Vot politic înseamnă ștampilă pusă pe însemnele partidului, pe siglă, inițiale, culori. A spune că PDL are 22-23% la votul politic e ca și cum ai spune că PNL a luat 52% la votul politic sau că PC a luat 52% la votul politic sau că PSD a luat 52% la votul politic. De ce nu spunem că PNȚcd, Partidul Verde sau UNPR, aliați din teritoriu ai PDL, au luat fiecare cîte 22% la scorul politic?
PDL ca siglă, partid, culori, atît a luat: 13%. Faptul că USL a luat doar 52% arată că nu electoratul i-a bătut pe pedeliști, nu USL-ul i-a bătut. S-au bătut singuri, cu o strategie, campanie și organizare dezastruoase. Mitul Blaga organizatorul, mit neacoperit niciodată de realitate, s-a prăbușit, mitul Boc politicianul de caracter și sacrificiu s-a confirmat încă o dată.
Șansa PDL e să-și execute politic FSN-ul din interior, trădătorii, blatiștii și cîrtițele useliste.
Dincolo de ceea ce se va întîmpla în PDL, reconstrucția dreptei, în primul rînd din punct de vedere doctrinar și simbolic, și, de ce nu, chiar organizațional și politic, trebuie să se concentreze în jurul ICCD și al lui MRU.
CONCURS: Iată și răspunsul la quiz-ul de mai devreme: Comentatorul și autorul Blogary care este singurul membru român al Mont Pelerin Society (societate înființată de Hayek, Mises, Milton Friedman și alții în 1947) se numește Dragoș Paul Aligică. Răspunsurile cu semnul întrebării la sfîrșit nu se iau în considerare, așa că nimeni nu a cîștigat excursia în Congo sau tabăra de fitness cu lopata la Canal.
Vom veni și cu update-uri privind rezultatele, pe măsură ce acestea apar.
PS. Am fost acuzat că am lovit în Nicușor ca să ia voturi mai multe Prigoană. E o imbecilitate. Apariția scrierilor lui Nicușor în susținerea demiterii lui Băsescu și alegerii lui Geoană nu avea cum să aibă vreun efect electoral, cît de mic ar fi fost acesta. Oricum, prima informație în sensul ăsta a apărut în comentarii pe Critic Atac, acolo de unde unul dintre comentatorii Blogary (Never G) a pescuit link-ul cu pricina. La Primăria Generală eu am votat Gigi Becali, nu Prigoană. Apropo, Nicușor Dan tot nu a lămurit atitudinea sa față de demiterea lui Băsescu în 2007, pe care a votat-o și pentru care a făcut propagandă și față de alegerile prezidențiale din 2009, cînd i-a susținut pe Crin Antonescu și apoi pe Geoană. Nicușor se întîlnește cu USL pe două teme majore: ura față de Băsescu și construcția USL, la baza căreia stă alianța de la prezidențialele din 2009. Fiecare votează cum vrea și ce vrea dar cum fanii lui Nicușor se vor alegători informați, o informație în plus nu are decît să-i bucure și să le mai potolească setea de cunoaștere.
UDPATE 14.53: USL – 593 primari, PDL – 182 primari, PSD – 129 primari, PNL – 87 primari, PPDD – 8 primari, USL+PSD+PNL-809 primari, București: Oprescu: 55.91%, Prigoană 16.16%, Mocanu 9.05% (după centralizarea a 116 secții din 1223)
UDPATE 15.09: PDL a luat Primăria Cluj Napoca și președinția Consiliului Județean Cluj.
UDPATE 15.15: Consilii Județene: USL-50.22%, PDL-14.88%, PPDD-8.12%
Ce vrea sa faca astazi Ponta: http://conco.ro/ne-sutor-ultra-crepidam-cu-dedicatie-pentru-ponta/
E musai sa se faca schimbari radicale la conducerea PDL. In ideea unei aliante de dreapta, daca PDL nu se restructureaza va trage in jos respectiva alianta. Daca se vor ingadui justificari si tot felul de scuze, s-au ars.
ce a castigat vreodata blaga, singur-singurel? sau berceanu? sau videanu? asa, fata in fata cu alegatorul, nu pe vreo lista?
Dupa achitarea lui Micky Spaga, urmeaza iertarea lui Maghiar de la Oradea:
„Judecătorii au șters cu buretele pretențiile Ministerului Învătmântului în cazul fostului rector de la Universitatea Oradea. Teodor Maghiar nu mai trebuie să returneze subvențiilor primite din partea Ministerului, bani primiți de la buget în baza unor raportări false privind numărul de studenți.”
http://www.evz.ro
Clujenii, prin spiritul lor de dreptate bazat pe intelegerea evenimentelor, i-au lipsit de replica pe detractorii lui Boc. Ponta si Antonescu, sunt convins, isi pregatisera discursurile anti Boc.
http://conco.ro/clujul-adevarata-capitala-a-romaniei/
Au trebuit sa reformuleze si sa-si reevalueze tintele.
Față de 2008, PSD a cîștigat 5 președinții de consiliu județean, PNL a cîștigat 8, PDL a pierdut 12.
Ponta mâine Parlament, ca să nu ne plictisim.
@Yeba dacă se ţine de cuvînt şi cere votul pentru mandat la Consiliul European în locul preşedintelui, sigur nu ne vom plicitisi.
nici poimîine, ICCJ are de stabilit noul domiciliu al lui Năstase pentru următorii doi ani.
Greu m-am racorit. Abia acum incep sa vad mai lucid.
Doi prieteni narcotizati de dulcea oboseala a victoriei:
[IMG]http://i46.tinypic.com/t87rzo.jpg[/IMG]
Ultimele știri:
prezența la vot: 59.75%
CJ
USL: 49.41%
PDL: 17.35%
PPDD: 8.60%
@Bleen USL trebuie să iasă la înaintare. Și mai trebuie să împartă la paritate locurile între PSD și PCNL. Și să guverneze credibil din punct de vedere bugetar. Fără să se ia la harță nici la nivel local, nici la centru.
E posibil dacă PDL face non-combat.
Lazaroiu la Nasutv
Oltean spune că pot exista discuţii referitoare la sancţionarea sa de către conducerea PDL. Eu credeam ca are deja demisia scrisa.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/oltean-spune-ca-pot-exista-discutii-referitoare-la-sanctionarea-sa-de-catre-conducerea-pdl-267185.html
Inca o data felicitari ardelenilor, dar pun si eu o intrebare (gen Moromete):
Boc – ca si lider de partid – a castigat, sau a pierdut?
– a castigat la Cluj, Arad, Brasov, Mangalia, (am omis ceva?)
– a pierdut in restul tarii.
Cum ar suna o analiza efectuata de management?
@MariusBadea Depinde strict de ce si-au propus…
@cristihan In cazul asta, daca si-au propus sa nu fi avut soarta PNTCD -ului, putem spune ca sunt marii castigatori ai alegerilor 🙂
@MariusBadea Da, e posibil. Daca au avut la nivel de partid asteptari la fel de mari ca prigoana („wow, ce tare sunt, ma asteptam sa iau 11%!”), atunci au rupt tot 😛
@MariusBadea Felicitari ardelenilor, cu exceptia celor cu slana pe creiere, ca Ioan Oltean, asa
@rezon Daca-i comparam cu bucurestenii mei (mai ales din sectorul 3), ….
@MariusBadea Dincolo de o anumita limita, comparatiile devin dureroase
@MariusBadea si futile, totodata
@rezon Ai dreptate, dar nu mi-a ramas decat frustrarea.
Un lucru ar trebui să fie clar. PPDD nu contează în toamnă pentru PDL așa cum PRM nu a contat în 2000 pentru PSD. PPDD. PPDD va scoate în evidență ticăloșia USL care nu își respectă promisiunile în timp ce PDL va scoate în evidență ticăloșia USL care își respectă promisiunile iresponsabile. USL la toamnă va trebui să lupte pe două fronturi. (Evident, dacă măcar atunci va exista un front PDL.)
@bilbofil I beg to differ. PPDD și-a organizat campania în PH sub deviza (bizară la fața locului) Jos ciocoii PDL! și e foarte posibil să scoată în evidență greaua moștenire, primind în acest sens și nesfârșit sprijin, pt că USL nu-și va asuma placa asta în mod deschis, fiindcă o parte a electoratului său ar putea strâmba din nas. Așa că va targheta mesajul si PPDD ar fi ff util.
@Yeba Domnul Dan are șansa vieții acum. Dacă nu o valorifică, peste doi ani va fi un luzăr, între CVT și Becali. Dacă PDL își va asuma locul în opoziție, singurii ciocoi credibili în trei sferturi din țară, inclusiv Bucureștiul vor fi cei de la USL.
@Yeba Încă un lucru. partidele tip PRM PNG o duc bine ca opoziție la guvernări reformiste. PSD la guvernare le ia rapid vîntul din pînze.
@bilbofil @Yeba Aha, va’s’zică de aia a votat Mirel + Jiji = Love
Surpriză pentru USL! După ce exit poll-urile îi cotau duminică la peste 60%, vot politic, rezultatele oficiale indică un scor sub 50%. Adică, mai puţin decât au luat împreună PSD, PNL şi PC în 2008 http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/surpriza-pentru-usl-dupa-ce-exit-poll-urile-ii-cotau-duminica-la-peste-60-vot-politic-rezultatele-oficiale-indica-un-scor-sub-50-adica-mai-putin-decat-au-luat-impreuna-psd-pnl-si-pc-in-2008-267156.html
Deci, decizii de demitere nu există?
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/rezultate-alegeri-sever-voinescu-pdl-a-suferit-o-infrangere-urmeaza-decizii-nu-demisii-267115.html
@Florina Adică n-au căzut cu destul zgomot, sau cum?
@SimonaM Nu. Au cazut asa… ca o frunza verde batutra de vant.
@Florina mă tem că sunt atât de vanitoși și iresponsabili încât nu demisionează ca să nu le dea satisfacție ălorlalți. N-au înțeles nimic de la Ilici sau din orice manual de artă militară, loialitate, perseverență, solidaritate… Fiecare vrea să iasă bine în poza lui, s-o arate vecinilor de la țară…
@Yeba @Florina Soluția elegantă este acum cartier general de campanie cu oameni numiți și supra-ponderalii scoși pe teren să își justifice funcțiile. Iar după Crăciun, congresul.
@Yeba @Florina Iar forța de convingere a lui Boc trebuie să vină de la organizațiile locale care au tras acum ponoasele pentru imaginea dezastruoasă creată PDL de la centru.
@bilbofil @Yeba @Florina Porcii se taie înainte de Crăciun. După aia, e Gerilă (sub)urbană.
@Yeba @Florina Care țară? Congo?
Să nu uiți, Darie!
http://bleen.ro/2009/12/06/90-000-intr-unul-singur/
Apropo de Nicușor Dan, cel care în momentul în care scriam articolul ăsta suferea pe umărul lui Geoană, Crin, Felix, SOV și marele lui idol, Dinu Patriciu.
@Bleen nu stiu daca s-a mai spus, dar mie mi se pare interesant si locul unde actiona si anume afara (grupul ala este descris ca „Association des étudiants et doctorants roumains en France”); cum s-ar spune, incerca sa putrezeasca toate merele p’acolo…
@EleninaNicuţ @Bleen
Ăla e cel mai bun mediu pentru chestii de astea, mediul universitar francez.
@Bleen Exact… 706 clujeni pedelisti au avut altceva mai bun de facut ieri…
@cristihan @Bleen Lasa mai ca alti 1400 de clujeni au facut ieri exact ce trebuia, l-au salvat Boc!
@Ilinca @Bleen Bun si locul 2…
To whom it may concern:
Sebastian Lazaroiu va fi in emisiune la Grigore Cartianu la nasul.tv de la 22:30.
Tovarase Bleen,
am niste intrebari despre conducerea de a PDL(Udrea, Berceanu, Blaga, Videanu,…):
1) Desi Prigoane este mirat de procentul de ~16%, de ce l-au mai pus acolo?
2) Cine rade conducerea PDL din partid? Cine poate face chestia asta?
3) Acest dezastru national s-a petrecut pentru ca exista oameni incapabili in PDL sau pentru ca planul lui Basescu continua asa cum a fost stabilit de la inceput ca sa apara ca lider MRU ?
@TovarasulMC , tovarășul bleen e dus puțin la reanimare, dar revine imediat ce recalculeaza gipiesul situației, tovarăsul boc tocmai rămâne președinte.
@Yeba Chiar ma bucur ca un asemenea om, un tanc care a incasat zeci de palme, a castigat primaria Clujului. BRAVO pentru domnul Boc si pentru puterea de care a dat dovada. Vreau sa vad un singur politician hartuit de mass-media(inafara de Basescu) care a putut sa-si arate barbatia ca Boc.
@TovarasulMC gândim la fel, doar că vrea să rămână și președinte PDL, ceea ce nu știu cum se leagă de viitoarele mutări, dar recalculează @bleen și iese cu o declarație.
@Yeba @bleen Tovarase Yeba, sunt sigur ca Boc este intelept si mai sta linistit inca 4 ani de acum. Astept cu nerabdare sa ii vad pe acei reformisti in PDL. Pentru asta astept niste raspunsuri de la Maretul Arhitect Bleen. Momentan planul lui Basescu functioneaza punct cu punct ca la carte: Ponta premier – se face de ***** – (poate) cad liderii PDL – urmeaza ca MRU sa reformeze partidul.
@TovarasulMC s-a demascat ca intrus. Așa-zisule tovarăș MC, află că apelativul corect, folosit de noi la indicațiile Marelui Cârmaci, este „tovărășico” sau „tovărășica Yeba”.
@Yeba @TovarasulMC Mon Dieu… Impardonnable…
@Yeba @TovarasulMC La noi Marele Cîrmaci este Ear Leader!
@TovarasulMC Situatia e complecsa, tovarase, si comporta multe aspecte. Vom aprofunda in sedinta activului de blog.
pe romanialibera fac aia un calcul si spun ca de fapt, dupa ultimele rezultate, USL a luat mai putin decat PSD, PNL si PC la un loc in 2008.
presedintia Consiliului Judetean Cluj am pierdut-o la 700 de voturi.
@yeba (ca nu am gasit comentariul in care intrebai despre scorul strans dintre Boc si ingalatul Nicoara), odata ca Boc a venit tarziu in campanie si clujenii n-au apucat sa-si inghita cu totul galusca frustrarii. apoi sunt intimidarile mass media. si-apoi ploaia care a intrerupt procesul electoral exact cand se vota pe val pentru el.
Multumesc, suna plauzibil. Ca-i mai atarna si Apostu de gat. Probabil daca nu candida Boc, iesea Nicoara en fanfare. Ma mai intrebam candva si de ce a candidat Eckstein, in afara de a ma enerva pe mine la orele mici ale zilei de azi.
@Yeba chiar ca numai sa ne enerbeze in tandem (pe mine si pe tine)
Cum dau linkul de la un comentariu anume? Nu Share pe twitter sau facebook, linkul strămoşesc.
@Nea a 3-a optiune de la Share, aia cu lantul…
Păi am testat-o şi dă doar linkul la întreaga postare, nu la comentariul respectiv @cristihan P
@Nea [img]http://s19.postimage.org/up8s0vzmb/Clipboard01.jpg[/img] – la mine merge foarte bine asa, vezi chiar link-ul din imagine
@Nea @cristihan Îl dă dar poate se încarcă mai greu.
@Bleen @cristihan da, o ia încet
Boc pe B1, pe telefon
@rezon Cine-i boul care-l pune retoric pe Boc sa mai mentioneze „macar un singur exemplu de alt succes al PDL”?
@cristihan Dorel Sandor
@rezon Dorel de la Secu’, am inteles…
@cristihan Mesajul lui a fost ca Emil Boc ca presedinte PDL e un dead end, primarul Tarom etc
@cristihan @rezon , mă scuzați că mă bag în vorbă, Dorel e cu socialiștii dintotdeauna, nu se pune, așa e el. Era foarte vizibil prin 90. Ce-i aia primar Tarom? Daaa, i se frangea inima că nu se poate reforma PDL din cauza rezultatului lui Boc.
@Yeba @cristihan Just
@rezon @Yeba Turcescu e masochist? Eu i-as lua la palme pe aia 2 (cel putin). Auzi, lui Boc i s-a dat primaria de la Cluj, n-a castigat-o el!?!
Dacă USL ia sub 50% atunci PSD înseamnă că e un partid de cel mult 25%?
BEC la CJ:
USL 49,32
PDL 15,46
@bilbofil Rezultatele acestor alegeri locale sînt absolut perfecte. Nu bune, nu foarte bune, nu excelente. Perfecte. Mai bine de atît nu se putea. Vorbesc foarte, foarte serios. USL sub 50%, PDL implozie, Boc validat. E perfect.
@Bleen poate-o invata si Boc sa conduca un partid, la naiba…ca si el a gresit ca sef de partid la fel ca ailalti.
@RaduBogdan Boc e primar la Cluj, nu mai poate fi președinte de partid.
@Bleen @RaduBogdan Legal, poate
@Bleen bun, o s-avem congres, abia astept! 🙂
@RaduBogdan Boc e un simbol pentru PDL, el rămîne undeva în spate, ca primar al Clujului, sfetnic și garant al noii conduceri.
@Bleen a anuntat ca ramane președinte, pe B1. Perfect cu scame.
@Yeba @Bleen eh, atunci poate-o sa arate si el fata ailalta a personalitatii sale, aia de lider puternic….si tre sa-si ia un logoped, are nevoie! 🙂
@RaduBogdan @Yeba @Bleen da il ia logoped pe Marius Nicoara. si mai are o optiune: Ion iliescu. ce zici, iham, iham, mai draga?
@LunguVictorEugenMihai @Yeba @Bleen :)) domnle, un lider tre sa vorbeasca ca un lider: puternic, grav, fluctuatii…etc
@RaduBogdan @Yeba @Bleen si nu am doua exemple de lider? unul local, altul regional.
@Yeba Ce era să zică? Mă retrag și îi las președinția lui Blaga? Normal că rămîne președinte pînă cînd va preda ștafeta unei noi conduceri tinere, de dreapta, nepătate, de perspectivă.
La miezul nopţii, voi fi la „By Alexa”. Discutăm rezultatele localelor. Veţi auzi lucruri care vă vor surprinde (majoritatea în bine).
@BarbuMateescu să plasezi emfazele cum trebuie, să ne mai alinăm și noi…
@Yeba @BarbuMateescu Mie-mi place Barbu emfatic
Rezon!
@rezon @Yeba @BarbuMateescu Barbu limfatic
In atentia locuitorilor sectorului 3:
[IMG]http://i45.tinypic.com/2z9i594.jpg[/IMG]
Se vede clar: romanii sint o masa de timpiti/masochisti iremediabili.
Probabil toti asistatii si pensionarii au votat cu dobitoci ca ei. De ce? Cum?!? Simplu, ca sa li se dea.
Ce teorii, ce Stinga-Dreapta. E doar logica matului care tremura ca s-ar putea sa fie gol daca votezi cu un „neinteles” dintr-astia. Un popor de dobitoci incurabili. Indiferent cite suturi ia in cur, intoarce si buca cealalta.
Jalnic! 🙁
Simt ca multi nu sunt de acord cu mine cand pun stampila „prosti” pe o categorie de oameni… Ok, poate nu s-au nascut prosti, poate i-a defavorizat soarta, poate daca se nasteau in Elvetia erau toti bancheri, poate i-a tinut societatea in intuneric si le-a servit doar manele si telenovele, poate daca nu s-ar mai uita la televizor si nu si-ar mai bea mintile la crasma zilnic ar incepe sa descopere una-alta, incet-incet, ca maimutele din Odiseea spatiala, poate, poate… Si totusi, acum ei asta sunt – o turma de defavorizati intelectual: http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_locale_2012-12494753-primaria-din-jilava-cistigata-candidat-aflat-arest-preventiv.htm
Aici nu mai e vorba de prostie, ci de amoralism. Cum zicea Patapievici, lipsa capacităţii de a te indigna, dacă aspectul respectiv nu-ţi afectează maţul. Deci sunt mai multe arme secrete: mediocritate, hoţie, agramatism, ai de unde alege ca politician pe placul mulţimii.
@Nea Details. Eu o sa le spun simplu: „… da’ multi”
Cum arată Bucureștiul azi: http://filme-cu-prosti.blogspot.ro/2012/06/panorama-bucurestiului-11-iunie-2012.html
@meioza Pai, daca nu ma insel, pe 11 iunie 1948 s-a produs marea nationalizare/comunizare.
@Amelia New Nu te înșeli 🙂
Au schimbat si culoarea judetului Alba, a mai ramas doar Aradul portocaliu 🙁 Nu sunt rezultate finale, dar e cam icterica treaba…
http://s19.postimage.org/62cx3bpqr/map.jpg
Ce nu înţelegi, Yebo? Ieşi pe palier, sună la vecina de lângă ghenă şi întreab-o de ce a votat licheaua. Dacă nu-ţi deschide, că se uită la serial, îţi spun eu: nu l-a votat pe ăla tânăr tocmai fiindcă e capabil şi nu se poate identifica cu el. Asta e arma secretă a Vanghelilor, Mazărilor, Diaconeştilor şi a întregului useleu: mediocritatea.
@Nea , Ei! apoi cum le spui dumneata, sa tot stai s-asculți.
@Yeba Păi nu vezi, soro, c-aici e chiar miliţia în persoană!
Au schimbat si culoarea judetului Alba, a mai ramas doar Aradul portocaliu 🙁 Nu sunt rezultate finale, dar e cam icterica treaba…
Iata ca MRU da un semnal imediat dupa alegeri (asa cum a promis);
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12494297-mihai-razvan-ungureanu-este-momentul-propice-regruparii-fortelor-dreapta-intr-noua-forta-politica.htm
@Amelia New Punctul pe un i cat casa: „”Este momentul propice al analizelor responsabile la nivelul partidelor politice existente, inclusiv in PDL, pe seama rezultatelor electorale inregistrate ieri (duminica – n.r.) si aceasta pentru ca nu vrem socialism in Romania”, a afirmat Ungureanu.” (bold si font de 40 pe ultimele 5 cuvinte!!!)
@cristihan @Amelia New Nu vrem noi, dar sînt unii care vor! 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/rezultate-alegeri-locale-2012-cluj-emil-boc-marius-nicoara-986085.html
Videanu îi dă zor cu 22%.
http://www.b1.ro/stiri/politica/adrian-videanu-pdl-a-ca-tigat-22-din-votul-politic-pe-ara-30457.html
@Florina e-un vot anti-dreapta, sa n-o mai labarim! :))
@RaduBogdan Păi ar fi 22% dacă s-ar face votul pe liste… Dar avînd în vedere că este uninominal într-un singur tur, rezultatul la parlamentare va fi mai aproape de ăsta cu primăriile: 15%…
@meioza da, electoratul de dreapta nu depaseste 25% la noi…n-are de unde sa fie mai mare. uitati-va cat au votat PPDD in Bucuresti, aproape 12%! de ce? pentru ca le-a promis ca va da (bani, cae si-altele)…la fel a facut si USL…a dat un pic (8%) si sperante pt mai mult.
@meioza da, electoratul de dreapta nu depaseste 25% la noi…n-are de unde sa fie mai mare. uitati-va cati au votat PPDD in Bucuresti, aproape 12%! de ce? pentru ca a promis ca va da (bani, case si-altele)…la fel a facut si USL…a dat un pic (8%) si sperante pt mai mult.
@RaduBogdan Păi încă mai este pînă la cele 20 de procente care au votat cu PRM-ul în 2000. Nu cred că au murit atîția, totuși!
@Florina Eu inclin sa cred ca ce spune Videanu e corect daca se aduna si ce-au obtinut prin diversele aliante locale.
Oricum vad pe ultimele rezultate partiale oficiale ca USL (fara PSD si PNL separate) a cazut sub 50, iar PDL (fara aliante) a trecut de 15.
@Florina vor sa faca din esecul asta o victorie bine-meritata . asta ca sa vezi cat de mult tin cu dintii de scaune.
Boc este OFICIAL primar al Clujului. http://www.stiridecluj.ro/politic/oficial-emil-boc-este-noul-primar-al-clujului mai asteptam dupa Tise – se pare ca Uioreanu a gasit 300 de voturi in fata. reamintesc faptul ca Tise a colectionat un numar impresionant de voturi anulate in comunele conduse de catre primarii USL.
Văleu http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12493802-sociologul-barbu-mateescu-nicusor-dan-mod-sigur-ofertat-catre-anumite-forte-politice-daca-usl-comite-greseli-sau-economia-intra-crah-nu-pdl-beneficia.htm
Eu cu „cred”, Mirel cu „depinde”.
@BarbuMateescu
Aşa se vorbeşte despre relaţii, nu despre alegeri.
@Florina Eu nu vorbesc aşa niciodată despre relaţii.
@BarbuMateescu
E clar atunci! Fetelooor! Avem un băiat neînsurat! :D)))
@Florina M-am devoalat. Nici nu ştiţi câţi de mulţi suntem.
@BarbuMateescu Daca admiti criticile amicale, in exemplul ala cu sucul si cu magazinul ai cam dat-o in bara. Daca problema era a produsului sau a ambalajului, raspunsul la problema nu era un alt magazin/centru de desfacere (in care cel mult poti sa asezi produsul altfel pe raft etc.), ci o unitate de productie sau de ambalare. Sau poate e vorba de un act ratat si ai vrut de fapt sa sugerezi ca in cazul ND e vorba de acelasi produs prezentat altfel spre comercializare.
@Amelia New verba volant…
@Amelia New verba volant… (n-a fost interviu în scris).
@BarbuMateescu Per total ce ai spus acolo este foarte OK, imho, insa ca o cartotasa ce sunt nu puteam sa nu incep cu critica!
Nu am pot abtine sa nu spun si ca m-a amuzat si statement-ul din final in care te-ai lepadat de toate satanele posibile si imposibile 😆
@Amelia New Mulţumesc de critică, îmi prinde bine.
@Amelia New M-au întrebat ei cu cine/cu ce partid am lucrat.
@BarbuMateescu Am banuit, dar tot mi s-a parut amuzant.
@BarbuMateescu Adica am banuit ca te-au intrebat si nu mi-am imaginat nici o clipa ca te-ai apucat sa declari din proprie initiativa.
Tulcea si Drobeta Turnu Severin – PDL 😉
@cristihan Ce minuni face alimentaţia pe bază de peşte, bogată în fosfor!
@Nea Chiar ma gandeam: http://www.schoolpsychologyblog.com/wp-content/uploads/2009/06/IQ_test_graph.gif
Cat ziceati ca are PDL la votul politic…?
@Nea Doar la peștii de apă dulce! Ăia de apă sărată prostesc. Vezi la Constanța :DMai vin emoticoanele alea, maică?
@Nea
Nu la toţi, nu la toţi. Tocmai am văzut un hidrant făcînd spume şi-necîndu-se de furie din cauză de/datorită lui Boc şi clujenilor de l-au ales.
Tulcea si Drobeta – PDL 😉
Acest Nicoara, dupa ce ca de-abia reuseste sa insaileze doua vorbe inteligibile, mai are si un tupeu fantastic: il acuza pe Emil Boc ca a fraudat alegerile si, tineti-va bine, si de organizarea proasta a alegerilor, de parca Boc s-ar fi ocupat de organizare si nu MAI-ul lui Rus (de fapt, n-ar trebui sa ma mai mir dar sunt pur si simplu revoltata).
@Amelia New Nicoara este un ingalat. Oricum BEJ nu accepta renumararea voturilor la Cluj pt. ca presedinta sectiei reclamate nu a inregistrat cererea USL! stire B1.
Sunt pe perfuzii din cauze electorale şi poate nu am mintea clară – dar întreb: cum se explică un scor aşa strâns între Boc, cu stilul cunoscut şi cam prolix, dar stăpânind atributele tari, în sensul dat de Patapievici, şi acest îngălat de doi lei?
Că şi perfuziile mele dintr-o cauză asemănătoare se trag: cum este posibil ca un primar tânăr, mereu disponibil în relaţia cu oamenii, eficient tot timpul, comunicând tot timpul !! să piardă în faţa unei lichele reprezentând un partid (că usl e un tot) ai cărui primari n-au făcut, comparativ, nimic în 5 mandate?
Adică USL poate să arunce acum pe liste peşti, drogaditos, puşcăriaşi, homeleşi, capi de reţele?
Sunt pe perfuzii din cauze electorale şi poate nu am mintea clară – deci întreb: cum se explică un scor aşa strâns între Boc, cu stilul cunoscut şi cam prolix, dar stăpânind atributele tari, în sensul dat de Patapievici, şi acest îngălat de doi lei?
Că şi perfuziile mele dintr-o cauză asemănătoare se trag: cum este posibil ca un primar tânăr, mereu disponibil în relaţia cu oamenii, eficient tot timpul, comunicând tot timpul !! să piardă/să câştige la mustaţă în faţa unei lichele oarecare, practic neştiute, reprezentând un partid (că usl e un tot) ai cărui primari n-au făcut, comparativ, nimic în 5 mandate?
Adică USL poate să arunce acum pe liste peşti, drogaditos, puşcăriaşi, homeleşi, capi de reţele?
@Yeba
Chiar şi pe Năstase.
@Yeba Da, ne-au testat rezistenta la rupere cu pesti, pedofili si baragladine. Am cazut testul cu brio. Mai putin oamenii aia vrednici din Baia de ||Fier )sau de Arama) care au respins penalul propus de USL
@rezon @Yeba De fapt, am trecut testul cu brio, „suntem” extrem de flexibili 😉
O intrebare ma framanta si pe mine de ceva vreme, dar o tot uit: ce salariu are un primar de municipiu (eventual resedinta de judet, oras peste 200.000 locuitori – daca exista o diferenta…)?
@cristihan
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-top_salarii_primari-george_scripcaru_0_509349192.html
@cristihan Andrei Volosevici are trecut in declaratia sa de avere din 2011 la venit anual incasat 45945 RON. INS zicea in 2009 ca Ploiestiul are 228378 locuitori. Acum, vorba aia pacatoasa, nici noi nu mai stim cati mai suntem.
@IonescuLatul Ok, imi este clar. Deci oameni care au in gestiune bugete de milioane de EUR si orase cu sute de mii de locuitori sunt platiti cu 1000-2000 EUR (in cel mai bun caz)??? WTF? Daca te duci in orice firma privata care invarte sume echivalente gasesti zeci de oameni mult sub nivel de CEO care au salariile astea! Si nu sunt f… la cap de mii de oameni si de jurnalisti (cu salarii de 10 ori mai mari!) Pentru ce lucreaza oamenii aia?? Este absolut evident pentru mine ca 80% dintre ei sunt de fapt corupti. De ce te-ai expune asa? Cati sunt ca Boc sa si-o ia natural, doar din altruism? (merg pe premisa ca el este intre cei 20%) Oamenii vor primari cinstiti, care sa se dea peste cap pentru ei, dar daca ai spune ca trebui sa fie platiti de la 5000 de EUR in sus ar sari de c.. in sus! Socialism, QED.
@cristihan @IonescuLatul nu exista nicio scuza valabila in a lua spaga. punct !
@EleninaNicuţ @IonescuLatul 100% de acord. Doar ca nu te poti astepta sa fie sfinti, e o copilarie. De aia s-a zis si de magistrati ca trebuie platiti foarte bine, exista cu siguranta o relatie invers proportionala intre salariu si tendinta de a lua spaga.
Daca vrei insa, putem spune ca asta e o chestiune discutabila. Ce nu mai e discutabil e ca nu poti atrage oameni bine pregatiti pe astfel de joburi. Oricum o dai, salarii de 1000 EUR pentru primari din Galati sau Craiova (top 10 locuitori in Romania!) sunt jenante si nu poti sa ai nici o pretentie de la aia sa faca performanta.
@EleninaNicuţ @IonescuLatul Ca sa fie si mai clar: presupunand prin absurd ca as fi avut garantia ca ies castigator la alegeri, eu nu as fi putut renunta la jobul de acum pentru a candida la functia de primar la… Craiova (:P), pentru ca nu mi-as permite sa traiesc din salariul ala… De aici intrebarea: cine isi permite si ce CV poate sa aiba cineva care se baga pentru un astfel de salariu?!
@cristihan @IonescuLatul Robert Negoita, de exemplu :-)))))
@EleninaNicuţ @IonescuLatul :))))))))))))
Acu tre să fug. Dacă am chestii importante de spus, o spun de pe facebook, că nu pot comenta de pe blackberry pe livefyre.
Voturi CJ 2008
PDL – 2 239 440
Eu zic sa nu ne grabim. Sunt prea multe „pastai”. Sa asteptam sa se stranga toata recolta, spargem pastaile si punem boabele pe culori.
Asa, la prima strigare PSD pare pe locul 1 (sa zicem 30%), PDL si PNL cam la egalitate pe locul 2 (la 25%) dar trebuie sa spunem faptul ca PNL a fost votat masiv de PSD. Eu zic ca nu e dracu chiar atat de negru. Principalul perdant este PSD-ul, nu PDL-ul. Ar fi putut lua singur 40% din mandate.
In plus prea se amesteca acum analizele, punand la gramada primari, presedinti de cj, consilieri locali si judeteni. Participantii au fost diferiti, conditiile diferite, regulile jocului diferite.
Eu cred ca aceste alegeri pot fi un bumerang pentru USL. Ei sunt deja imbatati de victorie si 100% vor adopta aceeasi strategie pentru parlamentare.
Un procentaj scos din context nu are niciun sens. Ceea ce știm acum este că PDL este la capătul unei căderi line dar în creștere de viteză (prezența la vot) de unde nu poate urma decît prăbușirea completă ori turarea din nou a motoarelor. Restul sînt doar „glumițe”, chiar dacă unele extrem de serioase.
PS BTW, cum stă PDL (singur, cu aliații) în cifre absolute? Ca să verificăm premisele lui Barbu.
@bilbofil 22%
@Bleen 22% nu e cifră absolută…
@bilbofil Te referi la numărul de votanți?
@Bleen Păi da, că Barbu vorbea de faptul că mai rău în număr absolut de alegători nu se poate (cu un PDL funcțional în orice caz).
În altă ordine de idei, cu USL cotat pe pragul de 50%, depinde doar de PDL cît va supraviețui coaliția. Dacă se adună de pe jos și profită de gafele economice ale USL are un cîștig imediat. Dacă gafele sînt doar relative, de stil de politică, atunci un PDL refăcut va închide culoarul PNL-Crin de repliere pe dreapta. Dacă PDL o ia la vale, Congo scrie pe noi…
@bilbofil Cred că USL a reușit să activeze votanți nemulțumiți. A luat mai mult pe prezență mai mare.
Boc redevine primar al Clujului, cu peste 1.500 de voturi în faţa lui Nicoară – numărătoare PDL http://www.zf.ro/politica/boc-redevine-primar-al-clujului-cu-peste-1-500-de-voturi-in-fata-lui-nicoara-numaratoare-pdl-9734128 “Apreciez că puteam obţine mult mai mult. Emil Boc a câştigat alegerile pentru Primăria Cluj-Napoca cu o diferenţă de 1.508 voturi faţă de candidatul USL, Marius Nicoară. Conform numărătorii paralele efectuate de PDL Cluj în toate cele 159 de secţii din municipiu, Emil Boc a obţinut 53.713 de voturi, faţă de cele 52.205 voturi obţinute de Marius Nicoară. Aceste date nu mai pot fi schimbate. La Consiliul Judeţean Cluj am finalizat şi numărătoarea pe municipiu pentru candidatul nostru, Alin Tişe, care a obţinut 56.333 voturi faţă de candidatul USL, Horea Uioreanu, care a obţinut 47.378 voturi. Rezultă o diferenţă de 8.955 de voturi”, a spus Daniel Buda.
din pacate inca nu stiu ce pronostic sa dau pentru Alin Tise…
Nicoară a cerut renumărarea voturilor.
@Bleen Geoana reloaded? Am inteles ca aseara chiar topaia in direct (e adevarat??)
@cristihan @Bleen topaia. trage de timp. m-am intalnit cu seful sa de media (cu care am lucrat candva la EvZ Editia de Transilvania) si acesta m-a felicitat pentru victoria lui Boc. Nicoara nu are obrazul sa recunoasca ca a fost infrant.
@Bleen da, o sa cer si eu reluarea alegerilor, poate se mai trezesc idiotii
numarul de consilieri locali si generali pe care ii are la sfarsit pdl-ul este singurul relevant din punct de vedere al votului politic
@kabal Nici ăla nu e relevant. Nu știi ce au votat oamenii.
Întrebare: un primar UNPR care a cîștigat într-o alianță locală cu PDL îl cuantificăm la PDL?
@Bleen as zice ca nu, la parlamentare o sa vrei sa ii ai separat la statistici
PSD și PNL, fără USL, au luat mai mulți primari decît PDL (216 față de 182). Cu USL, scorul e 809 la 182.
E greu de cuantificat cît ar fi luat PDL la votul politic dacă ar fi paricipat la alegeri separat. Nu știm în teritoriu cît din vot s-a dat pentru PDL, cît pentru aliații săi, cît pentru oameni. Poate că PDL ar fi luat 17% sau 19% sau 22%. Nu știm. Cert e că PDL a luat 15% (după ultimele date).
@Bleen Asa este, dar o idee tot poti sa-ti faci. Eu cred ca PDL + aliantele sale are cca 25%.
In plus cred ca si primarii sunt contabilizati tot pe aliante (asa mi se pare logic daca la consilii se dau procentul aliantelor)
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2012-06-11-12492609-0-rezultate-partiale-pana-12-30.pdf
Înțeleg din update-ul de la ora 1453 că USL are, per total, 81% dintre primari. Nu e rău. Io zic să ne mutăm in tabăra ailantă, cît mai apucăm locuri măcar pe strabontină
Sa nu exageram, daca e sa aplicam aceiasi logica inseamna ca PSD a luat 9% si PNL 5% sau cat o rezulta daca s-ar contabiliza strict ce s-a obtinut sub sigla PSD sau PNL si n-ai lua deloc in considerare ce s-a obtinut sub sigla USL
@Amelia New Păi chiar atît au luat PSD și PNL.
Mai apar update-uri din cînd în cînd, mai uitați-vă și în articol, nu mai stați numai cu nasul în livefyre!
@Bleen Pai spune ca trebuie sa F5, nu suntem obisnuiti cu obiceiuri din astea preistorice…
Hai sa spunem atunci si cat a luat pnl la botul politic, cat a luat psd si cat a luat pc. Se poate? Pentru ca daca incepem sa calculam asa o sa ajungem sa spunem ca am avut mai multe seturi de alegeri in care nimeni nu s-a confruntat cu nimeni…
@cristihan Asta este de fapt problema votului politic la locale. Singura relevanță a votului de acum este că stabilește cine joacă pe teren propriu și cine în deplasare în returul de la toamnă.
Corect este: PDL 21%
Blaga – 13%
Boc – 43%
Potențialul electoral al PDL a fost ieri mai mare de 13%. Rămîne de văzut care va fi în toamnă și ce va mai fi după.
Sorry, eu am zis Aligica
Vreau lopata, la Canal. Acum.
@rezon Ai cîștigat ambele premii, vei lopăta la Canal în Congo
„Daniel Buda spune ca tot in Cluj-Napoca, candidatul PDL la presedintia CJ Cluj, Alin Tise, a obtinut 56.533 de voturi, fata de 47.378 de voturi obtinute de candidatul USL, Horea Uioreanu.Daniel Buda a mai spus ca PDL a castigat functiile de primar la Cluj-Napoca si Huedin, precum si functiile de primari din 23 de comune clujene ”
Dana Elena Bratu :
”Domnișoarele cu vârsta cuprinsă între 15 și 18 ani, domiciliate în sectorul 3, sunt rugate să se prezinte personal, începând cu data de 11 iunie 2012, la sediul USL, pentru evidența persoanelor. Adresa: B-dul Unirii, nr.68, bloc K2. Telefon de contact: 031 102 06 94. Mobil: 0730 777 220”
@Bleen Dana Elena Bratu Multe dau „oralul” azi. Probabil primarul e in comisie.
In multe judete oamenii nici sa fi vrut n-ar fi putut sa puna sstampila pe sigla PDL, ca nu au candidat de unii singuri, ci in diverse aliante. Deci da, se pot contabiliza in dreptul PDL si 80-90% din voturile primite de Alianta pentru Mures, Miscarea pentru Noul Mehedinti, Uniunea Social Populara etc. etc.
A intrat in vigoare Codul Rosu . Dureaza pana la Alegerile Generale . Cel putin …
Recomandarea este sa nu ne lamentam
PDL a luat 13% in cele douazeci si ceva de judete unde a candidat singur. In celelalte a mai „agatat” ceva minuscul: PNTCD, UNPR, Ecologisti, chiar si tigani prin secuime.
Fiecare alianta judeteana e contabilizata separat de BEC.
13% e media pe tara facuta insa numai cu scorul PDL-ului din jumatatea judetelor tarii. Asta inseamna cam 25%/judet.
@ribelalu In aceste procente intra, de exemplu si „miscarile” constituite inainte de alegeri? Falca si multi alti pedelisti realesi sau alesi in judetul Arad au candidat in numele Miscarii Crestin Liberale MC-L.
@chaos12 Nu. MCL e contabilizat separat undeva pe la 2% pe tara.