Nu poţi face din rahat bici. Şi nici dintr-un morman de gunoi, două peturi, un Logan, o manea şi trei cocalari o ţară. Sînt convins că mulţi români s-au hlizit la miştourile presei despre noul brand turistic. Au uitat însă un lucru: să se privească în oglindă. Sînt convins că greaţa ar fi luat locul hlizelii. Sau cel puţin aşa ar trebui.
Cred că Răsvan Lalu a identificat mult mai bine brandul de ţară.
Facebook Comments
@mece
N-ar strica sa afle romanii ca, pe langa faptul ca acei bani provin de la UE, nici macar nu pot fi folositi pt nimic altceva. Doar pt turism.
merci mece.este bine de stiut asta.
@merechene
"Brandul turistic al României (…) este făcut (…) cu fonduri provenite de la Uniunea Europeană. În beneficiul României." – vezi postarea nouă şi asta:
http://www.mdrt.ro/stiri.php?s=1105879
Bleen
da, asteptam…
sunt destul de rabdatoare, sunt curioasa daca cele de la Romania, Land of Choice au aparut… si nu spun la misto. chiar sunt curioasa daca se vad rezultatele… exista vreun document ceva?
@Florin
Cică persoana în cauză a fost superîncîntată de brandul de ţară pe care i l-am făcut.
@Florin
Şi mă întreabă şi de ţîţoasă. Deschide bre, messul, ca să nu dau din casă aci, în public.
@merechene
Contează rezultatele.
aathanoare, pe unde eşti bre? mă apelă Silvia pe mess. Cică vrea. Îmi plac femeile care zic da.
Florin, asa este. campania nu este adresata romanilor, dar este facuta pe banii lor. 🙂
Merechene,
😀
Florina, din cauza asta eu nu mai citesc ziarele online si nici nu ma mai uit la nenorocirile de la realitatea. nu sunt chiar asa de puternica 🙂 . ca sa-ti spun cat de mult ma consum, iti zic ca atunci cand a iesit obama, mi-a curs sange din nas de oftica :)) . nu stiu cum as fi reactionat daca iesea Geoana…probabil ca ceream azil politic :D.
AccesDirect
asta e chestia care ma enerveaza cel mai mult…costumele taranesti. parca astea ne-ar reprezenta pe noi, ca natie.. Dracula, asta este brandul de tara. punct!
turnofftheglory are dreptate. Nu noua trebuie sa ne spuna ceva campania asta, nu noi sintem targetul. Se vorbeste mult si complet aiurea pe tema brandingului. Cei mai multi comentatori uita complet un lucru elementar: un brand inseamna in primul rind un produs si o pozitionare, nu un logo. Dar ce ma mai mir, cind fu vorba de acceleratorul de la CERN era plin de specialisti in stringuri prin presa si bloguri…
Merechene,
Ma asteptam sa vad mizerie, continut de vidanja, dar un asemenea delir in iulie 2010, nu.
Stiati ca statuia lui Mihai Viteazul de la Universitate se lasa greu, adica nu vrea sa fie mutata? Ei bine, tocmai ne-a anuntat CVT.
E absolut inacceptabil.
Andra 🙂
Numai bine, sa te intorci sanatoasa.
@Florina, Ela, multumesc.
Am fost asa furioasa, ca abia acum mi-am revenit 🙂
amp o sa faca ceva probleme pdl-ului pe politici publice, probabil (acum ca pdl se urneste sa faca ceva, macar sa nu piara fara razboi :)), dar din ce-am vazut astea seara, paradoxal, iese de bine pt. pdl
will see 🙂
nu mai pot sa stau ca e tarziu
noapte buna, poate ne vedem in septembrie
Pariez ca clipurile filmate o sa arate ca reclamele la apa minerala: munti si vai filmate din avion, plus ceva bisrici si niste bamboo-iste imbracate in costume taranesti.
Daca te uiti pe irtv, singurul lucru pe care-l mai poti spune este: mare tie gradina carpatilor Doamne!
Florina, realitatea e o televiziune de cacat pana la urma. ce te asteptai sa vezi?! tot asa va fi pana cand tantalaii astia din guvern vor intelege ca trebuie sa apara in fata oamenilor cu explicatii si solutii clare. ca tot adusese Bleen vorba de Mazare…pai rahatul ala de mazare o sa spuna oricand ca Udrea e de vina pt situatia turismului, ca ungurul e de vina pentru ca teatrul national Oleg Danovki se inchide, si multe altele… si stii ce? asa este!!! in tara aia pare ca nimenui nu-i mai pasa de nimic!!
pai vorbim despre brandul de tara…nu avem absolut nimic care sa-i atraga pe straini. Udrea si ceialalti trebuie sa inteleaga ca nu asa se face turism – adica cu nimic!! trebuie sa faci dracu niste autostrazi in tara aia, sa faci niste campinguri cu apa potabila si toalete, sa existe patrule de politie care sa aplice amenzi ori de cate ori oamenii fac mizerie sau galagie. e o debandada totala in tara aia. imi fac draci ori de cate ori ajung intr-un loc civilizat la munte sua la mare in State si vad ca aici se poate iar in Romania nu, desi avem atatea locuri superbe – delta ar avea un potential extraordinar de ex.
La postarea nouă poate comenta şi AMP.
postare nouă!
Am vazut. Gata, iesim din ruminatia mentala AMP.
Elena Udrea:
"Realitatea Tv a încercat să simuleze imparţialitatea, cerând din partea PDL un nume de invitat care să participe la un talk-show pe această temă. Li s-au făcut două propuneri nepolitice: Dragoş Anastasiu, fost preşedinte al ANAT, şi Peter Jansen, preşedinte al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România. Este vorba de doi experţi, primul în turism, celălalt în advertising. Amândoi sunt îndreptăţiţi să vorbească despre valoarea şi calităţile brandului turistic. Temându-se probabil că vor apărea şi păreri favorabile, producătorul de la Realitatea Tv a schimbat strategia: a refuzat cele două nume şi a cerut un cântăreţ sau un actor care să-şi dea cu părerea…"
http://www.elenaudrea.ro/brandul-turistic-si-prof…
Gata, bre! Ieşiţi din blocajul cu AMP.
scuze: aţi văzut…
Răsvan Lalu
AMP e clar ţăcănită.
Ai văzut cum replica pentru sine – în barbă, dacă vrei – când vorbeau ceilalţi?
@mece
Da.
«Body cu chiloţel extensibil Violat by Cristian Tabără»
@bleen,
idee: bitdefender
Bleen: "Arătaţi-mi o idee, o creaţie românească şi care astăzi se vinde cu miliarde de euro şi care ne-ar putea salva pe timp de criză. Ceva gen VW, Sony, Intel, Mac, Windows sau Philips. Aud ?"
«Body cu chiloţel extensibil Violet by Andreea Marin Bănică»
@Parere personala, chiar m-ati convins, n-am fost ironic.
Bleen
da
şi ideile lui Patriciu sunt scumpe
http://turnofftheglory.com/blog/2010/07/29/brandi…
Ah, o cheama si Tatiana ! (Oneghin, îti marturisesc, eu pe…Alina o iubesc)
N-am stiut. Atunci da, e clar.
În nici un caz printr-o revigorare a întreprinderilor autohtone. Ce se poate spera este o absorbţie a producţiei firmelor străine din România de către pieţele străine.
….iar pe politicieni şi clientelă nu-i interesează decât “absorbţia” banilor europeni, cu contracte către firmele lor – acele firme, da, se vor revigora, în măsura în care-şi vor primi contractele visate, deşi mecanismele de control europene s-ar putea să le sterpezească pohta, că vorba aia, decât să trebuiască să munceşti pentru nişte bani şi să te controleze ăia tot timpul, mai bine renunţi şi faci un contract cu “ai noştri”, statul sau primăria. Mai sunt apoi căpşunarii, care vor face o perfuzie subţire dar continuă. Deci colaps nu va fi. Pentru colaps îţi trebuie o anumită consecvenţă, fermitate, chiar curaj.
@Rasvan Lalu
Un foarte scurt istoric:
"Mungiu-tatăl, Ostin Mungiu, era preşedintele Biroului PCR din UMF şi vicepreşedinte pe centrul universitar Iaşi, mama era directoare de liceu şi şefă a Biroului PCR. UMF Iaşi era plin de studenţi străini, iar şeful cadrelor didactice care avea misiunea de a-i „supraveghea“ nu era altul decât… tatăl Tatianei. Domnişoara Tatiana Alina Mungiu a călcat pe urmele bătucite de familie devenind şefă ASC pe UMF Iaşi şi redactor-şef la „Opinia Studenţească“, ziarul ASCR-ului, patronat de CC al UTC, la varsta de 24 de ani…"
Bleen,
cum tot repeta fumi: inainte de piine a fost ideea de piine.
Doamne, ce mizerie e pe RTV.
Vorbim de relansare dar nu o putem argumenta. Nu o putem nici măcar imagina. Cum arată relansarea? Cum se va face? În ce va consta ea?
@Parere personala, e rândul meu sa nu ma pot pronunta, din lipsa de informatii. Asa o fi.
@Părere personală
La nivel naţional. Just wait.
Arătaţi-mi o idee, o creaţie românească şi care astăzi se vinde cu miliarde de euro şi care ne-ar putea salva pe timp de criză. Ceva gen VW, Sony, Intel, Mac, Windows sau Philips. Aud? Noi vindem căpşunari, terenuri şi păduri tăiate.
@Bleen
Depinde la ce ( si la cine) te raportezi.
Daca o sa te referi la faptul ca (poate) cateva sute de mii de bugetari isi vor pierde serviciul sau ca pensiile nu vor mai creste in acelasi ritm ca pe vremea lui Tariceanu…bineinteles ca va fi mai rau.
Eu ma refer totusi la nivel national nu la soparlele ciutacilor.
Vindem resurse şi muncă brută şi cumpărăm idei. Iar resursele şi munca brută sînt ieftine în timp ce ideile sînt scumpe.
Nu sîntem pregătiţi pentru ce ne aşteaptă fiindcă nu avem economie. Şi asta nu se creează peste noapte. Aici cauzele sînt mai profunde: de la politica ultimilor 20 de ani şi de la moştenirea comunistă pînă la mentalitatea românilor.
@Rsvan Lalu
Despre intelectualitatea familiei doamnei Pipidi nu ma pronunt.
Insa, daca vorbim de caracter, aschia n-a sarit deloc departe de trunchi!
În octombrie 2010 va fi mai rău decît în mai 2010 şi în martie 2011 va fi mai rău decît în octombrie 2010.
Ştiu bine că am dreptate. Colapsul e la o aruncătură de băţ.
@Bleen
Stii bine ca nu ai dreptate dar, bineinteles, nimeni nu-ti poate lua dreptul de a spera ca in Romania va fi din ce in ce mai rau. 🙂
Mda, cred ca D-na chiar gândeste asa:
"Da Vinci e disparut demult, Einstein a murit si el, nici eu nu ma simt prea bine…"
Repet, o dezordine compulsiva nu-i rusinoasa, e ca o durere de sale sau o buba, o capeti, te tratezi, scapi.
Grava si rusinoasa este tzopenia, cu atât mai mult atunci când provii dintr-o familie de distinsi intelectuali si ai ca frate un om mare.
@Părere personală
Ba am nimerit-o, şi încă foarte bine. Sîntem la 2 ani distanţă şi, începînd din toamnă, bugetarii şi pensionarii au toate şansele să fie plătiţi în cartoane de ouă şi verze stricate.
Bă, ce filozof eram în 2008! Uite ce tăceam atunci: […]
Pe mine de ce nu m-ascultă nimeni? Eu şi cu AMP ce avem tot timpul dreptate, dar nu ne bagă nimeni în seamă…
"Cine are impresia că inflaţia, deficitul de cont curent, cursul leu-euro pot fi ţinute în frâu la infinit de Isărescu şi că economia României se va mai putea baza mult pe investiţii străine şi românii care muncesc în afară, se înşală. BNR-ul va ajunge la un moment dat la fundul sacului, investitorii străini se cam luptă cu falimentul în perioada asta de criză, economia occidentală, de unde îşi iau românii care muncesc în afară banii a cam început să cadă…."
http://bleen.ro/2008/10/26/distanta-dintre-psd-ge…
@Bleen, Parere personala:
ai dreptate. Sa-i ia naiba. Am lucrat si eu la o agentie de buzunar si ar trebui sa iau partea publicitarilor. Insa ma enerveaza ca-s necinstiti si unii si altii. Unii vand rahaturi poleite in vorbe iar ceilalti dau tzepe cand vine vorba sa plateasca.
Si ti se pare ca "ai nimerit-o" cu ceea ce ai scris atunci?
Eu zic ca nu.
Bă, să-mi fut una!
Sînt un geniu. Adică eram, că mi-a trecut. Ia ute, bre, ce scriam în octombrie 2008, în plin entuziasm economic:
"Dar hai să vă zic ceva: am făcut rapid un calcul mental supercomplicat în urma căruia am ajuns la concluzia următoare: dacă în următorii doi ani nu cresc în România câteva sute de linii de producţie, mii de firme de servicii, cel puţin câteva sute de kilometri de autostradâ şi câteva mii de pensiuni şi hoteluri turistice, se dărâmă şandramaua şi toţi bugetarii şi pensionarii vor fi plătiţi în cartoane de ouă fără ouă şi verze stricate, rămase de la foametea din ’47."
Yeba 🙂
Nu pot sa povestesc. O larma din care nu se mai intelegea ceva. Olguta Vasilescu. Dezgustator. Am sa caut miine inregistrarea si iti dau linkul.
@AccesDirect
hai ca nu-i chiar asa. Prea multa vaitatura.
O investitie de nici macar 1 milion de euro la nivel de stat, pt a-ti face un brand, nu mi se pare nici pe departe atat de grav cum incearca sa-l prezinte unii "muritori de foame" din Romania.
Toti ar vrea sa intre-n Europa dar niciunul nu-i dispus sa faca o baie si sa renunte la opinci!
Radu Mazăre, Adrian Păunescu, Vadim, Dan Diaconescu…. Cam ăştia au fost invitaţii zilei la RTV.
@Acces Direct
Habar n-ai cîţi idioţi pun botul la astfel de prezentări. Şi nu mă refer la stat, ci la mediul privat.
@Florina, partial, partial! Tb sa si povestesti, ca iar mi s-a ingustat banda, cred ca se uita toata tara, astia trebuiau pusi brand…
E macel pe A3. Cu brandul.
Numai niste idioti pot pune botul la gargara din prezentarea publicitarilor spanioli
Yeba,
Da. Nu cu dimensiunile am eu o problema la ea. Dar cred ca sunt o cauza a comportamentului. De aceea m-am autopedepsit. Sunt scuzata acum? 🙂
PS. Scuze, tastatura mea maninca litere, dle Rasvan Lalu, si ea e din sororitatea grasunelor.
Sincer, eu nu m-as intrista daca se va lasa cu dosare penale. Mama lor de risipitori… n-avem dupa ce bea apa si ne tragem brand de nababi de Dubai.
@Rasan Lalu, chestia cu harvardismul este un rautacism, AMP a avut o bursa acolo, apoi nu sunt sigura daca nu cumva a tinut si cursuri/seminare – vorba e ca il pomeneste des in articolele sale, cam asa:
…mergeam pe aleea de est din curtea Colegiului X din Harvard, cind mi-am dat seama ca nu i-am telefonat lui Francis (Fukuyama) in legatura cu inivitatia pe care mi-a facut-o la simpozionul Y, pe tema Istoria Narcisismului, cazul intelectualilor din Europa de Est…
@Acces Direct
Cum sa scape? De-abia incep!
"Ancheta HotNews.ro
Ministerul Turismului condus de Elena Udrea si particularul care a inregistrat domeniile carpathian garden pe internet se incurca in declaratii si achizitii. Cine minte?"
Bine ca (inca) nu scrie WANTED sub poza.
A ajuns Aligica raspuns de ghicitoare 🙂
@Parere: oricum nu scapa Udrea de gura astora. Nu m-am uitat la iRTV, dar am vazut ca au facut emisiune cu brandul de tara. 🙂
Faptul că la aproape 21 de ani de la răsturnarea regimului Ceauşescu, primele două cele mai abjecte personaje publice ale acestuia sunt chemate la o televiziune să vorbească despre PR-ul internaţional al ţării, este icoana însăşi a perpetuării acelui regim, Byzance après Byzance, ca să zicem aşa.
Nu-i cunosc biografia d-nei M-P, însă n-a studiat la Harvard, probabil o fi avut vreo bursă de auditor-vizitator, câteva luni. Deci nu-i “harvardistă”. Ţoapă însă, da!
@AccesDirect
Iti dai seama ce-ar fi fost la gura ciutacilor acum daca logo-ul ales de Udrea ar fi fost ca al Croatiei sau al Spaniei!? 🙂
@Florina, il ai la aperitiv pe DD! Carele nu inteleg, tu combateai parca incalcarea unor principii, nu masura confectiilor!
http://barbosu.kamikazeonline.ro/2010/07/ghicitoa…
:))))))))))
laaarge:
http://www.realitatea.net/foto_1101160_alina-mung…
Tarile si brandurile lor, ma rog, logo-urile :
http://www.cidadedoslogos.com/news/index.php/2008…
@
AMP, morsa, orca, balena cu cocoasa, elefantul de mare, brontozaurul-gat-golas-de-Dakota
Yeba
🙁
@Yeba: iubesc grasunele!Pot sa ma uit la meci?
Din legislatia UE:
Militantii anti-grasune vor fi legati de fotolii ii vor asculta pe Vadim & Paunescu impreuna, discutind tema "Stim sa ne promovam tara?", in direct si in reluare, in ambele cazuri cu moderatoarea Cristina Sincai, care vb sacadat, deci sigur are si ea un diagnostic.
Deci Feel whatever dar Nu fi tzoapa harvardista.
Deci s-a rezolvat si problema cu "furatul" si cu "marca inregistrata" si cu alte bla-bla-uri.
@morris
Nu m-ar mira ca Paunescu sa propuna ca brand de tara cusma lui Decebal iar Vadim o teasta de ungur infipta-n par!
pardon, nu cretini, nulensi!
http://www.realitatea.net/l-am-gasit-pe-designeru…
de fapt, am gresit. nu-i frunza – e conturul parului dizainărului. mari cretini!
@Micutza.:))
Apropo de Paunescu.Invitat mai tarziu cu Vadim la irtv!!!sa comenteze de brandul de tara!circ direct!!
aia-i frunza de marihuana – de tras pe nas. restul e brandy, nu brand. sau, daca-i brand, atunci e brand-ul bratzului cu care s-a cam tras inca o tzeapa.
@Rasvan Lalu
Cred ca azi ai vazut-o barbierita proaspat!
@andra:neata'
Andra
Imi pare rau. Stiu ce pozitie aveai la articolele despre ea.
E o crunta dezamagire sa vezi oameni pe care ii respecti, ii apreciezi, ii adori, uneori, facind lucruri de care nici prin minte nu ti-ar fi trecut ca sunt capabili. Mi s-a intimplat.
PS Nu stiu care mai e situatia cu genunchiul tau. Multa sanatate.
Daca pana si sclifositului Charles, cu un staif cat pt 7 regi, ii place in Romania, oare de ce se caca Ciutacu si Badea pe ei, toata ziua, ca Romania e cum e?
Azi am citit un articol " Romania paduchioasa" scris de un (fost) jurnalist roman.
Pai nu face bine Udrea ca apeleaza la straini cand e vb de facut reclama Romaniei?
Am amici in Constanta.cica voteaza cu mazare de frica/le punea afise cu el,cu japca.altfel,le inchidea pravalia.Astept sa plece in Brazilia.Ca la puscarie…mi-am pierdut speranta demult.
Îmi pare rau, dar enough is enough cu d-na Mungiu-Pippidi.
Clinic, sufera de o tulburare compulsiva de personalitate din familia narcisismului, cu accente fobice pe fond neurotic. Asta asa, ca exercitiu de diagnoza bazat pe imagini TV cu sunet si câteva piese scrise ale pacientului.
E tratabil, se poate compensa.
Mult mai tragica este tzopenia acuta a acestei femei. Este tzoapa absoluta, necplusultra-ul prostului gust si nesimtirii intentionate, un Adrian Paunescu fara barba.
Printul Charles si-a cumparat, cred, a 2-a casa intr-un sat din Ardeal.
Subiecte de reclama ar fi destule insa trebuie si propagate cu cap!
@Leon:da asta e raspunsul.si consumul de femei
😆 😆 😆
@Bleen
Pipidi a aplicat acele motto-uri, la propriu.
Feel large.
Think big.
@Andra,
te rooog. AMP este un monument national (brand) care trebuie promovat.
Romania – a show about nothing. Uite, ăsta brand.
@morris,
I, ice, snow.
"madam" Mungiu se uita senina cum lui Elena Udrea mazare ii zice "madam".
Mungiu isi merita soarta de nesimtita.
nu merita NIMIC din ce-am zis in favoarea ei
@
marele castig al noului brand este ca nu promoveaza Marea Neagra. In sfarsit, litoralul a fost aruncat in mare, intr-un sac de mazare. A castigat, pe buna dreptate, Bucovina, land of butterflies.
@morris
"soi rau"
Eu tot cu Mazare am ce am.Care stie de ce nu se ingrasa niciodata?si fara chestii ca face sport,,etc.Eu stiu.
@Părere personală
:))))))))))))
Eu nu mă uit la TV. La RTV nu m-am mai uitat de vreo doi ani. Mă uitai acu' pe RTV. Cred că nici Antena 3 nu atinge gradul ăsta de isterie. Ce face falimentul din om…adică din oameni (căci şi jurnaliştii din Trsustul Realitatea-Caţavencu sînt oameni, oarecum)
Pe Pipidi daca o vede cineva la plaja pe malul marii anunta Greenpeace si incearca sa o impinga in apa…
Nu putea să lipsească AMP cînd e vorba de Udrea.
Pipidi stie foarte bine ca atata vreme cat Basescu e la carma, ea nu va apuca niciun post "demn" de persoana sa.
Asa ca, de fapt ca multi altii, incearca sa-si accelereze ascensiunea profesionala prin orice mijloace.
O data cu schimbarile de presedinti si guverne, apar si o multime de posturi libere pe la varful ierarhiei.
Cu cat mai repede, cu atat mai bine!
E si Flutur intre ei(AMP-Mazare).Dar pdl-istul prinde…
Merkel are o poza chiar in curu' gol, nici macar in costum de baie!
serios!ma uit la irtv,,,si in urma cu 5min,,AMP ii dadea dreptate lui mazare,despre Udrea si nu numai.Mu il contrazice cu nimic,nu il intreaba nimic,,ce sa zic?prieteni buni.
@morris
Cata vreme Constitutia nu va specifica foarte clar ce inseamna o declaratie politica si ce inseamna o jignire sau acuzatie de ordin penal, Romania nu va scapa de Mazare si de cei ca el. Din toate partidele.
Parere, 🙂
Vorba lu' Bleen. Mi-e rau.
Are un piron impotriva Elenei.
Pe Merkel n-a vazut-o niciodata in costum de baie.
@Florina
(cu rautate) dar, la cum arata, pupa si ea ce-apuca 🙂
AMP se pupa cu Mazare???
mai oameni buni…nu inteleg cum dracu Mazare asta,vorbeste cu un tupeu incredibil.O jigneste constant pe Udrea si acuza ministerul ca nu e nimic la mare!!Cand el e primar acolo de-o viata!Si cum se face ca acum AMP se pupa cu mazarel?Intr-un clasament personal al politicienilor infactori,Mazare e nr.1!
Daca o tinem tot asa, vom fi obligati sa desenam pana si un biet caine cu coada-n gura si urechile la cur pt ca "originalul" e deja inregistrat de cine stie ce firma de pe planeta asta.
@zexe
Da, am uitat sa dau "detalii" 🙂
@ela
Nu te teme. Nu se va plati niciun leu daca se constata ca logo-ul este deja inregistrat. Singura "pedeapsa" poate fi interzicerea folosirii "frunzei" respective si, implicit, alegerea unui alt logo.
AMP are o bluza fara maneci si cu guler mare de helanca!!!groaznic.
Va mai amintiti ce spunea Lalu referitor la parerea strainilor despre noi,ca popor? ""în impresiile câtorva sute de studenţi Erasmus, trăitori în România între 2007 şi 2010: oraşe urâte, desfigurate de oribile blocuri din beton şi sufocate de haosuri de cabluri atârnânde, trotuare incredibil blindate de maşini, trenuri care abia se târăsc, lipsa autostrăzilor, prostul gust patetic şi agresiv, oameni cu priviri triste şi dantura lipsă, drumuri proaste, un peisaj rural medieval, trafic auto haotic şi brutal, contrastul între opulenţa ostentativă şi indigenţa endemică, mâncare grasă, animale chinuite… Unii dintre aceşti tineri au fost sincer entuziasmaţi de exotismul căruţelor, căpiţelor, ţiganilor, fântânilor cu cumpănă şi bătrânelor cu gumari şi basma. Alţii eufemizează diplomatic: „un loc unde timpul pare a se fi oprit“, „locuri neatinse de intervenţia umană“. În fine, mai toţi nu uită să omagiaze, amabil şi stereotip, „ospitalitatea“şi „căldura“localnicilor, iar băieţii, „frumuseţea fetelor“.""
AMP la iRTV
@Parere personala, ai dreptate cu ”linistea” cu conditia ca plata sa fi fost facuta in conturile celor doua televiziuni, iar lansarea oficiala a brandului sa fi fost facuta in cadrul unei emisiuni moderata de Tatuluici.
furat sau nu,e inregistrat de altii si iti cer daune de nu le poti cara. Trebuia inregistrat,bun sau nu,inainte de a transpira.
Sloganul şi ciolanul
Probabil ca singurul logo romanesc acceptat de "intreaga tara" ar fi fost unul ales prin vot direct de catre Firea, Gadea, Ciutacu, Stan, Dumitrescu, Grecu, Nistorescu….
Doar atunci am fi avut "liniste"
Părere personală
măcar dacă n-ar fi furat
@Leoane, ai dreptate intr-o singura privinta. Pentru oferta de turism a Romaniei, anume un turism in natura virgina, frunza cu pricina este prea zdrentuita 🙂
Io cre`ca_cel mai bun brand de tara pentru Romania este spectacolul pe care il dam incercind sa terfelim totul si ceva pe deasupra.
Adica, ceva pe deasupra inseamna ceva ce nu e facut de noi(astia care stim totul) sau nu ne-a cerut nimeni sa contribuim.
Leon
😆
@Futuyamaru,
e o frunza zdrentuita, decadenta, penata, in pana mea.
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-7641636-romani…
Partea proasta e ca l-au inregistrat altii acum o saptamana la osim. Ca sa-l folosesti,platesti.
Bun, sper ca n-am mai dat linkul asta.
ba da, dar nu aici.
Deci:
http://logoblink.com/2008/06/17/tourism-logos/
zexe!!!
http://www.youtube.com/watch?v=RfxX1GjIZtA
Cred ca voi puneti gresit problema (intentionat sau nu)
Nu logo-ul aduce succesul unei firme ci firma e cea care face cunoscut si renumit un logo, oricat de simplu, de complicat sau de bizar ar fi el.
V-as intreba, cate logo-uri va vin acum in minte cand va ganditi la turismul sau la "brandul" unui stat?
@Florina, cadea-ti-ar frunza sa-ti cada!
@AccesDirect, :), bine ca esti tu frumos.
Florina
😆
sugereaza ca suntem un popor vegetal
@Futuyama
Oare ce-ai de spus despre o simpla "virgula" (Nike) sau despre 3 linii "amarate (Adidas)?
Iti inspira cumva un succes international in valoare de miliarde de euro?
Dar, cum spuneam, s-a pornit sezonul de taiat frunze la caini 🙂
via @Lucian Ştefănescu:
http://www.youtube.com/watch?v=Byb08yZt0xg
frunza sugereaza lunca.
Leon
atunci fără floare de colţ
frunza de stejar, cum ai zis tu
silueta unui munte, nu ştiu…
da' nu frunza asta, care n-are nici o treabă nici cu grădina, nici cu muntele
frunza aia poate sugera cel mult un deal (golaş), nicidecum un munte
dacă nu, rămânem cu o frunză banală, care trimite la ecologie şi "mai mult verde", nu la grădini, tradiţie, autenticitate etc.
zexe,
intii versuri. obligatoriu.la tema.
@Futuyama,
nu edelweiss. Prin traditie, floarea de colti apartine Alpilor.
zexe, spune ce vrei, dar nu zambi 🙂
E dim ce in ce mai.
http://www.realitatea.net/chinezi-costumati-in-st…
mai bine stilizau o floare de colţ
"Concepere logo
• lung proces interactiv desfăşurat între minister, consiliul de brand, consultant şi
agenţia de creaţie;"
Sloganul ca sloganul, logo-ul e hiba:
"Partea verde
• Poate fi interpretată ca o formă de relief
• Reflectă geografia României, în special
Carpaţii, în acord cu sloganul"
Cum naiba poate reflecta "partea verde" totul?
Adică poate, dar atunci reflectă totul şi nimic.
Cum reflectă "în special Carpaţii"????
Ce, aşa arată crestele, rotunde?
Carpaţii-s rotunzi în vârf?
Aşa-s munţii, de un verde lemon?
@
ritmul e ca brandul. Il ai sau nu il ai.
Hai, nu mai fiti carcotasi. Bravo, Elena!
Daca Romania ar fi avut numai ministri de turism asemenea Elenei Udrea, adica vizionari care nu gandesc marunt si ieftin, am fi avut si turism din 90 pana astazi. Pacat ca nu o avem premier.
Terminati cu milogeala. Ce doreati? gratuit?
Pomanagiilor!
Florina: ma chinuie talentul 🙂
AD
😆
Leon, 😆
N-are ritm. Daca ai putea sa o cinti…
Din frunze, powerpointuri si euroi
Iscat`am brand de tzara pentru noi.
"UPDATE joi, ora 16.30 Conform unor rude ale lui Bogdan Petrescu, contactate de Kamikaze, familia lui Bogdan Petrescu a părăsit România cînd actualul manager al companiei spaniole avea numai trei ani și s-a stabilit în Belgia, la Bruxelles. Conform surselor citate, Petrescu vizitează rar România."
http://www.kamikazeonline.ro/2010/07/cine-este-bo…
@Acces,.:).continuarea:FOAIE VERDE lemn de soc;locuim cu toti la bloc.
@
Foaie verde de bananier,
lasa-ma mandruto, lasa-ma sa zbier.
Frunza semnifica o forma de relief???
Reflecta geografia Romaniei???
Frunza verde bananier
Badea-l meu este oier.
Acum e rost de taiat frunze la caini!
@Bleen:
fabulospiritistule!
Sloganul targetat către turiştii belgieni: Explore the Romanian kindergarden.
Pentru o furaciune de doi lei e prea de tot.
@
lansarea cu amintirile sportului romanesc este o frectie. Nu-mi pot imagina brandul de tara al Frantei, in care sa joace sau care sa fie prezentat de Zinedine Zidane, Colette Besson si Michel Platini.
Bai, ce texte au :)))
"Frunza reprezină principiul de
bază al naturii, care vorbeşte
sufletului românesc prin izvoarele
populare de “FOAIE VERDE…”; (pag. 23)
Elena Udrea nu poate ieşi din bucluc decât dacă nu dă banii firmei de brand până nu refac logoul copiat şi fuşărit.
http://blogary.ro/files/realizare_brand.pdf
@
cam mare suma asta. Io faceam cu banii astia o scena din scanduri pentru un festival de tineret la Costinesti. Sau un sfert de patinoar. Sau o septime de sala de sport.
Deci costa 900 000 de euro. Ca sa ridicam gunoiul 🙂
:))))))
http://farm5.static.flickr.com/4132/4840316191_39…
Leon cel praz nu sună rău ca brand de ţară. Un leu cu un praz în mînă, pe fond albastru. Hai Craiova!
@
"Dacă grădina este toată România, nu mi se pare mare brânză"
"Depinde foarte mult la ce se referă. Dacă e un simplu slogan, iar grădina carpatină este toată România, atunci nu mi se pare mare brânză. Dar dacă grădina aceasta chiar există în Carpaţi, să îi inviţi pe turişti într-un loc concret, atunci e ok", spune creatorul de clipuri publicitare Bogdan Naumovici.
Sper ca gradina nu e Poiana Gutzanului, de langa Coltii Tapului, din Bucegi.
am ascultat un interviu la rfi, in care unu "expert in comunicare" zicea ca> 1) chestiile sunt diferite (ca brandu turistic e subsidir celui de tara; 2) zicea ca b. turisitic a fost facut profi. Zicea ca s/a folosit o metodologie standard, ca s/au facut studii prin vreo 8 state europene.
@
toate clauzele contractului cu firma spaniola sunt secrete. De ce oare? Pentru ca pe spanioli ii cheama escu, eanu si oiu.
Licitaţia a fpst în nov 2009. A fost aleasă oferta cea mai ieftină.
Brandul de tara nu se adreseaza numai turistilor, are tinte mai largi: afaceri, educatie, cultura. Turismul, daca exista, este doar parte a brandului de tara.
Brandul de tara ofera o perceptie asupra natiunii si capacitatilor.
http://www.kamikazeonline.ro/2010/07/cine-este-bo…
Aşteptăm…
Brand de ţaţă.
Să fie făcute publice numele specialiştilor din minister care s-au ocupat de brandul turistic.
Apropo, care e diferenţa din brandul turistic şi cel de ţară? Nu e acelaşi lucru? Pentru ce dracu avem nevoie de "brand de ţară" dacă nu pentru turism?
@
ca turist, ma simt boicotat. Voi continua insa, sa vizitez Romania. E o tara exotica.
Oricum, brandul de ţară se leagă de discuţia despre specialişti de la primul ceai.
unul dintre cele mai controversate branduri de ţară a fost willy brandt!
Naumovici zicea ca se poate scoate ceva din el daca ulterior se "umple", se substantiaza.
Si cum am adus palmieri, poate vedem si bananieri.
Ei, se leaga! Nu exportam mai multe banana decit…nu mai stiu ce de la noi?
La banii ăştia? Cică 900 000 de euro ar fi costat distracţia.
Da, Leon, aici nu incape dubiu.
@Leoane, pai la banii astia, ce ai fi vrut sa iasa? Spunea si Bleen, mai ieri, ca un specialist costa ceva mai mult. Bleen, Pozache ce spune despre frunzele lui Leon?
In indepartata China pleci Cocos …acum suspina .
@
uite dovada: http://www.visoflora.com/images/original/bananier-visofl...
Merge perfect ca brand de tara pentru Uganda, Rwanda sau Burundi.
Brandul de tara e altceva. Asta e brand turistic, poate fi inclus in brandul de tara care e mult mai complex.
Brand de tara a fost steagul cu gaura, imediat dupa decembrie '89.
leon cel treaz ,…sau de praz ?
@Bleen,
nu. Turismul e altceva. Dar brandul trebuia construit de antropologi, nu de onanisti. Daca s-a plecat de la "frunza verde, sa n-am parte", atunci frunza trebuia sa fie de fag sau stejar, cu crestaturile la vedere, nu ca frunza asta, care este flagrant una de bananier.
Şi nu e aşa?
@
oameni, frunza din logo nu apartine nici unei specii din flora europeana: este o frunza de Musa nana, adica de bananier. Cineva isi bate joc de noi. Am fost definiti in brandul de tara drept republica bananiera.
Ăsta chiar nu e rău:
http://blogary.ro/files/high.jpg