Întrerupem discuția pe liste și Constituție pentru un mic raport din lumea reală.
Am căutat nr de informații de la CFR, ca să aflu ce se întîmplă cu un tren plecat din Gara de Nord, care ar fi avut probleme la locomotivă, și nu mai ajungea în Ploiești și eram îngrijorați. CFR nu are număr de informații. Sau cel puțin angajații săi nu știu să existe un asemenea număr. Au un telverde care nu funcționează. Pînă la urmă am găsit un număr de la informații Ploiești Vest (trenul trebuia să ajungă la Ploiești Sud, dar la ăia intra tonul de fax). Am dat peste o madam care mi-a zis că nu e treaba ei să știe ce face CFR-ul, că CFR-ul e mare, și că de ce o întreb pe ea despre trenul respectiv (IR 1555, mai exact), că nu e treaba ei. I-am cerut să-mi dea un număr de informații al CFR-ului. Mi-a zis că nu e treaba ei să știe ce număr de informații are CFR-ul, că e ea e pe palierul ei: ”Domnule, dumneata știi tot ce se întîmplă în firma în care lucrezi?” ”Păi măcar știu să dau numărul de telefon al firmei, acolo unde poate suna oricine”. Nu, CFR-ul e mare și pe ea o interesează doar ce e pe palierul ei, la Ploiești Vest, nu știe și n-o interesează numărul de informații de la CFR. S-o întreb de palierul ei. ”Doamnă, IR 1555 a plecat de la București Nord la 17.45, și pe drum am înțeles că locomotiva a avut probleme tehnice….” ”Și ce treabă am eu cu asta? De unde să știu eu care tren pleacă de unde? Întrebați-mă ce știu și mă ocup, pe palierul meu.” (presupun că toți oamenii care sună la informații și dau peste respectiva doamnă îi știu pe dinafară fișa postului și atribuțiile – altfel, dacă se întîmplă să o întrebe ceva ce nu face parte din palierul ei, riscă să ia o găleată de lături isterice în cap). Am încercat 20 de minute să aflu nu o informație despre trenuri, că era imposibil, ci un număr de telefon. Nu e treaba ei să știe numărul de informații de la CFR, CFR-ul e mare (”e mare, doamnă, dar trebuie să aibă un număr de informații”) și ea e pe palierul ei, dacă vreau să aflu ceva despre un tren trebuie să sun la stația respectivă (care?). ”Doamnă, și dacă vreau să aflu o informație generală, care nu ține de o stație anume, unde sun?” ”Domnule, dumneata ai chef de vorbă și n-ai cu cine vorbi? Eu n-am chef de vorbă, nu e treaba mea să știu ce număr de informații are CFR-ul, CFR-ul e mare, eu sînt pe palierul meu.” ”Doamnă, nu lucrați la CFR? La compania CFR? Dacă da, puteți să-mi dați și mie un număr de telefon informații al CFR?” ”Am niște numere p-aicea, e unul cu xxx dar nu știu dacă e bun…ba nu …ăsta nu e bun…nu știu…întrebați-mă de palierul meu, oricum, nu e treaba mea să știu….CFR-ul e mare, dumneata știi toate informațiile din firma în care lucrezi?” Discuția a continuat așa, pînă cînd a început să mi se plîngă de salariu și să-mi spună că nu numai CFR-ul e praf, ci și presa (i-am zis că sînt de la presă la un moment dat, cînd mă luase: Da ce te interesează? Ce treabă ai dumneata? Vezi-ți domne de treaba dumitale”). ”Nu te interesează pe dumneata cum mă numesc eu, nu e treaba dumitale, și nici nu te interesează numărul de telefon al domnului director, că domnul director nu poate fi deranjat de oricine!” Cam așa s-a încheiat discuția, cînd mi-a trîntit telefonul în nas: ”Foarte tare, ești de la presă și n-ai ce face, m-ai găsit tocmai pe mine…. CFR-ul e praf dar și presa e praf. Hai lasă-mă, că n-am chef!” Țanc.
Aceasta a fost discuția cu un angajat al CFR care răspundea la un număr de informații la Stația Ploiești Vest (0244 557 191), între orele 19.30-20.00.
PS. Trenul a ajuns într-un final, chiar în timp ce mă certam cu doamna ”Frățică, CFR-ul și Presa e praf, frățicule”. Tot n-am aflat care e numărul de informații al CFR, unde pot cere informații, unde pot întreba, de exemplu, dacă se fumează sau nu în tren, fără să mă întrebe cineva între ce stații.
Încă nu mi-am revenit din șoc. Sînt rău de gură de obicei, dar madama m-a lăsat paf, mi-a pus capac.
Bleen, si eu citeodata eram uimit si ma gindeam cu stupefactie ca „asta mi se intimpla numai mie” , dar , dupa ce am citit si – scuze – am ris copios, mi s-a aprins o lampa, undeva, ca in Tween Peaks : „It hapens again” !
Si asta , tot timpul se intimpla, cred eu, , dar nu e democratic sa-i impuscam, nu-i asa ?
Glumesc, bineinteles, dar cunosc faza asta, si te scoate efectiv din nervi, e mai bine sa fii singur acasa cind ti se intimpla., ca sa poti vorbi cu oglinda… Sincer , imi pare rau !
Nu trebuie sa fim tristi daca Blogary nu este monitorizat de Vocea Rusiei.
E suficient ca ne monitorizeaza Ochiul si Timpanul Rusiei.
Un articol bun, scris prost (am 2 scuze: era 6 dimineața, după o noapte albă și toate vasele erau spălate!!!)
http://www.blogary.ro/2012/08/de-ce-cred-ca-procurorul-panait-va-fi-razbunat/
@Bleen Cu Mafia e ca la fostul meu serviciu, la stat. O mica gasca de învârtiți furau alimente de la gura copiilor instituționalizați. O bucătăreasa (sefa !), o corupe pe gestionara magaziei de alimente, impartind prada. Pentru a putea asigura ritmul constant al „evaporarilor”, au extins reteaua (The Network i-am zis eu) implicand initial si pe un mecanic-fochist, care va avea de acum inainte cota zilnica de paine, salam, ulei, etc. El era carausul. Apoi, oportunitatea unui director „pesedist” i-a deschis maleficei bucatarese posibilitatea de a-si angaja fiul la centrala termica. El va ajunge cărăușul privilegiat. Noul sofer al institutiei va fi omul perfect pentru asta : istet si cusut la gura. Dupa asta au constatat ca trebuie sa corupa si portarii. Macar unul daca se putea. Si s-a putut…
In acest timp Hern Director incepuse sa mănânce ca un mosier in camera de protocol – pe vremea aia inca mai veneau strainii cu „ajutoare”. Zilnic i se servea semioficial masa, cu tot tacâmul, ca unui nabab. Ba se mai fandosea pe deasupra farfuriilor si juna lui concubina. Oficial, directorasul nost` se facea ca nu stie nimic despre hemoragia de alimente. Cum o parte dintre angajati incepusera sa comenteze pe ascuns (unii sincer revoltati, altii doar din invidie pentru „norocosi”), iar autoritatea noastra (educatori, instructori, profesori etc) in fata copiilor de toate varstele scadea vazand cu ochii, ne-am hotarat cativa sa anuntam politia pentru a organiza un flagrant. Numai ca cineva a sifonat (institutia se impartise in doua tabere, „legalistii” si „ilegalistii”, ultimii fiind cei straniu de intelegatori cu „reteaua” pentru ca se mânjiseră deja mâncând mai mult sau mai putin regulat la bucatarie – bucătăreasa a fost mereu taaaree generoasa pe banii statului). Asa ca pe moment „operatiunea curatenia” a esuat. Din momentul acela, „reteaua” a devenit un arici amenintator cu cei care i-au zis veto. Hotii aveau si pretentia respectabilitatii, si pretentia Omertei. In caz contrar, deveneau sibilinici, cifrat-amenințători. Strangeau chiar date „compromitatoare” despre ceilalti.
Am putut vedea atunci diferenta dintre a fi liber, nemânjit, sa poti spune lucrurilor pe nume, si a fi robul.. păcatelor. Toti cei care se simteau cumva cu musca pe caciula, devenisera concesivi, slugarnici chiar, atat cu directorasul care gira neoficial faradelegile cat si cu „onorabilitatile” parvenite.
Chestia-i ca intre oameni realitatile mai degraba se pot altera usor, decat sa se indrepte cu aceiasi usurinta. Cu atat mai mult la stat, unde eu chiar nu vad rezolvare
Bleen, ar fi bine sa putem conchide DOAR ca ai avut nenorocul sa dai peste o limbricoasă. Dar dacă genul asta de neomenie compune o buna parte din neamul nost`? ala de care am fost feriti sa invatam la scoala, la ora de „fraudă pioasă”?
Ce femeie! O gheonoaie din feuda statului..
„Una de-aia la care nu-i stii, tu, Voia si.. Nevoia”, zicea bunica-mea. „Proasta de vorba” zicea maica-mea.
Daca de prea multe ori compatriotii se intampla sa-mi fie dezagreabili, atunci e aproape in exclusivitate in spatiul public. Acolo unde Insensibilitatea Etica face ravagii, dupa cum observa undeva C-tin Draghicescu. Mai ales asta-i spatiul unde dezordinea noastra interioara, neispravirea, se intrece si.. petrece
(vorba lui Cioran : Romania-i tara dezmățului)
Bleen, ar fi bine sa putem conchide DOAR ca ai avut nenorocul sa dai peste o limbricoasă. Dar dacă genul asta de neomenie compune o buna parte din neamul nost`? ala de care am fost feriti sa invatam la scoala, la ora de „fraudă pioasă”?
Ce femeie! O gheonoaie din feuda statului..
„Una de-aia la care nu-i stii, tu, Voia si.. Nevoia”, zicea bunica-mea. „Proasta de vorba” zicea maica-mea.
Daca de prea multe ori compatriotii se intampla sa-mi fie dezagreabili, atunci e aproape in exclusivitate in spatiul public. Acolo unde Insensibilitatea Etica face ravagii, dupa cum observa undeva C-tin Draghicescu. Mai ales asta-i spatiul unde dezordinea noastra interioara, neispravirea se intrece si.. petrece
(vorba lui Cioran : Romania-i tara dezmățului)
Experiența zilei de ieri: 10 ore pe IC fără aer condiționat cu o viteză de deplasare de 50 Km/h. CFR trebuie desființat și reînființat.
Scriu un articol genial fără să spăl vase. E greu, e al dracului de greu.
@Bleen Păi vocea Rusiei cum poate spăla Putina?…
@Bleen 35 people listening… Care ești bă, vocea Rusiei?
@Pataphyl @Bleen
Sorina le-a scris. 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=bUsePoATbrU
@Pataphyl @Bleen
http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/08/blog-post.html
@Florina @Bleen Excelentă asta: „He грусти, товарищ, я испортила ваш фэн-шуй!” La gară, Taxi! Ploiești-Vest! :)))
@Pataphyl @Bleen erau 3, suntem la 32. aha!
Bleen, super textul, iti inteleg frustrarea! Exact asa am patit in 2000, cind m-am intors in vacanta prima oara. Deja mi se pareau o gramada de lucruri ciudate. La un magazin de electrocasnice rog o cucoana sa-mi arate si mie un fier de calcat ca era bineinteles „off”, nu puteam sa iau si sa vad. Ei, ce-mi zice cucoana? „Intrebati colegul, nu e raionul meu, nu ma intereseaza”. Cum dracu’?!? Am ramas masca! Era la 2 metri de ea si „colegul” oricum nu era 🙂
@DanCanada luni dimineata, ianuarie, geru’ dracu’: zbor transatlantic cu continental (never again). legatura munchen – bucuresti pierduta pentru ca pilotul continental (usa – frankfurt)………..a intarziat fiindca nu s-a sculat (explicatia oficiala continental airlines). urmatorul zbor: in 24 de ore.
@DanCanada luni dimineata, ianuarie, geru’ dracu’: zbor transatlantic cu continental (never again). legatura munchen – cluj, pierduta pentru ca pilotul continental (usa – frankfurt)………..a intarziat fiindca nu s-a sculat (explicatia oficiala continental airlines). urmatorul zbor: peste 24 de ore.
Karl-Peter Schwarz intreaba:
Any guess what Ponta offered to Johannis? Presidential candidate? Could it be that CA is too dumb even in the eyes of Ponta?
Blogul Sorinei Matei e monitorizat de Vocea Rusiei. Noi nu? ZIceți repede ceva în rusește!
Huia Huia!
@BleenПутина поцеловать меня в задницу!
@Pataphyl @Bleen
А мона?
@FlorinaМона Виноторговец
@Bleen пуие монта
@Bleen vodka
@Bleen „pasol na turbinca” e bine?
@Bleen a la Zagan.Când ca o speranţă dusădomnilor eu tac în rusăcâinele latră-n englezădoar aşa de antiteză
Asta e poIeZia lu Ponta :))
@Bleen formatarea la LiveFyre SUX !!!
@Bleen Dedicatie pentru Vocea Rusiei daca monitorizeaza blogary :)) Iubita mea cu păr pe limbă / Îţi spun exact, ce simt; / Prin mintea mea doi ruşi se plimbă – /Să fiu român, dacă te mint. / / / A câta oară vrei ca să-ţi vorghesc / Cu litere de-o şchioapă, / În graiul meu moldovinesc / Ce face valuri, ca o apă? / / / E-atâta europă între noi / Că rusia e un mic copchil / Auzi cum plânge chişinău, în amândoi / Cu lacrimi mari de crocodil. / / / Iubita mea de patru stele / Ca un hotel de lux, / Retrage-te din ghilimele / Ca marea neagră, în reflux. / / /
Trebuie să scriu un articol cel puțin genial și nu mai am niciun vas de spălat!!!
@Bleen Și tu ai vîndut „vasele”? :)))))))
pe mine ma intereseaza frauda de la referendum. am vazut ca lazaroiu a mentionat in articolul din evz ca votantii psd (pnl=psd) sunt „morti cu acte, infractori care au votat multiplu, presedinti de sectii de votare care au aruncat teancuri de buletine in urne”
care e stadiul investigatiei? apare vreun pattern sau nu?
folosind matematica elementara (regula de trei simpla ), se contureaza un furt de cel putin 0.5 milioane voturi. o luam babeste. in ’89 eram 23 milioane. in 20 de ani am pierdut 2 milioane de oameni, iar vreo 0.5 milioane moldoveni au devenit cetateni. in total suntem 21.5. cu drept de vot vreo 82%, adica 17.5 milioane. din astia, 2-3 miliane sunt plecati si nu voteaza psd. sa zicem ca 2 milioane de romani muncesc afara (unii vorbesc de 3.5 milioane, eu iau varianta favorabila psd-ului). raman 15.5 romani care ar fi putut vota. din astia, o treime cel putin nu voteaza deloc. fie iarna fie vara, fie iliescu sau basescu, nu ii intereseaza, nu ii intereseaza politica, citesc libertatea si cancan si nu voteaza. in 1990 prezenta la vot a fost de vreo 75%. raman vreo 10 milioane de votanti care conteaza. ii scadem pe unguri – aproximativ un milion, si pe boicotanti – tot vreun milion. raman 8 milioane de posibile voturi. diferenta pana la 8.5 milioane e furt.
sa fim intelegatori cu pucistii, statistica le demonstreaza ca nu mai aveau de unde sa fure. pur si simplu, au furat cat s-a putut. nu ai cum sa furi o mie de lei dintr-un seif in care se afla 500 de lei.
in calculele mele am considerat mereu varianta favorabila pucistilor. si tot a iesit lipsa juma de milion de voturi.
mi-e frica sa iau in considerare varianta in care sunt plecati 3.5 milioane romani si in care 40% dintre romani nu voteaza.
ma rog, pe hartie blatul e clar. exista ceva dovezi palpabile ca frauda a fost sistematica?
ws
@civ5 E o melodie de Lionel Ritchie, Hello. http://www.youtube.com/watch?v=b_ILDFp5DGA
Pe mine m-a facut sa spun Hello treaba asta: „adica 17.5 milioane”.
Frate, listele au zis 18,3 milioane. Pai ce facem, il citam pe Nea Nelu?
@Louisy @civ5 you’re kidding, right? iar borbim de liste. wtf!
@Canadiana @Louisy @civ5
Omul zicea de frauda, nu de liste
@Canadiana @Louisy shoot, vorbesc de frauda.
matematic vorbind, e clara infractiunea. unde e partea ce poate fi dovedita intr-un tribunal?
@civ5 @Louisy cred sa se face incet si asezat, fara surle si trombe. sa lasam justitia sa lucre, listele cu vontantii le au, marturii au….
@Canadiana @Louisy ok, om vedea, pana acum nu am vazut nimic coerent.
o chestie care poate fi folosita impotriva lor: cu cat numarul de electori e mai mic, cu atat frauda e mai mare. chestie demonstrabila.
Nu mai dați reply la un comentariu dacă răspunsul vostru nu are legătură cu comentariul respectiv.
@Bleen S-a stricat umpic livefyre. Daca scriu un comentariu si pana sa-l postez se face un update cu noi comentarii, al meu apare ca raspuns la ultimul comentariu postat, nu la ce raspund eu.
@Bleen Eu am mers mai de mult, înainte de inventarea celularelor, cu trenul de la Iași la Brașov și – surpriză! – din Ploiești Sud avea legătură în Ploiești Vest. Dacă nici asta nu-i on topic eu nu știu ce să mai zic…
@Pataphyl Au legătură doar pe șine, nu și telefonică.
@Bleen Am luat autobuzul atunci. Da’ nu ca să votez, deși puțea la fel de rău.
Test GRE; Essay Writing
Data stelară 31 august.
Mona la MJ, Reding la Berlaymont, Crin la măsuța de poker, Ponta în Dubai, Voiculescu la butoane, Băsescu în curticică, CCR față în față cu perfecțiunea cifrelor din liste în care toate cheile celor 4 operațiuni se închid.
1) CCR validează referendumul
2) CCR nu validează referendumul
3) CCR amână pronunțarea deoarece dl Predescu a suferit o fractură de șold la ski în Alpi și se recuperează în Elveția în următoarele săptămâni.
Please develop each scenario appropriately (max 200 words x 3.)
@Yeba CCR este presat de USL si UE. Care varianta este preferata de CCR?
@TovarasulMC 5/9 UE, 4/9 USL
@Yeba GRE sau GRU?
@revealer @Yeba Glavnoe Razvedîvatel’noe Upravlenie!!!!
@Yeba 1. Euro spre cinci lei, pozitie UE, somaj. miscari de strada. Rezolvare imprevizibila.
2. Coabitare Basescu USL, fara Ponta si Antonescu
3. euro spre cinci lei, miscari de strada, acelasi circ
@Yeba doamna profesoara, cate puncte luam?1. aici intram in ceata si averse, cu alunecari masive de teren. voiculescu la butoanele justitiei. pedeapsa cu suspendare dupa amanarea judecatii pana in 2020, cand moare din cauze naturale.. alegeri parlamentare si prezidentiale castigate de usl. 2. psd si pnl in spume puternice, organizeaza parlamentare si iesiri in strada. un al doilea referendum pt. demiterea presedintelui. basescu demis, datorita perfectionarii fraudei la votare. la parlamentare, iese invingatoare usl.3. reding face criza de nervi, parlamentul decide ca base nu se mai intoarce la cotroceni. crizel ramane la masa de poker, parlamentare si prezidentiale organizate in acelasi timp. usl castiga, romanii pierd.cea mai probabila: varianta 3
@Canadiana , nu știu câte puncte luați, punctele sunt la @Bleen , el e cu cifrele și pronosticurile, el să evalueze.
Deocamdată ne(m)-am lămurit, târzior, că
1) nu cifrele, ci timpul reprezintă adevărata miză.
2) discursul Băse trebuie orientat în altă direcție, Respectarea legii și justiția independentă sunt cam abstracte pe căldura asta, amenințarea cu criza cam vagă… Brainstorming.
@Yeba @Canadiana @Bleen „Nu cifrele, ci timpul…”. Corrrrect! Întrebare suplimentară: ce anume se va întîmpla în lume ce știe Putin (probabil alții între care Băse doar bănuie) și va devia atenția de la aceste mărunțișuri frivole? Nu cred că-i legat de calendarul amerindian da-i pe-aproape. Trăiască și înflorească teoria și practica conspirației.
On topic: numărul ăla de la CFR nu-i democratic – 1, 4 și 5 au votat de două ori, pe cînd 3, 6 și 8 au boicotat ca morții.
@Pataphyl @Yeba @Canadiana @Bleen Da pana la urma discutiile astea ce treaba au cu CFR si cu OP ?:)) Ca nu ma dumiresc ! :)))))
@Andy RWX yo, citeste articolul, duh.
@Canadiana Haideee .. ca nu putem sa consideram ca tot ce se discuta aici se „intrepatrunde” cu continului articolului. Era o intrebare ironica oricum.
@Andy RWX ba se.
@Canadiana Daca tu zici :))
@Yeba
1. Băsescu demis. Toată lumea e a lor (titlu de film indian sau cu Bud Spencer, nu mai țiu minte).
2. Intrăm într-o nouă fază: Parlamentul
3. Ca și acum. Băsescu la sediu, se ceartă prin intermediul conferințelor cu analiștii din emisiunile de la teve la care sparge semințe și înjură cu stafful; Antonescu președinte la Cotroceni, Mona propune noul Procuror General, Antonescu îl numește.
Oricum, eu sper să se rezolve neînțelegerile pe cifre și liste dintre poiiticienii noștri. Țara are atîtea pe cap și ei se ciondănesc pe liste și cifre: Că au fost 2400, că de fapt erau 460 000, ba nu articolul 3… Să pună mîna, să se înțeleagă și să facă bine la oameni! Că nu d-aia i-am ales, să se certe pe cifre și alte prostii! Da? Cu ce mă încălzesc pe mine neînțelegerile lor administrative, alineatele și listele lor! Să scoată morții de pe liste și să ne lase!
@Bleen @Yeba Bleen, ce e dreapta in viziunea ta? Poate nu am prins bine ideea blogului.
@coffee @Yeba Ce are dreapta cu listele?
@coffee , parodiază discursul de pe terase.
@Bleen @Yeba nimic
Blogul tau sprijina o dreapta extrema, cu mesajul eu pentru mine si implicare zero a statului?
@coffee @Yeba Nu înțeleg întrebarea.
@coffee dreapta = liberalism. liberalism = stat minimal. nea caisa si prorprietatea lui e centru universului
@Canadiana corect.
Dar de aici pana la desfiintarea serviciilor publice e un drum lung.
@coffee @Canadiana Ce servicii publice? Ce legătură au serviciile publice cu listele? Ce te apucă? Ce înțelegi prin servicii publice? Care-s alea care nu trebuie desființate? Ce-ai băut?
Fraților, eu știu că-s 40 de grade afară, dar mai stați și în casă sau puneți ceva pe cap, că n-am nici eu puterea psihică să mă lupt cu toate aiurelile care vă trec prin cap.
@Bleen @Canadiana scuze, poveste lunga. Comentam cu niste domni mai jos si ma intrebam daca nu am perceput eu gresit ideea blogului.
@coffee @Bleen @Yeba
@coffee , ce e viata in viziunea ta? crezi ca exista reincarnare?
@coffee @Canadiana Da, e un blog de dreapta. Cît mai de dreapta. Eu sînt undeva între conservator social și libertarian economic. Stat minimal. Dar minimal rău de tot.
@coffee @Canadiana Ah, gata, am citit comentariile de mai jos. Ai greșit rău de tot adresa blogului. Încearcă la Critic Atac. Sau citește din urmă ce s-a scris pe tema sănătății, astă iarnă, de exemplu. Sau pe tema pensiilor.
@Bleen @Canadiana OK! In orice caz, nu Critic Atac, bleah.
@coffee Nu-i frumos sa-i porcai pe aia de iti dau salariu.
@coffee @Canadiana Mă rog, dar ceva mai la stînga. Știu niște socialiști de treabă, mai centriști, așa. Comentează la ei. Sînt băieți ok, pe social, pe d-astea. Uite adresa: http://inliniedreapta.net/
@coffee @Bleen @Canadiana
http://www.blogary.ro/2012/01/medicul-de-operatii-pe-creier-gratis/
@Louisy Pe cine am porcait omule? In orice caz, la orice am spus, ai avut argumente contrare. Spune-mi si viziunea ta despre economie si societate.
Cu bursa m-am lamurit, altele.
@coffee @Louisy Da-ți-mi bursa înapoi!
@Bleen @coffee @Louisy Măcar o borsetă…
@coffee Haidi, măăăă, doar tu nu vrei să punem aicișa un tratat de filozofie despre concepția mea privind economia și societatea.
De porcăit, ziceam să nu te mai iei fără rost de băieții de la Critic Atac, că-s de treabă și șefii lor plătesc – nu știu dacă bine – dar e cert că plătesc.
@Bleen @Canadiana Merci, dar nu-s pe social. Cred in continuare ca statul are un rol in societate si ca fara abordarea acestuia un partid nu face mare lucru la alegeri, de aici a pornit discutia. Porbabil nu am citit postarile tale mai vechi, insa cele pe care le-am prins in ultima luna mi s-au parut super OK.
@Bleen @Louisy mai dureaza 🙂
@Louisy Nu m-am luat de ei. Nu-mi plac si atat.
@coffee in toate sistemele politice in care statul isi baga nasul prea tare, nea caisa are de suferit. ca dovada, comunismul, unde statul a fost pe steroizi. nici sistemele cu dominatie sociala (canada, de pilda) nu sunt mai breze. de-a lungul istoriei, statul s-a dovedit un prost administrator si este in legea firii si a economiei sa fie asa.
@Canadiana Nu am spus sa isi bage nasul si in niciun caz nu cred ca statul ar trebui sa se implice in economie (altfel decat printr-o impozitare care sa incurajeze munca si mediul de afaceri si nu redistribuirea veniturilor cum o vad ei).
@coffee Nu te supara ca te intreb, dar, dupa avatarul tau, tu esti baiatul cu finanteazi.ro, care comenta si pe la davidescu?
@Yeba Cînd Aligică și-a permis să zică ceva, Lăzăroiu l-a făcut prost pe Facebook și l-a aruncat mulțimii de comentatori de pe facebook. ”Cît de prost poți să fii să vorbești acum de fraudă? Oameni buni, vă suspectez că sînteți mai deștepți decît Aligică” ”Da, cine e Aligică ăsta de se bagă în seamă? O fi și el vreun prost care face pe deșteptul! Să ne lase, domnu Sebastian. Gata, frățică, a venit toți să facă pe deștepții aici, și Aligică ăsta, sau cum dracu îl mai cheamă și pe fraierul ăsta. Dumneavoastră munciți și vă spetiți, domnu Sebastian, Dumnezeu să vă aibă în pază, că în dumneavoastră și în domnul Băsescu ne e speranța, și vin niște necunoscuți ca Aligică care vor să-și facă un nume pe nenorocirea oamenilor: Nu-i mai băgați în seamă, domnu Sebastian, că nu merită! Asta și vor, să devină cunoscuți. ignorați proștii ăștia ca Aligică.”
@Bleen @Yeba aha, deci SL a aruncat primul piatra…
primul citat este al lui SL iar al doilea este al unui comentator?
Gata, ultima: Românii nu pot, pur și simplu nu pot să creadă că le poate fi muuuult, mult mai rău decît acum. Worst-case scenario, unica Apocalipsă economică pe care o pot ei concepe la ora asta e „să pățim și noi ca grecii”. Adică să trebuiască să dăm camera la turiști cu preț de litoral bulgar, în loc să ciupim cîte-un tarif monegasc. Cît timp imaginarul colectiv rămîne în capcana asta impotentă, șansele statului de drept sînt ca făina aia ungurească pentru cozonac: trei nule.
@Rheia Multi romani verzi, d’astia de se uita la A3, au senzatia ca si acum o duc mai rau ca-n Grecia. Adica alora le-au scazut salariile si pensiile la jumate, dar tot castiga mai bine ca noi.
@revealer @Rheia Martieni 🙂 Pai la noi salariile nu au apucat niciodata sa ajunga la nivel EU. Doar preturile 😀
Nu inteleg ce fac baietii aceia cu copaci pe camasi, NR si MRU. De ce nu incearca un atac pe flancuri. Ar putea sa critice guvernarea si sa vina cu solutii, dar nu o fac. Discutia despre suspendare ii erodeaza si nu vin cu nimic nou.
@coffee Da un exemplu de solutie.
@Louisy La ce problema? Ar trebui abordate punctual, ca de aceea vor sa castige voturi.
Investitii straine, seceta, liberalizarea preturilor la energie etc.
@coffee Zi un exemplu de solutie la liberalizarea preturilor la energie.
@Louisy Omule, nu-s eu politician si nici nu vreau votul tau.
Daca l-as vrea m-as apuca de studiat bugetul si sursele de venit, precum si posibilitatea de a sprijini o parte din populatie, determinata pe anumite criterii.
@coffee Pai asa, cu generalitati? Cum sa ataci pe flanc cu povesti din astea? Nu o face deja USL? Zi ceva concret, trebuie sa ai tu ceva in minte…
@Louisy Libertatea de exprimare, independenta justitiei si promovarea specialistilor in detrimentul politrucilor sunt pentru mine argumentele fundamentale si pe baza lor imi dau votul. Mai mult de jumatate din populatie e indiferenta la ele, ca sa aculti o manea la o bere nu-i nevoie de niciuna.
Ar trebui ca partidele acestea sa gandeasca un program coerent pornind de la finantarea sanatatii (ce cred despre coplata, cum vad ei rezolvata situatia etc.), stimulente pentru dezvoltarea mediului rural si incurajarea crearii de locuri de munca acolo, sprijin pentru o parte a populatiei strict determinata pentru utilitati, incurajarea natalitatii (mai bine revin pentru mame la plata veche) etc. Ceva concret, dar ca sa te exprimi trebuie sa studiezi problemele. De aceea sunt partide, sa-si adune oamenii si sa faca strategii. Nici macar despre seceta nu au spus nimic, nici despre absorbtia de fonduri europene.
@coffee Păi bre, tu vii acilea pă blog cu d’astea dă stânga? Vezi că îți scârțâie scriptu’…
@Louisy Stai calm, ca nu-s de stanga deloc. Sa fim realisti, un mesaj pur de dreapta nu prinde in Romania. Asta nu inseamna ca nu trebuie gasita o solutie.
@coffee @Louisy Asta-mi aduce aminte de Stolojan in 2000. Cand s-a dus si el in mijlocul alegatorilor, intr-o piata (parca Crangasi, nu mai tin bine minte) si s-a apucat sa le vorbeasca alora de indicatori macroeconomici.
@coffee Declarativ, tovarăshe, și PNL e de dreapta.
Dar când mă iei cu absorbția de fonduri europene, cu stimularea rurală, cu banii mamelor, într-un cuvânt, cu pomana de la stat, asta speaks volumes, ca să zic așa.
@Louisy Camarade, nu cred ca dreapta inseamna doar impozite mici si sprijinirea declarativa a mediului de afaceri.
Asta cu fondurile europene de ce e de stanga? Capitalul romanesc e zero, ce sa incurajezi aici?
@Louisy Si inca ceva – cresterea natalitatii e o problema a Romaniei, indiferent de culoarea guvernului. La fel si mediul rural, nu a facut nimeni nimic pentru ei. Doar le-a resituit terenul, mai putin decat aveau in multe cazuri si pe unde au avut chef primarii.
@coffee Vezi tu, stangist te face conceptia ca ar trebui ca „cineva” sa faca ceva pentru tine.
Poate le comunici si la camarazii tai: Eu nu vreau si nu am nevoie sa faca nimeni nimic pentru mine. Vreau doar sa fiu lasat in pace, cu impozite cat mai mici. Mai departe ma descurc eu. Asta inseamna dreapta, camarade.
@Louisy Acelasi lucru il vreau si eu. Vorbeam de baietii din politica. Ei sunt datori sa incerce sa faca mai mult de atat. Impozite minime, fara alte masuri, nu sunt o platforma in sine. Sunt niste dezechilibre pe care nu poti sa le ignori – mai multi pensionari decat angajati, un numar foarte mic de angajati pentru populatia tarii. Nu poti sa abordezi lucrurile minimalist.
@coffee @Louisy Cea mai tare solutie pentru cresterea natalitatii – da-i femeii 600 de lei pe luna timp de doi ani. Pai sa tot toarne puradei intr-o veselie, nu-i asa?
@revealer @Louisy Nu, ca astea oricum ii fac. Ma refer la populatia activa. Cei 85% pentru mame nu sunt un efort uimitor. Daca sporul demografic actual se mentine, pensiile vor fi doar cele de la fonduri, mai nimic de la stat.
@coffee @Louisy 85% timp de 2 ani! cu minim de 600 de lei.
Ia pune-te tu in situatia unui angajator caruia ii pleaca un angajat timp de doi ani, ca poate, si pe urma mai e obligat sa-l si primeasca inapoi. Si mai pune-te si-n locul aluia care e adus sa-l suplineasca pe cel care a plecat si peste doi ani va fi dat afara.
@revealer @coffee @Louisy nu ajunge, atata vreme cat cheltuielile unei gospodarii necesita 2 salarii, e greu sa te lasi de servici si sa torni copii. in plus, a crescut varsta medie la care oamenii se casatoresc.
@Canadiana @coffee @Louisy Pai iti da statu’ minim 600 de lei pe luna timp de doi ani. Tocmai asta e problema. Uneia care are un salariu de 700-900 lei ii convine sa stea doi ani acasa pentru 600.
@Canadiana @revealer @Louisy 85% din salariu timp de doi ani si va creste numarul de romani, nu doar de puradei. Altfel devenim minoritari la un moment dat.
@coffee @Canadiana @Louisy OK, hai sa te intreb altceva. Dupa doi ani ce se intampla cu acel copil? Ce nivel de educatie crezi ca-i pot asigura parintii?
@coffee Asta e o conceptie eronata, nascuta in statul maximal si bagator in toate.
Intr-un stat minimal, unde fiecare isi vede de ale lui pentru ca altfel nu supravietuieste, unde domnia legii e esentiala pentru ca deriva din domnia dreptului de proprietate, respectiva minoritate nu are nicio sansa de supravietuire in forma actuala. Ori se integreaza si atunci nu mai conteaza, ori nu se integreaza si atunci piere in dreptul tevii armei proprietarilor.
@Louisy Asta e o utopie. Ei devin din ce in ce mai multi, indiferent de guvernare. Nu poti sa ignori ca natalitatea trebuie incurajata, uita-te la sporul demografic. Altfel romanii vor avea din ce in ce mai putini copii, cu implicatiile economice de rigoare pe termen lung.
@revealer @Canadiana @Louisy aici e problema sistemului de invatamant si e alta discutie. Trebuie sa-l facem sa mearga, nu sa renuntam la copii.
@coffee , n-or fi un efect uimitor, dar sunt un semnal politic prost. (Nici nu cred că va schimba trendul de puradei sau că-l va încetini semnificativ.) Asemenea faciilități nu știu să mai existe undeva în UE. (85% pt 24 de luni). Iar la noi se fac muuulte șmecherii, tip dublat salariul pt două luni, că apoi plătește statul asistențial 85% timp de doi ani. Al doilea copil urmează, matematic, la câteva luni după reluarea activității, etc.
@coffee Eu ti-am mai spus, stangist inseamna sa pornesti la drum cu „trebuie sa [altii]”. Altii nu trebuie sa nimic. Singurul lucru care „trebuie” este ca tu sa iti vezi de proprietatea ta si nu a altuia.
La fel, sistemul de invatamant nu trebuie sa nimic. E un sistem care se regleaza de piata cel mai bine.
@Louisy tu nu iei in considerare un lucru, Romania nu a fost niciodata un stat normal. Profesorii au fost printre cele mai umilite categorii profesionale.
@coffee De tiranul Basescu. Jos Basescu, care a umilit profesorii!
smecheriile se pot descoperi si rezolva. Sunt destule state cu sprijin consistent, dar nu stau acum sa le caut. E absolut necesara sprijinirea natalitatii in Romania.
@coffee @Louisy coffee chill ca procesul tehnologic place la toata lumea 🙂 .. Eu unul sunt stupefiat cati copii am vazut anul asta nou nascuti. Cel putin la Constanta. Si cand am vb cu doctorul cu care a nascut sotia mea in 2010 mi-a confirmat ca au intre 10 si 15 nasteri pe zi la clinica.
@coffee Te tradeaza din nou ideatica. Ce nevoie e sa faci politie ca sa vezi cine trisaza, cand e mai simplu sa nu existe posibilitatea de a trisa, pentru ca nu exista niciun sistem care sa poata fi trisat.
@Louisy Nu Basescu, e o problema de 20 de ani. Daca tu consideri ca un profesor ar trebui sa aiba un salariu mai mic decat o piti de la relatii cu clientii sau un tablagiu oarecare si sa ai un invatamant performant, e optiunea ta.
Lasa vrajeala, ca sunt un sustinator al lui Basescu. Nu-ti justifica toate postarile pe argumentele astea.
@Louisy Nu exista un astfel de sistem. Sistemul financiar, ca vad ca iti place, e cel mai clar exemplu.
@revealer @coffee @Louisy le convine la romi sa stea pe 600 de lei. vezi epoca de aur.
@coffee Ti-am zis mai sus, te tradeaza ideologia. Un profesor nu „ar trebui” sa nimic, mai ales din banii mei, la fel cum nici o piti si nici un tablagiu nu „ar trebui” sa nimic. Nu e treaba mea, e o problema de negociere strict intre fiecare persoana si angajatorul respectiv. Si, mai ales, nu e pe banii mei decat atunci cand ma duc eu sa „cumpar” de acolo.
@Louisy Invatamant public exista in toate tarile, iar politia e peste tot un serviciu public. Cum vezi tu sistemul, iti platesti un politist de cartier? E absurd.
@coffee @Louisy Nu va mai .. discutati in contradictoriu. Desi si discutiile astea au cateodata sensul lor. Referitor la exemplificarea profesor/piti sunt de acord ca piti nu are trebui sa nimic din banii nostri, pe cand un profesor ar trebui sa. Si macar pentru simplu fapt ca a poate ne-a format si pe noi si pe atatia altii. Cel putin asa vad eu lucrurile. Mai ales ca nu prea ai ce sa „cumperi” de la un profesor. Poate doar in situatia in care ne referim la invatamantul privat si atunci problema sta altfel.
@Canadiana @revealer @Louisy lor da, dar ce faci cu romanii care lucreaza?
@coffee Pai imi platesc si acum un politist de cartier (firma de paza), pentru ca ala platit public e ocupat sa-i apere mai mult pe cetatenii neplatitori de impozite. Ce ar fi nou, deci?
@Louisy cartierul vecin nu are, acolo cine te protejeaza?
@Louisy Pai problema asta apare de multe ori pentru ca ne gandim din prima ca cel platit public nu are timp (avand prea multe cazuri) si ca mai bine ocolim sistemul si ne adresam la privat. Vorba aia ai platit si stai in fata nu ?
@Andy RWX E o chestiune de optiune personala. Daca tu vrei sa contribui la un profesor care-ti place, treaba ta. Dar de ce te bagi sa ma obligi si pe mine sa contribui la cineva pe care nu-l cunosc si care imi e indiferent?
Nu stau oare mai bine banii in buzunarul meu si aleg eu sa-i cheltui pe profesorul care imi place MIE, nu la gramada, cum e acum? Si ce daca am fost format intr-un sistem? Am fost format pe gratis?
@Andy RWX Jealea mare e ca am platit de doua ori, iar una din plati a fost degeaba. Imi vreau banii inapoi.
@Louisy @Andy RWX Dreapta nu inseamna ca jumatate din copii raman fara educatie. Cel putin atati vor merge la invatamantul public, indiferent de situatie.
@Louisy Noi acuma vorbim retroactiv? Pentru ca nu se aplica. Nu aveai decat sistemul. Scolile private sunt un concept relativ nou in Romania in plina expansiune. Dar 85% isi vor duce copii la scolile publice pentru ca nu vor avea bani de privat. Si daca 85% dau bani si platesc profesorii aia restul de 15% o vor face deasemenea desi au optat pentru privat. Nu este normal si nu vei putea exemplifica nici un caz real in care o familie isi va duce copilul la scoala privata si va face nota la Fisc sa fie impozitat mai putin pentru ca nu foloseste serviciile publice.
@coffee Chiar si judecand astfel, absurd, cum ca sistemul public nu ar fi inlocuit imediat de un sistem privat care sesizeaza oportunitatea, deci judecand si asa, absurd, zic, de ce ar fi problema mea, parinte, ca niste copii raman pe dinafara?
Resurse limitate, mai multe sanse pentru copilul meu, pe care am eu grija sa-l tin inauntru.
P.S.: Am mai intalnit pe blogurile stangiste ideea asta, cum ca, muica, daca desfiintam sistemul de stat, „saracimea” ramane fara. Nostim, mai baga.
@Louisy Incerc sa imi revin! Am avut senzatia ca am gresit blogul vazind atita indirjire in a sprijini natalitatea si de a zugravi cosmarul profesorilor din Romania….:) Noroc ca vazui nume cunoscute pe aici si replici pe masura…:)
Decizia de a avea un copil trebuie sa fie nevoia, dorinta si responsabilitatea ta personala, nu un raspuns la nevoile statului, tarii, poporului, tribului etc. Dupa cum amintea si Yeba, asemenea facilitati de 85% pe 24 de luni nu exista nicaieri in UE si in general in lumea dezvoltata. Si mai vorbim de statul asistential ….
@Andy RWX Pai de ce nu e normal sa faca nota de plata?
Ai idee oare ca legea actuala a educatiei a introdus conceptul de „voucher educational”, adica exact o forma de plata directa catre scoala si profesori? In prima faza, tot platesti deci impozite, dar tu alegi unde merge contributia ta pentru invatamant. Un pas necesar in procesul ultim, acela de a decide direct unde merg banii, adica invatamant exclusiv privat.
@DrMengele Mdea, ne-am pricopsit cu vreo doi postaci. A fost insa amuzant.
@Louisy dreapta pe care o vezi tu ar castiga undeva la 10% din voturi.
Problema ta ar fi forta de munca necalificata, o societate care traieste in mizerie si in care afacerile tale nu au cum sa prospere.
@coffee Pai daca nu are, atunci inseamna ca e teren liber si il iau eu in stapanire sau il cumpar ieftin si fac ordinea pe care o vreau eu. Privilegiul proprietatii private, nu stiu daca poti intelege conceptul.
@Louisy Sunt de acord cu tine intr-un aspect. Daca tot nu vreau sa particip la sistemul public de invatamant (sau oricare altul) pa si pu la revedere. Finantele mele sunt 100% outside Romania. Banii stau in conturi de afara. Imi platesc un sistem de pensie privat afara pentru ca am companie afara, dar pentru ca nu locuiesc acolo nu mai platesc impozite. Si asa am scapat. 🙂 Mai putin cu impozitul pe cladire si masina pe care trebuie sa le platesc de moment ce le am si le folosesc. Da? In rest tot ce fac fac in mediul privat. Nu ma amestec su statul. Si asa nu ma deranjeaza nimeni.
@Louisy @DrMengele
ai putea sa ma scutesti de etichete.
Daca tu vrei o dreapta extrema, minoritara in Parlament, eu nu vreau asta.
Basescu, pe care il sprijinim toti, nu a dus ideile in extrema asta.
@coffee Sa stii ca replicile astea postacești nu prea țin la mine. Uite, eu, de exemplu, nu-l sprijin pe Băsescu, e bine? Eu mă sprijin pe mine.
@Louisy proprietatea privata nu se reduce la ce spui tu. Pastreaza-ti ironiile.
@Louisy E OK, ma bucur. Nu uita premisa de la care a pornit discutia. Vorbeam de partide. Un partid cu mesajul asta nu castoga nimic.
@Louisy Nu ma atac ca m-ai facut postac, doar ca nu ai dreptate. Eu sunt cel mai bun exemplu (cred) de a nu sustine un stat parazit din munca mea. NU ma refeream decat ca la un moment dat un oarecare (nu eu) va fi cumva obligat sa cotizeze din buzunarul lui si in numele altora din cauza conjuncturii de ordin politic/social etc.
@coffee Ar trebui sa te astepti la cite-o ironie pe aici….e greu de suportat?….:) Mesajul tau e decupat dintr-o platforma a unui partid care nu isi face reclama pe aici, cel putin in perceptia mea. Si nu cred ca sint singurul. Faptul ca esti sustinator a lui Basescu nu te face, by default, clarvazatorul politic al saptaminii.
@DrMengele Nici nu am pretentia asta si nici nu ma deranjeaza ironiile. Nu-mi plac insa etichetele puse lejer pentru simplul fapt ca opiniile sunt divergente.
@coffee Stii care este ironia ?:) Ca in Romania cei mai multi Romani sunt de factura „eu pentru mine”. Mai ales in situatia in care vad ca acolo sus aia nu fac altceva decta sa se bata fiecare pentru osul lui.
@Andy RWX Draga, permite-mi sa zic: aiurea! Cei mai multi romani sunt de factura „sa ne dea!”
@Louisy @Andy RWX aici ai dreptate, ca de aici pornesc problemele
@Louisy Louisy da sunt de amandoua facturile la un loc „Sa ne dea” + „Eu pentru mine”. E cel mai bine cand primesti si nu dai la nimeni. 🙂
@DrMengele @Louisy Poti sa iti revii. Nu trebuie sa fii de stanga sau de dreapta pentru a-ti da seama ca profesorii sunt platiti mizerabil. Cat despre natalitate, astept cu interes alte cai de incurajare, caci fenomenul nu poate fi ignorat. Eu nu cred intr-o Romanie cu 17 mil. de locuitori.
@coffee @DrMengele @Louisy Sistemul de educație trebuie să fie privat, nu de stat.
@coffee @DrMengele @Louisy Natalitatea nu are nicio legătură cu nivelul de trai sau posibilitățile materiale, ci cu cultura.
@coffee @Louisy 1.Mai sint si alte categorii sociale care sufera din cauza platii, sa ne uitam doar la profesori, inseamna sa fim partinitori. 2.Incurajarea natalitatii intr-o societate in care economia este inca la pamint si sistemul educational are calitatea unui hamburger lasat la soare o zi de vara, e curata inconstienta. Inteleg ca te preocupa fenomenul, dar inainte sa iti propui sa faci 7 copii, ar trebui sa te gindesti daca ai resursele economice care sa iti permita sa ii hranesti si sa ii educi. Si asta pe ce produci tu, nu pe banii mei. Sau am uitat, scuza-ma, sint banii statului….lol
3. Nu inteleg parabola celor 17 miloane. Probabil ar fi trebuit sa te nasti in India. Locuiai intr-o tara cu peste un miliard de locuitori, nu ti-ai fi simtit pieptul tare si plin de mindria de a fi indian? Ma doare-n cur daca traiesc intr-o tara cu 20 sau cu 50 de milioane de locuitori. Ma intereseaza mai mult decit asta gradul lor de educatie si de bun simt si altele, dar nu vreau sa plictisesc lumea cu OFF TOPIC-uri. Consider conversatia inchisa pe tema asta, ti-ai expus opiniile, le-am inteles, nu ma intereseaza dezvoltarea subiectul,
@revealer @coffee @Louisy
Da, macroeconomia legăturii de mărar şi a prunelor pentru gem.
@Louisy @coffee Cred că la un moment dat, după ce trece iureșul ăsta, astea sunt teme de ”predat” după sesiuni intense de spălat vasele de către @Bleen .
Lumea habar n-are ce e stânga, ce e dreapta, cum e treaba cu răspunderea individuală și cum vine aia că faci copilul cu partenerul, nu cu statul.
@coffee NR e o mînă de yesmeni leșinați conduși de un sămănătorist cu impresii de legionaroid, ICCD e o chestie care se screme și nimic.
@Bleen @coffee Bleen, aia fac parte din USL varianta dreapta! Nu te mai mira. Acepta faptul ca pe aia ii avem in noiembrie. Tu cu cine votezi?
@coffee Pentru ca nu au puterea. Pentru ca MRU desi are abilitati de manipulare care ne depasesc, nu le exercita. Intreaba-te de ce!
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/adevarata-miza-a-numirii-monei-pivniceru-in-guvern-272852.html
La asta se adaugă declarația lui Băsescu: ”Mona Pivniceru este un bun profesionist care luptă pentru independența justiției”
@Bleen wtf.
@Bleen se adaugă sau se scade? Mă rog, se adaugă în sensul că 1+ (-1) = 0. Adică Băse știe. Domnule președinte, știți sau nu? Că ați mai zis și de Năstase că a fost cel mai bun PM de până atunci și s-a interpretat.. Unii cu floreta și alții cu ghioaga – nu merge,
Puiemonta e un caz psihiatric absolut dărîmător. Sărmanul TB. Încercarea de-a te lupta cu mitomania lui ubuescă e fix ca datul într-un zid cu un ciocan de cauciuc.
Mihai Răzvan Ungureanu: ”Îi cer în mod public lui Ioan Rus să se pronunțe în clar asupra naturii presiunilor la care a fost supus”
Să-mi fut una! Ce înseamnă să te pronunți în clar asupra naturii presiunilor?
@Bleen Cu subiectiva si predicativa.
@Bleen poate au fost de natura fiziologica, urinara, launtrica…
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12967705-victor-ponta-manoloiu-lucrurile-miscat-mai-repede-decat-atunci-cand-basescu-facut-dottore.htm no comment
Poate eu sunt de moda veche, Ion Iliescu a fost un agent bun din Rusia. Vorbea pe limba lor. Voiculescu vorbeste pe limba romaneasca a securitatii, exact ca in manual. La fel si marga. EU NU INTELEG!? ANTONESCU SI PONTA PE CE LIMBA VORBESC?! macar de aveau o scoala calumea, dar nu o au!!!!!! EI cum vorbesc, pe care limba a cui!? Astia nu inteleg ca nu apartin a acelei scoli vechi, nici facultatii FRUNZE, nici nimanui?! Cui apartin?
@TovarasulMC Lui Iliescu si lui Voiculescu.
Scuza-mi tovarasia, dar Iliescu e doar un inginer scolit la Moscova la facultatea Frunze, iar Voiculescu un argat scolit in Romania. Astia HABAR nu au de ce e la Kremlin dar au si eu o parere. Caci Rusia…
@TovarasulMC Sincer, nu cred ca Rusia e implicata direct in ce se intampla acum. Cel putin nu la modul in care s-a implicat in ’89. Sigur, are de castigat de instabilitatea dintr-o tara membra UE si NATO si in care USA vrea sa-si instaleze un scut anti-racheta.
Dar nu isi permite sa se implice direct. Voiculescu este al lui insusi. Este un individ care a capatat prea multa putere si acum vrea s-o foloseasca. Sa nu uitam ca si Vantu a vrut acelasi lucru si cu metode oarecum similare. Spre deosebire de Vantu, Voiculescu a reusit sa-si puna o paiata la Cotroceni.
@revealer NU. Rusia nu se implica ca in 89 cu trupe spetsnaz. Se implica doar in ordin CSI, intelegi?
Fenomenul Mona se pare că mai are nevoie de 3-5 zile de amorsă. Puiemonta a folosit exprimarea „mi-a spus că e dispusă să demisioneze din CSM”. E dispusă. Aha.
iarna lui 2012
– salariile nu se maresc, acordul cu FMI e in vigoare, preturile cresc, Grecia aproape a picat, investitii straine in Romania ioc
scenariul 1
Base presedinte, USL guvern – lumea il injura pe Base
scenariul 2
Antonescu USL – lumea ii injura
nici nu stiu cum e mai bine.
Probabil de aceea intra Base la rupere – se intoarce doar daca da cu ei de pamant.
@coffee Iarna lui 2012 a fost deja.
@Louisy si base a fost deja injurat
reformulez noiembrie – decembrie 2012
@coffee Atunci sunt alegerile. De ce ar injura lumea niste partide inca neinstalate la guvern?
@Louisy ianuarie e mai bine?
Eu cred in mare ca cei care vor castiga anul acesta alegerile vor fi mancati mai rau ca PDL.
@coffee @Louisy Tipăresc bani și se împrumută în contul guvernărilor viitoare. Care plătesc factura.
@Bleen @Louisy
Nu merge.
Au acord cu FMI si vor sa-l continue, iar pietele externe ne vor imprumuta mai scump.
@coffee @Louisy Evident că ne împrumută mai scump. Dar nu plătesc ei. Plătim noi. Și nu în timpul guvernării lor vine scadența. Dacă are cineva impresia că USL va fi pedepsit de alegători pentru o eventuală catastrofă economică se înșală amarnic.
@Bleen @Louisy Daca se vor imprumuta nu o pot face pentru salarii si subventii. FMI nu va fi de acord.
@coffee @Bleen @Louisy Nu se imprumuta de la FMI. Se imprumuta de pe piata, la dobanzi mai mari. Acordul cu FMI are rolul de a calma pietele.
@Bleen Cand or sa vrea alegatorii sa-i pedepseasca pentru ca isi vor fi dat seama ca au fost mintiti va fi prea tarziu. Vor realiza cand nu vor primi pensiile marite (asa cum le-a promis Tonta) si cand nu vor mai primi subventii de incalzire (cu asta se bat in piept administratiile locale ca le suporta dar banii sunt alocati tot de sus daca sunt; poate mai putin in constanta unde mazare face bani si din stabilopozii din portul tomis ca te uiti la ei). Si inca alte multe downsides. Bancile sunt imprumutate vanduute la BNR si inca mai cer bani. O sa fie o mare varza. Parerea mea! Si atunci vor incepe sa iasa in strada (cred) si sa urle ca USL i-a mintit. Dar ei vor fi deja instalati prea bine in scaune si isi vor rade de pensionarii fraieri care pentru 50 ron pe zi au iesit si l-au porcait pe basescu.
@Andy RWX @Bleen Exact. Cand se vor prinde fraierii vor fi inca 3 ani si jumatate pana la urmatoarele alegeri, iar USL-ul va fi asezat confortabil la butoane.
@coffee Problema e ca in scenariul 2 lumea tot pe Basescu il va injura. Din mai multe motive. In primul rand prin media li se va explica scurt, cu subiectiva si predicativa, despre greaua mostenire. Deja s-au dat semnale ca marele guvern iluminat USL va avea nevoie de timp sa repare ce a stricat PDL-ul.
Pe de alta parte, cred ca subestimezi perioada de gratie pe care bizonu’ e dispus sa o acorde celui ce tocmai l-a scapat de dictatura. Lui nea’ Nelu i-au dat vreo 6 ani de gratie, timp in care a mai pus-o si de-o mineriada.
@revealer Il va injura intr-o prima etapa. Nu subestimez perioada de gratie, nu putem sa ignoram ca multi romani o duc foarte prost si s-au agatat de USL fara sa-i iubeasca, doar ca sa scape de Base. Nu cred ca USL va avea aceeasi bafta ca nea Nelu.
@coffee Ia in calcul mesajul de bucurie ce i se va transmite zilnic prin presa. Ca e aproape sa vada luminita de la capatul tunelului. Ca un cocor alb tocmai a aterizat la Isaccea. Ca frigul nu e asa puternic. Ca agentul termic lucreaza in folosul lui.
Ne vom uita cu placere la buletinele de stiri si vom vedea cum in Romania curge lapte si miere; putini vor fi la inceput realisti sa-si dea seama ca stau in cacat.
@revealer Nu mai tine de data asta. E disperare mare.
@coffee E disperare acum – canalizata impotriva lui Basescu.
Cat despre realitatea disperarii…sa fim seriosi, inca lumea nu moare de foame. Acum e trai pe vatrai daca comparam cu anii ’90.
@revealer As vrea sa cred ca asa este, dar ma uit prin tara si se justifica in cazul multora nemultumirea.
@coffee Se justifica in sens ca le-au scazut salariile de la stat si pensiile de stat si deci li s-a luat un drept al lor sau se justifica in sens de lipsa a reformelor care sa ne duca spre o piata libera?
@coffee @revealer Totul depinde de termenul de comparație. Nici înainte de 1989 nu mureau de foame decît copiii din orfelinate. În orice frigider te duceai, la casa omului gospodar, găseai bugăt mîncare. Adunau toți ca furnicile. Cu lumina și căldura stăteam mai prost. Și cu prezervativele. Dar lumea de-acum a uitat, ține minte doar că n-o dureau așa de rău oasele și avea mai mult păr pe cap. Deși asta era de la tinerețe, nu de la comunism.
@Louisy Piata libera, ce frumos suna. Problema este ca PDL nu a reusit sa ridice nivelul de trai. Evident, a fost si criza, dar nici nu a venit cu solutii de relansare economica. Asta e adevarul. Sunt multi oameni care isi platesc foarte greu facturile.
Oare nu e si PDL de vina ca s-a complacut in politizare si birocratie? De exemplu de ce nu au reusit sa creasca absorbtia fondurilor europene?
@coffee Daca-mi dai exemple…dar nu exemple de indivizi care au dus-o prost indiferent de guvern. Zonele pauperizate din Oltenia sau Moldova au fost pauperizate si inainte.
Iar faza cu pensiile scazute nu tine, ca n-au scazut de fapt.
Si poate ca, fata de 2007, nivelul de trai a scazut. Dar nu radical si pana la urma e criza, da-o-n ma-sa.
@Rheia @coffee @revealer Ă???
@coffee @Louisy Compara nivelul de trai din 2004 cu cel din 2008. Apoi tine cont ca au venit 4 ani de criza mondiala. Nivelul de trai a scazut peste tot (cu mici exceptii gen Germania sau Polonia).
Hai sa nu punem criza in carca PDL-ului (desi inteleg ca omul asociaza cu PDL-Basescu scaderea nivelului de trai) ca PDL-ul are oricum o groaza de bube.
@revealer Sunt oameni pe care-i cunosc, nu e semnificativ daca spun un nume sau altul. Nu ne putem raporta la 90, nu e un argument ca oamenii o duc la fel ca atunci sau putin mai bine.
@Rheia Eu eram mai copil atunci. Si-mi aduc aminte de cartele, spre sfarsit pana si painea a ajuns sa se dea cu ratia. Si-mi aduc aminte cozi de la care plecau ai mei cu mana goala.
@Bleen Eh, stii tu cum e cu postul si postacul…
@revealer Și-ți aduci aminte cum răbdai de foame? Nu te iau peste picior. E trist ce vorbim noi aici. Dar avem nevoie de un reper real, nu de legende.
@coffee Nu vorbeam de ’90. Eu vorbeam de reperele 2004 (Alianta DA vine la guvernare) si 2008 (ne paleste criza).
@revealer @Louisy De acord cu tine. Nu asta vreau sa fac. Spun doar ca nici nu au fost prea inventivi cu solutiile alternative, ca altfel nu ajungeau aici. Au sprijinit si ei tot politruci, nu specialisti. Adu-ti aminte de discutiile referitoare la politizarea administratiei locale.
@Rheia De foame n-am murit. Dar era o aventura sa poti pune ceva gustos pe masa. Erau doua feluri de carne, de 19 lei (din care 3/4 era grasime) si de 32 (care nu se gasea niciodata). Aprozarele erau goale. Chioscul de inghetata de la colt avea inghetata de 3 ori pe an. De doua ori vafe si o data Polar.
Si n-as vrea sa ne comparam cu Coreea de Nord, unde amaratii aia mancau scoarta de copac, ca nu e cazul. Pe langa aia eram niste imbuibati.
@Rheia @revealer Uleiul (ăla portocaliu roșiatic, cu spumă și miros de pește), zahărul, făina, pîinea (jumate de persoană) se dădeau pe cartelă. La mălai am stat la coadă de la 6 dimineața la 6 seara. Brînza, untul, ouăle și fructele nu se găseau decît rar și doar dacă aveai pile la alimentara/aprozar. Puii (renumitele tacîmuri, picioare și gîți de pui, de o culoare vinețiu-verzuie) îi luai doar după ce te omorai la coadă la alimentara. Omorît înseamnă cîteva ore de stat la coadă și apoi bătaie și călcat în picioare. După 1985 în alimentări/autoserviri nu se mai găseau decît creveți vietnamezi și conserve și borcane.
@Bleen @revealer Da, și le mîncai pe astea, și umpleai burta, și dormeai. Și așteptai să moară Ceaușescu.
@revealer @coffee Eu imi aduc aminte foarte clar de reperul 2004 dupa alegeri: scaderea impozitelor, crestere frumoasa pe burse, cresteri generalizate de salarii la nivelul economiei.
Imi aduc aminte si de reperul de dinainte de 1989.
Sa va zic o poveste: copil fiind, aruncam de la fereastră dupa un baiat mai mare, care ma enerva, cu cocoloase de paine inmuiate in apa si transformate intr-un soi de proiectile rotunde, care semanau cu o cocă.
Intr-un tarziu, acel baiat mai mare m-a prins. Iar eu, cu talent precoce, am reusit sa ma salvez din pumnii sai argumentandu-i foarte confingator ca ce, „eram nebun sa consum faina ca sa arunc in el cu cocă?” Si m-a crezut. Era în mentalul colectiv, până și pentru copii, că un lucru atât de banal azi precum făina este prea prețios ca să fie folosit iresponsabil, într-o joacă.
@Bleen @Rheia @revealer hartia higienica de culoare gri si de consistenta shmirghelului.
@Canadiana @Bleen @revealer Și nimeni nu crede că ne-am putea întoarce la așa ceva, nu-i așa?
@Rheia @Bleen Gresit. Asteptai ca socialismul sa degenereze in comunism.
@Rheia @Canadiana @Bleen Ba da, eu cred ca poate fi mai rau. Si asta nu neaparat din cauza celor doi dobitoci care-s frontmenii unei lovituri de stat.
@Louisy @revealer
Sa o lasam cu cresterea burselor, a fost contextul international si speranta cu aderarea UE.
@coffee @revealer Eu nu am memorie selectiva si nici nu cred ca albul e negru, asa cum proclama USL cu veselie azi.
In ianuarie 2005 au crescut brusc BVB si RASDAQ, cu vreo 30%, ca urmare a instalarii noului guvern si a scaderii de impozite. Nu veni cu alte texte, ca n-are rost.
@Louisy @revealer Si a cresterii investitiilor straine, in asteptarea intrarii in UE. Nu uita de unde venea bursa, ce preturi abenrante erau. Cateva sute de lei sifonu’
@coffee @Louisy Iar investitiile straine au fost datorate masurilor si increderii in noul guvern.
@revealer @Rheia @Canadiana @Bleen Stimati parteneri de dialog. Imi spuneti totusi si mie de ce desi este „criza” pe noi cat china (s-ar zice) super market-urile sunt mega pline? Astazi ma uitam la Auchan. Erau inchise 4 case din 30 sau 40 cate sunt. Restul cozi. Cosuri pline. Vanzari la Auchan inclusiv electronice si electrocasnice. Nu mai vorbesc de Domo/Media Galaxy/ Altex etc. Ma uit ca toti au vanzari. Masini de asemenea se vand. Am un prieten la Nippon car center si unul la Cardinal motors. Au vanzari non-stop. HAI SA FIM SERIOSI CA NU E CRIZA. Si batranii cei mai multi au copii si nepoti care ii intretin. Am vazut si super amarati singuri pe lume cu 300 ron pensie dar sunt cazuri izolate totusi. Bona copilului meu are fata care lucreaza in post de conducere la una din cele mai mari companii cosmetice din lume (filiala din romania). Fata ii asigura tot ce are nevoie plus bani de cheltuiala. Si totusi ea lucreaza ca bona si se duce si ia si ulei-ul si zaharul/orezul dat de mazare al pensionari in constanta. Nu toti pensionarii care primesc ajutoarele astea sunt amarati. De fapt cea mai mare parte nu sunt.. Mi-e scarba de ipocrizie. In Romania nu e criza fratilor.
@coffee @revealer Repet, pentru postacii care nu inteleg: ianuarie 2005, in prima jumatate, pană in 15, BVB +30%. Care investitii?! De abia se instalase guvernul, era in plina iarna.
Eu ti-am zis sa nu mai iei cu vrajala ca USL, care zice ca albul e negru. Eu am memorie buna, eram acolo, de fata, nu vorbesc din scriptul de la partid.
@Louisy @revealer ????
mai ain putin si ma faci postac.
Si eu am fost acolo. Cat de solida a fost revenirea bursei s-a vazut. Retail zero, incredere la fel. Nu faci bursa cu cateva fonduri straine.
@coffee @revealer Pai esti postac, doar te-am zgandarit putin ca sa-ti dai arama pe fata. Ma mir ca nu te-ai prins pana acum. 🙂
@Louisy @revealer nu vad nimic funny
@Canadiana @Bleen @Rheia @revealer
Cu aşchii!
@Andy RWX Dimpotriva, in Romania si mai peste tot in lumea civilizata este criza. Ce nu intelegi este faptul ca un fenomen precum acesta nu e democratic in sensul comunist, adica nu se da in mod egal la toti. Pentru unii este, pentru altii, pe care-i vezi tu la magazin, nu este.
In perioada 2006 – 2008 nu era criza pentru nimeni.
@Louisy @Andy RWX Romanul iubeste sa dea banii pe haleala, e principala bucurie.
@Louisy Louisy nu e criza ca functioneaza economia underground.
@Bleen
ti-am (re)trimis un e-mail. Raspunde-mi, te rog.
Problema mini-referendumului USL este că nu este suficient să facă să dispară peste graniţă 1.300.000 de români, căci şi ei au drept de vot la referendum.
Pentru ca referendumul să fie validat, ei trebuie să găsească în listele suplimentare 1.300.000 de morţi.
Hai, 1 milion, dacă găsesc 300.000 de oameni cu sindrom Down sau puşcăriaşi cu drepturile civile suspendate (deşi şi aici e o problemă, că referendumurile nu sunt procese electorale).
Dacă Pivnicereasa își lasă postul din CSM, înseamnă că are un rol important la Minister. Probabil a primit asigurarea că va fi ministru și după alegerile parlamentare și că își va putea numi omul pe care îl vrea în funcția de procuror general (mă rog, ea propune, Crin Antonescu numește).
@Bleen Același lucru îl cred și eu. Din păcate. Fenomenul Mona e pe cale să se declanșeze plenar.
@Bleen Ar fi un semnal de incredere puternic. Sper sa fie o minciuna a lui Ponta.
@Ilinca @Bleen Poate Base o prefera la Justitie. Daca procurorul general are nevoie de avizul CSM, probabil Base se bucura ca ea nu mai e acolo. Oricum ministerul e al USL, nu a castigat nimic.
@coffee @Ilinca @Bleen Il puteau numi pe Sova sau pe Grebla. Sau, de ce nu, pe Socaciu.
@Bleen eu nu cred ca ea da csm pe o functie politica trecatoare, basca in guvernul monta.
Poate ca incepi si tu in sfarsit sa intelegi de ce se mai arunca cate unul in fata trenului. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-ar fi daca doamna ar lucra pe vreun palier de la Tarom.
http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Ponta-_Pivniceru_mi-a_spus_ca_demisioneaza_din_CSM_0_750525298.html
@Ilinca da’ parca poti sa crezi?
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Softul_MAI_detoneaza_petarda_minireferendumului_0_750525279.html
Aspazia Cojocaru îmi aduce vag aminte de una din surorile bunică-mii, tușa Veroancă. Deși era româncă, vorbea cu accent unguresc, fiindcă o crescuseră de mică măicuțele catolice dintr-o mănăstire sătmăreană. Era de-o încăpățînare catîrească, întotdeauna convinsă că ea știe cu un miligram în plus mai bine decît toată lumea. Dacă voia străbunicul s-o determine să facă ceva, trebuia să-l convingă pe duhovnicul ei. Altfel, adio și-un praz verde, era în stare să lase lumea să crape-n jurul ei, doar ca să arate că ea a avut dreptate.
Apropo de gluma cu Monta (care, ca și aia cu Căcărău, e zero la umor, dar mă rog), e totuși un adevăr în ea: pontă înseamnă montă la pești. Adică Ponta e un fel de montă la Radu Mazăre și Robert Negoiță.
@Bleen Eu am dat-o, haaat, acum o luna
@Bleen Gluma cu Monta era bună pentru cucoane care trebuie să păstreze aparențe de urme de decență când vor să-njure birjărește în public,
Oare chestia asta cu Base nu o fi vreo fumigena sa inversuneze lumea si sa-si asigure un procent mare la parlamentare?
@coffee Adică?
@Bleen USL a ajuns la guvernare fara sa fie atat de convinsa ca vrea. Conditii economice rele, acord cu FMI in derulare, cum sa ii tii aproape pe votanti?
Simplu. radicalizeaza-i.
@coffee Da. D-aia USL are 60% și PDL 18%. Hai să fim serioși și să nu mai visăm.
@Bleen Daca incercau sa guverneze ar fi avut mai putin. Nu aveau ce sa le dea oamenilor.
@Bleen @coffee Adica le face bine la procente prelungirea circului Jos Basescu
@Rezon @Bleen surprinzator, da
@Bleen nu uita ca inainte de suspendare Base a fost aproape un mielusel. I-a validat pe toti ministrii.
@coffee USL-ului da, îi face bine la procente. Și lui Crin. Dar asta nu înseamnă că nu vor să-l demită pe Băsescu. Nu vor mai accepta întoarcerea lui Băsescu la Cotroceni și vor merge pînă la capăt.
@Bleen Asa e. Nu cred insa ca au pornit toti la fel de inversunati. Acum cred ca nu mai au ce face, dar nu se gandesc la consecinte. Asta ii va costa mult economic, iar oamenii nu vor sta la iarna sa se incalzeasca la portetul lui Crin.
@coffee Rezultatele economice se văd în cel puțin 6 luni, deci nu vor avea influență la toamnă. Oamenii nu sînt dispuși să recunoască că au greșit, vor da vina pe UE, pe Băsescu și pe americani.
@coffee Dacă era o fumigenă nu furau atît la referendum și nu se mobilizau atît de bine. Dacă scoteau 51%? Nu era Băsescu demis automat?
@Bleen intre timp a intervenit frica. Aici a gresit si Base cu amenintarile lui. Trebuia sa taca si sa faca.
@coffee Ce să facă? Nu înțeleg. Singura lui pîrghie e vorbitul. Nu are alte pîrghii.
@Bleen Nu cred ca e cea mai buna solutie sa vorbeasca atat si in special bazat pe amenintari. Mai inspirat era sa abordeze atitudinea interesului national si pe urma vedea el.
http://www.youtube.com/watch?v=anzCoOQxEOo&feature=autoplay&list=PL67BDDEFCF99358D9&playnext=1
Ăștia nu trebuiau audiați de comisiile parlamentare?
@Yeba Fleacuri
Înțeleg că USL ar dori validarea și nu amînarea indefinită. Îmi poate spune cineva care 6 dintre următorii judecători ar vota pentru validare?
Zegrean
Minea
Moțoc
Lăzăroiu
Aspazia
Predescu
Acsinte Gaspar
Puskas
Tudorel Toader
@Bleen Aspazia, Predescu, Gaspar
Mai bine se duce Base la un wisky la ceas de seara cu nea Nelu.
@Bleen eu nu cred ca se baga vreunul…La o anulare s-ar baga destui, dar validare?
@Ilinca Care sînt ăia 6 care s-ar băga la anulare?
@Ilinca Oricum, pentru validare au votat deja 4.
@Bleen @Ilinca oricum, pentru anulare, avand in vedere zgomotul cu listele, se baga mai degraba labilii decat pentru validare.
@Bleen Eu cred ca aia ai psd-lui nu spera cu adevarat la o validare, joaca la maxim sa obtina macar o anulare. Nu pot intelege cum ar putea argumenta juridic o validare, imi depaseste imaginatia. Dar daca tu zici ca-s deja 4 care au votat validarea e clar ca n-am destula imaginatie.
@Ilinca dar dacă cei patru au votat pentru anulare, de fapt?
@val_one @Ilinca Nu. Au votat pentru validare.
@val_one @Ilinca Parerea mea e ca au votat contra invalidarii.
Reiau întrebarea, altfel:
Care dintre următorii: Lăzăroiu, Minea, Moțoc, Zegrean ar vota pentru validare sau anulare? Dacă răspunsul e niciunul, atunci validarea sau anularea sînt imposibile.
@Bleen niciunul.
@Bleen atunci trimit decizia la parlament. si adio, base. 🙁
Trei luni de guvernare USL: haos in tara, leul doborat si circ pentru populatie. Vezi ce a facut USL in cele trei luni de cand are puterea:
http://www.econtext.ro/eveniment–2/politic/bilant-de-guvernare-trei-luni-de-guvernare-usl-haos-in-tara-leul-doborat-si-circ-pentru-populatie-vezi-ce-a-facut-usl-in-cele-trei-luni-de-cand-are-puterea.html
Am un sentiment launtric ca va ceda Puskas
@Rezon Eu inca sunt curios care-i al cincilea. Daca Puskas nu e printre ei.
@revealer @Rezon Al 5 lea poate fi Aspazia sau Predescu.
@Bleen @Rezon Aspazia a zis ca dupa parerea ei umila referendumul s-a desfasurat dupa date false si ar trebui anulat.
@Bleen @revealer @Rezon Nu e Toader?
@coffee @revealer @Rezon Toader e PNL și ar fi făcut lobby pentru blocare.
@Rezon Nu stiu ce sa zic. Poate daca UDMR vrea sa se impace cu proprii alegatori ar fi cazul.
Cred ca am ajuns o tara de nevrotici. Ne schimbam toti asteptarile dupa aberatiile politicienilor.
Cel mai tare a fost @GabiDumitru când a observat că Monta proiectează pe Băse toate nemerniciile lui. Una nu-i scapă.
Cum UE mai mult se uita, rezolvarea e una singura – sa prinda Base mai mult spatiu de emisie la Vocea Rusiei. E clar ca Rusia nu isi poate impune total interesele aici, asa ca probabil ar prefera o coabitare pasnica cu UE si SUA.
Sîntem în 31 august. Se clarifică listele. Guvernul aduce ce e nevoie. Scorul e 5 invalidare, 4 validare. Blocaj ca la începutul lunii. CCR nu poate lua nicio decizie (o decizie se ia doar cu 6-3). Listele sînt clarificate, pe liste sînt 18 729 450 de alegători. Totul e perfect. CCR nu invalidează sau validează referendumul. Băsescu rămîne suspendat. Poate să-mi explice și mie cineva ce folos că listele sînt perfecte?
Poate am memorie scurta, dar nu exista o lege care spune ca decizia trebuie luata pana intr-o luna?
@TovarasulMC exista, si ce daca?
@ny2 UE? Presiunea USA?
@TovarasulMC ii doare la basca
@Bleen intrebarea e retorica, bag sama. eu am alta: de ce nu se articuleaza lucrul asta in presa, cu subiect si predicat.
@Bleen Da, Aspazia iti explica. Ea deja si-a spus opinia. Scorul va fi tot 5-4.
@Bleen Suna UE. Plus, Monta primeste o vizita la ceas de seara de la un ambasador.
@Taticu @Bleen am depasit domeniu absurdului, suntem in sci-fi.
@Bleen exagerezi.
CCR nu va respinge invalidarea în aceste condiţii.
@oglinjoara De ce nu?
@Bleen pentru că există limite chiar şi în aberaţii
@oglinjoara @Bleen Îmi permit să afirm: Nu există. E aberant, știu, dar trăim în România, nu uita!
@oglinjoara @Bleen Va respinge, poate sa ceara anulare, chiar daca nu e prevazut. Asta cred ca e miza.
@Bleen speranţa USL este să dea liste cu un total de alegători care să justifice validarea
dacă nu-s în stare – au pierdut
@oglinjoara Ca să piardă e nevoie de 6 voturi. Judecătorii CCR nu pot fi obligați să voteze într-un fel sau altul.
@oglinjoara @Bleen Eu cred ca stiu si ei ca nu pot sa obtina validarea. Vor doar sa demonstreze o viciere grava a listelor si sa mearga pe anulare.
@oglinjoara Ei nu vor validarea, fiindcă știu că nu pot disloca 2 judecători din partea ăstîlaltă.
@Bleen @oglinjoara vor anularea pt vicii in desfasurare (liste)
@Bleen @oglinjoara Ei vor anularea; de asta o si ard cu listele, spera ca urmatorul referendum sa fie facut dupa niste liste care sa duca la un cvorum mult mai mic. Basca ca Cacarau ramane la Cotroceni pana la sfarsitul lui septembrie in varianta asta.
@revealer @Bleen @oglinjoara iar urmatorul referendum va fi tinut deodata cu parlamentarele, ca sa asigure cvorum
@Canadiana @Bleen @oglinjoara Nu se poate. Ca mandatul onor parlamentarilor expira undeva in noiembrie.
@Canadiana @revealer @Bleen @oglinjoara nu te pot pune sa votezi la referendum cu japca, chiar daca sunt si parlamentare in acelasi timp. aminteste-ti de alegerile prezidentiale din 2009, care au fost odata cu referendumul pe care onor parlamentul refuza sa-l aplice
@ny2 @Canadiana @Bleen @oglinjoara „Fleacuri” – citez pe cineva.
@revealer @Canadiana @Bleen @oglinjoara correct, dar eu imi amintesc ca am semnat pe liste separate pt referendum si pt presedinte
@ny2 @revealer @Bleen @oglinjoara asta depinde de organizatori, nu?
@revealer @Bleen @oglinjoara pai deja suntem in 12 sept. vor invoca timp necesar pt organizare, blah, blah.
@ny2 @Canadiana @Bleen @oglinjoara Au umflat cu vreo 2 milioane numarul votantilor in conditiile in care lumea nu a venit la vot; imagineaza-ti ce pot face cand lumea chiar ar veni.
Cati sunt atenti sa semneze chiar pe lista de parlamentare si nu cumva, doamne fereste, pe cea de referendum…si alte mizerii de-astea.
@Canadiana @revealer @Bleen @oglinjoara nu stiu daca nu cumva e reglementata in vreun fel chestia asta. altfel ar putut si PDL-ul sa se asigure de la bun inceput de cvorumul la referendumul respectiv. ma gandesc ca totusi n-ar fi o problema, rezolva puie cu OUG.
@revealer @Canadiana @Bleen @oglinjoara si asta e drept
@Canadiana @Bleen @oglinjoara 31 august si da, cred ca suntem intr-un vid legislativ. Legal referendumul trebuia organizat in 30 de zile de la data hotararii de suspendare. S-a facut, a fost anulat, nu cred ca legea prevede un termen. Parlamentul decide, conform hotararii de suspendare.
@revealer @Canadiana @Bleen @oglinjoara Probabil ăsta e și scopul acestui circ. Să ajungă decizia în Parlament.
@Bleen Eu altceva nu pricep. De ce anume au nevoie acei 4 ca să fie convinși că 46<50?
@SimonaM Ordin de la USL.
@Bleen binecuvantarea voiculescu
@Bleen Sunt inamovibili. Pe bune. Hai să ne gândim la asta.. Nu ar putea să se spăimânte și ei de demența ăstora?
@SimonaM @Bleen la namol la techerghiol nu e tv.
@SimonaM @Bleen Daca pretul lui mos Predescu e un post pentru fii-sa…sa fim seriosi.
@revealer @Bleen Mai sunt 3.
De pe FB: „Avem o mare problemă naţională: SUNTEM PREA MULŢI ROMÂNI!”
Amanarea asta distruge societatea, a carei radicalizare creste si economia. Isi asuma CCR?
de ce p… ma-sii nu spune nimeni ca listele ma-sii sunt doar un pretext de amanare a deciziei ccr? unde sunt ziaristii nostri. trebuie trimis bleen la tv.
din putzul gandirii surupaceanu: „ccr nu este un panaceu universal”
Referitor la minirecensamant – vad ca politicienii isi asuma si fonduri mai mici de la UE. De ce atata disperare sa-l schimbe pe Basescu? Au toata puterea.
@coffee n-o au pe toata pana nu au justitia, ne-au avertizat.
@Ilinca Ce poate sa faca Basescu? Este evident ca pana la urma si-ar pune ce procuror vor. A se vedea Andronescu.
Sa fim optimisti: declaratia zilei: Mugur Isarescu – „Gura bate fundul!”
cu cine se cearta tapalaga pe b1?
@Canadiana cu un bou…
@newmans bou are dosar penal. are si nume?
@Canadiana @newmans surupaceanu
@Canadiana Surupăceanu, Tg Jiu, deputat PSD.
@Yeba @Canadiana Urmărit penal pentru spălare de bani.
@Yeba @Canadiana
Surupaceanu Mugurel – trimis in judecata in mai 2009 pentru spalare de bani si complicitate la abuz in serviciu contra intereselor publice, daca functionarul public a obtinut pentru altul un avantaj patrimonial (Comunicat DNA nr. 123/VIII/3 din 25.05.2009)
@Rezon @Yeba mamaaa, a sarit de cur ca ars cand a pomenit tapalaga de dosarul lui.
@Rezon @Yeba @Canadiana Si se judeca din 2009? Fara macar o sentinta?
@revealer @Rezon @Yeba @Canadiana fara, cica tocmai a cerut asta o amanare
@Canadiana cu un nene de la psd care bate campii
Mona Pivniceru nu s-a decis intre csm si MJ:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12967434-mona-pivniceru-voi-analiza-trebuie-primeze-calitatea-membru-csm-sau-cea-ministru.htm
Cei de la CCR ar trebui sa se pronunte inainte de 31. Stam cu circul asta. UE ce pazeste, parca politicienii trebuiau sa respecte hotararile CCR?
@coffee Care hotărîri? Că CCR nu a luat nicio decizie. Cu 5-4 nu se poate trece mai departe. E neapărat nevoie de 6-3. Fără 6-3 Băsescu nu poate reveni la Cotroceni.
@Bleen sa stea inchisi pana ajung la o decizie, nu sa caute pretext de amanare.
@Bleen Ma refeream la chestia cu listele de la data referendumului.
Olivier Bailly, purtătătorul de cuvânt al Comisiei Europene, a declarat pentru gândul că Guvernul condus de Victor Ponta este obligat să furnizeze Curţii Constituţionale datele actualizate pe care le-a cerut, în vederea validării sau a invalidării referendumului pentru demiterea lui Traian Băsescu. http://www.gandul.info/international/purtatorul-de-cuvant-al-ce-pentru-gandul-ponta-trebuie-sa-respecte-cererea-ccr-si-angajamentele-fata-de-barroso-exclusiv-9926164
„Ponta la Antena 3: Dau asigurari ca Rus sau Dobre nu au schimbat tabara/ Rus s-a referit la presiunile facute de Basescu”
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12968044-ponta-antena-3-dau-asigurari-rus-sau-dobre-nu-schimbat-tabara-rus-referit-presiunile-facute-basescu.htm
Eu credeam ca Basescu nu are puteri malefice, eh uite ca Ponta dezminte. Ba chiar Basescu, contactat TELEPATIC, caci telefonic nu raspunde, reuseste sa-l demoralizeze pe Ponta. Flacara Violec inca functioneaza, Ponta moare de ceea ce ii este frica!
@TovarasulMC Cel mai tare e ca Monta a spus ca Rus nu a zis de Antonescu…
@TovarasulMC Mincinos patent. Pe Antonescu l-a uitat.
Rus: „Asupra mea şi a Ministerului Administraţiei şi Internelor s-au exercitat nenumărate presiuni, nenumărate aprecieri, nenumătate discuţii de către politicieni români, începând cu Traian Băsescu şi continuând cu Crin Antonescu”.
@oglinjoara Tabara Ponta trebuie sa pice si o pasarica zice ceva de Geoana. Sodomia de pe Antena 3 oare este o pura intamplare gen „n-am stiut!” ?
Victor Ponta îşi scuză schimbările din Guvern de la învestire până acum spunând că e doar un Guvern până la alegeri.
Păi, dacă n-a putut avea un guvern stabil vreme de nouă luni, cum o să arate o guvernare de 4 ani?
@oglinjoara
Nu vrem să ştim!!!
Ce bine ca vorbim de trenuri, gari si nu de liste.
Starea Presei: ” Degringoladă guvernamentală”
http://www.stareapresei.ro/degringolada-guvernamentala-33779.html
Ponta la Antena 3 – baietii continua intoxicarile la adresa CCR, vor sa legitimeze mini-recensamantul cu orice pret: „CCR schimba dupa dictarea lui Basescu”. Teza e ca Zegrean, sau cineva in numele lui, ar fi trimis clarificarile de azi la comanda.
Discuțiile despre liste
Listele nu pot fi modificate. Dar pot fi pretext de amînare pînă în 2013. Ideea e următoarea: chestia cu listele, o repet, e doar un pretext de amînare de care aveau nevoie cei 4 judecători care au votat pentru validare. CCR a cerut listele, nu guvernul i le-a băgat pe gît. Guvernul a trimis listele, după care a zis că nu garantează pentru ele, că nu-s bune, că nu după ele s-ar fi ținut referendumul. Atunci CCR a zis: ei bine, și după care liste s-a ținut referendumul? Deși există o procesele verbale de la BEC, în care scrie clar care e numărul de alegători cu drept de vot, cîți s-au prezentat etc
E absurd.
E o înțelegere guvern – CCR pentru amînare, ce o fi așa de greu de înțeles, fratele meu?
De ce unii, de ambele părți ale baricadei, discută despre cîți ar trebui să fie pe liste, dacă ăia din afară au dreptul sau nu să fie pe liste, cu cît ar trebui scăzut sau crescut numărul, pe mine mă depășește. Poate să mă lămurească cineva de ce e importantă discuția despre liste?
E chichițăreală menită să acopere blocajul din CCR. Dacă pe 31 august sau pe 12 septembrie scorul e tot 5-4, Băsescu rămîne în continuare suspendat. Pe 31 august USL va uita de lista și va găsi alt pretext de amînare, menit să-i acopere pe cei 4 judecători CCR care votează împotriva invalidării dar nu au argumente. EI votează ca Băsescu să rămîne în continuare suspendat fiindcă așa vrea USL, care e însă dator să le dea justificări, să aibă și ei spate.
@Bleen Reamintiți-mi, vă rog, ce zice legea despre perioada de suspendare. Indefinită? Sau după un termen de X zile se organizează alegeri prezidențiale? Mulțumesc.
@Rheia Indefinită.
@Bleen
„Procuratura are listele? Le poate trimite la CCR? Nu stiu, intreb si eu..
@hope18 Nu are nicio treabă.
@Bleen
Asta inseamna ca suntem intr-un punct mort
@Bleen Corect. Oare ambasadorul american nu a clarificat asta astazi?
@TovarasulMC @Bleen
oricum astia tot ce stiu fac
@Bleen Guvernul n-a trimis listele.
A trimis o cifră.
@oglinjoara Exact. Despre asta se discută, despre cifre. Astea-s listele. CCR vrea cifra după care s-a ținut referendumul. Cifrele sînt în discuție. CIfrele sînt pretextul amînării. Problema e că la CCR scorul e de 5-4. Și fără 6-3 pentru invalidare, Băsescu nu poate reveni la Cotroceni. După ce se epuizează subiectul cu listele, se trece la alt subiect de amînare.
@Bleen Nu. CCR a primit cifra, iar acum vrea listele.
Ăsta e singurul răgaz, singura favoare pe care a făcut-o USL.
@oglinjoara @Bleen Ce favoare? I-a incurajat discret.
@oglinjoara E invers. Ăsta e răgazul de care USL a făcut rost pentru judecătorii săi din CCR. Scorul e 5-4 și cei 4 trag de timp dar au nevoie de justificări. Și USL vine cu ele. ”Cereți-ne listele și amînăm o lună.”
@Bleen şi ce-o să zică pe 31, când vor avea listele pe care NU le-au cerut?
(adică ălea pe care le vor actualiza în curând Duşa şi Stroe)
Ora astrala a Romaniei. Cred ca in aceste zile se joaca destinul Romaniei:
– varianta optimista ar fi ca tot mai multi oameni sa-si dea seama de incompetenta politicienilor USL de a conduce Romania (vezi desele schimbari a componentei guvernului, lipsa oricarei reactii in ceea ce priveste politica economica, reactiile contondente la adresa puterii de la Bucuresti a cancelariilor occidentale, faptele si declaratiile absolut halucinante ale reprezentantilor USL despre absolut orice subiect in discutie, etc…). In acest caz, la alegerile din toamna, USL si-o va lua rau de tot in barba.
– varianta pesimista: orbirea ireversibila – Basescu e de vina! In cazul in care orbii sunt majoritari, soarta ne va fi trista. In acest caz mi-e frica sa ma gandesc la viitor.
@MariusBadea Mai e mult pana la toamna
@Rezon E de rau, sau e de bine?
@MariusBadea In principiu, nu stiu
@Rezon Corect!
Monta e
a) sarit de pe fix
b) pervers
Motiv: a bagat iar, ca exemplu, situatia de la sectorul 4. Situatie deja rezolvata, prin excluderea decedatilor de pe liste, conform declaratiei lui Piedone
@Taticu c) bandit
Am văzut că marele jurist Şova o ţine gaia-maţu’ că solicitarea CCR duce la mini-recensământ. Că dacă ar fi vrut listele permanente s-ar fi adresat AEP, nu Guvernului.
Dar dacă CCR n-a vrut listele FOLOSITE? Ci pur şi simplu un set din listele actualizate?
Unde ar trebui să se adreseze CCR pentru un set de liste electorale permanente actualizate?
Păi, ne-a spus la postarea anterioară Elenina:
„…listele electorale permanente actualizate cuprinzand alegătorii din fiecare secţie de votare, tiparite si puse la dispozitia primarilor de Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date”.
Deci, răspunsul corect, toarăşu Şova, e: la Guvern trebuia să se adreseze CCR. La Guvern.
La AEP s-ar fi adresat dacă ar fi dorit chiar listele folosite.
Or, numărul total al alegătorilor reiese şi din listele nefolosite, nu e nevoie de consulatarea listelor folosite.
Case closed.
Ponta. Scopul nostru este să trimitem pe 31 – treizeci și unu – august lista exact așa cum ne-a fost cerută…
Discursul lui Antonescu in general: https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Da’ când o s-o trimiţi cu avionul ce-o să faci? Apoplexie?
@Nea Flightstats. Garantat vezi unde-i, la distanță de 5 minute.
Anii 80. Gară din Prahova. Cineva îl întreabă pe nenea de la bilete la ce oră vine acceleratul.
Nenea:
– Ce-am eu cu cefereul, eu vând bilete!
Ce-am eu cu constituţia, eu sunt prim-ministru!
Manoloiu: Există 2.400 de decese neînregistrate la Primăria sectorului 4. Piedone: A fost o eroare a unui funcţionar. Situaţia s-a remediat înaintea alegerilor locale
http://www.mediafax.ro/social/manoloiu-exista-2-400-de-decese-neinregistrate-la-primaria-sectorului-4-piedone-a-fost-o-eroare-a-unui-functionar-situatia-s-a-remediat-inaintea-alegerilor-locale-9926163
@SimonaM Deci a zis bine TB ce-a zis la adresa primarilor! Imediat s-a repliat Piedone.
@Rheia Înțeleg că-i rost de un pic de penal, normal că s-a repliat. Mai bine aranjează bolovani kitsch decât să dea cu subsemnatul.
@SimonaM
Oricum cifra nu este semnificativa!
@hope18 Și asta. nici nu are cum să fie. Lovitura o dădeau cu diaspora. Acolo era rost de rezolvat problema.
@SimonaM
Totusi in mod bizar insista cu „mini-recensamantul
@hope18 @SimonaM Se fac ca-s ocupati.
Domnule, eu tot nu-nțeleg de ce ține morțiș popîndăul ăsta de Ponta să ne numere. Că doar nu ne dă pe gestiune lui Putin. Cam cum ar arăta dialogul dintre ei: „Deță Volodea, uite aici jde milioane de români, da-mi faci proces verbal de predare-primire.” „Șto? Predai, predai, dar cine-a zis că mai primești ceva?”
@Rheia
Ca să le iasă. Să-l lăsăm, zic, într-ale lui. E chiar interesant ce face.
@Florina @Rheia Te intereseaza ce face din perspectiva unui om disperat sau dintr-o perversiune politica?
@TovarasulMC @Florina Adică Ponta e un om disperat, ceea ce exclude perversiunea politică? Perverșii politic nu pot fi disperați? Bine, redevenind serioși, pur și simplu mi se pare o nerozie, chiar și din partea unui impostor ca el.
Pai esti disperat cand nu ai material domnule. Basescu!
@Rheia Mă simt de parcă citesc Suflete moarte. Ponta e un fel de Cicikov.
@Nea Da, măi, exact!
Dan Tapalaga: Pivniceru la justitie. Cateva fapte si interpretari
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-12967100-pivniceru-justitie-cateva-fapte-interpretari.htm
Minunata, ca (mai) de obicei:
http://www.gandul.info/puterea-gandului/gura-bate-cur-bate-curu-9925392
@Taticu si nea ctp-ul, demiurgul http://www.gandul.info/puterea-gandului/primul-mort-in-cruciada-referendumul-9925336
Ma deprima Cristoiu
Asta n-a fost ceremonie de învestire.
A fost un nou discurs împotriva lui Băsescu.
Cam 75%, după ochi…
@oglinjoara pai deh, puie monta foloseste 75% din sedintele de guvern ca sa se lupte cu Baee, crizela ce putea sa faca, nu sa-i urmeze exemplul?
Asa a facut Basescu cu referendumul: http://wins.failblog.org/2012/08/01/epic-win-photos-not-today-win/
Eu suspectez că Antonescu a ciocnit un pahar de şampanie cu membrii guvernului, că prea s-au retras cu toţii rapid departe de privirile ziariştilor.
Culmea duritatii de Dana Grecu: „… presedintele interimar Antonescu cu un mesaj dur la adresa lui Basescu…”
@TovarasulMC Mvai, cre’ că Băsescu a leșinat de atâta duritate a tranzitoriului
Cat de josnic poate fi Antonescu 🙁
@subway
Nu cred că te aşteptai la altceva.
@subway Eh, asa e el mai intotdeauna tafnos inainte micului dejun.
Mai are un pic si ii ia la palme pe procurorii care l-au chemat pe ala de la Evidenta Populatiei
Antonescu: ”Nimeni in Romania nu trebuie sa se mai teama”.
Da. In primul rand, coruptii
Wow, ce se pregătește de tesle Crizel…
Persoană privată, fost preşedinte al României???
Antonescu despre Băse. De ţinut minte.
@Florina E muci de frică. Mi-e clar.
@SimonaM @Florina Aici nu suntem de acord. Am citit ca atunci cand prizezi oaresce prafuri, dispare sentimentul de frica.
@MariusBadea @Florina Sentimentul, poate. Gândul văd că nu.
Combinația perfectă.
Ăsta era discurs de învestire??? Ăsta era discurs de miting cu Dogaru.
@SimonaM , sugerezi că Crizel le deosebește (tipurile de discurs între ele). Nu e plauzibil.
@Yeba N-am vrut să sugerez asta, Doamne-feri. Chiar sunt convinsă că dementul nu face deosebire între coafor și învestirea unor miniștri, e la fel de ok să întârzie la ambele.
@Florina un mesaj de încurajare pentru ai lui şi susţinătorii lor
(dar şi pentru el)
Antonescu: „Politica externa trebuie sa ramana neschimbata si continuata”… – adica vor continua ce au contestat la Piratu’ ?
@MariusBadea N-a precizat sistemul de referinta, era vorba de politica externa a RSR.
Frate, da’ are Crizel un bla-bla in el… De asta zic excitatii ca-i Obama al discursului romanesc?!
@Taticu zerooo. Ăsta e scris de Muma.
A reparut steagul NATO. I-o fi dat Gittenstein cu capul de masa?
@Rezon Cu capul de tăblia patului.
@Bleen @Rezon s-a pozitionat aiurea in raport cu steagul UE, ii iese un colt de stea din urechea stanga :))
@ny2 @Bleen Razbunarea doamnei de la protocol
@ny2 @Bleen @Rezon Pentru cine n-a urmarit, atasez poza.
http://ak.buy.com/PI/0/500/228557988.jpg
@Rezon e altă sală
Eu zic că abordarea subiectului listelor seamănă leit cu asta:
http://bleen.ro/2009/12/04/a-bagat-coltii-si-4-minute-nu-i-a-dat-drumul/
@oglinjoara Adică?
@Bleen a luat în dinţi subectu şi nu-i dă drumul până nu le rupe gâtul cu asta
@oglinjoara
Daca asta inseamna sa nu dam doi bani pe munca Eleninei din articolul precedent, eu zic ca nu e o idee buna. Sunt discutii despre liste si discutii despre liste
@Rezon cred că nu m-am făcut înţeles: Băsescu nu lasă subiectul listelor.
@oglinjoara Eu cred ca abordeaza bine subiectul. Subiectul in sine nu e util. Dar daca-l ataci in conexiune cu incompetenta guvernului, cu degringolada din ministerele implicate, cu faptele penale asociate etc, atunci e un subiect productiv
@Rezon Nu de articolul Eleninei vorbim, ci de impactul subiectului când îl povestește Băse pe zăduf !! Unii îndemnam la subiecte de impact, pentru antenistul simplu, de la țară, fiindcă ieri Băse a fost deosebit de tehnic și azi voiam și noi sânge pe pereții Ambasadei din Benin, ceva.
@Yeba Da. Scuze pentru neintelegere
@Yeba @Rezon E, un pic de singe tot a fost azi, cit de-o transfuzie.
Doza de intelepciune a USL declara urmatoarele: „Dan Sova: Cea de-a doua adresa a CCR catre Guvern nu modifica cu nimic solicitarea initiala; daca CCR dorea listele electorale de la referendum, le cerea AEP, nu Guvernului”. Deci dupa logica Sovaiana putem intelege ca putem compara mere cu pere.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12967713-dan-sova-cea-doua-adresa-ccr-catre-guvern-nu-modifica-nimic-solicitarea-initiala-daca-ccr-dorea-listele-electorale-referendum-cerea-aep-nu-guvernului.htm
Radu Stroe si-a facut cruci de parca i-ar fi rusine ca este crestin!
@MariusBadea
Pai are toate motivele sa-i fie rusine.La cate porunci a incalcat…..
ba fratilor ala nu e crin, pare holograma lui crin…
cum merge el cu burta inainte…
Cred ca doamna de la protocol ar fi un presedinte interimar mai bun decat Antonescu
Remember: Base l-a sfatuit pe crizel sa nu-i invite la ceremonie pe uritii aia 2, daca tot a apucat sa semneze decretul.
Acum se conformeaza.
Concluzie: cine n-are Tiran, sa-si cumpere.
@Gramofonu Care urati?
@Rezon mova si morlatean
Crin Antonescu s-a inchis in baie si ameninta ca isi taie pletele.
Mona care dintre bărbații ăia e?
Toţi.
@Bleen au trecut 36 de minute de cand trebuia sa aiba loc ceremonia. Ce tren spui ca era?
=)))))))))))))))))))))))))))))
http://pesurse.ro/#/2012/08/06/noii-minitri-ai-guvernului-ponta-au-depus-jurmntul/#news
@Bleen Varanul vine din viitor
De aici şi expresia “a o întoarce ca la Ploieşti”!
@newmans
Te rog nu te lua de Ploiesti !
@hope18 Da dă ce?
@Yeba @hope18 de „intoarce”
@Yeba
Ca ma trag de acolo!
@Yeba @hope18 Chiar așa, se scurge petrol din castani dacă o facem?
@Yeba @hope18 Chiar așa, curge petrol din castani dacă o facem?
Am mers recent cu supozitorul ala de la CFR numit pompos „Sageata Albastra”. Climatizarea era defecta in sensul in care racirea nu putea fi folosita decat daca pornea simultan si instalatie de incalzire la maxim. Toata zonele climatice ale globului erau astfel la dejtul sefului de tren. In partea din fata era ca la raionul de lactate din Cora: 12 gradeC pe cand pe ultimele locuri ti se scurgea talpa de la sandale printre gaurele podelei. La mijlocul vagonului era ceva dezlipit din visele umede ale Romicai Jurca, un fel de anticiclon de valatuci fierbinti intalnind o depresiune frigida in ambianta fetida a toaletei.
A adormit un personal administrativ tranzitoriu aicea
Caută toţi Beninul pe hartă.
de asta întârzie cu învestirea
ori o aşteaptă pe Mona să se rujeze
Ziariştii s-au aşezat pe jos, pe covoarele sălii de ceremonii.
Antonescu si Ponta sunt sodomizati pe antena 3.
@TovarasulMC Nasty da Like
Cica la Iorgulescu: „Proasta comunicare dintre presedintele interimar, ministrul de externe(Marga in speta) si guvern(deci Marga nu face parte din guvern?!) a dus la demisia acestor ministrii…”.
@TovarasulMC Pai n-a zis ponta „guvernul sint eu”?
@Gramofonu O zis clar! Pe fundal zice Marga: „… pai problema e ca Basescu e suparat pe mine in legatura cu taxele de scolarizare… ” si se mai aude rusul isteric produs de tipul Chel care seamana cu Bideu la o privire, poate doua.. nu-mi dau seama
@TovarasulMC scoala-te marite crin, ca esti presedinte plin…
@newmans Ca sa fiu in ton contrar cu Antena 3, ii multumesc domnului Basescu pentru aceasta dezbatere minunata tinuta de doamna Grecu. De mult n-am mai ras in acest hal.
Șșșșșșșș.. că pleacă ăia de la Cotroceni.
@SimonaM
Ce-o fi ????!!!!
@hope18 Or fi ieșit la țigară 😀
@SimonaM @hope18 Tigara de dupa, ca le-a tras-o Base.
Cred ca Antonescu a adormit. Ceremonia de depenere a juramantului intarzie
@Rezon Si-a dat demisia? Ii dau lui Pivniceru cu ardei pe la nas?
Trebuia să suni la Ploiești Sud. Nu știu ce-au, parcă sunt certate gările, nu afli nimic așa.
Off topicele unde se pun?
@Yeba Off topic la off topic?
@Yeba Madama de la Ploiești Sud era acasă, se uita la Antena 3.
Postare Băse pe FB
”Ar fi lamentabil ca guvernul sa faca tentativa de a-l trimite pe dl Marga ambasador la Berlin. Poate Benin, dar nu Berlin.” Alooo!!! E președinte, nu poate jigni țări.
@Bleen Jignirea e că a asociat imaginea Beninul cu cea a lui Marga sau invers? 🙂
@Bleen Corect, numai ca cei care au jignit au fost cei de la USL: cum sa-l trimiti pe Marga la Berlin?
@Bleen O sa-l tina cum l-a tinut Base pe olandez, no problemo.
@Gramofonu @Bleen Păi nu poate semna Antonescu?
@Bleen
N-a jignit, responsabilitate mai mică, după puteri….
@Bleen
Tre’ să ţină minte mult mai puţine lucruri…
@Bleen A vrut să zică că e ambasadoru’ lelii cel beniGn
Ia incearca sa legitimezi un controlor in tren, sa vezi atunci distractie.
Incepe cu „pai ce, n-am uniforma? poarta asa, oricine, uniforma cefere?”
Aratat bilet de departe, ferit de mina-i hrapareata, cerut legitimatie.
„Da’ ce-ai, dom’le cu mine, de unde esti, unde lucrezi, de ce-mi faci una ca asta”
„Nimic, sint un calator” (minteam, voiam sa-l reclam ca ia spaga si dupa aia ii lasa sa fumeze in tren)
„Ete nu-ti mai controlez biletu’, numa’ de-al naibii” – si s-a dus
România reală, zici? Știi cum arată orașul Constanța, din România, în anul de grație 2012? Încremenit în anii nouăzeci, frățicule. Iar gara Constanța e chiar din anii optzeci, mai puțin ușile pe ramă modernă și bancomatele. Duminică dimineață am simțit cum mă întorc în timp cu aproape treizeci de ani.
@Rheia Gara din Timisoara e si mai bătrână
@gupi Da, dar e bătrînețe vintage, nu anacronică, așa cum arată-n Constanța.
@Rheia Constanta are autobuze cu etaj, 4 lei pret unic, asa ca nu se pune.
Aaa, păi aşa se demolează mitul Dana Grecu. Săraca, tocmai l-a întrebat pierdută pe Paşcu: nu-mi spuneţi că prin manevra asta se invalidează referendumul?
A3, eşti pe fază? De la CFR se recrutează personal!
@Florina Cre’că se recrutează și accelerat și rapid, da’ mai încetișor.
@Pataphyl
La o adică, poate fi şi săgeată.
@Florina Săgeată galben albastră?
@Florina Si ce i-a raspuns Pascu?
@coffee
N-a vrut să leşine o moderatoare aicea.
bai, daca ministrii aia ar avea oo, ar zice „io-mi bag p.la-n el de adormit” si-ar pleca.
@gupi E mișto, că fac varice.
Scuze, in prostia mea am crezut ca daca au publicat un numar de telefon, exista si cineva care raspunde la acel numar.
E de smuls părul din cap.
Iar povestea asta se repetă pe toate palierele (sic) în aparatul de stat.
Probă eliminatorie să afli o informație corectă.
tăbăcite zdravăn, tantile de la CFR.
îți dai seama cum îl face una din asta din trei vorbe pe Zaharescu ?
@gupi Pe Zaharescu îl face oricine din trei vorbe.
– telverde – 0800.88.44.44 (numar apelabil gratuit, prin reteaua Romtelecom)
@MariusBadea Nu funcționează. Am scris la început.
@Bleen @MariusBadea http://www.tourismguide.ro/x/telefoane_cfr/
@Bleen @MariusBadea http://info.mersultrenurilor.ro/Articol/Birouri-de-informatii-din-statiile-CFR/35
@Morning @MariusBadea Eu cerusem un nr general. P-astea le știu. De pe lista asta am ajuns la Ploiești Vest (că la Sud nu mai era nimeni). Iar Vestul zice că nu e treaba lui. Dar e treaba CFR-ului, deci vreau un nr general de la CFR. Surpriză! Angajații CFR nu știu nr de informații de la CFR.
@Bleen @Morning @MariusBadea O fi secret de stat. Ai ORNISS?
@Bleen Daca vrei general suna la ministrul Apararii.
Dacă înlocuiești CFR cu MAI și numărul de la informații cu numărul de alegători de pe listele permanente poți obține o poveste similară 🙂
Si? N-ai intrebat-o nimic de la ea, de pe palier?
@Rezon Cred că era amanta directorului și i-am deranjat.