Cum s-a gândit Victoraș Ponta să ne mituiască

Cum, pe cine?!
Pe noi, angajatorii. Pe noi, snaga economiei românești. Pe noi, cei care le băgăm pâinea-n straiță! Și benzina-n rezervor. Pe noi, întreprinzătorii mici și mijlocii, practicanții de meserii liberale, eventual în cabinete private, asociații-muncitori unici și răsfirați, AF-eurile și PFA-urile, dar și contabilii și economiștii cu păr alb la cur, managerii și subalternii lor cu creier din sistemul privat, corporatiștii și chiar TESA din companiile mari aflate în relații economice – destul de șubrezite de criză – cu cei de mai ‘nainte. Pe noi, ăștia care am aflat pe pielea noastră, din ’90 încoace, că fără capital sănătos, mâna de lucru e o labă tristă, democrat-socialistă. Pe noi, dreapta, cum ar veni! Ce s-o mai dăm la-ntors?!
Băi, șmecheroilor, voi vă uitați în oglindă? “Cine vă credeți voi, mă? Hagi?!” (expresie de interior în M.Fin.)

Cu cee?!
Doar cu plata TVA-ului la factura încasată?! Puțin. Foarte Puțin! La ce-i la curul lor zilele astea putem cere mai mult. Muult mai mult! Dom’ Blănculescu! Se aude? C-am auzit că dumneavoastră ne reprezentați și pe noi, mediul civil de afaceri, pe lângă Guvern. Deci, ia luați matale un plaivaz și notați. Vrem săne dea așea (Notezi?):
1. Calcularea impozitului pe profit ținând seama exclusiv de facturile încasate. Văd că se fac că plouă;
2. Reducerea TVA la 19%. Hai, hai, repejor, că așa au promis în opoziție!
3. Impozit regresiv, da, dacă nu, puneți-i să se jure pe copiii și pe mamele lor că nu se vor atinge de cota unică. Și de cotribuțiile la Sănătatate. Poate numai în jos. Nici la anu’, nici peste doi, trei sau patru ani!;
4. Deducerea integrală a TVA-lui la achiziționarea de mașini și combustibil. 100%, că ne-au enervat!
5. Și una cu tupeu: colectarea TVA la facturile primite, nu achitate. Nu vă fie târșă, că-s cu chiloții în vine!;
Acum, e momentul, cât simt în ceafă suflarea balaurului rănit.

Adică noi suntem proști și ei deștepți!
Are cineva impresia – cu “ai mei” vorbesc – că înainte să apară pericolul întoarcerii lui Băsescu la Cotroceni, fie și din lipsă de cvorum, s-a gândit o singură clipă finanțistul Georgescu să facă un asemenea super-cadou celei mai active și mai influente categorii sociale? Fără să aibe nevoie de votul nostru pe 29 iunie?! Fără să-i întoarcă Baroso din lovitura de stat? Să fim serioși! Da’ știți vorba aia: dacă nu-i poți prosti, cumpără-i! Măcar promite-le! Hai, c-am pus botu’!

De ce acum?!
Păi, dacă vroia să ne dea “un balon de oxigen”, să ne lase să plătim TVA la încasare, de ce n-a comis-o dom’ ministru Georgescu încă din guvernarea, de tristă amintire, Văcăroiu? Cum era la modă la anglo-saxoni. La șmecheri, adică! Sau de ce n-a băgat-o ministrul Mihai Tănăsescu prin dosul guvernării Năstase, când companiile mari de stat deveneu pe rând: mijlocii, mici, fier vechi și, în final, imobiliare? Că astăzi, în calitate de ambasador la FMI, cică înștiințat despre manevră, opinează că n-ar fi o problemă! Zice că: “Vorbim când mă întorc!”. Când se-ntoarce? După 29?! Sau de ce n-a strecurat-o PSD-ul în mapa de lucru a guvernului Boc-1, în care era parte? Mai ales că exista de mult directiva europeană 112/2006 și nouă țări din UE o puseseră deja în aplicare. Staați, că revin cu asta mai jos. Nu scapă ei așa ușor!

Auzi tâmpenie în căpățânile lor de bugetari!
Cică să ne dea “un balon de oxigen”. Nu să facem o Cotitură Istorică, nu să se instaureze Dreptatea Economică și Comercială, nu să relansăm economia! “Balon de oxigen”, auzi la ei! Un balonaș, acolo. Se vede că-s oameni care au mâncat toata toată viața de la stat, că n-au avut pe mână măcar un butic non-stop la parter de bloc și că i-a durut inima până acum să rămână fără japca luată de pe facturile întârziate cu lunile, anii sau neîncasate în veci. Nu din cauza noastră. Din cauza pieței/crizei, a falimentelor, a legislației, a decontărilor cu statul… Se simțeau puternici și îi durea la bască de durerea noastră cât timp le intra banul nemeritat la Buget. Acum sunt disperați și sunt dispuși să dea și ceva “de la ei”. Căci orice ar zice finanțiștii lu’ pește, cum că bugetul nu va mai suferi după amorsarea sistemului, în 3-4 luni, nu trebuie să vă mai spună fratili vostru că, până să crească economia, statul pierde la faza asta. Bani mulți! Dar așa e cinstit și lăutărește.

Manglele scurtei guvernări Ponta-Georgescu
Cum s-au văzut la Palatul Victoria, chiar la capătul primei ședințe de guvern, Victor “Bulă” Ponta anunța un gest de mare generozitate: ridicarea plafonului de la care persoanele, cu țintă precisă – cele plătite pe drepturi de autor, vor fi obligate să se declare plătitoare de TVA. Astfel, de la 35.000 de euro venituri pe an, cotă peste care nu se sinchise nimeni să plătească TVA, plafonul creștea la 65.000 de euro. Asta ca să nu se mai deranjeze formatorii de opinie mici și mijlocii, plătiți cu 5.000 euro/lună cu un drum la ANAF. Și să le lase un ban în buzunar și formatorilor mari, cu de la 10.000 euro în sus. De emoție, Ponta a uitat să spună că derogarea o ceruse Boc și lui MRU i-a tremurat mâna să le facă pula mare lu’ alde Gâdea, Badea și Ciutacu. Și Radu Tudor să se uite. Și uite-așa, s-a împăunat Ponta cu munca bietului Boc!
Buun! Păi, dacă tot s-au pus bine cu șefii din presă, cu ce era să înceapă? Harșc! Cu deducerea de 1/2 din TVA la achiziția de automobile și combustibil. Că prea ne îmbuibasem în ultima lună de guvernare MRU! După care s-au gândit să mai ia o pielicică de pe angajator și anume 5,2% CASS, atenție! calculat la salariul mediu brut pe tara! Adică, dacă îi dau pălmașului 1.000 de lei pe lună, va trebui să îi plătesc CASS ca unuia căruia îi dau 2019 lei. Asta pe lângă ce dă el (adică tot eu), 5,5% din brut. Proiectul noii legi a Sănătății dspre care fac eu vorbire, de fapt, mai prevede o japcă de 5,5%, CASS obligatoriu de la toți belferii care trăiesc din chirii cât și de la patronii retrași după o viață de muncă să mănânce din dividend. Bravo, “Hagi”! Mama lor de ploșnițe îmbuibate!

Prosteală pe față
Deci, să revenim la Directiva Europeană 112 per 2006 privind sistemul comun al taxei pe valoarea adăugată. Atenție! Nici nu fuseserăm admiși în UE când alții aveau voie să plătească la factura încasată! Vine azi Ponta să ne-o împacheteze ca fiind ideea finanțistului Georgescu, contribuție la înțeleapta politică economică dusă de echipa lui. Ori directivă asta, care deși neobligatorie, ce zice? Tocmai de acum 6 ani? Păi, la Art. 66 zice așa: “pentru anumite operaţiuni sau pentru anumite persoane impozabile, TVA poate deveni exigibilă cel mai târziu la data încasării.” Cu derogare de la alte două articole, nu contează. Fiecare țară care a renunțat la a-și mai jefui IMM-urile și-a stabilit propriul plafon până la care e valabil 66-le. Sute de mii. Uitați-vă doar ce țări! Numai economii puternice: Germania, Marea Britanie, Suedia, Olanda, Italia, Austria, capitala noastră, Belgia, dar și “tigrii” Estului: Polonia, Slovenia și Estonia. Merge beton! S-a dovedit în anii de criză. Păi și-atunci ce treabă au alde Georgescu-Ponta să-l întrebe pe Tănăsescu, Tănăsescu să întrebe FMI dacă ne dă derogare când e ditamai directiva europeană? Veche de când lumea? Verificată și răsverificată. Pe care noi o cerem de când a adus Dragăstolo TVA-ul în România!
Și bine, mă, 2 x Vlădescule și tu Vosganiene, liberalule și Pogeo, comunistule și Ialomițeanule și Drăgoiule, voi ce-ați păzit? Trebuia să vină abia acum neica Georgescu, să mănânce două kile de lămâi, ca să nu i se aplece, și să promită că bagă el măsura asta, doar ca să ne aducă la vot, la referendum? Și să ne cocoșeze p-ormă, de la anu’, cu taxele, accizele și impozitele, ca să-și scoată pârleala și să aibe și de unde să-i reîntregească și pensia militară lui alde Dogaru, asta după ce l-or titulariza promulgator la Cotroceni și pe somnambulul Crin? Și ce ne facem dacă nici nu primește  – oha! – “derogare” de la FMI pentru TVA la încasată? Am cam belit-o, să mă iertați!

Puțin pragmatism, vă rog
Observăm că antagonismul ăsta din interiorul puterii ne aduce și lucruri bune. Am început să primim “cadouri”. Otrăvite dar necesare! Păi nu mai bine facem noi ce facem ca să nu mai aducem la putere președinte, guvern și parlament din aceeași gașcă? Ca să ne gâtuie, în liniște, ca pe puii de găină, cum au făcut de 22 de ani în coace? Ei, ba nu!
Ia să ne facem un calcul, că tot ne pricepem… Deci cine va lua Parlamentul și implicit va da Guvernul din toamnă? Categoric, USL. “Voința poporului”, deh! Caz în care nu ne rămâne decât o singură variantă mai “civilizată”: Băsescu la Cotroceni. Măcar să avem unde ne duce cu jalba în proțap dacă se pun comuniștii cu birurile pe noi. Nu va avea mare putere, dar un cuvânt de zis în Europa tot va avea. Și-atunci mai urlăm noi, mai le trage Băsescu câte o vopsea pe la Bruxelles, mai vine o listă de porunci, mai lasă și comuniștii de la ei. E cel mai bine așa! Sau dacă nu sunteți de acord cu mine, îl vedeți cumva pe Crin întorcând în Parlament vreo lege nașpa dată de tovarășii lui? Credeți că înțelege Crin afacereza? Un bugetar sadea care n-a pierdut măcar o noapte în viața lui, transpirând rece, din cauză că nu știe de unde să scoată dimineață salariile oamenilor? Sau credeți că o să vă primească cu jalba la palat? Pe la ce oră?

Eu așa zic
Mulțumim Victore, mulțumim Florine, pentru “șpăguța” asta cu TVA-ul! Sunteți mai buni ca Hagi! Dați voi mai întâi Ordonanță de Urgență și p-ormă venim și noi la referendum! Și mai puneți și voi ceva alături! (vezi punctele 1-5) Să nu ne pice pe stomacul gol!

Știu, suntem puțini, dar puțintica noastră absență poate fi hotărâtoare!

Răzvan CUCUI

P.S. Am folosit un limbaj mai golănesc, așea, ca să intru pe lungimea de undă a papagalului care, sunt ferm convins că a fost în școală Victor Ponta, când își dorea să fie și el golan când va fi mare. Uite că a reușit! Însă golan fără onoare.

Facebook Comments

674 de comentarii

  1. Dle Razvan Cucui,ma nedumireste si ma ingrijoreaza faptul ca TOATA lumea discuta numai de bugetari si pensionari ,
    dar ,despre noi ,ashtilalti care ii ducem in spate prin taxe si impozite NIMIC !
    Noi ashtilalti ,patroni,mici intreprinzatori,salriati la patroni….NIMIC ,noi nu santem cetateni cu drept de vot,pe noi de ce nu ne intreaba nimeni de sanatate(macar)!NOI NU SANTEM DECAT BUNI DE JEGMANIT !

  2. @ Liviuta :  
     :))) Vorba lui Florina : „Boicotezi, nu boicotezi, vremea loviturii de stat trece”.
    Problema e mai veche si tzine istoria noastra inca din vechime : cum trece? prin noi, sau peste noi ? .. ca noi am am durat, indurand.. ( cum bine s-a zis : Romania va lua asupra sa pacatele lui Tonta)

  3. MM: nu am incredere in aceste institutii ale statului ca vor organiza alegeri corecte
    Duvaz: da, ca voi o sa cereti dizolvarea CCR (!)
    Moderatoarea: „haideti sa vb pe rind, dna Macovei”
     
    Executie in direct la RTV
     
    Nu stiu de ce ma mai consum, mi-am ftt 3 saptamini din viata gindindu-ma la prosti.
    Gata, m-am suparat, nu-mi mai pasa de nimic, nu ma duc la niciun vot.

  4. Ce cred eu.
     
    – Basescu va trece din nou printr-un scrutin decis la limita, cu o diferenta sub 100.000 de voturi.E vorba de voturile care vor decide validarea referendumului, nu de diferenta intre DA si NU. Raportul DA/NU va fi ince mai bun caz 1,5 : 1 
     
    – Miza votului nu sunt procentele lui Basescu, ci daca ramane sau nu la Cotroceni.
     
    – USL merge pe mobilizare masiva, conditii in care singura varianta a lui Basescu de a ramane la Cotroceni.este invalidarea
     
    – Fiecare vot NU este un vot pentru validarea referendumului, deci pentru demiterea lui Basescu
     
    – Fiecare act de boicot contribuie la invalidarea eferendumului, deci la ramanerea lui Basescu la Cotroceni
     
    – Repet, fiecare vot / act de boicot va conta, rezultatul se va decide in ordinul de marine a zecilor de mii (validarea / invalidarea)
     
    Consecinte:
     
    – Basescu ramane -> numeste procurorii sefi, desemneaza prim-ministrul dupa alegerile parlamentare
     
    – Basescu pleaca -> in cel mult 6 luni e in puscarie; USL numeste procurorii generali; Antonescu numeste prim-ministrul
     
    Alegerea mea clara, principiala, rationala si strategica e una singura: BOICOT

    1.  @Rezon  vorba multa, saracia omului ! De azi intr-o saptamana asteptam toti cu morcovu-n fund. Nu mai e timp. Suntem sub imperiul urgentzei.
      Un boicot asumat si de catre PDL ar fi unica varianta inteleapta care ar da o marja suficienta de siguranta. Oare vor intelege odata ca a sosit momentul sa invete sa mearga copacel-copacel si fara sprijinul presedintelui?
      Cum sa-i facem sa adopte oficial varianta boicotului? Sa dam buzna pe blogurile pedelistilor de top? Cum???  

  5. Decat sa faci incantatii de voodoo politic, mai bine aplici strategia castigatoare matematic. Adica, boicotul.
     
    Daca Basescu pleaca de la Cotroceni, cam in cat timp credeti ca va intra in puscarie? Cine vor fi procurorii sefi? La asta se gandeste cineva?

  6. Am sa postez (partial) un comentariu mai vechi de-al meu, mai ales ca am avut senzatia ca unii m-ar identifica, oarecum, cu personajul seminegativ al articolului anterior al lui Bleen.
    Declar ca nu m-am decis inca ce sa fac, nu sar la gatul celorlalti.
     
    O alta argumentatie pentru pozitia mea de a merge pe mana presedintelui (participare la vot sau, doar daca ni se transmite explicit asta de catre presedinte, iar nu in orice situatie, boicot).
    Nu este decat un demers de natura socratica, o incercare de argumentare, de data asta nu pe motivatii de pragmatism electoral, cum am facut-o pana acum (adica, despre superioritatea eficientei boicotului sau a participarii la vot, pentru scopul revenirii lui TB la Cotroceni).
     
    Eu cred ca, daca se mergea pe ideea boicotului referendumului pe motiv de lovitura de stat, de fapt TB ar fi trebui sa boicoteze toata procedura de la inceput; sa nu se prezinte in Parlament sustinand ca nu recunoaste legitimitatea procedurii sau  a sefilor Camerelor.
    Si ar fi fost, juridic, indreptatit sa o faca; si nu cred ca nu a luat in valcul aceasta varianta, mai ales ca stia dinainte ce urmeaza sa se intample.
    Dar eu cred ca, facand, probabil, niste simulari (anticipand ca la sah mutarile) pe cele doua variante – sa boicoteze procedura sau sa intre in joc – TB  a realizat ca pentru tara, pentru noi, este mai bine sa intre in joc.
    A fi boicotat T Basescu procedura afirmand ca e o lovitura de stat (nu ca n-ar fi, sau ca n-ar crede, sau ca s-ar feri prea tare sa o spuna, dar nu in conditiile de refuz al procedurii), cred ca reprezenta un risc mai mare pentru tara si evolutia ei decat jocul actual.
    Ar fi radicalizat teribil lucrurile, cu un castig iluzoriu, cu riscul unui semiconflict civil, fara sa impiedice cursul evenimentelor, atragand ura cumplita a hipermajoritatii romanilor, care, drogati de propaganda, l-ar fi vazut in fata ochilor pe Ceausescu cerand sa fie dus in fata Marii Adunari Nationale.
    Si atunci, chiar daca intervenea UE pt un referendum in conditii normale (mai multe oricum nu avea ce face, ce era facut – suspendare, etc – era bine facut), lucrurile ar fi stat mult mai rau decat in prezent.
    La fel si in legatura cu boicotul referendumului.
    Romanii ar fi vazut, impinsi de Latrina 3, doar pe cel care se agata de scaun si fuge de popor.
    Toata legitimitatea data de votul din 2009 se facea pulbere in fata urii canalizate a 75% din populatie (intr-un caz fericit). Poti avea legitimitatea mandatului chiar si cu 75% lipsa de incredere, dar nu cu 80% ura a populatiei impotriva ta, exprimata si in referendum.
    Nu vreau sa intru in detalii, dar cred ca a-l acuza pe TB de orgoliu prostesc sau de naivitate e o mare eroare.
    Cred ca pur si simplu a facut alegerea mai buna (sau, mai putin rea) pentru interesul national. TB nu mi-a oferit, in general, motive sa cred ca nu stie ce face mai bine pentru interesul national atunci cand a fost cazul.
    E adevarat ca si USL si TB stiu ca aici s-a fortat politica faptului implinit, implinit intr-o perioada scurta de timp, in conditiile in care juridicului ii trebuie timp sa dezmembreze o astfel de constructie; dar caracteristica acestei situatii este tocmai aceea ca, pana intervine juridical, faptul implinit da roade (din pacate) si, daca te raportezi numai juridic, pierzi legitimitatea politica.
    Si atunci juridicul nu ar mai putea, cel mult, vorba lui Cristoiu, decat sa readuca un cadavru la Cotroceni.
    Nu va cer decat sa dati credit celui ce nu v-a prea inselat increderea, lui TB, fiind convinsi ca a luat in calcul de la inceput si varianta voastra si ca, totusi, are si experienta si informatii mai bune decat noi/voi.
    Si nu o spun ca un imbatat de TB (ca sa nu ma trezesc cu replica aia a lui Bleen cu “crezi in dl Basescu? Il ai in inima pe dl Basescu?”).
     
     
     
     

    1.  @liviuta imi pare rau dar aia cu mutarile de sah anticipate nu prea tine. la momentul cind a acceptat sa intre in joc declara chiar el ca intra de pe pozitia perdantului. dar merge pe presentimentul care si l-a dobindit de-a lungul timpului, ca si-a cistigat toate bataliile in ultima turnanta. nu vad unde este calcului adinc si rece aici.

      1.  @valid Dupa alegerile din 2000, 2004, 2009 si tot ce a reusit in ultimii ani, pot da un credit ca a ales varianta cea mai buna.

        1.  @liviuta si poti accepta ca poate sa se insele uneori? si poti accepta ca acel uneori poate fi chiar acum?
           

    1.  @Rezon Propunere pentru masochisti.
      A se numara de cite ori spune crizel „salut” si „eu” intr-un discurs.

  7. Daca si la suspendarea varianta 2.0.0.7 au fost la vot 44% si nu s-a discutat de boicot, de ce sa credem ca acum sare de 50% ? Nu dau doi bani pe sondajele astea. Cu atat mai mult cu cat o parte insemnata vor boicota.

    1.  @Boghy ala a fost antecriza asta este post. lumea e mai plina de draci asa ca e posibil sa se faca 50% daca cei probasescu nu stau dracului acasa

    2.  @Boghy Sondajele sunt o fotografie a monentului la care sunt facute. Trebuie luate orientativ, nu juri pe ele , dar nici nu le arunci la cos

  8. Eu cred ca boicotul are o miza mica (a propos de o zicere mai veche a lui Bleen).
    Miza mare e cu termen un pic mai lung (toamna).
    Daca voi credeti ca delegitimati plebiscitul, va inselati; va fi legitimat/legitimizat de cei minim 40% care vor fi prezenti (indiferent de validare/invalidare; in fond, au fost si alegeri cu participare sub 50%).
    Daca voi credeti ca Base mai poate face ceva la Cotroceni, mai ales daca scoate sub 30% la referendum, va inselati.
    Numiri de procurori? Sa vezi ce se schimba legislatia in modul de numire!
    Daca scoate sub 30%, chiar daca se invalideaza referendumul, il dam pe tava si ne dam pe tava USL-istilor.
    In toamna suntem terminati oficial, legitim si democratic, inca 4 ani (minim).
    Cu scor bun, indiferent daca TB e la Cotroceni sau in afara, avem o sansa in toamna.
     

        1.  @Bleen Vorbeste de alegerile din toamna.
          Eu cred ca asta implica si eventualele prezidentiale (by the way, eu inca sper ca referendumul se invalideaza, dar nu prin boicot, ci cu scor bun).

        1.  @Gramofonu  @liviuta  @Bleen nu, atunci poti sa te bazezi pe faptul ca cei doi dobitoci de la conducere vor face atatea tampenii, ca ii vor scarbi pe multi.

        2.  @liviuta  @Bleen 41% e un scor de la care se poate pleca din Romania linistit pentru ca nu vom mai avea motive sa ramanem.
          Indiferent daca-l vor demite pe Basescu cu 51-49 sau cu 95-5, USL-istii vor face acelasi lucru: vor pune mana pe justitie si vor matura toate institutiile.
          Nu vei avea ce sa mai construiesti pentru alegerile din toamna pentru ca ei vor fi si arbitri si jucatori.
          Nu te mai baza pe reactia UE, vor protesta de forma apoi protestele se vor diminua pe masura privatizarilor moca oferite companiilor din tarile respective. Am mai vazut filmul asta in 2000-2004.

    1.  @liviuta Ai uitat de prezidențiale. După ce Băsescu este demis, se organizează prezidențiale în maximum 3 luni. Maximum, nu obligatoriu. Se pot organiza și în 2 săptămîni.

      1.  @Bleen Cred ca nu vor fi organizate inainte de septembrie.
        Cred ca, daca PDL e de acord, se fac in 2 noiembrie, cu parlamentarele.
         

      1.  @Bleen Stiu.
        Dar TB si eventuala miscare de opozitie vor fi mancati pana in toamna, cu referendum invalid si vot 25% pro Basescu.
        Sunt de acord cu Zografi la chestia asta.
        Si atunci, ce prim ministru poate pune TB?

        1.  @GabiDumitru  @Bleen Mai bine decat la 25%.
          Dar cu mobilizare scoate mai mult de 35%. Nu uita nici de spirala tacerii.

      1.  @GabiDumitru  @liviuta Legitimitatea nu are legatura cu popularitatea in sondaje. Ea e data de castigarea alegerilor  libere si corecte

        1.  @Rezon  @liviuta Stiu.Liviuta spune ca un Base cu 35% nu mai are legitimitate.
          Pe logica asta,Base nu mai legitim din 2010.

        2.  @Canadiana  @GabiDumitru  @Rezon Cunosc argumentul.
          Dar odata adus in fata referendumului, la 20% nu mai poti invoca, PRACTIC vorbind, cu succes vechea legitimitate.

        3.  @liviuta  @Canadiana  @GabiDumitru  @Rezon zzzzzzzz…
          somnul ratiunii naste referendumuri si pui vii

      2.  @GabiDumitru Era legitimSi ar fi si in continuare.
        Dar legitimitatea asta se pierde, practic vorbind, in referendum (mai ales la scor prost).

    2.  @liviuta daca TB nu revine la cotro o sa aibe de lucru de nu-si va vedea capul. dar nu cu campania ptr alegerile din toamna ci cu procesele la care va fi nevoit sa se prezinte. 

      1.  @valid  @liviuta Si daca revine tot problemele alea le are, doar ca USL-ului o sa-i pese mai mult de ele.
        Nu m-as gindi prea mult la asta.

      2.  @valid Nu cred ca ii e nici lui teama iar din punctul meu de vedere n-au decat sa faca cercetari.
        Oricum, nu poate fi trimis in judecata prea curand.

        1.  @liviuta nuam spus ca ii este teama ci ca va avea de lucru.isi va pierde timpul prin alte locuri si nu in campania electorala. in plus dupa ce va fi „ejaculat” cu 35 la suta crezi ca va mai avea vreun chef sa se ia la bataie ptr un „popor nesimtor”?
           

    3.  @liviuta  un scor bun insemana o prezenta de 70 %, Base sa ia 40-45%, ceea ce insemana ca ar avea tot atatea voturi cate a avut in 2009!

    4.  @liviuta 
       totusi, Liviuta, marja de contraatac se largeste simtitor odata cu revenirea lui Basescu la Cotroceni. Numirea premierului, a sefilor DNA si a Parchetului General.. E chiar atat de putin? + corodarea implacabila a mincinosilor, plagiatorilor, pucistilor..
      E mai intelept sa creditam prin prezenta noastra la vot falsificarea regulilor jocului si sa-l mai si pierdem pe Basescu in conditiile antijocului premeditat de catre pucisti??? 
       
      In cazul boicotului exista doua argumente: argumentul tare si suficient in sine e cel MORAL (nu legitimez impostura si uzurparea) si cel slab, pragmatic (de ce sa nu ma folosesc de pragul de validare, daca tot ni l-a returnat Bruxelles-ul prin CCR?)

      1.  @geronimo S-ar putea ca unele atributii sa-i fie luate (numirile procurorilor) iar celelalte sa nu mai fie de folos, cu un scor dezastruos la toamna.

        1.  @liviuta  @geronimo daca pleaca,SIGUR ramine fara atributii.
          S-ar putea ca USL-ul sa ne ia tuturor din „atributii”.

        2.  @GabiDumitru  @geronimo Dar s-ar putea sa se reconstruiasca ceva pana in toamna (inclusiv pana in prezidentiale).
          Nu-si pierde nici atributiile, nici calitatile de campanie.
          Daca USL nu gaseste alt candidat decat Crin, eu cred ca „ai nostri” castiga prezidentialele in toamna. Nu cred in sansa lui Antonescu. E antipatizat si de multi de ai lor.

        3.  @valid Nu stiu.
          Dar daca intra Oprescu in joc, se supara rau de tot „leberalii”. Si nu stiu daca vor mai trage la caruta lui Antonescu.

  9. Comentariu de pe Politeia:
     
    Ioan Ghise (la A3)” Toti cei care stau acasa duminica viitoare, inseamna ca il sprijina pe Traian Basescu in mod direct”Sa nu uitam asta PS Sper sa nu uite nici ceilalti usLASI.
    emil
    22/07/2012 at 
     

    1.  @GabiDumitru nu este ce credeti voi! le-a atras atentia celor care nu voteaza ca daca nu ies la vot, „votul” lor va fi considerat boicot, adica pentru Basescu!

  10. Sondaj CURS 2009, înainte de primul tur: prezența la vot 70%
    Băsescu 31%, Geoană 30%, Antonescu 17%
     
    Prezența efectivă turul I prezidențiale 2009: 54.37%
    Scoruri efective: Băsescu 32.45%, Geoană 31.15%, Antonescu 20.02%
     
    15% a fost diferența dintre cei care zic că vin la vot și cei care efectiv vin la vot

    1. Eșantioanele cu care lucrează institutele de sondare sînt făcute după cei prezenți efectiv în țară, nu după listele electorale. Prezența la vot este falsă la alegerile din România din cauza listelor electorale. În realitate, prezența e mult mai bună decît apare oficial în scripte. Nu e de 55%, e de 65-70%

        1.  @Canadiana  @Gramofonu  @Bleen 
           
          Atunci a contat, pentru ca diferenta intre BAsescu si Geoana a fost de 70.000 de voturi.

  11.  Redactia Kamikaze 
     
    M-au sunat de la liberali (un institut de sondare care se chema ceva cu Brătianu) să mă convingă să merg la referendum.
     
    – Știți că trebuie să participe la vot peste 9 milioane de alegători ca să fie validat referendumul?
    – Da
    .- Dorim să vă informăm că puteți vota la orice secție din țară.
    – Așa…
    – O să mergeți la referendum?
    – Nu.
    – Nu? Da’ sunteți de acord cu demiterea președintelui Traian Băsescu?
    – Sigur că da, am votat și la locale cu USL de la prima oră.
    – Nu înțeleg. Atunci de ce nu mergeți la referendum?
    – Am o nuntă.
     
    Aici am închis.Să mă treacă Nu știu/Nu votez/Am o nuntă.

      1.  @Boghy  @Bleen  Redactia Kamikaze nu le da idei. suntem la faza hotel. urmeaza biserica si carrefour

        1.  @Canadiana  @Florina  @Bleen  Redactia Kamikaze Ti le da in loc de rest. „”Restu’ nu mai conteaza”

        2.  @Florina  @Canadiana  @Boghy  @Bleen  Redactia Kamikaze Stiti aparatele alea de scos poze? poti sa scoti buletinele de votare gata completate pe ambele parti.

        3.  @Gramofonu  @Florina  @Boghy  @Bleen  Redactia Kamikaze pravaliile cu aparatura xerox ofera buletine de vot gratuit. gata completate cu DA

    1.  @Bleen  Redactia Kamikaze cred ca are legatura cu cosmarul pe care l-am avut azi noapte. se facea ca ma plimbam in parc si acolo era un cort de nunta. cind ma uit mai bine avau urne de vot.  ma apropii il vad pe frunza verde cu un buletin de vot si o stampila in mina. se arpopie de mine si in fata mea pune stampila pe da. in momentul ala m-am trezit din somn. sper ca nu le-am dat idei si sa votam prin coruturi prin parc.

    2.  @ Bleen                 :)))))))  The summit of Bleen .. Where only the eagles Dare ! (not the craws)

    1.  @Rezon „regula” -20% prezenti la urne comparativ cu intentia sondata inainte de vot a fost valabila si pentru prezidentiale 2009 si referendum 2007?

  12. PLANUL
     
    1. Invalidare -> resuspendare -> instabilitate.
    2. Validare -> demitere -> stabilitate.
     
    Asa ca IO, Popeye voievod intiiul, mare domn, imi fac seppuku pentru tara si popor.
    Iar voi, natie de ingrati, sa-mi tineti bine luminarea (ca daca nu, va arat eu cum se face).
     
    Acesta e testamentul meu politic.

        1.  @Canadiana  @SimonaM Sir si Lady faceau dragoste. John tinea lumanarea. Dupa 15 minute Sir: – Lady, esti multumita. – Nu, Sir. John tinea in continuare lumanarea. Dupa alte 15 minute: – Lady, esti multumita. – Nu, Sir. John tinea in continuare lumanarea. Tot asa pana ce Sir oboseste si schimba locul cu John. Dupa 5 minute Lady urla ca este multumita. La care Sir: – Vezi John cum se tine lumanarea.

    1.  @Gramofonu Și la ce are nevoie de mine dacă tot vrea demitere?
      Let’s keep people busy, wear white, aia cu feștila?

  13. „In clipa cand Presedintele Basescu a anuntat in conferinta de presa (de doua ori) ca nu-l va trimite in judecata pe Ponta pentru uzurparea atributiilor prezidentiale, cand Victor Ponta a incalcat decizia CCR sfidandu-l pe fata, si ministrul lui de externe, Marga a falsificat documentele trimise la Bruxelles, am stiut si recunoscut cu durere ca ne aflam deja in epoca post-Basescu. Dl Basescu putea sa faca mult mai multe ca sa nu se ajunga la situatia de a fi suspendat, nu a facut. Astazi noi vom actiona independent de sfaturile si cererile domniei sale. Eu nu joc viitorul democratiei, progresul justitiei si apartenenta la UE si la structurile NATO,  greu obtinute pentru problemele de ego ale nimanui, nici ale Presedintelui Basescu!”
     
    sursa: http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/21/un-ospiciu-numit-romania-sezonul-netotilor/

  14. Ascult in reluare emisiunea Panorama pe A3 , e superb! 
    Pieleanu – Basescu are 35%, va fi demis și reprezinta inca o locomotiva, PDL a luat vreo 18%. Va fi eliberat de constrangeri si va face campanie. Astfel, PDL va putea lua la toamna 35% el insusi.
    Oana Stanciulescu – deci concluzia este ca PDL trebuie sa mearga la vot. Asta in primele 5 minute.

      1.  @Bleen  @Yeba 
         
        in aceeasi logica si eu l-as putea bate pe Bute, si chiar pe Carl Froch.. Cum? Pai, simplu : chiar daca meciul meu cu ei  e programat in decembrie, ma prevalez de accidentul de masina survenit intempestiv, avant la lettre – care mi-l retine pe Bute la pat, cu multiple fracturi – si devansez la masa verde (vezi puciul) data intalnirii. Eu impun meciul de box acum, cand deabia se poate tine pe picioare, pentru ca acuma imi convine MIE. Daca nu vrea sau nu poate boxa cu mine in actualele circumstante, trec peste toate regulamentele IBF si ma declar castigator (ori in ring cu un schilod, ori la masa verde prin neprezentare). Toata treaba e ca am ales EU (horatiu coman) momentul cand sa pun mana pe centura.
         
        Cam asta face USL si mai pretinde sa-i facem si prezență, cvorum la meci !

    1.  @Yeba cred ca basescu e in campanie dubla: referendum (pierdut, o stie) si alegeri pdl la toamna. de aia nu poate asuma boicotul. 

      1.  @Canadiana  @Yeba
         Bag picioarele in campania din toamna>Daca Base nu ramane la Cotroceni nu va mai fi nici o campanie .Si ar trebui sa stie si el

        1.  @Canadiana  @Yeba
           Repet : daca Base nu mai este la cotroceni ,usl va face un circ de campanie(se poate vedea si acum)

  15. Încă nu am auzit argumente pentru venirea la vot. Am auzit, citit și văzut chemări, acuzații, statusuri misterioase, priviri pline de subînțelesuri, dar nu am auzit argumente. Încă aștept. Gen: ”Tot ce s-a întîmplat din 3 iulie încoace este legal, constituțional și legitim, regulile sînt ok. Scorul este de 53 la 47 pentru NU.”

    1.  @Bleen 
      cifre: daca 20% din votanti ar vota NU, aia 20% trebuie sa boicoteze. si la revedere, cvorum. simplu. 

    2.  @Bleen 
      Realitatea e ca multi ” basisti” s-au prins de chestia cu cvorumul si vor merge pe boicot,indiferent de ce spun Base sau altii.

        1.  @Canadiana  boicotul nu este riscant deloc. dupa cum stau lucrurile, se pare ca prezenta va fi de peste 50% si ca base ar lua in jur de 35%. cei care boicoteaza sunt in marja de eroare 😀 ,  probabil vreo 2% , voturile astea nu au cum sa-l ajute pe Base si nici cum sa-l infunde. In schimb, daca prezenta este sub 50%, sa zicem 48, 49, eh, aici povestea este alta. se poate ajunge la 51% si gata, se duce totul.  singurul motiv pentru care m-as duce la vot este ca ultima dorinta a lui Base, inainte de ghilotinare, este ca poporul sa-i fie alaturi. 

    3.  @Bleen La mine in oras si in imprejurimi nu am vazut nici macar un afis contra demiterii. Numai pro. Cel putin la mine primarul e PDL-ist deci nu cred ca a interzis astfel de afise. Sa insemne ceva ?

    4.  @Bleen Eu vad (acum) altfel situatia: Presedintele incearca sa rupa tocmai din aceia care s-ar duce sa voteze DA. Si asta pentru ca cine intelege boicotul va boicota. Vrea doar schimbarea balantei in randul hotaratilor. Noi nu trebuie decat sa ne facem datoria. Fara sa ne mai gandim la riscuri.

  16. Trebuie pusa un pic de ordine in harmalaia asta. Sunt doua sondaje recente – cel CURS si cel Public Affairs. De la ele trebuie sa pornim orice discutie serioasa. Alte cifre nu avem

    1.  @Rezon CURS a avut întotdeauna sondaje apropiate de realitate. Cel puțin din punctul de vedere al istoriei și precedentelor, nu ne putem îndoi de CURS.

    1.  @oglinjoara Revin cu argument:
      Base nu se adreseaza sustinatorilor lui. Ei sunt convinsi deja.
      Se adreseaza nehotaratilor, hipsterilor, oteveilor, etc..
      Alora le spune asa: – daca tot le legitimati astora lovitura de stat, votati macar NU.

      1.  @MariusBadea  @oglinjoara Basescu se adreseaza tuturor. Daca sustine asa puternic sa mergem la vot are motive intemeiate.  
         

        1.  @Gramofonu  @Never G  @MariusBadea  @oglinjoara intemeietorul satului ala din NZ de care vorbea bleen.

        2.  @Never G  @MariusBadea  @oglinjoara 
           
          Altfel spus, la varsta mea, nu-i mai permit nici lui taica-miu sa ma trateze ca pe un copil. Lui Basescu, nici atat

    1.  @Ilinca Deja nu mai conteaza…de fapt, nu mai conteaza nimic de pe 2 iulie, in afara de faptul ca Irlanda a dat drept de munca romanilor.

      1.  @BleenOk, dar toata lumea buna spune ca e o diferent de 15-20% intre prezenta din sondaje si cea de la urne. 

      2.  @Bleen  @Ilinca Era de aşteptat: prezidenţialele dintotdeauna au atras mulţi electori.
        De aceea, Băsescu n-a luat niciodată în calcul neparticiparea.

        1.  @oglinjoara  @Bleen  @Ilinca Astea nu-s prezidentiale, fratele meu alb. Nu alegi nimic. Doar legitimezi mafiotii.

  17. Singurul lucru care il poate salva pe Base acu este boicotul UNITAR asumat. Daca mergem unii hais si altii cea, am be-lit–o.
     

    1.  @SimonaM Nu deţine adevărul absolut. Deţine doar decizia de a asuma sau nu un boicot. Îi aparţine. Nu poţi decide pentru el. Îl poţi susţine sau nu. 

      1.  @oglinjoara N-ai înțeles. Eu nu decid pentru Băsescu. Decid pentru mine.
        Scopul nu este să stea Băsescu la Cotroceni.
        Scopul este ca Băsescu să facă ce-a promis când l-am votat. Nu l-am votat pentru ochii lui albaștri. L-am votat să facă ceva.
         
        Pricepeți odată. Băsescu e acolo pentru noi! Nu noi facem ce vrea el, el trebuie să face ce vrem noi.
        Au trecut 22 de ani și habar n-avem cum trebuie să se facă politică. Tocim tastele ca niște bezmetici, pe ce vrea Băsescu și cum vrea Băsescu. N-ai priceput nimic. 

    1.  @GabiDumitru Eu am un boicot pe tzeava anul asta.
      Asa ca sau acum, sau la toamna, eu TREBUIE sa boicotez.

      1.  @GabiDumitru Si mai explicit: daca dreapta alege sa le faca cvorum cu NU-urile lor, ma kc in dreapta lor la toamna.

      2.  @GabiDumitru Si mai explicit: daca dreapta alege sa le faca cvorum cu NU-urile lor, ma kc in dreapta lor ciunga la toamna.

      1.  @oglinjoara PDL (un partid de 15%) vorbeste de boicot. Unii jurnalisti vorbesc de boicot. Cred ca si dandiaconescu vorbeste de boicot.

      2.  @oglinjoara si tot pe bune, nu are cum sa cistige la puncte referendumul, asa ca singura sansa e sa-l cistige pe lipsa qvorumului

      3.  @oglinjoara el nu poate zice boicot (poate mai incolo? pe motive de clara fraudare) pentru ca a acceptat status quo de la inceput

        1.  @oglinjoara  @SimonaM Boicotam lovitura de stat.
           
          Vorbind serios, nu stiu cate sanse are TB sa se intoarca la Cotroceni daca se prezinta la urne 50%+1. Cele mai mari sanse le are ca referendumul sa fie invalidat. Prin ce facem, nu facem decat sa incercam sa marim sansele sa se intample asta.

  18. Incep sa cred ca sondajele manipulatoare nu mai sunt cele care te arata in frunte, dimpotriva. Cum ar fi pentru noi daca ar aparea la a3 diseara un sondaj cu 70% prezenta si 45% Basescu?

  19. I-auzi una, de la Bleen: „Eu nu știu de vreo dată certă privind cvorumul. Tot ce știu e că scorul e undeva pe la 63-37 și că prezența este peste 50”.
     
    Păi, şi-atunci la ce foloseşte boicotul? Să-l boicotăm pe Băsescu?
    Aici am ajuns cu ochelarii pe care nu vrem să-i mai dăm jos.

        1.  @oglinjoara  @Bleen
           DE ce ? Nu putem sa ni-l asumam? Sunt deja mai multe voci care se exprima prin ziare

        2.  @Canadiana  @Bleen de ce să fii/fim mucea? doar ca să ai motiv să te auto-enervezi?
          nu eşti mucea, eşti căpoasă şi refuzi să vezi realitatea: NU (MAI) E NICI UN BOICOT ASUMAT

        3.  @oglinjoara  @Canadiana Noi discutam aici despre dacă e bine să nu-și asume sau nu boicotul, tu zice că nu e bine să-și asume boicotul fiindcă boicotul nu e asumat.

        4.  @oglinjoara  @Canadiana La 63-37 și peste 50 prezență au zic că e bine să-și asume boicotul. Tu zici că nu e bine să-și asume boicotul fiindcă nu și-a asumat boicotul. Despre ce vorbim?

        5.  @Bleen  @oglinjoara cine e „tu” ca eu tin mortis sa asumam boicotul right now. vezi postari mai jos. vreau data de asumare oficiala, ca sa stau linistita. 

        6.  @oglinjoara  @Bleen  @Canadiana Orice om care gandeste cu capul lui, bazandu-se pe date, fapte si logica elementara este indreptatit sa ia decizia

        7.  @oglinjoara  @Canadiana Domne, tu răspunde-mi la întrebare. Pe cifre. Cînd devii ilogic și nu mai știi pe unde să scoți cămașa o dai pe EL. Pînă acolo, răspunde-mi la întrebare. De ce nu e bun boicotul fiindcă nu e bun boicotul?

        8.  @Bleen  @oglinjoara  @Canadiana N-auzi, bre, ca deja e o secta? Secta NU.
          Noi sintem in secta BOICOT.
           

      1.  @Bleen  @oglinjoara 
        Subscriu, Bleen !
        Fara sa monitorizez  tot ceea ce se poate monitoriza ca sondaje, asta e si perceptia mea ; intuitia mea. Suntem pe cale sa ne-o facem cu mana noastra.
        In actualele circumstante, Basescu greseste si nu trebuie urmat.
        Am da dovada de o gregaritate sinucigasa.
        Totul porneste de la constatarea irefutabila ca LEGITIMITATEA lui ramane valabila pana la expirarea mandatului. Asadar, nu o jucam la cacialmaua sugerata de catre cantecele de sirena !
        Am zis howgh !
         
        PS. 
        Astept un moment de fronda lucida in favoarea boicotului -gen Cristian Diaconescu – din partea celor din PDL. Sunt momente cand trebuie sa i te opui chiar si lui Carol I (vezi disputa cu Bratianu la debutul primului razboi mondial) 

    1.  @oglinjoara Nu vă mai certați bre! Cine vrea să boicoteze din principiu, ăla stă acasă no matter what. Cine vrea să boicoteze tactic, cu ochii pe tabela de scor, stă acasă până când – ptiu, drace! 🙂 – se anunță că s-a depășit pragul, caz în care iese la vot (așa fac eu). Fiecare face cum vrea.

        1.  @oglinjoara  @Beavix , să fiți atenți, maică, că BEP tot de la Stat (că nu se mai deosebesc instituțiile, așa e la Lovitură) mănâncă o pâine, deci manipularea va fi în draci ca să vă scoată din casă, curbele lui Gauss îl vor uime și pe Gauss din cer!

        2.  @Yeba  @oglinjoara BEP va avea dreptate în orice caz. Dacă e corect, atunci e corect. Dacă e manipulat, atunci vorbește pe datele precise primite de la USL: „am adus și ultimul transport, cu ăsta am făcut 60%, hai, la presă cu anunțul!”

  20. Logica boicotului
     
    Cred ca suntem atat de traumatizati de evenimentele politice recente si radicalizati de isteria mediatica incat cu greu mai discernem miezul problemei aflate in discutie. Cred ca s-a mai spus, foarte bine, undeva aici: referendumul este cu totul diferit de un vot electoral. Este expresia unei optiuni simple, tip da-nu. Nu este o alegere intre mai multe variante. Din acest motiv, raspunsul la intrebarea unui referendum este si el foarte simplu:
    1. eu stiu ca am fost chemata sa votez un presedinte pe un mandat de 5 ani. Ca un bun cetatean, mi-am indeplinit datoria si am votat 2. la jumatatea mandatului prezidential de 5 ani, un grup de pucisti au luat in primire parlamentul si, prin metode ce incalca legile statului, si pentru motive de ordin strict personal, au hotarat sa demita presedintele ales de majoritatea romanilor pentru un mandat de 5 ani. 3. neavand alte mijloace cat-de-cat legale de a “scapa” de presedintele nedorit de ei, pucistii ma indeamna sa ii ajut sa “scape” de presedinte, deci sa votez pentru demiterea presedintelui, in data de 29 iulie, incalcand astfel optiunea mea si a celor peste 5 milioane care l-au votat. 4. eu nu doresc demiterea presedintelui ales pe 5 ani, Este treaba pucistilor cum si daca pot “scapa” de el. Eu nu ii voi ajuta in nici un fel, pentru ca “scaparea” de presedintele ales legal pentru un mandat de 5 ani este pur si simplu problema personala a pucistilor, nu si a mea.
    Din cauza faptului ca eu nu consider ca as avea vreo problema cu terminarea mandatului presedintelui ales, nu am de ce sa ma prezint la referendum. Pur si simplu, faptul ca unei maini de oameni nu ii convine prezenta presedintelui in functie, nu este problema mea, ci a lor. Sa o rezolve ei, daca pot. Daca nu, sa ma lase in pace.
     

  21. repet:  la maxim 4% cât reprezintă procentul celor care ar boicota referendumul, boicotul este contra-productiv
    doar dacă participarea e de 46-48%, boicotul are sens
    în ORICE altă situaţie, boicotul face un deserviciu lui Băsescu şi dreptei în general

        1.  @oglinjoara  @Yeba Daca se va face cvorumul, nu-ti imagina ca va fi un cvorum de 60%, va fi un amarat de 50-51%. Asa ca da, un 4% conteaza.

    1.  @oglinjoara Care estimezi că va fi participarea la vot? Și care estimezi că va fi scorul? Și de la ce scor în sus UE se va convinge că poporul vrea democrație? Și cum va acționa UE, prin ce pîrghii, după ce se va convinge că poporul vrea democrație?

  22. Un argument pro prezență la vot, pe care mi l-a zis azi un activist PDL: singura forță care mai poate ține în frâu derapajele USL-ului nu e Traian Băsescu, ci Uniunea Europeană. Care UE însă își va băga finuț picioarele dacă va constata că pe popor îl doare-n dos de finețurile democrației. Cu alte cuvinte nu rămânerea lui Băsescu la Cotroceni e miza, nici dacă referendumul va fi validat sau nu; important e scorul. Un 9-1, indiferent de prezență, e un semnal rău pentru UE.

    Evident, PDL-ul îl vrea pe Băse la Cotroceni, poate-poate pică ceva în toamnă. De aia ei ar prefera boicotul.

    1.  @Beavix complet gresit. pai tocmai, UE trebuie sa vada ca boborul isi baga picioarele in puci si in bataia lor de joc de referendum.

      1.  @Canadiana  @Beavix europenii sunt oameni normali
        niciodată nu vor vedea în lipsa de exprimare a voinţei o exprimare de voinţă
        dacă e în pericol democraţia, e firesc să sari pentru ea, NU SĂ TE ABŢII să iei atitudine
        ce naiba nu pricepeţi?

        1.  @oglinjoara  @Canadiana  @Beavix Să sari pentru democrație înseamnă să boicotezi legitimarea puciului. Tu cum sari să aperi democrația participînd la o mascaradă al cărui singur sens e să legitimeze puciul?

        2.  @Bleen  @Canadiana  @Beavix 
          Se dă o lovitură de stat.
          Care semnal e mai puternic de opoziţie la această lovitură de stat:
          1. boicot
          2. NU majoritar

        3.  @oglinjoara  @Bleen  @Canadiana  @Beavix Aoleu și OMG. Nu citești nimic de-aici?
           
          CARE NU MAJORITAR?

        4.  @oglinjoara  @Bleen  @Canadiana  @Beavix Probabil ca uslamul va reusi sa scoata la numaratoare, prin vot si alte manevre, vreo 6 mil. DA-uri. Ca sa ai NU majoritar tre’ sa gasesti vreo 6,5m inflacarati cu democratia.

        5.  @oglinjoara
           Pentu ce sa ma exprim fara echivoc. pt o hotie? Da ma exprim :NU merg la vot.Adica nu vreau sa fiu martor mincinos intr-un proces inscenat

    2.  @Beavix Nu stă în picioare argumentul.
       
      1. UE e împotriva plebiscitării. UE însăși face tot posibilul să evite referendumurile cu privire la deciziile sale.
      2. Dacă se face un boicot pe bune și nu vin la vot decît 30-35%? Nu e ăsta un semn pentru UE că poporul nu acceptă referendumul și că e împotriva puciului parlamentar?

    3.  @Beavix
       Orice argument trebuie strigat si lamurit public. Numai asa convingi oamenii, nu cu limbaj dublu, pe canale dubioase de comunicare sau cu jumatati de mesaje. Pana nu-si asuma cineva clar si fara echivoc un plan de lupta si pana nu aud argumentele insirate in piata publica de Basescu sau de echipa lui, eu nu ma duc la vot.

    4.  @Beavix da astia de la pdl au ceva davizi coperfeildsi pe la ei pe acolo, care citesc in creieri coanei europa ca in cartea de bucate? de unde pana mea stiu ei ce va aprecia sau nu ue?

      1.  @valid Mai discută și ei pe acolo, le mai vin informații și opinii de la centru… În orice caz, mi s-a părut cea mai normală explicație pentru acțiunile lui Băsescu de până acum, care tot cheamă lumea la vot în draci.

  23. ironie amara: curberry4case tot din taxele contribuabililor traieste, chiar si acum cand a devenit n0049

      1.  @geronimo  @Rezon vă agăţaţi de orice pai care vă confirmă convingerea
        aţi ajuns chiar să credeţi mai mult în Diaconescu (totuşi fost pesedist) decât în MRU

        1.  @oglinjoara  @geronimo  @Rezon eu inca le mai dau tarcoale, pe subiectul asta, mru&diaconescu&neamtu, mai e timp

        2.  @oglinjoara  @Rezon  Fii serios, asta se cheama proces de intentie. Unde ai vazut asa ceva in cele spuse de mine? Totusi, hai recunoaste, l-ai prefera adversar, interlocutor politic in locul lui Ogotai ??? (mongoloidul desemnat premier _ gasca care-i tine trena politica?)

        3.  @revealer  @Canadiana  @oglinjoara  @geronimo 
           
          Da, e si greu sa surclasezi un imbecil. Gadea, daca iese din rolul de dresor al  menajeriei de casa a Varanului, se poate face de ras si in fata unui copil istet

    1.  @Rezon Poate ca Diaconescu spune ce nu poate spune Basescu. V-ati gandit ? Poate este a doua voce a lui. Mi se pare tot mai interesant tipul.

        1.  @Canadiana  @Boghy  @Rezon  
          intotdeauna am vazut in Diaconescu singurul politician respectabil din partea levogira. Daca nu s-ar simti solidar cu „valorile” stangii, mai c-ar merita un post de varf in ICCD..

        2.  @Canadiana  @Boghy  @Rezon  N-as crede. Omul imi pare onest si principial, pana la proba contrarie.. Rara avis prin politica noastra
           

        3.  @Canadiana  @geronimo  @Boghy Pai, si Basescu & PD au fost canva in Internationala Socialista. Daca le-am acceptat unora virajul, il putem accepta si altora

        4.  @Canadiana  @geronimo  @Boghy 
          Pai, si Basescu & PD au fost candva in Internationala Socialista. Daca le-am acceptat unora virajul, il putem accepta si altora

        5.  @ rezon  Bun raspuns !  In 2002-2003 eram inca simplu membru in PNL, filiala-Medias si tin minte ca m-a pus pe ganduri preconizata schimbare doctrinara a celor din PD inspre centru-dreapta ca viitor partid popular + fuziunea cu PNL (pentru a constitui un singur pol de dreapta puternic ca alternativa la dominatia fara recurs a PSD). Ce a urmat prin tradarea liberaloida stim, insa din unificarea asta am avut totusi in PDL singura echipa cat de cat loiala reformelor si proiectului Basescu.  l-as intreba pe „oglinjoara”, ar fi fost mai intelept sa nu o incurajam ?

  24. Ce’s’teţi nebuni??? Adică p’ăia doi’i lasă să se joace singuri acasă cu puciu’n ţărînă? Nu-i supraveghează-un fesebeu acolo, nimicuţa, nimicuţa? Alo! Păi să-l scoale repede cineva pe Iliescu, să dea urgent telefon la ambasada Rusiei să spună cine sînt şi ce vor. Ia uite, frate, nu ştiam de ce mi se zbate ochiu’ stîng!

  25. pe asta o stiti?
    „Exista o explicatie pt. pozitia dlui Sebastian Lazaroiu: exista date certe, la echipa de campanie, ca nu se va realiza cvorumul la referendum, in niciun fel, (desi eu n-as pune mana in foc pentru analistii astia) si atunci miza se muta pe un scor cat mai bun in infruntarea directa DA vs. NU” Stefan Vlaston

    1.  @AndreeaP Da.. Kumbaya.
      Și ca să mă convingă să nu boicotez îmi spune că-s proastă. Mișto strategie :))

    2.  @AndreeaP Eu nu știu de vreo dată certă privind cvorumul. Tot ce știu e că scorul e undeva pe la 63-37 și că prezența este peste 50.

      1.  @Bleen  @AndreeaP Trebuie să vedem cu cine votăm. Peste 90 de zile, și anume. Dac-ar mai conta, firește.

  26. De pe pagina de FB a Protestului Ghilimelelor:
     
    „astazi ponta a cerut prefecturii de la iasi sa „organizeze impecabil si cu maxima eficienta ” referendum-ul. O exista si un plan scris de fraudare ?”

  27. raian Basescu, duminica, la sediul de campanie din Bucuresti: „Oamenii astia cand aud de democratie scot pistolul. Mai e una care a plecat de la Iasi spre Bucureti. (o flacara – n.red.) Cred ca se vor aprinde foarte multe flacari ale democratiei zilele astea.”

    1.  @GabiDumitru http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-12855853-incendiul-din-masivul-bucegi-focul-extinde-catre-parcul-natural-elicopterele-mai-nu-pot-interveni-unul-reparatii-celuilalt-lipseste-piesa.htm

      1.  @GabiDumitru http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-12855622-incendiu-puternic-tipografie-marginea-craiovei.htm

        1.  @revealer  @GabiDumitru Le-au ars buletinele de vot abia tiparite. Si cat s-au chinuit sa le tiparesca in mare taina.

      2.  @revealer  @GabiDumitru 
         
        Flacăra democraţiei v-a trebuit, na! Acu’ să n-aud şi că codru-i frate cu românu’ şi empatizează, că zău m-apucă dracii!

  28. Ieri seară, la o bere, la Grădina Verona, un mic pâlc blogarist a descoperit o nouă variantă onomastică, in caz că facem virajul spre decadentism:  Madame BVLGARI 

    1.  @Rezon  virajul sau mirajul spre decadentism? doar suntem postmoderni, ce naiba !.. Avem fascinația decadentei in sange. Trebuia s-o experimentam si pe asta. In cazul asta, Madame Blogary va deveni o asociatie de ..esteticieni..

  29. Socialismul soft (varianta sa „hard” am trait-o pana in ’89) ne mananca zilele. Pe trunchiul sau a prosperat si coruptia asta infioratoare, care a sfarsit prin a decredibiliza politicul (iata, nu mai iasa mai nimeni pe strada – puciul pare a fi doar o galceava politica in plus). Am zis-o pana am facut spume la gura : majoritatea problemelor noastre + saracia endemica a unor largi categorii sociale sunt datorate nu capitalismului, cum tot afirma printre altii si Mircea Dinescu, ci tocmai socialismului rezidual care ne-a mentinut in astia 20 de ani regii monopoluri de stat, monopoluri private (gen EON gaz), utilitati publice de stat, CFR, posta, categorii largi de asistati, fiscalitate sufocanta, taxa pe viciu, sistem sanitar dependent in mod esential de stat + gherila fiscala aflata mereu sub imponderabilele populismului sau intreselor politice de casta etc.
    I’m sick !
    Romania ori va liberala, ori nu va fi deloc (vorba ăluia)

    1.  @geronimo eu nici macar nu cred ca e vorba de o ideologie. este vorba de oportunism acaparator. cat despre uslam, singura lor ideologie este ‘jos basescu’.

  30. Postare pe grupul MB pe Facebook:
     
    ”Koles Attila
    Noi cei care credem in democratie , noi cei care vedem pericolul care vine vedem acest intuneric ce se asterne in Romania , vedem ca aceasta adunatura de nebuni care vor sa astearna peste Romania INTUNERICUL COMUNISMULUI , cei care purtam flacara democratiei in suflet ar trebui ca din fiecare oras sa pornim cu torte cu flacari ale democratiei iar pe data de 25 sa luminam INTUNERICUL COMUNIST asternut peste tara si sa luminam noaptea transformindo in zi si pirjolind toate petele negre de comunism , acum avem aceasta sansa Europa democrata ne sprijina , ea ne spune scapati de INTUNERICUL COMUNIST de aici va sprijinim dar ea nu o poate face in locul nostru , asteptati data de 29 ? ; Ce asteptati de la ea ? ; Uslasii vor maslui voturile , vor face tot posibilul sa fie multe milioane de hirtii stampilate cu Da in urne daca nu pot altfel ei le vor declara peste 10 000 000 DA chiar daca nu sint ele vor fi puse 10 000 000 ce veti face veti face plingeri , ei vaspun ca aceste plingeri nu vor fi bagate in seama , ei vor spune simplu pai asa sa facut si in 2009 asa ca nu mai plingeti aceasta va fi raspunsul lor atunci ce veti face , asta asteptati .
     
    NU ACEST LUCRU POTE FI OPRIT DACA VETI LUMINA BUCURESTIUL CU 1 000 000 DE FLACRI ALE DEMOCRATIEI SI ASTA CIT DE URGENT FARA SA STATI PE GINDURI !!!”
     
     
    I rest my case.

  31. Ieri seară, la o bere, la Grădina Verona, un mic pâlc blogarist, a descoperit o nouă variantă onomastică, in caz că facem virajul spre decadentism:  Madame BVLGARI 

  32. http://www.ziare.com/basescu/presedinte-suspendat/vinovatia-lui-traian-basescu-1180046
     
    Un articol lucid, care merita citit pana la sfarsit, in ciiuda catorva lucruri discutabile pe care le spunhe. Daca n-aveti rabdare, copiez aici finalul:
     
    „De fapt, singura reusita autentica si importanta a mandatelor lui Traian Basescu este emanciparea justitiei de sub cizma politica. Si, culmea!, tocmai acesta este motivul real pentru care clasa politica ii vrea acum demiterea. 
     
    USL vrea sa-l mazileasca, cu orice pret si in orice conditii, pentru ca aceasta unica reusita a sa pune in pericol supravietuirea si libertatea puscariabililor din politica.
     
    Daca Traian Basescu n-ar fi comis atatea greseli si nu si-ar fi atras prin ele atat de multa antipatie publica, acest scop real al demiterii ar fi fost evident si poporul l-ar fi respins cu asprime, ca in 2007. 
     
    Dar, sub aversiunea fata de Traian Basescu si sub motivele care au starnit-o, este usor de ascuns acest scop real la care se gandeste prea putina lume. Daca s-ar gandi, ar intelege ca tot ceea ce ii reproseaza lui Traian Basescu se va amplifica exponential dupa demiterea lui si reintrarea justitiei sub control politic. 
     
    Ironia teribila a istoriei face ca prin greselile pe care le-a comis Traian Basescu sa pericliteze acum singurul mare merit al mandatului sau. Prin aversiunea pe care si-a atras-o ca urmare a unor greseli certe, Traian Basescu poarta o mare raspundere pentru picajul abrupt in care a intrat Romania: a creat premisele pentru succesul revolutiei puscariabililor.”

        1.  @oglinjoara  eu nu ma raliez(in esenta, scoala asta de gandire spune ca implantul de oua pe care justitia la suferit e bad) dar nici invitatia la vot nu o servesc

        2.  @oglinjoara  eu nu ma raliez(in esenta, scoala asta de gandire spune ca implantul de oua pe care justitia l-a suferit e bad) dar nici invitatia la vot nu o servesc

        1.  @oglinjoara Am avertizat ca spune si lucruri discutabile. Dar vorbeste si despre erori care au fost discutate pe larg si aici, pe Blogary. Daca Madame iese cu ceva in evidenta, este printr-un anumit mod de gandi out of the party box. Nimeni nu e mai presus de critica, nici macar Traian Basescu.

    1.  @Rezon Mai există o variantă-scenariu. Ca USL-ul să fie o construcție cu personalitate multipllă, din care noi îl vedem acum numai pe Mr. Hyde, iar TB să se bizuie pe Dr. Jekyll. 

  33. Am auzit azi, dupa slujba de la biserica, pe preotul nostru (de altfel foarte merituos, fara gluma) indemnand lumea sa iasa la vot. Nu a indicat nici o clipa cu cine sa voteze, dar sa iasa la vot. Este prima oara cand il aud facand treaba asta, indiferent ce alegeri au fost. Si ma intreb: Patriarhia o fi dat un astfel de ordin ? Ca preotii sa indemne lumea sa iasa la vot ?

      1.  @Florina  @Boghy 
        Pai, nu avea dreptate Cioran cand anticipa in „Schimbarea la fata a Romaniei’ ca ortodoxia se va târî in viitor dupa stat ? ca in buna traditie a dependentei ei de „basileii” momentului (inclusiv de bugetul de stat) , asta va ajunge sa faca? din cauza asta cei care cer o NETA separare a bisericii de ordinea seculara au perfecta dreptate. 

  34. „Sunt destui vanatori de afaceri si de interese, care isi asuma, mai mult sau mai putin voalat, oarecari influente. Iar papagali de la noi cad in aceste plase! Se si compromit cu ocazia asta si, in niciun caz, nu fac vreun serviciu Federatiei Ruse. Care, o spun cu responsabilitatea omului politic experimentat, nu are niciun interes in destabilizarea Romaniei.Are alt tip de interese Federatia Rusa: sa dezvolte afacerile, sa fie cat mai implicata in sectorul energetic, pentru ca asta inseamna o oarecare dependenta. Statele mari asa lucreaza, si nu cu Kondyakovi… Insa politicienii romani atata minte au!”, a adaugat Traian Basescu.

      1.  @GabiDumitru Mă rog. Era o întrebare retorică, oricum. Naiba știe la ce și la cine se mai referă TB în ultima vreme.

      1.  @Rezon mai ramane sa-si dea foc in semn de protest la faptul ca festila era de fapt o torta submarina(stie Base ce-i aia)

    1.  @musiuplugary http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Primarul_Orsovei-Ion_Manea-cel_care_a_aruncat_in_Dunare_-flacara_democratiei-este_un_fost_ospatar_care_isi_turna_clientii_la_Securitate_0_741525939.html

      1.  @revealer „Manea slutu si uratu/Manea grosu si-artagosu”-citez dintr-o balada a carei titlu, spre rusinea mea, nu-l mai stiu 🙁

  35. Un clasic in viata:  ”De vreme ce e rau ca Basescu macheste asa nasol, poate stiti vreun rus abstinent care iubeste Romania.”

  36. Si, pentru toti cei care mai leviteaza inca in Nirvana, o mica istorioara, de ieri. Un cuplu, la masa, pe litoral. Cei doi vorbesc pe un ton normal, despre apropiata lui plecarea a lui, medic, la munca, in Franta. Din vorba in vorba, ajung sa spuna ca ”aoleu, sper sa nu bage Franta vize, ca o sa coste plecarea asta dublu”. După care, bizonii din restaurant le aruncă priviri ucigătoare si incep sa comenteze scrasnit, printre dinti: ”firea-ti ai dreq cu strainatatea voastra cu tot”.  

  37. Am auzit pe la unii teorii cum ca sustinatorii lui Basescu sunt chemati la vot ca sa stim cum sta ”pe bune” opozitia, in perspectiva alegerilor parlamentare din toamna. 
     
    Mi se pare o mare si iresponsabila tampenie. Acest referendum nu poate fi tratat ca un megasondaj de opinie preelectoral, decat daca esti un freak al experimentelor sociale, care n-a invatat nimic din secolul XX. Miza referendumului este sa oprim un puci, nu sa facem apelul bocancilor pentru alegeri. 

    1.  @Rezon Desigur, dupa referendum USL o sa-l lase pe Base inapoi la Cotroceni si-o sa-i bata putin obrazul: „Vezi ba, ti-am zis noi ca nu te mai iubeste poporul, da-le si tu 100 de lei pana in toamna”.

    1.  @Rezon Mvvaaaiii.. Cum se poate? Cu cinstiții USL la butoane? Nuuuu.. Se înșeală. Ăștia-s ăia pe buni, pe care-i susține el. Trebuie să fie o confuzie la mijloc.

      1.  @SimonaM  te pomenesti ca il pun astia sa-si ia chilotii pe el cind sta la plaja. asa ca se invete minte sa mai vorbeasca gura fara el.

    2.  @Rezon  Aha ! Dar cei de la moguliziuni ii dau cu tifla ; ei nu se plang de ingradirea libertatii de ..ejaculare

    1.  @SimonaM asta-i din categoria ;”noi vrem respect”. vorbesc de demnitate cind sunt in siajul unul chiulangiu si a unui plagiator.

    2.  @SimonaM Dupa fatza, Matei asta frunzareste niste bonuri de consum, prin vreo magazie. Asta n-a muncit in viata lui.

      1.  @EroulBula  @SimonaM Ce Matei, asta-i un Dorel toata ziua. Iar demnitatea lui e in camionul cu Polar, mama ce frig e.

        1.  @EroulBula  @SimonaM hehe, pai, altfel cum, doar nu angelina, plesu sau gandalf trebuie convinsi sa voteze

    3.  @SimonaM Am vazut si eu in mersul masinii afise de-astea. Unele au ca lait motiv oameni simpli, dar multi iar altele oameni cu ochii injectati, ca la A3.

  38. Cît despre boicot, stafful lui Băsescu nu are de făcut decît 2 chestiuni:
     
    1) să facă publice sondajele pe care le au
    2) să transmită pe anumite canale informațiile alea lămuritoare pe care le au

    1. Just. Pana atunci, nu-mi ramane sa constat decat ca apelurile cele mai febrile de participare la vot vin de la Basescu, Antena 3 si USL. Nu are niciun sens.

    2.  @Bleen In caz ca nu stiai,Base e pe trend ultra-crescator.:)
      Iar  atacul marsav la flacara democratiei a fost lovitura de gratie.

      1.  @GabiDumitru  @Bleen Daca-i iese si de asta, ii depun ofrande la poarta. Daca nu, ii depun paiatei alta ofranda.
         
        Si sa puna mina pe lopata iarna viitoare, sa-si faca poteca in jurul curtii, ca m-am saturat sa inot prin zapada. Da?

  39. Văd că analizați scrisele lui Lăzăroiu de pe Facebook. Okidoki. Ce a vrut să zică cu asta: ”Din ce stiu eu flacara nu s-a stins nici dupa ce a fost aruncata in Dunare. Acum deja merge spre Craiova. De unde se vede ca focul democratiei nu poate fi stins.” ?

    1.  @Bleen Este simbolistica esențială a neamului nostru mioritic care dorește să ne comunice subliminal că dorințele și năzuințele noastre sunt imortale …
       
      Ah. Și ”fie ca flacăra democrației să vă lumineze zilele și nopțile cu suflet blând și inima curată.”
       
      La nevoie, mai am.

    1.  @Yeba No reply la mesăjel. Dar e o tanti acolo care ne explică cum Băse nu putea să cheme la boicot, pentru că boicotul nu e democratic……..
      Ar trebui să-ți faci cont pe FB. Grădină zoologică gratis.

      1.  @SimonaM  @Yeba „La constatarea mortii celui mai fioros animal politic contemporan, i-a fost descoperit un as in mineca”

        1.  @Gramofonu  @valid  @Yeba Dap. se blocase în butoni, și n-a ieșit la timp din mâneca. Explicație populară? Se futu butonu’.

      2.  @SimonaM lasă, că l-o citi careva, mulțumesc. Mi-a spus o colegă muuult mai tânără, nu intru în amănunte că mi se face rău, că e mare consum de timp. Dacă era de calorii… 

      3.  @SimonaM  din punctul asta de vedere g+ e mult mai igienic. in cercul meu de romani parca lumea e mai rezonabila.

  40. Gata, m-am prins. USL-ului ii e atit de rusine de ce-au putut sa-i faca bietului presedinte, incit incearca sa-i asigure si cvorum, si majoritatea.
    E singura explicatie logica, altfel se cheama ca au si am innebunit cu totii.
     
    Joi ma duc si strig boicot. Daca urla TB la mine „treci la vot, ca te ia mama dreq”, m-oi duce.

      1.  @musiuplugary Ai grija, ca daca se scapa la un spanac, iti da una de te zvirle pe ortodroma Caii Lactee. Si cind reintri in atmosfera o sa-ti spuna „flacara democratiei”

  41. Ati vazut faza cu Antonescu si femeia disperata care-i dadea o scrisoare. Tipul asta pare complet incapabil sa relationeze emotional. Foarte distant.

    1.  @Rezon , asta este nimic, nimic de tot, Crizel are fantasme cu mase largi pe care le saluta de pe o scenă, Crizel nu suportă să fie contrazis, Crizel nu suportă să nu i se respecte ordinele, oricare dintre aceste evenimente provocându-i crize cu spume, de cel puțin 15 ani. Sunt convinsa că ascensiunea lui este regizată și supravegheată, le trebuie un psihopat manipulabil, cei interesați știu cum să-l ia.

      1.  @Yeba  @Rezon Cind am citit in viteza textul, am avut impresia ca ai scris „santajabil”. Tot recitesc sa ma dumiresc. Inca nu-s convins ca n-ai scris.

    1.  @Rezon A fost doar un reflex de braconier. A vazut-o fumegand si a zis ca e o bagheta de dinamita.
      A aruncat-o in Dunare ca sa pescuiasca.

  42. Dar in fond si la urma urmei ,de ce sunt psd-istii asa nervosi daca sunt calare pe situatie asa cum pretind???

    1.  @hope18 Vor sa scape de puscarie si risca pe bune sa ajunga acolo. Vezi linkul de mai sus in care Ponta ne lamureste ca oricum il demit pe TB daca ca vor fi 5 mil. voturi DA. Face corespondenta cu voturile de la alegeri. Nu se vor impiedica de cvorum fiindca au lasat portita la parlament. Nu ii pot opri decat voturile NU mai multe decat DA.

        1.  @GabiDumitru  @hope18 
          Nu e prima data cand Ponta spune inainte cate ceva din ce va face.Astfel isi pregateste electoratul sa-l sustina cand trece la fapte.
          Eu am inteles ca Antonescu ne indeamna la boicot cand spune ca el iese din politica daca nu se face cvorum. Asta cum suna?

      1.  @Never G  @hope18 portita aia de la parlament are un opritor la curtea constitutionala initiat de pdl, raspuns probabil pe 24-25.07

        1.  @Rezon  @musiuplugary  @Never G  @hope18 Da. La o adica, poate s-o prinde cineva si la ce folosesc.

  43. Nu merg la vot. M-am plicitist deja sa mai enunț argumentele. 
    Enervantă situație. Elanul de turnir electoral bate matematica.
    Sper că Băsescu nu vrea să iasă din scenă printr-un blat mic.
    Pentru că asta e apelul de participare la VOT: non-combat… 

    1.  @Rezon
       Asta ca sa le fie tutror clar ca nu plutim printre noruleti roz si ca nu poti lupta cu cartea-n mana cand ai in fata ta killerul cu mitraliera.Lunetisi avem? Asta ca sa fim si curajosi si eficienti ( si cand te gandesti ca nu omor decat muste!!)

        1.  @GabiDumitru  @hope18  @Rezon Nu. Și acum două luni tot maimuțoiul ăla crizat delira de la pupitru la Cotroceni.
          Și acum două luni Goe tot mergea la Bruxelles.

        2.  @GabiDumitru  @hope18  @Rezon Pe mine mă întrebi?
           
          Pot să gândesc în multe feluri, în perspectivă fiind unul din ele. Obișnuiesc să gândesc. Fac asta zilnic.

        3.  @SimonaM In epoca Nastase, un cunoscut statea in masina parcata.
          Apare un politai:
          „Buna seara, ce faceti aici in masina?”
          „Stau…ma gindesc…”
          „Asa, singur?”
          „Da, asa gindesc eu, singur”
           
          In curind o sa fii arestata pentru autodenuntul tau.

  44. Deci. dacă are cineva (eventual the brightest crayon in the box) argumente solide pentru a mă scoate la vot, le aștept. Argumentele.
     
    Nu, nu ajunge să-mi spui că sunt proastă dacă nu te cred. Și nici să-mi dai o impresie de senzație că poate e un dubiu, dar nu-mi poți spune care e dubiul și nici măcar că există unul.
     
    Până acuma, singura certitudine pe care am găsit-o pe la oracole e că sunt proastă. Mă scuzați dacă mă-ndoiesc totuși un pic de asta? Așa, pă persoana mea fizică proastă, e dreptul meu.

    1.  @SimonaM ptr mine e clar, atit timp cit pucistii racnesc ca „basisti”vor sa le strice serbarea si sa boicoteze. nu mai am nevoie de alte argumente, ptr ca asta vreau sa si fac, sa le stric fiesta.

      1.  @valid Nu.. aștept argumentele lui Băsescu. Să văd și eu de ce trebuie să votez NU și nimic altceva.

        1.  @SimonaM nu o sa le ai. toti se uita cujind la cei vreo 20% care zice-se ar fi nehotariti. sa fim seriosi, nu exista asa ceva, aia cind raspund la sondaj au o jena sa minta hard si decit sa spua ca nu merg la vot (lucru blamabil dupa cite vad un ultima perioada )declara ca inca se mai gindesc. ei, acesti asa zis nehotariti pot schimba raportu dintre cele doua tabere. singura chestie la care nu se gindesc cei ce fac sondajele este ca ei nu sunt nehotariti deloc, ci nu au chesf sa mearga sa voteze dar au o jena in a o spune pe fata

  45. Domnule Președinte, trec peste faptul că ne chemați să vă votăm în baruri, hoteluri și pe plaje, după ce v–am votat în licee, școli și ambasade. Trec peste faptul că ați declanșat cu mînuța dumneavoastră această nebunie, desemnîmd prim-ministru un șantajabil mic, prost și mincinos, și uitînd că șantajabilii sînt ca prizele mutiple, întotdeauna au loc pentru cel puțin două ștechere curentătoare. Trec și peste orice altă nemulțumire pe care am avut-o la adresa atitudinilor dumneavoastră din trecut. Dar trag linie în fața pretenției dumneavoastră că boicotiștii referendumului ar fi niște manipulați orgolioși. Eu vă respect și v-aș alege oricînd să-mi conduceții țara, fiindcă sînteți curajos, lucid și tenace, dar ceea ce îmi cereți acum este să validez un bîlci miștocăresc, o simplă nouă golănie batjocoritoare a USL-ului la adresa poporului român și a partenerilor din UE. Știți dumneavoastră mai multe? Foarte bine. Atunci vă mandatez să votați în locul meu. 

  46. OK. Personal, m-am săturat.
     
    Cu cât apar mai mulți să-mi spună să mă duc la vot, cu atât îmi pute mai tare. 
    Când Pielea p#lii, SRS, Ficeac și alții ca el îmi spun să merg la vot, cam ce credeți că-mi rezultă mie?

  47. Sebastian Lazaroiu pe FB:
     
    ”As vrea atunci cand faceti analiza acestor evenimente si legati totul de 29 iulie 2012 sa aveti in vedere ca situatia este mult mai complicata decat pare la prima vedere. As vrea in primul rand sa luati in calcul un adevar: lucrurile nu se vor termina pe 29 iulie, indiferent de rezultat. As vrea, de asemenea, sa luati in calcul inca alte multe variabile pe care de obicei noi toti le ignoram. Din pacate as vrea sa scriu mai mult, dar, deocamdata, nu pot.”

    1.  @SimonaM cu alte cuvinte, cei ce vor vota NU la referendum veti fi procentele-caramida care vor zdrangani in pieptul pdl la toamna

      1.  @musiuplugary  @SimonaM
         Sa ma mai lase astia cu ce se intampla la toamna. Ca pana la toamna is toti la canal.

      2.  @musiuplugary Întocmai ce spun de două săptămâni.
         
        Pe mine (pă persoană fizică) nu cu argumentul PDL parlamentare mă vor scoate la vot.

    2.  @SimonaM vezi si primele comentarii:
      Cristian Daniel Salceanu Da’ de boicotat tot boicotam, da? 🙂
      Sebastian Lazaroiu Cainele cand prinde o halca nu ii mai da drumul

      1.  @Ilinca Le-am văzut. Ți se pare că asta nu se poate traduce și așa, și așa?
         
        Mie-mi sună a fortune cookies mesajele din ultimele zile. Ce să fac, așa-s io. Proastă.

        1.  @SimonaM mie nu mi se pare deloc interpretabila…Daca ar vrea cu adevarat prezenta la vot ar striga-o sus si tare, n-ar fi nevoie de mesaje codate. Orice chestie confuza e pro-boicot.

        2.  @Ilinca Mă doare nervul capului. 
          Băsescu a fost clar sau nu???
           
          Votatntul lui Băsescu va asculta de Băsescu sau de noi?

    3.  @SimonaM , pt Sebastian Lazaroiu pe FB: dacă nu puteți acum să scrieți mai mult, vă rugăm să scrieți când puteți, mai clar, în special cu referire la: „lucrurile nu se vor…termina…” În general e un truism, în particular la ce vă referiți? la etapele loviturii de stat, la eforturile de atenuare a acesteia? Dați-ne două exemple de variabile pe care le cunoaștem, dar de obicei le ignorăm. Proverbul cu câinele și halca mi s epare că-i descrie mai ales pe cei care cred că dreptul la vot, fiind câștigat în țara asta fix de cei care nu mai pot vota, trebuie onorat mistic, în orice condiții. 

        1.  @SimonaM Dacă n-am FB (sunt complet încremenită în proiect) mă gândeam să apelez la un mesager, măcar să răspundă când poate, dar mai clar. E bizar să nu găsească un (1, unu) argument avuabil. 

      1.  @Yeba  @SimonaM Subscriu. (Mi-am cumpărat și eu o pălăriuță, azi am purtat-o prima oară. Curios, m-am simțit mai bine.)

      2.  @Yeba  @SimonaM acum citeva zile ziceam ca suntem agatati de complexul”miorita” vis-a-vis de pretentia lui TB de a intra in jocul pucistilor, desi nu are sanse ( o spune chiar el de mai multe ori ).acum vad ca intra in joc si comoplexul „mesterul manole ” cu TB pe post de ana, care sacrificindu-se va ridica-o pe „alba ca zapada” pina in toamna.

        1.  @valid  @Yeba Fraților, o să-nnebunim cu basmele astea. Nu degeaba creștea Făt Frumos într-o zi cât alții-n 10 ani. Într-o săptămână era gata ramolit.

        1.  @SimonaM Se iau citeva site-uri, se pun poze cu Base,MRU,MM si,la momentul oportun se transmite mesajul potrivit.
          E complicat?

      1.  @GabiDumitru  @SimonaM din nefericire, nici macar printr-un miracol Base nu poate recupera diferenta, bref, este cert ca nu le va lua fata nici macar cu un vot.
        De altfel a si recunoscut-o spunand ca daca ar mai fi avut cel putin alte 2 saptamani la dispozitie ar fi fost mai aproape de o eventuala victorie

        1.  @Luminita  @SimonaM Totul e stabilit:sunt la butoane,au majoritate covirsitoare,le mai lipseste doar carnea de tun,idiotii utili si curajosi care sa le valideze mascarada de referendum

        2.  @GabiDumitru  @Luminita Nu zbaterea lor, d’oh :))Zbaterea celor care ne spun că suntem proști să chemăm la boicot.

        3.  @GabiDumitru asta suna ca si chemarea de la lovitura de stat din decembrie 89.aveau nevoie de niste carne de tun care sa-i legitimieze.

        4.  @valid , super, super, veniți în Piață, să apărăm democrația, da, da, așa a fost, mi-aduc aminte exact. Ilici lângă Caramitru, seara.

  48. Gata, mi-a picat fisa.
    Pe 29 iulie se va atinge pragul de 50%+1.
    (Nu contează motivele – Băsescu nu poate cere boicot + mobilizarea USL).
    De aici trebuie pornit.
    Şi-atunci, ori răstoarnă Băsescu previziunile sondajelor, ori nu, voturile vor fi utile pentru la toamnă.
    Bătălia, să nu uităm, e pe viaţă şi pe moarte.
    Contează fiecare vot.

    1.  @oglinjoara Daca Basescu zboara de la Cotroceni chiar iti imaginezi ca vom avea campanie si alegeri corecte in toamna ? Get real, man ! Stay home !

      1.  @Yeba hai să-ţi răspund cu o întrebare 🙂
        chiar crezi că Băsescu s-a prostit între timp?
        chiar crezi că strategia lui Bleen e mai bună decât a lui Băsescu?

        1.  @oglinjoara  @Yeba NU, sigur este vorba despre orgoliul lui Bleen, care a câștigat toate bătăliile politice 😉

        2.  @oglinjoara Introduci in discutie elemente iraționale, mistice, aș zice. Încrederea că știe Băse mai bine. Eu încerc să nu lucrez cu imagini, ci cu fapte. (i.e. Crin putea fi Einstein, dacă se implică în campanie așa cum o face, este de un anticonstitutionalism vulgar).
           
          Ziceam că sa gandesc cu mintea mea și cu datele de care dispun, la vedere. Caut argumente raționale. Întâmplător, nu a mai existat nici un caz în care să nu înțeleg argumentele lui Băse. A fost un comunicator extraordinar și a știut să dea mesaje clare inclusiv când știa chestii de nespus. 
          De data asta chestiunea e mai abstractă. Nu este despre Băsescu.
          E despre lege și fărădelege, de asta m-am speriat, te rog să nu simplifici, nu perspectiva demiterii lui B m-a speriat.
           
          Era una pe un blog și zicea că se duce să voteze ca să demonstreze lumii că nu e sfârșitul lumii fără Băse. Părea în misiune sau în cel mai bun caz credea că noi suntem niște proaste care vor să se sinucidă fiindcă a murit Elvis. (Presley :)) 
           
          Nu. Este vorba despre faptul că votul nostru contribuie fără rest (să fim clari: fără rest) la instaurarea fărădelegii prin validarea referendumului, indiferent de rezultat. (Mă citez:  în cazul ăsta logica și sentimentele se împletesc, fiindcă validarea înseamnă și demitere).  
           
          Nu mă interesează să moară frumos și cu voturi multe. Nu mă interesează să consolidez o dreaptă impotentă, care pornește de la asemenea premise șubrede (așteaptă consolidare de la Băse victimă, pe modelul morții lui Coposu, care a contribuit la victoria CDR prin valul de interes și simpatie iscat). Mă interesează să nu plebiscitez o lovitură de stat. 

      2.  @Yeba adevărul e că noi ne-am speriat în aşa hal de perspectiva demiterii lui Băse, încât am luat în braţe boicotul/invalidarea şi nu-i mai dăm drumul
        pur şi simplu nu mai putem vedea alfel lucrurile

        1.  @oglinjoara  @Yeba Regret că mă bag iar, Yeba poate nu e pe fază acuma…
          Ai înțeles de ce s-a speriat lumea pe-aicea? Ca să știm măcar că discutăm pornind de la aceleași date?

    1.  @oglinjoara si eu am ajuns la aceeasi concluzie; propaganda uselista media are nucleul sau bine circumscris, procentul nehotaratilor consumatori de antene este infim. 
      Indemnul disperat de a merge la vot (indiferent de solutia aleasa) nu poate veni decat in urma unor informatii tip sondaje care releva faptul ca nici macar fanaticii consumatori de kkat antenist nu raspund pozitiv 100% 

  49. Mai zic eu niște mituiri, că mi s-a dat drumul la fantezie:
     
    – scăderea impozitului pe veniturile microîntreprinderilor la 1,5%
    – eliminarea restricției pentru microîntreprinderi privind codul CAEN 7022.
    – creșterea valorii de la care un obiect de inventar devine mijloc fix la cel puțin 5000 lei și modificarea nomenclatorului cu o excepție prin care orice echipament IT e obiect de inventar, indiferent de valoare.
     
    (Nu contează dacă nu înțelegi, microîntreprinderiștii știu).
     
    Bun, unde le cerem (cât mai public) și prin cine?

    1.  @Louisy , la disperarea pe care o sesizez, iată ce-ți propun: scrie USL-ului pe blogul Stoiceascăi, ea citește mesajele live și îl are în cască pe Ponta. Până vine Gâdea, s-a rezolvat. Precizează că înțelegi că nu e mită, ci dovada interesului pentru oameni, ceea ce ar convinge vreo 10 persoane din anturajul tău să vină la vot, . 

      1.  @Yeba A, atat de simplu e? Pai mai bine ii dau tipei direct un mail, ce sa ma mai amestec cu vulgul uselist de pe blog.

        1.  @Louisy Nțțț, nu merge așa. Tu vrei cât mai public, să se audă, ea vrea și mai public, să agațe cât mai mulți guguștiuci la vot. A fost în stare să citească mesajul unei doamne care ne invita să mergem ORICUM, inclusiv pentru a ne anula votul! 

        2.  @Yeba Ma tem ca nu m-am facut inteles. In Romania, deocamdata, treaba se face prin cineva care cunoaste pe cineva. Cum e scris in articol, cu dl (sau tov.) Blanculescu, asta e calea.
           
          Cu d-ra (sau tov. col (r) ) Storcescu nu ma gandisem, dar ideea nu e deloc rea. Una e sa postezi ca un gugustiuc pe blog, alta e sa dai un mail care trece de filtrul de spam, pentru ca vine de la cine vine.

    1.  @GabiDumitru La mine pe strada stationeaza, de cateva zile, o Volga neagra.
      Nu stiu ce sa fac: sa-i arunc un Molotov sau s-o iau si s-o vand unui colectionar de masini de epoca?

        1.  @gupi  @EroulBula Mai bine-i face vodcă și-o deșartă alături, că ies ăia fest din mașină, să lingă, pînă n-o evaporă canicula!

    1.  @GabiDumitru Pai cam astea vor fi sursele de finantare a bugetului:
      1. Incasari crescute din accize, datorita prabusirii leului;
      2. Tiparirea de bani. Ce s-a ferit sa faca Boc vor face inconstientii astia acum.

    1. A, gata, nu reieşea clar din comentariul lui Ştefan Trifan.
      Deci, Sebastian Lăzăroiu NU SUSŢINE boicotul.
      El îi răspunde unei susţinătoare a lui Băsescu care nu ştie ce să facă deoarece aude mesaje contradictorii: „DACĂ ÎL SUSŢII ATUNCI MERGI LA VOT”.

      1.  @oglinjoara La vot și la biserică, a uitat să zică. Două locuri în care e absurd să ceri argumente pe înțelesul minții omenești. 

    2.  @oglinjoara Și mie mi-ar plăcea să înțeleg de ce ne face proști.
      Dacă io nu simț alea 51% ale lui Băse, pot fi eventual nesimțită. Proastă n-am de ce să fiu, că judecata se face pe date concrete, adică alea cu 35%.
       
      Sau e migrena mea de vină, caz în care mă duc să mă culc la loc. Votați și anunțați-mă ce fac duminică.
      Mulțumesc.

        1.  @oglinjoara Recunosc. Nici p-asta n-o simț.
           
          E mai bine să piardă cu 65-35 decât să câștige cu 90-10. 
          Bine, fraților. Are logică și sens. Să vezi cărți de istorie pă urmă :)))))

        2.  @SimonaM 
          1. Dacă referendumul e invalidat.
          Recunoşti că una e să se întoarcă la Cotroceni cu un scor de 10% şi alta cu 40%?
           
          2. Dacă referendumul e validat.
          (Şi asta se poate întâmpla cu tot cu boicot-ul Blogary şi al câtorva alţi lideri de opinie, căci fără o cerere expresă a lui Băsescu, un boicot eficient, pe scară largă e imposibil. Ori am văzut că această variantă este EXCLUSĂ).
          Un număr mare de NU ar putea – există o şansă mică, e drept – să fie peste cel de DA. 
          Dar, MAI ALES – şi mai probabil -, consolidează valul de dreapta pentru alegerile din toamnă (de care vorbea Vlad Zografi aici: http://www.contributors.ro/editorial/eu-cred-ca-trebuie-mers-la-referendum/ )

        3.  @oglinjoara Sunt dispusă să recunosc tot. Mai ales ce frumos ar fi să câștige cu referendum validat. Să-l voteze tot poporul, pe un val de simpatie europeană și de ură față de Crizel. 
          Știu că e foarte important pentru parlamentare. Spun asta de două săptămâni.
          Dar ghici ce. La ora asta mi se pare mai important să nu schilodeze ăștia legislația PÂNĂ LA toamnă. Că altfel parlamentarele vor fi ca tombola cu zâne.
           
          Sun singura pe-aici care încă mai crede că astea nu-s parlamentarele?

        4.  @oglinjoara  , da dă ce? Nu mi se pare o întrebare nelegitimă. Am mai scris aici, repet. Sunt doua categorii de susținători
          1) îl vor pe Crin extras din Cotroceni, Băse acolo și se merge după lege, târâș-grăpiș.
          2) îl vor pe Băse agent coagulant. Dacă ia multe voturi, fie că trece, fie că nu, deci nu. Daaaar va fi o probă că are susținători și aceștia sunt destui pt masa critică de dreapta până la toamnă, i.e. dreapta intră întărită în campanie.
           
          Categoria 2) cade (părerea mea) în capcana USL, cum că după 29 viața politcă va reintra în normal și legalitate. Că se vor organiza alegeri, că ele vor fi corecte și alte tromboane.
           
          Uite o mostră: 
          PDL a cerut (a) webcam (b) eliminarea secțiilor înființate ilegal, după 16 iulie (c) declarații pe propria răspundere a celor care votează pe liste suplimentare (d) soft antifraudă.
           
          Deci clar și concret.
           
          Ponta a răspuns „Le-am cerut prefecților, exact ca și pe 10 iunie, să organizeze referendumul din punct de vedere administrativ impecabil, conform tuturor prevederilor legale și să aibă grijă ca procesul de vot să fie organizat conform tuturor standardelor…. îmi este foarte clar că pe o rețetă pe care o cunoaștem de ani de zile, din 2004, domnul președinte Băsescu (adică „nemernicul care-și joacă viața și libertatea”, n.m.) va țipa „fraudă” dacă pierde, mai puțin când fraudează el, atunci nu strigă. Organizarea din punct de vedere administrativ va fi impecabilă și așa cum pe 10 iunie nimeni nu a contestat rezultatul votului, la fel va fi și pe 29 iulie.”
           
          Mie mi-e destul ca să fiu convinsă că nu e așa important ca Băsescu să adune multe voturi și să piardă, pentru că nimic nu va mai fi cum a fost. E absurd să dai o lovitură de stat pentru ca apoi totul să intre în legalitate. Cu ce te-ai ales?! 
           

        5.  @Yeba îţi răspund scurt: deocamdată „boicotiştii” au în 3-4%.
          e eficient? e util?
          s-ar putea să fiţi salvatorii naţiei DOAR DACĂ  va fi 46-47% participare la vot
          în orice altă variantă este contra-productiv

        6.  @oglinjoara  @Yeba Dap. Așa e. Suntem prea puțini.
           
          Ah, Încă o întrebare la temă. Dacă tot contează așa mult la parlamentare, de ce PDL cere boicot? 

        7.  @Yeba încă ceva: Zografi îşi încheie astfel articolul:
          „Dar cel mai important lucru e ca aceia care se opun loviturii USL să acționeze unitar”.

        8.  @SimonaM  @Yeba din acelaşi motiv ca şi Bleen: are o altă abordare
          şi nu PDL cere boicot, cer anumiţi pedelişti boicot – Cezar Preda, (poate) Monica Macovei
           

        9.  @oglinjoara  @Yeba Eu întrebam serios.
          Hai, că MM poate are principii. Dar Cezar Preda de ce cere boicot? Că el respiră PDL? N-o fi din cauză că localele sunt mai încolo? Ăm?

        10.  @oglinjoara mai zic ceva și promit să mai și tac. Păi dacă sunt 3-4% cu ce consolidează valul de dreapta? Intră în marja de eroare! 
          Deci sunt utili la 46-47% participare.
          În rest, da, inutili. La participare 49% (ofiical), vor reprezenta fix atâta, 3-4%. La o participare de 51%, dreapta însăși va fi inutilă, so to say, nu mai avem ce consolida….
           

        11.  @oglinjoara  @Yeba
           eu intreb: 3-4% in plus sau in minus la procentele lui Basescu este esential? Exista posibilitatea sa aiba Basescu 46-47% optiune de vot? NU. Exista posibilitatea sa fie 53-54% rata de participare? DA. Deci nu exista alternativa la boicot.

  50. Sebastian Lăzăroiu [FB]:
    „Recunosc ca aceasta suspendare mi-a adus si dezamagiri fata de oameni pe care ii credeam inteligenti. Sa vrei sa pari inteligent cu orice pret nu e tocmai o dovada de inteligenta. Lipsa informatiilor nu e o scuza.”
     
    Sper că asta nu se referă la blogary…

    1.  @StefanTrifan Ei, sărăcuțul, el știe cel mai bine cum e să cu neputința de a părea inteligent, ci doar închipuit și useless, fiindcă ți-e cam lehamite de auditoriu. Noroc că lipsa de informații nu-i o scuză, altfel m-aș fi gândit că-l judec aspru.

    2.  @StefanTrifan Ei, sărăcuțul, el știe cel mai bine cum e să cu neputința de a părea inteligent, ci doar închipuit și useless, fiindcă ți-e cam lehamite de auditoriu. Noroc că în cazul lui lipsa de informații nu-i o scuză, altfel m-aș fi gândit că-l judec aspru.

  51. hm, iar m-am confuzat 😐
    Sebastian Lăzăroiu:”‎Gabriela Mircioiu: Daca il sustii (pe TB) atunci mergi la vot”

    1.  @StefanTrifan Nea’ Traiane, domnu’ Sebi, daca ma lasati la boicot promit sa fiu cuminte, sa nu mananc mici, sa n-ascult manele si nici sa sparg seminte.

  52. 1. Nu mă uit la TV dar am înțeles că la prezidențiabili, Cristi Diaconescu i-a luat fața rău de tot, da rău de tot lui MRU. Cel puțin așa zice lumea. Mă refer într-o țară normală. Într-o țară condusă de Ponta și Antonescu, Cristi Diaconescu i-a luat fața lui MRU doar pe listă la Canal. M-am uitat și eu acu la cîteva imagini cu el. Bun. Probabil că atunci cînd era pesedist era mai timid fiindcă îi era jenă să susțină prostiile pesediste. Acum e ca peștele în apă. Dacă Băsescu rămîne președinte pînă în 2014, avem 2 candidați serioși pentru președinție: MRU și Cristi Diaconescu.
    2 Am fost coleg de admitere cu Elenina Nicuţ  la Drept. Ea a luat și a ajuns avocat, eu am picat și am ajuns blogger. Rezultatul? Amîndoi ne îmbolnăvim de nervi din cauza lui Băsescu.
     
    Cristi Diaconescu, foarte, foarte, foarte bun:
     
    http://youtu.be/8KJCYw2QU_0
     

    1.  @Bleen aproape tot spectrul este acoperit, fiindcă tot de nervi B se îmbolnăvesc și ăia care nici n-au dat, nici n-au intrat. Mai rămân cei care n-au dat, dar au intrat, pe ăia îi suspectez că acum se refac după spaima pe care au tras-o vreme de 8 ani. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *