- PDL-ul e în degringoladă şi liderii PDL sînt mult, mult mai proşti şi mai disperaţi decît îmi imaginam. În acest caz, PDL e noul PNŢcd, ca să folosesc o expresie de hipsteri. Şi totuşi, reacţiile liderilor PDL sînt prea absurde pentru a fi autentice. Însă, aşa cum spuneam, cînd e vorba de inteligenţa politică a liderilor PDL, aşteptările sînt la nivelul mării sau chiar sub.
- E o repliere tactică pe poziţii mai solide, pe care le poate apăra. Dar ar fi absurd să apere ceva ce nu-i va folosi la nimic. PDL e la 21%, USL la 48%, ceea ce înseamnă că PDL nu are de ce sta în apărare. Cînd eşti condus cu 2-0 în minutul 84 într-un meci eliminatoriu, nu te retragi în apărare ca să conservi scorul. PDL trebuie să atace şi să încerce să refacă diferenţa. Acum nu sînt absurd să strig „hai cu egalarea!”, că nu e cazul, însă oricum PDL nu-şi permite să stea în defensivă, pe poziţii fixe şi să-şi apere ălea 21 de procente. Ce dracu face cu ele? Însă, avînd în vedere că liderii PDL joacă „fiecare pentru el, scapă cine poate”, nu m-ar mira ca acest scenariu să fie cel real.
- E o retragere tactică urmată de o ambuscadă, de o învăluire, ceva. Ştiu, merg prea departe cu imaginaţia şi scenariile. Şi îi ultra-extra-supraestimez pe liderii PDL. Însă, atenţie, n-am zis că liderii PDL ştiu despre ce e vorba şi că o fac conştient. Ei oricum o fac de frică şi de disperare. În astfel de situaţii chiar e mai bine ca protagonistul să nu ştie nimic, e mult mai autentic. Iar soldaţii nu cunosc niciodată mişcarea de ansamblu (iar PDL la vîrf nu e format nici măcar din soldaţi, ci doar din curăţători de cartofi şi tăietori de bonuri de benzină). Nu ştiu dacă asta e intenţia din spatele aparentei degringolade şi retrageri dezordonate şi disperate a PDL, însă n-ar fi de mirare ca asta să fie consecinţa. La urma urmei, nici cu useliştii nu mi-e ruşine şi nu m-ar mira să cadă într-o capcană pe care adversarul nici măcar nu le-a întins-o.
Zilele următoare vom afla despre ce e vorba. Însă, indiferent care ar fi scenariul, cei care nu vor ca la putere să ajungă Ponta şi Antonescu şi nu vor ca reformele din ultimii ani, care ne îndepărtează încet dar sigur de statul social să fie anulate, trebuie să ţină PDL în şuturi şi să-i ceară cu vehemenţă să rămînă unica redută în faţa populismului, a stîngismului şi a mafiilor aferente.
Facebook Comments
@Glook, proprietatea e un moft, pălăriuţele aparţin poporului.
Revendicare: clasa politică să lase societatea civilă să se organizeze = interzicerea comercializării oricărui aliment înainte de a fi tratat cu iod, întru stingerea focarelor de cretinism.
Eu, in acest moment, revendic:
(1a) – dreptul inalienabil si nerestrictionat de a-mi alege locul de munca de Presedinte al Romaniei;
(1b) – dreptul inalienabil si nerestrictionat de a mi se da cate un smartphone pe trimestru (ultimul tip), si cate o colectie completa de basti, pantaloni mulati si esarfe pe trend, ca sa-mi pot implini vocatia si nevoile de hipster anticapitalist;
(2) – dreptul inalienabil si nerestrictionat de a transforma Piata Universitatii in cel mai pe trend club din Eurasia: Clubul Hipoccupy la care sa se dea abonamente gratuite la toti hipsterii anticapitalisti si la alti tovarasi de drum (oengisti in cautarea propriului suflet, microbisti cu constiinta civica, cadre militare in retragere si in rezerva, jurnalisti independenti de la Antena 3 etc).
Bleen e pentru prima data cand ma simt prost ( adica proasta ).Ma refer la postarile mele de ieri.Acum mai am o singura intrebare. Boc joaca si el constient un rol sau isi joaca doar rolul lui ( din convingere ) , fara sa cunoasca regia ? Indiferent de raspuns eu il apreciez pe Boc.De regizor nu mai vb.Atata doar ca daca Boc nu stie e foarte crud. Dar ii gasesc totusi o scuza : la razboi ca la razboi.
Cateva fraze scrise cu "fierul rosu" "striga", intr-un expresionism demn de Edvard Munch, un adevar pe care nu-l gasesti in mii si mii de cuvinte avortate in tot felul de analize cu pretentii. Felicitari!
E clar, e un profet aici 🙂
As ride mai mult daca n-as fi ingrijorat de ponta si crin pe post de anapaukersicudej.
@Bleen: Vreau ca acea parte a societății care dorește în continuare reforma statului să iasă la rampă cu un "ceva" palpabil, ca reacție la evenimentele actuale. O declarație, un program prin care să se ceară actualului Guvern să continue reformele. De ce nu, un miting în stradă, dacă există suficientă lume care simte nevoie să facă asta. Nu cu declarații de iubire pentru PDL și Băsescu, ci cu mici bice pe spinarea guvernanților pentru a continua reforma, fără pași înapoi. Probabil că există în PDL și oameni care-și doresc sincer să se schimbe țara asta în bine, până la capăt. Cred că ar fi bine să aibe și ei ceva galerie de partea lor. Că acum sunt singuri-singurei pe teren.
Incredibil. Moş Teacă Dogaru îşi prezintă la radio "programul în 12 puncte" (doar titlul). Cine aude poate şi crede că există un program.
Ce avem este o listă cu persoane decerebrate care conduc, totuşi, niste instituţii ale societăţii (cvasi)civile, adică mai reprezintă şi pe alţii! Cam mulţi de care să ne ferim.
Brrrr!
Yeba eu ma bazez pe programul asta si-ti cer sa-mi dai dreptul inalienabil si nerestrictionat de a purta colectia ta de palariute. Ca-mi plac.
Mie imi place cel mai mult chestia aia cu desfiintarea institutiilor represive-Curtea Constitutionala, DNA ANI,etc.
Cred ca documentul este scris de mai multi (foarte multi) membrii ai parlamentului .
cred că citesc Blogary 😀
http://www.blogary.ro/2012/01/solutii-pentru-inch…
@Tudor
Şi ce vrei? O altă revoluţie? Un program revoluţionar în oglindă? Cu ce altceva să le dai în cap decît cu legile existente, inclusiv cu legea sănătăţii? Legea educaţiei, Codul muncii, legea asistenţei sociale şamd…. Astea ce au? Nu-s tot un program?
Da, da, da, e scris cu mult respect, nu jigneşte pe nimeni, decât inteligenţa. E incredibil câţi tâmpiţi a putut să scoată şcoala românească de-a lungul timpului.
Din 1a) şi 1b) eu vreau să mi se garanteze locul de muncă ca prim ministru, am zis prima!
Lăză pe Hotnews: Am spus si mai sus. Nemultumirea poporului e ca un monstru marin care navigheaza linistit in adancuri.
Reporterul A3, în piaţă: vă simţiţi un monstru marin, aşa cum v-a făcut domnul Lăzăroiu?
"…Cele 12 puncte din Platforma Civica sunt urmatoarele:…"
Băi, măcar au un program oamenii, scris pe hârtie și trimis la stăpânire. Vorbesc serios, m-am săturat de comentarii și inițiative pe Facebook și bloguri. Aș vrea să văd o reacție mai palpabilă și din partea celor care nu vor neapărat întoarcerea la comunism.
.. bleen.. n_ai spus esentialul.. sefa lor.. madam pippidi..
cand e criza stai TREI ANI ca sa iei o decizie de reforma? ZAC legi de ani buni in parlament! Nu PSD a refuzat discutiile iesind din sala? cata vreme NU s-au discutat niste chestii in Senat pt. ca NU A VRUT Geoana?
Printre semnatarii documentului ce contine aceste revendicari se numara Dorin Lazar Maior – presedintele Blocului National al Revolutionarilor din Romania, Dorel Haraga – presedintele Asociatiei de Actiune Civica Internationala a Revolutionarilor din Decembrie 1989, Sergiu Teodor Draghici – presedintele Sindicatului National al Revolutionarilor, Cristian Lefter – presedintele Ligii Nationale a Revolutionarilor din Decembrie 1989, Mircea Dogaru – presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), Oana Florea – directorul Fundatiei pentru Apararea Cetatenilor impotriva Abuzurilor Statului (FACIAS), Constantin Cretan – presedintele Federatiei Nationale a Muncii (FNM, federatie sindicala Rovinari), Vasile Persinaru – presedintele Federatiei Sindicatelor din Justitie (FSJ), Denisa Popovici – presedintele Uniunii Sindicatelor din Spitalele CFR (USS-CFR), Gigel Andrabulea – presedintele Sindicatului ALPAB (Bucuresti), Cornel Riegler – presedintele Sindicatului Tinerilor Profesori (STPR), Petre Nadolu – presedintele Asociatiei pentru Promovarea Principiilor Europene in Noile Structuri ale Societatii Romane, Dumitru Iliescu – presedintele Asociatiei Pro Concordia – Craiova, Petrisor Mandu – presedintele Aliantei pentru Respectarea Democratiei "Octavian Paler", Elena Diaconescu – presedintele Consiliului Pensionarilor din Sectorul 4 Bucuresti, Stelian Opris – presedintele Asociatiei Proprietarilor pe Legea 112 si a Chiriasilor din Casele Nationalizate.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11320184-gru…
Cele 12 puncte din Platforma Civica sunt urmatoarele:
"1. Dreptul inalienabil si neingradit la munca decenta, fapt ce presupune:
a) Locuri de munca garantate, indiferent de varsta, persoanelor majore, prin comtracte colective si individuale
b) Libertatea alegerii locului de munca
c) Salarii decente
d) Protectie sociala
e) Dialog social
f) Pensii decente
g) Alocatii pentru copii
h) Ajutoare sociale pentru persoane cu dizabilitati
2. Dreptul inalienabil si nerestrictionat al cetateanului la proprietate mobila, imobila si de calitate (grad militar, titlu stiintific, pensie dobandita, drept de autor sau proprietate intelectuala, etc)
3. Dreptul inalienabil de proprietate al natiunii romane asupra solului, subsolului, apelor, spatiului maritim si aerian romanesc
4. Dreptul la sanatate, fapt ce presupune refacerea retelei de spitale si unitati medicale de stat, a productiei farmaceutice romanesti si interzicerea desfiintarii Institutului Cantacuzino
5. Dreptul la educatie prin reforma invatamantului in interesul imediat si de perspectiva al natiunii romane, cu interzicerea stricta a politizarii acestuia
6. Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc.
7. Dreptul la cultura romaneasca si europeana, prin depolitizarea culturii si desfiintarea instrumentelor de tip stalinist gen CNA si ICR.
8. Dreptul la siguranta nationala, prin refacerea si depolitizarea completa a structurilor militare, de ordine publica, siguranta nationala, penitenciare si reinvestirea in productia romaneasca de aparare.
9. Dreptul inalienabil al natiunii romane la un stat social, ca expresie a vointei si intereselor cetatenilor
10. Dreptul la un guvern responsabil in fata natiunii
11. Dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si 'lustratiilor', a actualului sistem electoral ticalos si interzicerea migratiei parlamentare
12. Dreptul cetatenilor de a declansa procedura de suspendare a Presedintelui prin depunerea unui milion de semnaturi".
@Bleen
Tu esti prietenul lui Lazaroiu deci il intelegi mai bine.
Te rog sa ne traduci ce inseamna versiunea 2.0 care o sa apara in curind.
@Dadan: Or fi boi, da' pe linga USL sint parfum (inca).
Ori Base a trecut pe Alzheimer/senilitate, ori poate e o demonstratie pentru USL, ceva de genul: "iaca bre! si cu prostiile astea si tot sintem mai buni decit voi".
Ultimul argument ar fi: PDL ca sa nu iasa USL. Cam asa a fost si cu Geoana/Base – votul era clar cu Base pentru ca nici-un om normal la cap nu putea sa voteze cu The One from Dabuleni.
Bun. Ialomitianu e bou. Perfect de acord. Boc e bou-sef – vezi directorul transelectrica. Oltean e dincolo de orice epitet, ca si anastase, iar lista poate continua. Mai nou, basescu ataca procurorii DNA, se pune in unghii pentru un proiect de lege a sanatatii care, desi introduce pe usa in gradina niste element privat, il baga doar pt ca statul sa poata sa ceara spagi mai mari si, la sfarsit de tot, il face de kk pe baconschi, care fusese, dincolo de limitele personale, un om si un ministru corect (cine ii citeste declaratiile in contextul lor firesc vede ca sunt de bun simt – cel putin cea despre manifestanti seamana izbitor cu una facuta de reagan la inceputul anilor 80 despre niste cretini care dadeau foc la campusurile studentesti din LA). Deci de ce sa-i votez? Serios, sa-mi dea cineva niste argumente, ca eu am ramas fara.
De aproape doua saptamini ne isterizam privind la un circ mediatic .
Circul este intretinut de declaratiile sforaitoare ale celo 2 papagali si de miscarile haotice ale PDL ului.
Noi ne am isterizat, criticam ,injuram, vrem sa pornim o cantramanifestatie , etc.
Am citit acum pe ''politea '' o intrebare de un bun simt extraordinar pusa de un jurnalist din Iasi.
Intrebarea era -""S -a timpit Basescu""
Strategul nu stiu citor batalii politice cistigate s a ramolit si nu mai stie cum sa reactioneze la aceasta mineriada TV?
Cred ca intrebarea la care ar trebui sa raspundem sau sa asteptam raspunsul ar fi:
""puterea este in genunchi sau opozitia a cazut intr o ambuscada""
Cred ca asa ar trebui pusa problema deoarece in 12 zile de mabnifestatii , nu s au adunat in strada (in total) mai mult de 50 mii de oameni.
Unde sunt nemultumitii?
Si eu sunt de parere ca Basescu face ce trebuie acum, pastrand distanta. In principiu, nu are cui vorbi.
Admin :))
Am un comentariu care is awaiting moderation.
Cred ca merge dat la cos (sincer): Lazaroiu spune alte lucruri mult mai interesante decat acel raspuns scurt pe care il mentionam.
în Ungaria au ieşit 100.000 să-l susţină pe Viktor Orban
100.000
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11317774-cum-…
…………..
Emil Stoica [anonim]
dl. Lazaroiu,
Observ ca sunteti un autor frecvent la un website unde un fost consilier de-al dvs. la Ministerul Muncii ii caracterizeaza pe multi romani drept "boi".
Uitati aici linkul:
http://www.blogary.ro/2012/01/explicatie-pentru-t…
Dvs. impartasiti aceasta opinie? Este o opinie noua a fostului dvs. subaltern sau o avea si pe vremea cat ati fost ministru?
raspunde trimite
*
r (Marţi, 24 ianuarie 2012, 15:39)
Sebastian Lazaroiu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Emil Stoica
aveti IP de la Trustul Intact …………. :))
@Misstake, valurile au avut dimensiuni si structuri diverse, restul e simplism.
Cine ti-a spus ca „noi” credem că pensionarii sunt asistaţi social? Ei nu şi-au câştigat dreptul la pensie prin munca depusă, nu băga lozinci, ci, ca să fim exacţi, prin aceea că la rândul lor au contribuit din salariile lor la întreţinerea celor care erau pensionari în perioada lor activă profesional.
Dacă era pensia legată direct de contribuţia personală la fondul de pensii, era simplu. Acum fondul de pensii este mic pt că sunt puţini contributori actuali, deci NU E DE UNDE. Contributori actuali sunt puţini şi din cauza emigraţiei, şi din cauza evaziunii. Actuali înseamnă de 20 de ani încoace.
Dacă vrei, te-aş ruga să dezvolţi cum e cu reducerea otova a pensiilor. Ce înseamnă exact că „s-a mâncat căcat cu pensiile nesimţite”?
..hai ca_i de ras.. s_a dus dogaru_ala cu cadrele militare disponibilizate, care_au luat 200 milioane la disponibilizare, cel putin_ la TVR sa depuna programul lui madam pipidi, din partea societatii civile.. prezent si maior, revolutionarul.. numai ca_n programul cu pricina e un punct care prevede ca de indemnizatii de revolutionar sa beneficieze numai ranitii si urmasii celor ucisi in revolutie..bravos natiune..
MISSTAKE eşti în mistake, au fost nişte valuri, MARI, chiar dacă un flux de emigranţi a existat continuu.
Primul a fost după mineriadele din 90, cînd ne-am întors în comuna primitivă.
Al doilea după 2000, cînd ne-a dat Bombo reset, mamă ce reset!
Al treilea era să fie după 2009, dar ne-a şuierat pe la ureche.
Pe noi, astia de dreapta, care nu vrem stangism si populism, cine ne mai reprezinta zilele astea? Vad ca guvernul face concesie dupa concesie si e pregtit sa deschida robinetul pomenilor electorale, pentru a ostoi protestatarii stangisti si populisti. Iar societatea civila tocmai a intors armele contra dictatorului pe care l-a instalat acum 7 ani…
Dar mai existam si noi, astia care avem firme sau lucram in sectorul privat, care vrem responsabilitate fiscala si bugetara, astia pe care i-a lovit criza si austeritatea (autoimpusa) inainte sa-i fi lovit pe bugetari.
Nu mi se pare ok ca agenda politicilor publice in tara asta sa fie dictata de cateva sute de hipsteri si microbisti asezonati cu cateva zeci de oengisti aflati in cautarea propriului suflet.
Eu vin acum in tara, imi fac o pancarta “Sprijin Basescu & Guvernul” si ma duc in Pta Revolutiei sa demonstrez.
@Bogdan valul de emigranti nu s-a oprit niciodata indiferent de cine a condus tara!
@POWERAXXEL cele 2 episoade (eba si udrea) l-au tutuf in ruc de la bun inceput insa peste ele s-au adaugat si bvb.
vad ca voi o tineti langa cu asistatii social. pensionarii nu sunt asistati social (eventual putori) manca-v-as, ei si-au castigat dreptul la pensie prin munca depusa, unii mai mult, altii mai putin! Faptul ca s-a mancat tacac despre pensiile nesimtite si s-a taiat la toti la fel dovedeste impostura!
Bleen: "La urma urmei, nici cu useliştii nu mi-e ruşine şi nu m-ar mira să cadă într-o capcană pe care adversarul nici măcar nu le-a întins-o"
Adica varianta asta.
@Bleen:
Nu e rindul lui Basescu sa joace. Daca i-ar baga in seama ar insemna ca 0.00….1% reprezinta Romania. Ce, tu ai face ceva daca te ameninta o tiganca la colt ca te blesteama daca nu-i dai 10 lei? Risul nu se pune.
Asta nu inteleg bolovanii din PDL, care se agita pentru niste scaune (or fi moi? dese?).
Variantele ramase fiind doua: contramiting (adica noi, timp de o ora, ca mai avem si treaba) sau nimic.
Daca faci contramiting sub 40.000 insi, nu impresioneaza pe nimeni.
Nimic. Lasa-i sa-si etaleze prostia. Lasa-i sa faca scandal, sa sparga, sa strice, sa incurce circulatia, sa enerveze lumea. Lasa-i sa micsoreze procentul USL. Dar in liniste 🙂
Wow! A comentat şi Dorel! E în spam, alături de alte cîteva zeci de uselişti mai adunaţi de pe străzi. Deşi nu ştiu de ce am impresia că toţi useliştii vor fi adunaţi de pe străzi zilele astea.
@Loda
În ianuarie 2008 guvernul era format din PNL şi UDMR. Poate vrei să zici ianuarie 2009. Iar reformele au început în 2009, atît cît s-a putut face în coaliţia de guvernare PDL-PSD şi în condiţiile în care unul dintre partide, PSD, vota regulat alături de opoziţie, împotriva guvernului. Cît despre reforme, ele ni se cer din 1990 încoace. Şi guvernului Năstase i s-au cerut reforme şi a făcut mişto de UE, cu PNA, CSM şi alte mărgele colorate, menite să ia ochii Vestului. Din ianuarie 2010 pînă acum, guvernul Boc a făcut cît toate guvernele post-decembriste la un loc, la concurenţă doar cu guvernele din perioada CDR.
Bleen :
,,codul muncii, legea pensiilor, legea salarizării bugetarilor, codul civil, codul penal, legea educaţiei, legea asistenţei sociale…''
Exceptand codurile si, poate, legea Educatiei, care din legile de mai sus nu au fost impuse de FMI printre conditiile pentru imprumuturile facute ? sa zicem ca era alt guvern ,in loc de actualul si ca si acesta, evident, avea nevoie de imprumuturi ,din motivele care se cunosc. in mod sigur FMi le-ar fi cerut acelasi legi ,crezi ca ar fi putut refuza ? Eu zic ca pentru adevarul istoirc sa punem lucrurile la locul lor ; daca in PDl ,,urla reforma" o incepea fix in ianuarie 2008 ,nu cand le-a pus FMIiul; cutitul la gat !
Si ,apropo de FMI, dupa ce a ,,invatat' guvernul Boc sa ia masuri de austeritate si sa taie, acum sugereaza ca nu ar fi rele ceva mariri de salarii si pensii, poftim coerenta si la astia ,sa vedem, mareste Boc veniturile ca ,,,asa ne cere FMI"-ul ? 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/fmi-inghetarea-sa…
http://inliniedreapta.net/lavedere/1-milion-de-ma…
Cand ma gandesc ca toata chestia asta cu protestele statea sa moara duminica, si nu au inviat-o decat PDL-istii prin atacul asta de panica absurd si cedarile astea aberante care nu au facut decat sa incurajeze continuarea lor!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11317774-cum-…
http://www.evz.ro/detalii/stiri/guvernul-nu-le-da…
Un alt exemplu de impotenta al PDL …
80 % din romani se declara in sondaje nemultumiti de mersul reformei. Foarte putini sunt folositi ca masa de manevra a USL, ceea ce ne spune ca majoritatea nemultumitilor nu vad in "jos guvernul" o solutie. PDL sta blocat in fotoliile functilor in loc sa ii abordeze pe acestia sa indrepte lucrurile facute stramb … Poate pentru ca le vor spune ca sunt dezamagiti de incompetenta lor si vor trebui sa plece sa lase nise competenti? Sau poate pentru ca le vor spune ca sunt dezamagiti de hotiile in stil PSD si vor trebui sa renunte la furat?
Ha ha ha!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/fmi-recomandam-gu…
In completarea comentariului de la 10.42:
"Risc de violente azi in Bucuresti! Voiculescu regizeaza protestele cu pensionarii militari si ultrasii! De Ziua Unirii sunt asteptati, in Capitala, peste 10.000 de protestatari, de la cadre militare disponibilizate la ultrasi, pensionari si revolutionari. Liderii USL, Ponta si Antonescu, pleaca la Iasi. Presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, in Rezerva si Retragere (SCMDRR), colonelul (r) Mircea Dogaru, a obtinut, pentru astazi, o au torizatie de miting pentru 10.000 de persoane. Atat cadre militare in rezerva din Capitala, cat si din provincie urmeaza sa protesteze in Piata Victoriei, iar apoi se vor indrepta catre TVR. Sursele EVZ precizeaza ca Mircea Dogaru s-a intalnit, ieri, cu presedintele onorific al Conservatorilor, Dan Voiculescu, pentru a pune la punct detaliile protestului, care ar urma sa degenereze in violenta. Rezervistii ar urma sa faca, dupa protestul din fata TVR, oficial autorizat pana la ora 17, jonctiunea cu manifestantii care se strang, de 12 zile, in Piata Universitatii. Aici si-au anuntat prezenta, de la ora 19, 2.000 de suporteri, dar si pensionari si revolutionari. Acestia nu s-au mai mobilizat, public, pe Facebook, ci prin sms-uri si telefoane"
Este clar ca "tovarasii" Dogaru si Voiculescu se simt in elementul lor, au renascut, se simt folositori, se intorc vremurile bune cand scriau si regizau "revolte spontane mineresti".
isi va piede astazi tandem Basescu- PDL putinii fulgi ramasi in tartitza ??!!
Sebastian Lazaroiu
Incepe razboiul in USL
Antonescu: Dacă Năstase va fi condamnat,până la achitarea
prin recurs, trebuie să facă un pas înapoi
Nastase este tot cel care a avertizat ca demisia parlamentarilor nu duce la anticipate (in PSD doar constitutionalistul Sova mai sustine asta).
Liberalii se pregatesc totusi sa demisioneze.
Ce urmeaza?
El cucui: Ca sa castigi in fata USL-ului trebuie sa fii mult mai bun nu la fel ca ei … Avand in vedere de unde a plecat PDL-ul, cred ca s-a lucrat singur pana acum …
Nu reusesc sa inteleg, desi nu sunt la fel de elevat ca Baconschi sau altii, cum naiba iti permiti sa faci afirmatii de genul celor facute, chiar daca protestele sunt gogosi umflate fara sa tii cont ca si altii se uita la televizor, si pot fi influentati de modul cum adversarii interpreteaza mesajele tale! Oamenii astia nu sunt mai buni decat USL-istii, doar isi inchipuie ca raspunzand cerintelor e reforma de la Cotroceni cu masuri haotice cele dovedeste incompetenta isi pot permite apoi sa mai si fura fara jena …
OMG! Am un deja vu! =))))))))))))
http://www.realitatea.net/mai-multi-liberali-si-a…
Ionut Popescu
Emil Boc nu cedeaza ! Bravo, Boc !
Guvernul nu va modifica legislatia cu privire la drepturile revolutionarilor
In legatura cu propunerea de politica publica de modificare a legislatiei
privind drepturile revolutionarilor, Primul-ministru Emil Boc precizeaza
faptul ca Guvernul nu va modifica legislatia cu privire la drepturile
revolutionarilor pentru a se reveni la situatia anterioara.
POWERAXELL
Vezi de ce sunt mai eficienti sub-mediocrii de la PSD decât mediocrii de la PDL? Când Rovana Plumb amenință cu frigidmentul, atacând România!!! tot partidul te prostește în față că n-a spus așa ceva, deși li se pune și înnregistrarea în timp ce se disculpă la B1, pe când PDL-ul îl rade pe Baconschi că s-a luat pe blog de 3 zombi și 2 scelerați. Și noi suntem de acord. Scuză-mă, a câștigat PSD meciul ăsta.
Reformator-nereformator, a schimbat codul muncii, legea pensiilor, legea salarizării bugetarilor, codul civil, codul penal, legea educaţiei, legea asistenţei sociale…. Mai puţin decît ar fi trebuit, mai de stînga decît ar fi trebuit dar oricum incomparabil mai mult decît PSD şi PNL şi incomparabil mai de dreapta.
PNL cît a fost la putere nu a făcut nimic (Tăriceanu l-a dat afară pe Ionuţ Popescu – ministrul care a implementat cota unică – actualmente PDL-ist, fiindcă nu a contrasemnat decizia de a le da ajutoare ălora de la Tractorul), nicio reformă. Guvernarea PNL (aprilie 2007-decembrie 2008) e una dintre cele mai populiste, stîngiste şi bogate în pomeni guvernări post-decembriste. Să nu uităm că deşi ruptura dintre PNL şi PD s-a oficializat în aprilie 2007, PNL vota alături de PSD în comisii şi în plen, mai ales pe justiţie, încă din 2005 (Norica Nicolai şi încă cîţiva liberali au fost împotriva DNA încă din primăvara lui 2005).
PDL e mult mai puţin reformator decît am dori, mult mai de stînga decît am dori, dar este infinit mai reformator şi mai de dreapta decît PSD şi PNL.
.. toata lumea pornita .. pdl in sus, pdl in jos.. na facut nimic.. nu_i reforma cu cap..dar..aproape 300.000 parca de persoane NU mai iau ajutor social.. de ce nu_s in strada?.. pensii medicale ilegale taiate.. de ce nu_s in strada? si altii..acu cand antenele inflameaza eu zic .. putina tacere.. si sunt convins ca iese traian la atac.. cica vrea ponta si antonescu o intalnire cu ambasadorii.. si dc. iese marele licurici si le zice asa_informal.. baieti.. mai usor cu pianu pe scari ca_i groasa in iran si avem baza nato la kogalniceanu..asa ca nu mai fiti asa porniti impotriva pdl_ului.. astia sunt , cu astia defilam.. dc. ti_a luat copilu un 2 la scoala nu_l iei la pocnit.. ca_i al tau..
@Tudor
Au început-o din 2005. Dar în 2007 au fost daţi afară din guvern pe motiv de Macovei (că nu voia să semneze "dedicaţiile" lui Tăriceanu).
@ Elcucui: nu il mai poti sprijini astazi, pentru ca nici nu merita. O fi el competent, dar un ministru de externe nu face afirmatiile pe care le-a facut indiferent cat de adevarate sunt … Si-a facut-o cu degetele lui. Astia trebiesc intat scoliti cum trebuie sa se exprime si cand. Abia apoi trebuia sa treaca la nivelul urmator …
PS2: episodul EBA mi-a parut de neconceput! Sa fii tu ditamai presedintele, sa te bati cu mogulii zi de zi si sa nu fii in stare sa iti potolesti un copil razgaiat sa comita o aberatie precum intrarea in PE dupa care sa te trotileze prin incompetenta si sa ofere munitie suplimentara adversarilor mai rar … Nastase cat a fost el de nemernic, a inteles unele lucruri …
Ce mai zic useliştii pe Facebook:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-s…
Păi, atunci să facem un marș în favoarea lui Baconschi. Să îl primească înapoi ca pe Arafat. 🙂
PS: si mai dau un sfat gratis lui Boc: scapa de Udrea! Este din alta lume. Oamenii de afaceri care au crescut din tunuri nu sunt buni de politicieni. Isi da saraca silinta, dar cand te imbogatesti din tunuri si nu din proprie competenta nu ai cum sa faci fata. Astazi, rezultatele ministerului ei trebuiau sa compenseze dezamagirea publica si sa tempereze protestele. Daca stai in lux si ai uitat demult cum era in saracie, nu ai de unde sa stii ce este de facut ca sa te avantajeze. De aceea, salile de sport sau terenurile de fotbal nu vor ajuta prea mult astazi PDL asa cum ar fi ajutat apa curenta, canalizare, gaze si asfaltari de drumuri in multe localitati (dupa cum spuneam mai demult, fara ca cineva sa auda …), desi spagile ar fi fost aceleasi. Sunt atat de idioti incat nu au fost in stare sa gaseasca o schema de sifonare a banilor din niste lucrari care le aduceau capital politic, ci au folosit schemele liberalilor si ale PSD-istilor …
PDL n-a fost niciodată un partid reformator. Dacă vroiau să facă reformă în țara asta, atunci o începeau din momentul în care au ajuns la putere, nu atunci când le-a pus pistolul la tâmplă criza, FMI-ul și UE.
Bleen, protestul pensionarilor militari este doar o miscare de invaluire.
Adevarata lovitura pregatita de antene este mitingul ANUNTAT OFICIAL DE DOUA ZILE la ora 18 in piata Univ. al Asociatiei Suporterilor din toata tara ( numar avansat 2.000). Au aprobare de la Primarie ??, fiind vorba de un miting asumat si organizat de o anume formatiune ar fi absolut necesar.
Miticii care deja se considera "proprietari" ai pietii Univ. sunt in maxima deruta, precum haita de caini ce simte dusmanul venit sa le incalce teritoriu, se preconizeaza oaresce ciocniri si, in ultima instanta, ultrasi veniti chipurile sa arate ca si ei sunt "cetateni" pasnici o vor pune, dupa o ora-doua de o batuta-fugareala cu jandarmii. De ce s-au "programat" taman astazi ultrasii in acel specific loc, la un rezon cu pensionarii militari care se vor plasa in alta Piata (Victoriei) ??? simplu, pentru a obliga fortzele de ordine sa isi imparta efectivele, contand pe o vigilentza mai scazuta la guvern unde haitele batrane si versate in diversiune vor ataca efectiv.
& Bleen:
eu vad asa situatia:
PDL = hoti si prosti, cu mici exceptii.
Reformele alea, cate au fost, au fost prost facute.
Degeaba bagi sula in coaste de la Cotroceni unor prosti sa faca reforme pentru ca le fac gresit, sau unor hoti pentru ca discrediteaza toata incercarea de reformare …
Pe de alta parte, asta este ceea ce a avut la indemana Basescu, o sleahta numita PDL …
Reformele trebuiau facute cu cap. Gandite de la inceput. Cate trebuiesc, unde, in ce ordine, calculate fara ingamfare adevaratele reactii adverse si prevazute contramasuri, etc. Daca stai bine sa te gandesti, realizezi ca una din cele mai importante reforme ar fi tras tot ansamblul dupa ea (justitie) …
PDL a ajuns o adunatura de hoti si prosti. Imediat ajunsi la butoane, au rupt legaturile cu societatea, au inchis usile unor potentiali nou veniti, au abandonat medii vitale precum internetul, media, etc … Pe motiv de atotstiutori si atotdecidenti au abandonat dialogul nu cu opozitia (care nu este atat de important) ci cu societatea civila care a ramas astazi nereprezentata de nimeni.
"PDL e la 21%, USL la 48%, ceea ce înseamnă că PDL nu are de ce sta în apărare." Ba da! Cand stii ca urmeaza sa furi cu arbitrul, preferi sa stai in aparare. Este mai convenabil sa castigi cu arbitrul decat sa te lupti sa egalezi …
CEL MAI IMPORTANT: Vad ca multi se oripileaza pe tema manevrei de "intoarcere a armelor" facute de PDL in problema revolutionarilor. Daca sunt de acord cu unele masuri luate de PDL, in zilele acestea in care talibanii media USL au ridicat razboiul in favoarea opozitiei la maxim, ar trebui sa ia atitudine si sa arate romanilor public pozitia lor, nu sa stea si sa se arate "dezamagiti" pe net … Altfel, PDL este fortat sa dea inapoi, pentur a isi gasi sustinatori vocali in alta parte. Poate ca voi credeti ca protestele se dezumfla, dar va dau o veste: miza nu erau protestele, ci pervertirea opiniilor celor care se uita in ecrane de acasa. Si in acest moment, PDL are motive sa fie ingrijorat pentru ca prostia majoritara a inghitit momeala cu varf si indesat. In acest moment, PDL are nevoie de strategi care sa plece de la premisa unei prese partial avide de scandaluri si partial talibane fata de cauza opozitiei. Strategi care sa calculeze si sa fixeze un parcurs clar, cu lovituri de imagine, nu aiureala cu Baconschi face afirmatii aiurea = Baconschi negociator = Baconschi = demis …
http://www.evz.ro/detalii/stiri/risc-de-violente-…
E nevoie de mitinguri anti.
Anti indemnizatia pentru revolutionari cred ca e cea mai de succes tema.
Cred ca ar putea fi alaturata celor de la Universitate.
Uite o experienţă de la minister: cetăţeni ok, dezgheţaţi, tineri, energici, plini de iniţiative, dornici să facă ceva, să mişte, să chestii, you know.
Problema e că toate iniţiativele şi ideile însemnau un organism statal nou. O nouă lege, o nouă cheltuială la buget, o nouă agenţie, mai mulţi angajaţi, mai multe adeverinţe…. "Hai să ajutăm tinerii să se ducă la ţară! Să le dăm bani să facă! Să facem o agenţie care să dea bani, să facă dosare, să controleze cum s-au cheltuit banii…"
E greu să le explici, să-i faci să înţeleagă că cel mai bun lucru e să desfiinţezi, mai ales cînd sînt energici şi ambiţioşi şi vor să lase ceva palpabil în urma lor, cînd vor să înfiinţeze ceva, să clădească ceva, să rămînă ceva mult şi mare la cv-ul lor. Singura mea idee de la minister a fost desfiinţarea ANOFM. Bineînţeles că nu se putea desfiinţa după ideile mele libertariene dar nişte idei de restructurare radicală existau. Dar după 3 luni şi-o luă Lăzăroiu de la Boc şi ANOFM e bine mersi, cu şeful la Rahova (Jilava? Gherla? Poarta Albă?)
asta-i mesajulpentru ei: Vostra Concordia este nostra discordia:
http://baricada.wordpress.com/2012/01/24/concordi…
Problema PDL-ului e că se bat hoţii şi şmecherii cu intelectualii stîngofili sau inadecvaţi. Pe la tineret e ceva lume bună. Şi chiar în teritoriu. Oricum, lume mult mai bună decît pe la PSD sau PNL. Lume bună însă nu înseamnă de dreapta. Am întîlnit cetăţeni pedelişti absolut oneşti şi bine intenţionaţi dar care erau de stînga undeva între Iliescu şi Văcăroiu. Asta e problema.
Am vazut astazi chemari la miting pro-Base in piata Revolutiei, astazi pe la 12. Nu stiu cine organizeaza, dar decat sa chibitam aici mai bine organizam ceva. Nu sunt din Bucuresti, dar sunt dispus sa vin.
Da, un miting pro reforma, in fond asta vreau si eu.
PDL nu se poate rupe. În PDL s-au întîlnit hoţii cu proştii. Noi cu cine votăm?
Ialomiliţianu se crede Keynes, Atanasiu demisionează pe Facebook….
Un miting pro-ruperea PDL-ului DAAA!
Alt bou!
Da' ce se întîmplă, băi frate?
http://www.evz.ro/detalii/stiri/deputatul-pnl-teo…
Un miting pro reformă, DA! Un miting anti-pomană, DA!
ION BARBU
După părerea mea, Baconschi ar trebui să iasă din dispozitiv. Să mai ia câțiva din "intelectualii lui Băsescu" plus niște politicieni rezonabili și să plece naibii de pe corabia la care Udrea, Oltean și Ialomițianu au umblat la comenzi astfel încât dacă cineva trage dreapta de timonă, cârmă să o ia la stânga. Băsescu are datoria istorică să scufunde apoi corabia cu șobolani.
@MAC GREGOR, eu sunt de acord. Consider chiar ca e necesar.
"Intră-n casă, javră ordinară!" Ăsta e bun de slogan pro.
Nu eixstă manifestaţii constructive, cu excepţia celor din Cuba sau Coreea de Nord. Şi nici manifestaţii pro. Să ieşim în stradă şi să protestăm, nu să aprobăm. Să protestăm împotriva CAS-ului, a actualei legi a sănătăţii, a fiscalităţii, a statului social, a populismului economic, a corupţiei din justiţie, împotriva mafiei revoluţionarilor şamd.
Eu aş zice mai degrabă un miting anti-cedările PDL. Cît despre Băsescu, să iasă la lumină, să zică ceva, să deschidă guriţa. Şi după aia mai vorbim. Oricum, un miting pro e de căcat, ca toate contra-manifestaţiile pro.
Mai bine un miting în care să ne cerem drepturile. Un miting contra populismului şi contra trădării pe care o face guvernul zilele astea. Un miting contra lui Ialomiţeanu şi a prostiilor pe care le debitează. Ştia el de ce tace, săracu'. Se ştia bou.
Ultima data cand revin cu subiectul asta. Daca nu intereseaza pe nimeni ii pun cruce. Ce parere aveti de un miting pro-base la Bucuresti ca sa le aminteasca
1 publicului ca mai exista si suporteri ai lui Base
2 manifestantilor ca nu sunt stapani peste vid?
Pentru ca exista o mare frustrare in randul fanilor PDL si ni s-ar putea alatura o gramada de oameni.
Vorbesc de un miting:
– in alta piata
– protejat de jandarmi
– fara slogane si injurii, pentru a arata diferenta fata de ceilalti.
MIH
Dar cu mine, alegator, nu dialoghează PDL-ul? Pe mine, contribuabil, m-a întrebat dacă sunt de acord să susțin indemnizațiile a 10.000 de profitori nesimțiți, care cer și majorare de "salariu"? Păi, pentru 3.000 de lei mie îmi sar ochii din cap de muncă și poate nu îi iau pe toți că, deh, sunt patron și/sau asociat. Vor 3.500? 4.000? Hai sictiri mizerabililor!
Eu știu 3321 de răniți și mai poa' să fie cel mult 3500 de urmași ai eroilor-martiri (considerând doi copii și o nevastă pentru fiecare din cei 1104 morți). Hai, 7.000 de cetățeni care au pierdut ceva în 1989. Restul au avut numai de câștigat.
Un bou sinistru:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/gheorghe-ialomiti…
E foarte ciudat că au cedat tocmai cînd se fîsîise treaba. E ciudat că s-au grăbit să cedeze cît mai repede, pînă nu se fîsîie treaba.
Voi chiar nu vedeti ca e un razboi pe toate planurile? N-ati primit niciunul dintre voi email-uri mobilizatoare la daramarea guvernului si a presedintelui? Eu am primit deja 3 diferite si bine lucrate.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-guver…
PDL a devenit nevotabil dupa ziua de ieri.
Daca se caca pe ei tocmai in momentul in care toti cunoscutii mei, familie, amici, neamuri, chibitam si ne distram ca se fasaie toata manifestatia asta absurda şi se apuca sa cedeze in fata a 3-400 de agarici si sa strice tot ce s-a reusit cu eforturi in 2 ani, credibilitate externa in plan economic, etc inseamna ca degeaba mi s-au taiat aia 25% si am fost multumit, ca bugetar, ca aduc si eu mica mea jertfa pt tara asta, daca ne intoarcem, cum se aude, la indemnizatii pt revolutionari, amnistie fiscala si alte lucruri care vor da de inteles oricarui investitor sau finantator extern ca nu trebuie sa puna prea mare baza pe statul roman.
Sunt absolut idioti.
Si nu inteleg ce face si Basescu asta, cum de gireaza asemenea prostie.
Cum de le poate fi asa de frica pentru un asa nimic?
De cativa ani urmaresc unii lideri din Romania mai atent! Unii din acestia sunt V. Ponta, Antonescu, E. Boc, A. Nastase, V. Blaga, D. PAtriciu, G. Flutur(vecin de-al meu 🙂 si nu in ultimul rand T. Basescu. Din tot ce am vazut si am inteles de la Traian Basescu este ca intotdeauna face miscari care il doboara, ca apoi sa iasa invingator. Nu vreau sa il laud, dar cred ca este cel mai bun politician dupa 89, cu toate bubele lui. Daca acum are din nou asul in maneca, vom vedea, numai timpul ne va spune(adica in perioada urmatoare). Ceea ce cred este ca intotdeauna a gandit inainte opozitiei si chiar a celor care i-au fost aproape, a fost miscari care l-au dat infrant ca apoi sa castige de fapt. Si nu a pierdut niciodata pana acum! Astept cu nerabdare acest deznodamant!
Tare cred ca e cam cum zice americanul: daca miauna, are patru picioare si coada, atunci e pisica, sa nu mai cautam alte explicatii.
Adica scenariul 1 e cel adevarat.
Baconschi ar trebui rugat sa ramana in dispozitiv. Daca pleaca va face o bresa care se va largi. Va oferi o ocazie sobolanilor care vor sa paraseasca ocazia. Cred ca il va recupera Base.
Resuscitarea scenariului “CAPITANUL LUPOI” (“ARMATA E CU NOI”, urmeaza sa-si resusciteze Ion Ilici Iliescu “TERORISTII CARE TRAG DIN ORICE POZITIE”)
http://sareinochi.com/2012/01/24/ursul-si-vulturu…
anyway, we're fucked! ne intoarcem in anii 90. prevad inca un val de emigranti iar tara in sarbatoare va canta internationala. totul pe fundal de mici si bere dati de vanghelie.
In chestia asta cu revolutionarii si Turcescu si Cartianu au fos de o magarie extraordinara iar biata Pora nu are scinteia necesara pentru a pune lucrurile pe fagasul normal.
Bun PDL ul a promis. Daca nu promitea , Dl Maries ar fi iesit in strada si ar fi obtinut aceleasi promisiuni de la USL. Daca USL nu se tineau de promisiune DL Maries iesea iar in strada.
De ce ?Pentru ca pe Dl Maries, pe revolutionari, pe sindicalisti, pe pensiomnarii militari, pe romini in general ii dore n cur de cine guverneaza atita timp cit curg pomenile.
Dle Cartianu, Dle Turcesu-bagati bine la cap .Pomenile guverneaza Romania si cu ajutorul DVS.
Sa va fie de bine .
@Bleen
Acelasi "rosu" mereu 'altul", nou, tanar, proaspat, insufletitor…Bleah!
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/VS8GIqjPVHM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/hAXoGxLx6yk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
@Elcucui
Poate este un "troc", dar de ce, neaparat unul "murdar" cum insinueaza titlul din Adevarul?
El Cucui are dreptate.
Daca PDL ul era constient ca nu mai poate comunica cu populatia , ca si pierde credibilitatea,trebuia sa pregateasca voci de schib.
PDL ul cinta fals ,cintaretii sunt uzati si indiferent de scenariu nu mai sunt capabili sa transmita nimic.
Fie vorba intre noi singurul care a dialogat cu masele a fost Traian Basescu si PDL ul s a complacut in aceasta situatie.
Acum culege roadele.
Cu cine vrei, Bleen, să faci redută împotriva populismului? Cu Toader și Oltean?! Cu Anastase și Udrea?!
http://www.adevarul.ro/actualitate/PDL-troc_murda…
Eu as arata pisica la vro doi trei aparatori din echipa adversa (mai ales la "portar"), si pe urma as face un semn arbitrului, sa nu incerce smecherii.
In acelasi timp, premiul cel mare "din Elvetia" ar putea fi brusc transferat in alte conturi, ca mai mult de 6 minute nu e nevoie. Si uite asa o sa vedem Hentz-uri in careu, impiedicari de minge si faze ca la prosti, ca doar in 6 minute se pot intampla multe. Unii spun ca e posibil sa dai chiar un gol pe minut..
Iar piaţa n-a fost vehementă. Ci doar isterică, manipulată şi confuză. Confuză fiindcă oamenii ăia nu au venit din convingere în piaţă (pieţe), ci doar din cauză că au fost aduşi sau că ţin cu altă echipă. Acolo, în piaţă, sînt numai suporteri. Mediatici, fotbalistici şi politici. Şi, bineînţeles, închiriaţi cu ora plus cîţiva bezmetici cu mintea plecată demult sau nevenită niciodară.
Cetăţeni votanţi şi contribuabili n-au treabă şi cine ştie ce obligaţiuni ce ţin de tactici şi strategii. Ei trebuie să fie întotdeauna vehemenţi şi maximali în cereri. Dacă, din nu ştiu ce consideraţiuni tactice, tăcem, ei vor lua tăcerea nu ca o atitudine ce ţine de conjunctura tactică ci ca o convingere a susţinătorilor. "Bă, ăştia nu se supără dacă mărim taxe, mărim statul, dăm la revoluţionari şi ne batem pe burtă cu Felix"
Mirel, dacă şi tu ai ajuns la "cerutul cu vehemenţă", la ce te mai aştepţi de la unii mai slabi de înger?…