara logic, cu bun simt. Avea dreptate, da’ nu-l lua nimeni in seama. Nu! Astia trebuie opriti cu pumnu-n masa: nu va e rusine?!?
@DanCanada , cucoana este liberală! O țață sinistră, Cristina Pocora. Vorba lui Bleem, înainte de emisiune sunt dopați ca niște câini de luptă.
@DanCanada
Si eu cred ca trebuie sa le imprumutam stilul.Eu numesc asta ,a vorbi pe limba lor.Asa ca sa te inteleaga oamenii
@Yeba Era de-a dreptu’ scirboasa. Ma gindesc ca omu’ de la tara, cind il vede de ex pe Papahagi mai timid zice ca o fi avind musca pe caciula, nu ca omu’ are bun simt.
@DanCanada @Yeba
tocmai,ar trebui vorbit pe limba lor.Ca sa nu mai spun ca daca esti finut te ia lumea de prost (am patit-o pe pielea mea chiar ieri)
@hope18 @DanCanada @Yeba Degeaba vorbesti finut, cel ce urla te acopera intotdeauna.
@revealer @DanCanada @Yeba
Asta spun si eu
@hope18 @Yeba Da! Iar uniunea aia sau cum s-o chema ea de „centru-dreapta” a lui MRU si Neamtu: m-am plictisit numai citind numele organizatiei. Cum dracu’ un oarecare pensionar sau taran sa „tina” cu asa ceva? Le trebuie ceva simplu Frontul Anti USL de ex, oricum ceva de urgenta ca sa se lupte DIRECT cu leprele astea.
@DanCanada nu-i bun ceva cu Anti, populația vrea să fie liniște. Frontul Anti-Criză, maybe.
@Yeba @DanCanada Frontul Linistii Populare
@DanCanada @Yeba
LOL Acum botezul s-a facut.Dar ar trebui sa fie mai vocali.Eu i-am spus (prin e-mai) lui MRU ca trebuie sa iasa mai mult in fata
@revealer @Yeba 🙂 Asa ar fi happy si Iliescu si ar dormi si Crin, daca tot e liniste populara….
@DanCanada @revealer @Yeba
pt crizel si ilici as face o asociatie numitä „Somnul de Veci
@DanCanada @Yeba
Oamenii aia de la tara,cum ii numiti,au mai mult bun-simt decit majoritatea Bucurestenilor,de exemplu.
Iar unul ca Papahagi poate avea succes.
Stiu ce vorbesc,pentru ca-mi petrec majoritatea week-end-urilor la tara.
@oglinjoara @DanCanada @revealer @Yeba
dar cred ca au inregistrat-o ICCD(pacat ideia ta e buna)
@hope18 @oglinjoara @DanCanada @Yeba ICCD va fi doar o bucata din marea alianta de dreapta. Impreuna cu PDL, NR si PNT-CD. Si poate si altii.
Probabil se va numi Miscarea Populara. Desi sunt si nume mai bune.
@GabiDumitru @DanCanada @Yeba
Deie Domnul sa ai dreptate.Dar nu uita ca sunt muuuuuuuuuuulti mahalagii(nu la tara,in orase)
@revealer @oglinjoara @DanCanada @Yeba
In situatia asta trebuie bine gandit ce nume i se va da
@GabiDumitru @DanCanada @Yeba Pentru cei „de la tara” oameni precum Papahagi, Mihai Neamtu si Baconschi dau foarte bine daca se insista pe pregatirea lor teologica.
@hope18 @oglinjoara @DanCanada @Yeba „Miscarea Populara” e un nume inregistrat de Ioana Basescu la OSIM.
@DanCanada Pleci de la o premiza gresita, ca ar cunoaste semnificatia cuvintului „rusine”. Cel mult il asociaza cu a face plaja la nudisti….lol
@DanCanada „Traian Basescu: Chestorul Manoloiu si Ioan Rus trebuie sa stie exemplul Adrian Nastase: omul politic care a dat dispozitia a luat 2 ani de inchisoare, functionarul care a executat a primit 7 ani/ Prioritate mai mare decat revenirea mea la Cotroceni este constatarea eventualelor fraude de la referendum”.
@DanCanada Deci și TB gîndește ca tine.
@DanCanada Violata mâine-i gata!
Ondine Ghergut: Cine şterge ilegal persoane cu drept de vot de pe listele electorale, plăteşte cu libertatea
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/cine-sterge-ilegal-persoane-cu-drept-de-vot-de-pe-listele-electorale-plateste-cu-libertatea-272614.html
@Rezon si pentru virgula aia intre subiect si predicat cine si cu ce plateste? :p
@EleBelele Ondine
@Rezon @EleBelele „Cine șterge ilegal persoane cu drept de vot de pe listele electorale, (acela) plătește cu libertatea.” Nu era ilegală, pe vremea cînd am învățat eu gramatica limbii române. „Sunt vechi, domnule!”
@Rheia inteleg ca tu esti de acord cu virgula aia. e bine 🙂
@EleBelele Sinceră să fiu, m-aș declara de acord și cu dezacordul dintre subiect de predicat, numai să să se termine odată demența asta!
Drept să spun, m-aș declara de acord și cu dezacordul dintre subiect de predicat, dacă ar fi vorba de propoziția „Antonescu și cu Ponta, e arestați.”
@EleBelele @Rheia
Eu îmi aduc aminte şi exemplul:”Cine nu respectă pe alţii, (acela) nu merită să fie respectat. E o subiectivă înainte de regentă, iar regenta începe cu un pronume demonstrativ subînţeles.
@Florina @Rheia in fine, nu doresc sa generez o disputa sintactico-morfologica aici 😀 eu stiam ca tocmai asta-i spilul, ca pronumele demonstrativ sa se reia expres, in caz contrar nepunandu-se virgula.
@EleBelele @Florina Tocmai, că s-au schimbat de-atîtea ori regulile, inclusiv cele gramaticale, în amărîta asta de țară, încît începi să ai dubii și asupra propriei existențe….
@Rheia @EleBelele
Las’că’ţi spulberă vecinii dubiul ăla, vezi şi tu ce’i declară lu’ Rus.
@Florina fetelor incetati va rog, ca ma puneti in situatia sa-mi sterg toate postarile vechi. nu prea pun virgule si cind imi amintesc de ele le pun aiurea.
@valid @Florina Stai liniștit, ți le-am pus noi mental, în timp ce te citeam! :))
@valid lasa complexele ca mai sunt si altii 🙂
.
@Rheia @EleBelele @Florina Eu propun sa-l intrebam pe Pop ala. Parerea mea e ca o sa spuna ca e si subiectiva, si predicativa.
@airwave @Rheia @Florina si ne da si 6 puncte, da, da :-))
@airwave de ce nu-ti place dreapta si o interzici?
@EleBelele @airwave @Rheia
Atîta le mai trebuie, să audă de regentă.
@Florina @EleBelele @airwave @Rheia vrei sa faca apoplexie, sa creada ca il injuri de mama?
@Florina @EleBelele @Rheia Ma tem ca o sa ii placa, asa i s-a spus la Antena 3, ca monarhia e buna.
@Canadiana Aia interzisa e stanga, daca nu cumva au dat astia vreo OUG intre timp.
@airwave pe ecran la mine se vede ca ar fi dreapta.
@Canadiana Ma depaseste. Prietena mea spune stanga si vireaza la dreapta sau invers, da’ nu stiam ca si calculatoarele au manifestari de-astea.
Revenind la subiect (nu la subiectiva), ICCD are un nume prea lung, iar MRU nu e orator, din pacate. Sa-i dea niste steroizi sau ceva, sa i se ingroase vocea, ca nu face impresie neam la mase.
@Florina , aceste cuvinte ne doare dacă nu vin din partea unui filolog genuin, manifestantul @nedo .
@Yeba
Da’ ce-ar mai fi durea-o la respect pe profa de română – dacă o mai fi trăind – să afle că nu-i şi demonstrativ subînţeles.
Judecătoarea Iulia Motoc de la Curtea Constituţională: „Nu-mi dau demisia!”
Iulia Motoc, judecător la Curtea Constituţională a României, a declarat pentru „România liberă” că nu are intenţia să-şi dea demisia, deşi mai multe trusturi de presă i-au anunţat-o deja.
„Nu am de gând să-mi dau demisia. Faptul că unii ar fi anunţat demisia mea deja poate fi considerat ca o formă de presiune asupra mea. S-au făcut multe presiuni asupra noatră, mai ales începând cu data de 27 iunie, când ne-am pronunţat asupra faptului că domnul Traian Băsescu va reprezenta România (la summit-ul UE, n.n.). De altfel, atunci am sesizat aceste presiuni la Uniunea Europeană, apoi, la data de 2 iulie, după ce preşedintele interimar Crin Antonescu a spus că actuala componenţă a Curţii este o ruşine, noi am sesizat atât Comisia Europeană, cât şi Comisia de la Veneţia. Presiunile au continuat şi continuă. Cu toate acestea, eu aştep o decizie corectă a Curţii, dincolo de intimidările care sunt din ce în ce mai agresive”, a declarat Iulia Motoc pentru „România liberă”.
@Rezon
Cum se face ca in Romania femeile sunt mai oneste si mai devotate decit barbatii?
Ma gindesc la MM,Iulia Motoc,Laura Kovesi,Laura Stefan etc.
Sa nu-mi spuneti de Norica,Pusa,Dusa,Pocora,ca alea nu sunt femei.:)
@GabiDumitru @Rezon sunt femei cu mustata 🙂
@Canadiana @Rezon
ceva uselist unisex.
@GabiDumitru @Rezon Uiti de cele 5 care l-au condamnat pe Nastase.
@GabiDumitru ce cruzi sunt bărbații…Ai și uitat-o pe Olguța.
@Yeba
din fericire.:)
@Yeba @GabiDumitru
Olguta este ca mama vitrega din Älba ca Zapada”
@Yeba @GabiDumitru
Nu toţi bărbaţii.
http://mantzy.ro/2012/07/30/nu-toata-lumea-care-merge-la-vantu-sfarseste-prost/
Si totusi, dincolo de frustrarea noastra legata de lasitatea Curtii vis a vis de decizia finala pe referendum, am fost placut surprinsa de dizertatia lor, cuprinsa in hotararea de respingere a contestatiilor, cu privire la gargara uselista a mortilor vii, nedemocratici, care nu au votat.
” Potrivit art.2 alin.(1) din Legea nr.3/2000 referendumul naţional constituie „forma şi mijlocul de consultare directă şi de exprimare a voinţei suverane a poporului român”, însă legea nu prevede obligaţia cetăţenilor de a participa de referendum, ci dreptul acestora. De altfel, Constituţia consacră dreptul de vot, şi nu obligaţia de a vota ; aşadar, ţine de voinţa fiecărui cetăţean de a decide în mod liber dacă îşi exercită acest drept. Acesta nu poate fi obligat să îl exercite sau dimpotrivă să nu îl exercite din moment ce art.30 alin.(2) din Constituţie garantează libertatea conştiinţei.
Exprimarea unei opţiuni politice poate avea loc nu numai prin participarea la referendum, ci şi chiar prin neparticiparea la acesta mai ales în situaţiile în care legislaţia relevantă impune un anumit cvorum de participare.
Astfel, alegând să nu îşi exercite un drept constituţional, cetăţenii îşi văd realizate propriile lor convingeri prin neacceptarea, în mod indirect, a celor contrare.
De aceea, neparticiparea la referendum, mai exact neexercitarea dreptului la vot, este tot o formă de exprimare a voinţei politice a cetăţenilor şi de participare la viaţa politică.
Astfel cum s-a arătat mai sus, singura condiţionare este aceea ca exercitarea sau neexercitarea dreptului la vot să nu fie impusă, ci să ţină de resortul intern al fiecărei persoane.
Or, în campania pentru referendum, potrivit art.30 alin.(2) din Legea nr.3/2000, „partidele politice şi cetăţenii au dreptul să îşi exprime opiniile în mod liber şi fără nici o discriminare, prin mitinguri, prin adunări publice şi prin mijloace de informare în masă”. Partidele politice pot îndemna sau din contră să nu îndemne cetăţenii să voteze, ambele aspecte ale dreptului la vot contribuind la definirea şi la exprimarea voinţei politice a cetăţenilor. Ceea ce însă partidele politice nu pot întreprinde este obligarea cetăţenilor la a vota sau, din contră, la a nu vota, întrucât numai în acest caz dreptul la vot este golit de conţinut.
Este adevărat că, potrivit art.2 alin.(1) din Constituţie, suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum, însă textul nu impune obligativitatea votului, lăsând cetăţeanului deplina libertate de a participa sau nu la alegeri sau la referendum şi de a-şi exprima opţiunile în modul în care consideră că este potrivit”.
Ar trebui ca aceasta motivatie sa fie invatata si spusa ca o poezie de toti mamalucii pedelisti ce fac figuratie cretina in studiourile TV
Cu alte cuvinte pa fonduri europene : http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-12945055-anrmap-nu-mai-elabora-puncte-vedere-solicitarile-clarificare-facute-autoritatile-contractante.htm
Cum poți verifica dacă CNP-ul tău a votat fără tine | APADOR-CH
http://www.apador.org/blog/cum-poti-verifica-daca-cnp-ul-tau-a-votat-fara-tine/
Iulia Moțoc dă semnalul reînceperii „rezistenței prin cultură”… :))
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/versurile-bizare-citate-de-un-judecator-ccr-pe-facebook-272531.html
@Beavix
„Cruciada copiilor abia acum se pregăteşte.
După plecarea zeilor,
copiii au ajuns la putere”
@SuperUser e Nichita Stanescu, nu-sh ce se panicheaza antenele atata…
@Beavix Antena 3 a inceput prelucrarea Iuliei Motoc. Domnul Motoc e spulberat, a vandut tara. Va fi greu sa reziste unei astefel de campanii.
@Ilinca ma gindesc ca e femeie rationala si nu da doi bani pe ce pot spune angajatii unui care si-a turnat familia la securitate
@Ilinca @Beavix Voila, exact ce presupuneam eu legat de o ipotetica demisie a judecatorului Motoc: santaj la cariera consortului
Analiza Stratfor http://www.hotnews.ro/stiri-international-12937907-stratfor-semne-ale-unui-posibil-armistitiu-intre-rusia-sua.htm
PS: Nu stiu daca a mai fost postat (dac da ignore).
daniel morar primeste suport ptr a-si face treaba mai departe
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12948036-ambasada-sua-suntem-siguri-daniel-morar-isi-continua-activitatea-excelenta-procuror-sef-dna.htm
@valid Nu cred ca ne poate fi de folos pentru mult timp (gandeste-te ca in spatele gunoiului de Crizel nu mai apare steagul Nato) si vorba ceea „se impedica de’un ciot ?”
@elgreco ciotul ala poate rasturna carute mari de tot.
Ioan Rus: Nu am negat niciodată cifrele trimise la Curtea Constituţională!
http://www.rfi.ro/articol/stiri/politica/ioan-rus-nu-am-negat-niciodata-cifrele-trimise-curtea-constitutionala
@Rezon cineva mananca fecale
@Canadiana @Rezon
toti
@Canadiana as putea completa ca mananca din greu
@Rezon el personal nu, subordonatul sau care a semnat pentru el, da
@Rezon eu m-am crucit la mostra asta de gandire a militianului sef:
Rep.: Romanii vor fi obligati sa ofere aceste informatii? Ce se va intampla daca nu vor fi acasa? I.R.: La nivelul comunitatilor rurale, de exemplu, intrebi vecinul: „ma, Popescu Vasile exista?”. „Exista de-adevaratelea”. Acolo, daca merg primarul si cativa locuitori de nadejde ai satului, rezolva asta in trei zile, in fiecare sat. La oras va fi mai complicat. O sa vedem. Am cerut tuturor primariilor, prefectilor, pana marti sa ne dea si sugestii si eventuale probleme care ei anticipeaza ca pot aparea, astfel incat sa le putem rezolva.
cum adica? pai asa, primarul rezolva listele din creion, din biroul lui. nu-i place mutra mea, m-a taiat de pe lista si gata, eu nici n-am habar.
Dosar penal la Fepa Bârlad pentru că și-au obligat angajații să voteze la referendum
http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012080375081/Actualitate/Dosar-penal-la-Fepa-Barlad-pentru-ca-si-au-obligat-angajatii-sa-voteze-la-referendum.html
Remember
http://i49.tinypic.com/2h7e04i.jpg
@Rezon Laura Codruta Kovesi e momentan varful de lance al rezistentei. Doar actiunile procurorilor imi mai dau sperante.
Nu inteleg cum Ponta isi mai poate privi copiii si nevestele in ochi !
@quaddelta La ce origine are nevasta-sa cred ca e chiar mandra de el.
@revealer @quaddelta fata de popa
@valid @revealer @quaddelta
Nu face ce face tata socru, face ce spune tata socru.
@Florina @valid @revealer @quaddelta Tata socru nu mai are oua sa faca nimic. La propriu.
Se zvoneste ca Iulia Motoc va demisona din CCR. Ar fi foarte grav, sper sa nu fie adevarat
@Rezon daca e zvon, e adevarat
@Rezon pai daca demisioneaza o sa deschida usl-istii sampaniile.
@Rezon daca este adevarat singurul motiv este santajul explicit la ….. cariera distinsului sau sot, aflat intr-un varf al carierei sale diplomatice: ori iti aduci nevasta pe drumul bun ori pleci acasa la Bucale.
Este o manevra tipica criptocomunistilor Ponta&comp.
@Luminita macar sa fi batut niste mosi din aia inainte de a pleca
@valid @Luminita Sa vedem ce se iintampla. Daca se vacanteaza postul, astia vor numi un om al lor si se duce dracului tot
@Rezon @valid cred ca este exclusa o demisie inainte de decizia finala privind referendumul, dupa …… ramane de vazut ce si cum, odata Base intors la Cotroceni matrasirea consortiului de la Bxl devine practic imposibila.
Eu nu o vad pe post de mironositza ce se retrage cu batistutza la ochii inlacrimati la prima amenintare
@Rezon Ete na! Daca fuge cu prima ocazie cand da de greu atunci n-ar fi nici o pierdere.
@quaddelta @Rezon
E prima oara cind de greu?
@quaddelta @Rezon
cind da
@Rezon Ieri posta pe facebook ca uraste lasitatea.
@revealer @Rezon poate facea referire la lasitatea sotului ???
@Luminita @Rezon Nu cred ca posta ceva din familie pe facebook. Mai degraba se referea la judecatorul UDMR.
Retineti pentru posteriritate: Reginele acestei lovituri de stat sunt Ponta, Crin, Sova si Regele este Voiculescu.
Intrebarea este, Basescu a capitulat ? Eu asa am interpretat discursul lui de azi: prioritar nu mai este revenirea la Cotroceni. In plus, Cacarau i-a concediat pe consilieri si deci si el se bazeaza pe asta.
@apicultor ca presedinte, cred a capitulat. dar inca mai poate influenta lucrurile, daca are sprijinul adormitilor (ii avem si noi) de la pdl.
@apicultor neh, m-am gandit si eu asa in primul moment, dar nu cred ca a capitulat, cred ca nu stie ce strategie sa adopte, regulile se schimba de la un minut la altul.
@Canadiana eh, PDL a capitulat inainte sa inceapa razboiul. Mai tineti minte zvonul despre vizita lui Blaga la Nastase unde s-a intalnit si cu Rebe inainte de caderea lui MRU? Tare cred ca nu e numai zvon.
@Canadiana Era normal sa spuna asa din moment ce curtea judeca la sfarsitul lunii. Pana atunci se dovedesc fraudele care devin importante in luarea deciziei.
@apicultor Probabil i-e lehamite si lui. Ce rost are sa se bata atita daca astia sint in stare de orice numa’ sa nu fie el presedinte? Plus, ce fel de viata e aia ca „presedinte” cind boi ca Ponta si Antonescu ies pe sticla zilnic cu declaratii cretine impotriva ta?
http://www.evz.ro/detalii/stiri/de-ce-au-luat-procurorii-listele-electorale-de-la-aep-994948.html
In caz ca nu l-au mai postat inca zece insi inaintea mea.
„Procurorii au primit o plângere de la PDL cu privire la anumite persoane care au votat la referendum de mai multe ori. Verificările procurorilor au confirmat spusele din plângere. Din câte am înțeles, procurorii caută acum să vadă dacă există și alte situații de acest gen, de persoane care au votat de mai multe ori, pentru a le aplica sancțiunile legale”, ne-a explicat un reprezentant al AEP.
Carevasazica, urmatorul comunicat al Parchetului ar fi ceva in genul „actionind in baza unei sesizari… au dispus extinderea cercetarilor la nivelul tuturor sectiilor de votare din tara”? Sau urmeaza sa cad din pat in urmatoarele cinci minute si sa-mi dau seama ca e dimineata?
Astia nu mai tin alegeri niciodata, pt ca nu vor avea niciodata liste actualizate. Bun venit, partid unic.
@Canadiana bine-ai revenit, partid unic de care credeam c-am scapat in 2004
La colţul străzii
„Bună ziua! Sunt de la primărie! Sunteți cumva bolnav mintal și v-a fost retras dreptul de vot? Sau poate sunteți un infractor condamnat care vă ascundeți de justiție?” … sunt convins că nebunii vor spune toți da, la fel și infractorii!
http://i49.tinypic.com/rribgz.jpg
USL si-a adus aminte de reclama cu ‘murdarirea este buna” dar le scapa aparitia unui antidot: Cacabun, de pe 31 august la toate chioscurile:)
Nu fiți supărați. În dictatură, oamenii citesc mai mult, ascultă muzică bună, au mai puține tentații care i-ar putea smulge de la activitățile culturale.
http://youtu.be/ZfAb25pqY-A
@Bleen Si realizeaza mari ctitorii.
@revealer sau le darama pe cele istorice.
Eu continui sa ma gandesc ca niste oameni trimisi de Ponta si Rus vor umbla pe strazi si vor intreba lumea despre mine. Intr-o procedura neprevazuta de lege. Ei nu au nimic de verificat in teren, doar acte care se gasesc in birourile lor (gen certificate de deces)
@Rezon propun ca noi toti sa ne luam nume false.
@Rezon
Şi că se vor aloca fonduri pentru aşa ceva!
Mama lu’ PDL, mama lu’ PDL, vedeţi că PDL nu se poartă frumos cu PSD!!!!
„puseu de votanti”. frumos spus!
Nu te poti plange, n-ai vrut sa-ti fie bine! Nici Stefanestiul nu mai e ce-a fost…