Primul atac dur al lui Mihai Răzvan Ungureanu la Crin Antonescu: „Eu sînt un om muncitor. Mă trezesc la 6 dimineaţa şi muncesc pînă pot.” UPDATE 2
Avem un nou guvern! Cabinetul Mihai Răzvan Ungureanu a trecut de votul Parlamentului. UDPATE
Băsescu şi Boc au atras asupra lor toată ura. Probabil că de acum încolo vor avea ieşiri publice extrem de rare. Odată năduful atras spre cei doi, MRU şi garnitura tînără din PDL au cale liberă.
Mihai Răzvan Ungureanu este soluţia la lehamitea şi, mai ales, oboseala de Băsescu. Intrăm în era civilităţii, a papionului, a calmului european şi a pipei păcii. PDL şi MRU au două atu-uri: rezistenţa la schimbare şi oboseala de Băsescu. Reformele, unele dintre ele radicale, făcute de Guvernul Boc, dacă sînt bine explicate, rămîn cîştiguri la care alegătorii nu vor renunţa aşa uşor iar Mihai Răzvan Ungureanu după Băsescu e ca zeama de varză dimineaţa, după o noapte de whisky.
Cît despre Adrian Năstase, Crin Antonescu et comp., vorba poetului: două cete de mişei şi de smintiţi, jumătate la puşcărie, jumătate la casa de nebuni. Apropo, închei aici, la 14.30 are Crin Antonescu conferinţă matinală de presă.
PS. Extrem de sugestivă imaginea de la desemnare, cu un Băsescu dîndu-se la o parte şi lăsîndu-i locul lui Mihai Răzvan Ungureanu. Că tot voia lumea un preşedinte al cărui nume să nu se termine în -escu.
Nea
Ai perfecta dreptate. Ce s-a intimplat in timpul mandatului Boc e un mare pas inainte pentru Romania. Din nefericire asta nu-l poate salva.
Mai tineti minte discursul lui Traian Basescu la Camera de comert R/A ?
A spus atunci de cel putin trei ori: Atat s-a putut !
Atunci cand am spus mai sus ca este imposibil si de neevitat ca esecul reformarii PDL sub conducerea lui E Boc sa nu aiba consecinte publice nu l-am invinuit direct pe Emil Boc ci mai mult m-am referit la perioada istorica a mandatului sau.
Mă întreb cum putea Boc să reformeze pedeleul în timpul guvernării. E ca şi cum ai cere unui soldat să-şi cureţe arma în timp ce trage cu ea în toiul unei lupte. Oricât de murdar, PDL i-a fost singurul instrument pentru reforma statului, atâta câtă a fost.
Salutare! Nimic nou în privinţa raporturilor dintre preşedinte şi premier:
http://baricada.wordpress.com/2012/02/10/mihai-ra…
Eu consider ca discursul de azi al lui Ponta nu este decat un strigat de ajutor catre Basescu ca sa-l ajute sa scape de dinozaurii din PSD.
Mai cred si ca stia inca din decembrie ce avea sa se intimple si si-a dat seama ca a pierdut partida alaturi de Antonescu. De atunci si-a schimbat radical discursul. Cred ca si manifestarile unei parti a pietei au contribuit la asta. L-au trecut fiorii cind l-a vazut pe Orban luat la suturi.
@Bleen
Ar fi ideal ca usl sau oricare dintre compnentele sale sa nu ajunga la guvernare dupa alegeri. Din pacate cred insa ca nu va fi asa si cred ca nici Basescu nu-si mai doreste asta dupa toate scandalurile de coruptie din PDL din ultima vreme.
Este imposibil si de neevitat ca esecul reformarii PDL sub conducerea lui E Boc sa nu aiba consecinte publice.
Primul semn ca MRU e un tip destept, a spus despre discursul lui Ponta: “un sprijin al PSD pentru un guvern de lungă durată".
N-a spus USL, prin asta 1) Incearca sa desfaca USL-ul 2) Ii da un colac de salvare lu' Ponta sa poata iesi din rahat.
🙂
misto comentarii 😉
btw, Bleen @01:31, subscriu.
sa zicem ca nu mi-e clar daca momentul in care "a cedat scopul mic, pt posibilul scop mare" a insemnat "premeditare" sau "imbold de moment". oricare din cele 2, e pozitiv, desi din considerente oarecum diferite.
oricum, ma bucur ca revine speranta 🙂
apropo, de la distanta de Romania, cam tot aceleasi pareri le am si eu, ca acela care semneaza Covaci. in legatura cu schimbarea Constitutiei, cu reorganizarea Romaniei: numai impreuna cu PSD-ul se poate realiza.
ramane de vazut daca se poate realiza asta cu Ponta, daca personajul e "salubru".
mai sus cineva spunea apropo de cum i-o tragea Oprea lui Base, pe vremea prefect vs primar.
si atunci.., de ce nu Ponta?! pt ca e suspect acest discurs al lui Ponta.
"daca vin la putere, am sa mentin sefii de servicii.." wtf? tam-nesam?! acum, MRU telefoneaza lui Ponta, toata lumea "afla" ca din intamplare, etc. ca sa parafrazam poetu', e un joc secund, mai impur 😀 we'll see; mai ales in materie de chibitzeala 😆
oricum, scenariul s-ar potrivi cu opinia ca "Basescu vrea sa ramana in Istorie[daca va castiga al doilea mandat]".
sa ne gandim cum se va privi in urma, peste nu mai mult de 25 de ani, apropo de Base, daca ii iese figura.
my 2 cents 🙂
@ BLEEN
Momentan puteam doar spera ca premonitiile tale de la FEBRUARY 10, 2012 AT 01:31 vor deveni realitate. In principiu in acest moment, orice ii tine pe Ponta si Antonescu departe de puterea executiva e de dorit. Macar pentru urmatorii 4-5 ani.
Bleen, la 01:31, asta e și părerea mea. Nu-l văd pe PM Ponta, spun doar că nu e un prostovan care trebuie expediat pe centura politicii.
Ponta e un căţel de etapă, bun de lătrat din poziţia "legat de gard". Iar Antonescu e doar un alt caz psihiatric, pe lîngă Vadim şi lt. Gheorghe.
Interesul naţional cere un prim ministru responsabil şi inteligent. Un puţoi care pînă mai ieri se juca de-a Che Guevara şi îi ţinea trena lui Iliescu, Năstase şi Felix nu va ajunge prim ministru. Următorii ani vor fi decisivi pentru România ca naţie. În astfel de momente, decisive nu numai pentru România ci pentru întreaga Europă şi lume vestică, ţara trebuie să fie condusă de un om cu viziune şi responsabilitate. Că va fi MRU, sau Mugur Isărescu sau alt independent care să reprezinte o garanţie a stabilităţii şi responsabilităţii atît pentru noi cît şi pentru cancelariile occidentale, asta vom vedea. Însă este sigur că premierul din 2012 şi preşedintele din 2014 nu vor fi din rîndurile USL. Dacă MRU va fi premier şi după 2012 şi preşedinte după 2014 asta depinde numai de el. Calea îi e deschisă, şansa îi aparţine. Lui nu-i rămîne decît s-o fructifice. Eu am aşa, un simţămînt, că este obligat s-o fructifice, vrea, nu vrea. Dar este un ambiţios şi un oportunist feroce, nu va rata nicio şansă. Şi cînd zic ambiţios şi oportunist mă refer la mize mari, nu mici. E genul care ar rata toate ambiţiile şi oportunităţile mici pentru cele mari. A făcut-o cînd a trebuit. A avut răbdare. Acum e momentul lui.
Nu trebuie să scape de toți, odată, acum. Nici Băsescu n-a scăpat de balastul din PDL încă.
Nu. Ponta nu va fi prim ministru. Nici după alegeri şi nici cu altă ocaziune.
de ce il vad unii pe MRU noul presedinte nu inteleg. baiatul asta mai mult de 9 luni nu va fi in fruntea guvernului. usl se sparge, dupa alegeri ponta va fi prim ministru
noua platforma guvernamentala va fi formata din pdl si psd, restul e cancan.
E deșteaptă cât Merkel și Thatcher la un loc. E cea mai deșteaptă femeie pe care a văzut-o Jiji vreodată.
Jiji consideră că Andreea Paul Vass e cea mai deșteaptă femeie din România. Cică e mai deșteaptă și ca notărița lui.
@Gicu M., eu cred ca daca au plecat toti membrii PDL ai guvernului, toti inseamna toti, adica in solidar, nu pe evaluare. Cred ca o idee fb ca impact mediatic. Or, Funeriu era membru PDL.
Păi sa candideze primar la Bucuresti, abia se mai dezmorteste.
pacat ca nu se duce antonescu in usa, ca avea si el ocazia sa dea senzatia ca se trezeste de dimineata (diferenta de fus orar lupta de partea lui).
Deci i-a tras-o lui Voinescu.
Pe RTV, Jiji îi mănâncă pâinea lui Lăzăroiu. Cică Ungureanu va fi președinte și la partid și de țară. Antonescu e gata!
@HONGSE
Geonelul ne-a spus la Radio Romania Actualitati ca Ponta se va duce singur in USofA! Daca e adevarat, nervozitatea Crinului devine foaaarte explicabila.
@all
Si totusi, nu reusesc sa inteleg logica schimbarii lui Funeriu! Imi explica si mie cineva ce si cum-urile acestei mutari!?
Pe aici n-a zis nimeni ca Funeriu=consilier prezidential, eu ma bucur prima.
Ce e de ras, poate Fuia cultiva plante carnivore sau devin ele carnivore din genele alea modificate.
N-am tv, traiesc din amintiri . Sa-i zicem Meru, sa nu se mai prinda nimeni.
Dacă mai face Goţiu scandal îl dă Fuia de mîncare la plantele lui.
😆 ))))))))
Ce oxford, să facă bine RMU să dea diferenţa, că ştiam nu se recunosc aici studiile din străinătate.
Fuia a lucrat pentru Monsanto?! Nr.1 mopndial în "biotehnologie"? Adică în organisme modificate genetic? Huoo!
Și io am lucrat pentru Monsanto aproape 2 ani.
ponta tavalit la RomaniaTV
Sova e tavalit la A3 🙂
@ ad covaci
incearca cu selvyn agiacai
@ all
scuze….pentru aceasta devoalare…. )
Ăsta ar fi fost un moment cât de cât prielnic pentru el să zică ceva. Deci nimic. Am observat că o parte din noii miniştri purtau cravate violete.
Romania’s first Oxford Prime Minister http://blogs.fco.gov.uk/martinharris/2012/02/09/r…
Nimic. Ca şi pînă acum.
Off topic? Ce mai face Geoană?
Pai daca scapi de astia, ramane partidul gol :). De asta si zic ca pare imposibil.
Nu prea cred că Ponta are cojones să scape de personaje ca Iliescu, Năstase, Oprişan, Mazăre, Nicolescu, Liviu Dragnea, Dan Nica, Nichita, Nicuşor Constantinescu, Robert Negoiţă, Bănicioiu, Vanghelie, Cătălin Voicu, Ecaterina Andronescu sau Corlăţean plus toată adunătura din PNL.
Ponta este ori unul dintre cei mai inteligenti oameni pe care i-a avut psd-ul ever ori un prost oportunist… sper sincer sa nu fie prost! Poate chiar incepe o reformare a clasei politice in general desi pare imposibil.
Multe descrieri despre Ponta am citit, fie de bine fie de rău, dar rectiliniu nu! 😀
In orice discurs al sau Antenescu repeta de 1000 de ori "Sigur ca … "
Ciutacu despre Ponta: E tragic, previzibil şi rectiliniu.
apoi: Eu pe Crin Antonescu îl ştiu mai năvalnic, nu ştiu cum se abţine. 😆 ))))))))))
Florina
Cine-l mai crede ?
Ia imaginati-va daca romanii ar avea de ales acum pentru presedinte
pe cine ar vota. Pe Antenescu sau pe MRU ?
I-a copt-o Base
SELVYN
nu te gasesc
cine n-are people meter, uitaţi-vă pe A3, pînă acum am rîs cu lacrimi, acum vorbeşte Crin. chiar nu ştiţi ce pierdeţi!
hai sa mergem pe alt canal, cum se zice pe statie…. intra pe profilul meu de facebook…
Mircea Geoană: "Crin şi Ponta nu merg împreună în Statele Unite"
Citiţi mai mult: Mircea Geoană: "Crin şi Ponta nu merg împreună în Statele Unite" – Partide > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/mircea-geoana-cri…
EVZ.ro
Sorin Roşca Stănescu: "Crin Antonescu nu este tînăr ca vîrstă. Doar mintea o are de copil"
Selvyn
N-am fost da ma ocup si de automatizari printre altele
ne cunoastem? ai fost in Glykon? mi-ai fost mentor la Automatizari? 🙂
Selvyn
Da
@ Adi Covaci & offtopic
esti din Constanta?
A inceput cearta intre PSD si PNL la B1
USL e deja isorie…
La B1 e o tipa de la PSD care zice ca vrea ca PSD sa colaboreze cu Ungureanu in parlament. E si Helvig de la PNL acolo si face spume, spume!
Selvyn
Nu le "maresti" audienta daca n-ai people-meter acasa…
Oricum au prea multa audienta
Mirel, nu te mai uita la haznaua3, le maresti audienta…:)
@Bleen
Nu stiam ca bea asa mult. Mai mult banuiam ca l-au cam lasat neuronii..
Jigodia dracului ce-a facut cu mostenirea lui S Cunescu…
Athanasiu nu gîndeşte. El a depăşit demult ultimul nivel de alcoolism.
@ Adi Covaci
corect!
@Bleen
Multi din PSD si PDL gandesc asa ca Athanasiu – le e frica de moarte pentru ca stiu ca Basescu nu glumeste.
Athanasiu: "A spune că cineva trebuie să plece pe criteriul vîrstei e ca şi cum ai spune că cineva trebuie să plece pe criteriul sîngelui, pe criteriul naţionalităţii sau pe criteriul defectelor fizice. Este inadmisibil ca un om nemandat de nimeni, ca Băsescu, să aibă un asemnea discurs care ne reaminteşte de anumite ideologii totalitare. Este inadmisibil, doamna Grecu, este inadmisibil…ăăăă…şi dooooi…ăăăă…"
Dana Grecu: "Rămîneţi la ideea de inadmisibil, domnule Athanasiu, rămîneţi la ideea de inadmisibil."
Un total delir… Nu m-am mai uitat la Antena 3 din 2006, nu ştiam că au ajuns pînă aici… Nu mă miră că telespectatorii lor sînt nişte spălaţi pe creier isterici, veşnic conectaţi la electrozi, cu privire tîmpă şi spume la gură. Deci aşa se explică.
daca-i prea explicit, sa o stergeti (imaginea):
http://static.ziarelive.ro/images/stories/un-beti…
Ce figura are chireac la A3 ! e criminal…
@Bleen vorbesti de Alexandru Athanasiu? il vad mereu la benzinarie in Bucurestii Noi si mereu am senzatia ca este baut, cel putin…. oricum, concluzia lui este hilara=))
Ovidiu Nahoi in Adevarul:
"Preferă Mihai-Răzvan Ungureanu și să-și urmeze propria cale – inclusiv prin întinderea de punți către partidele de opoziție – lăsându-l pe Traian Băsescu să zacă, izolat, în colivia lui de aur de la Palatul Cotroceni?
Sau totul este o simplă capcană, în care Victor Ponta a căzut sau a fost forțat să cadă, menită a diviza opoziția și a menține PDL la butoanele guvernării după alegerile parlamentare? Se pregătește astfel terenul unei reveniri în forță a lui Traian Băsescu, precum Vodă Lăpușneanu în a doua domnie, spre a-i popi pe toți?
Este prea devreme pentru a da un răspuns, dar lunile ce urmează ne vor lămuri, probabil."
Mai gandesc si altii la fel…
😀 pardon, trezit (desi la el este tot aia)…
Pe surse 😀 – Crin Antonescu a cazut la pat (dupa ce Ponta a cazut la intelegere).
Ma intreb: cum poate cadea la pat un om care nu s-a sculat?
Athanasiu: "Declaraţia lui Băsescu cu ştafeta este un discurs nazist."
@ Adi Covaci
A fost fenomenal Base… a fost o adevarata comunicare politica…
http://www.petreanu.ro/2012/02/o-diploma-de-oxfor…
Frumos gest a facut la sfarsit Basescu. L-a sarutat pe Emil Boc.
E supe Base..
V-am spus…
Îşi anunţă demisia? =))))))
Basescu: Astept de la noul cabinet discutii cu opozitia pentru reorganizarea teritoriala
Urmeaza partea cu constitutia aproape sigur..
Chielea Chiriac si alţii vor da în schizoidie, la RTV una, la A3, alta. Bani munciţi, nu glumă.
@ Adrian Covaci
Se pare ca ai dreptate….
Ce zice Basescu: A venit timpul schimbarii in clasa politica…
Pazea…
Mirel, cred ca ai dreptate, este d-l Zegrean…
=)))))))
MissTake
Astea sunt masuri normale dar nu dau rezultate decat pe termen lung.
Acum nu e timp – pate doar masuri de fatada- trebuie lucrat rapid.
Daca boc pleca acu un an cand i-a spus Basescu era alceva.
Acum nu mai e timp. Acum trebuie masuri rapide: sa moaie glasul opozitiei, sa indulceasca strada ( vezi diferenta intre 1,9% si 3% din PIB aproape 2 miliarde de euro!)
Adica pragmatism.
Presedinti cu -escu, retinut.
Premierii cu -eanu ce stiu sa faca? 🙂
Foarte tare Baba! Jur să apăr două puncte, suveranitateaaa….integritateaaa…. Se vede că e la învăţămînt.
daaa, mi-aduca aminte de interviul lui in Academia Catavencu, care atunci avea o fraza : "Dl. Traian Basescu, singurul partid de opozitie din Romania…"
Stiu ca terminat interviul cu Istodor cu o fraza fenomenala : "baiete, nu uita ca vorbesti cu un general. Generalul Oprea" Mi-a sunat a "bond, james bond" (special scris cu litere mici, pentru ridicolul situatiei…
@Ivan
A spus ca va mari salariile in mai parca.
@Adrian
pai o masura spectaculoasa ar fi sa curete sistemul de impozitare si nici nu ar afecta bugetul. Decat sa ceri X% si majoritatea sa evite legalitatea pt ca taxele-s prea mari si se poate rezolva cu spaga, mai bine ceri mai putin si reorganizezi autoritatea care se ocupa cu colectarea taxelor (anafu'). parerea mea… hac!
azi cel mai tare m-am distrat cand Chielea Chirieac a scos porumbelul: prin acest discurs Victor Ponta i-a izolat pe manifestantii din Piata Universitatii. A parasit poporul… bla-bla-bla.
http://sareinochi.com/2012/02/09/un-discurs-cu-ma…
Mai ţine minte cineva cum i-o trăgea Oprea lui Băsescu, pe cînd primul era prefect al capitalei şi al doilea primar?
Aşiea… să-mi ajute Dumnezeu.
sau Avocatul Poporului?
Habar n-am. Cred totuşi că şeful Curţii Constituţionale.
Mirel, cine este al patrulea din linia lui basescu?
MissTake
Sa continui
Probabil ca o sa loveasca dur in baietii destepti din enerie (are sprijinul li Jeffrey Franks), si o sa incerce sa-l convinga si pe Ponta ca are nevoie de oameni noi in prim plan. (o sa aiba probleme aici dar cred ca detine suficiente cunostinte – citeste informatii!!- ca sa realizeze asta.
Uita-te la Diaconescu, Mirel !
Cristian Diaconescu depune jurăminte săptămînal.
Tucu: Păi pentru asta nu are nevoie de îndemnuri biblice.
Bleen, degeaba. Am încercat să găsesc Antena 3 pe televizor, dar, aparatul meu, cuminte, refuză să prindă aşa ceva.
Cam smiley, Băsescu, cam smiley.
Jur ca bel(e)a a spus "jur sa […], sa respecti constitutia" :))
MissTake
MRU n-are timp de asa ceva. Pot sa pun pariu ca va actiona rapid si cu masuri spectaculoase dar care sa nu coste bugetul prea mult.
Personal nu cred ca parazitii din nivelul doi si trei sunt problema principala a electoratului din Romania
Scuze priviti figura lui Basescu acum la tv si luati aminte..
Sper să fie o zi fastă. Până una alta lui Băsescu i-a ieșit mișcarea, a redefinit viitorul. (Taming the future?:)) Nu cred că a mai existat un asemenea reset politic fast în istoria noastră modernă, cu excepția venirii pe tron a lui Carol I. (nu-l compar pe Ungureanu cu Carol, vorbesc de schimbare profundă de bun augur).
Sper ca Ungureanu să fie suficient de tare să reziste tentației populiste.
Ponta pe mine nu m-a surprins, spun de când l-a mătrășit pe Geoană că nu e deloc prost și a intuit că odată cu apusul epocii Iliescu e cazul să preia partidul pe bune. Discursul de azi e un test deciziv pentru puterea lui în PSD.
Nicolăescu: "Şefii serviciilor ar trebui să fie civili."
Ciuvică: "Şi şefii opoziţiei ar trebui să fie civili."
Nicolăescu: "Hă hă hă"
Mooor! Nu m-am mai uitat la Antena 3 din 2006. E genial! E superb!
@Nea
Rog insistent sa te corectezi. Trebuia sa scrii:
Crin ia-ti patul si dormi!
=))))))))))))))
"Ponta, mai umil decît portarul de la SIE. Dar ăsta e un obicei de-al lui. Deja nu mai e scăpare, e un viciu la domnul Ponta." Ciuvică
Adrian Covaci
Suna bine… cel putin partea cu resetul.
Daca MRU (ma rog, proaspatul guvern) ii scutura putin pe parazitii aciuati pe serviciile publice, face putina curatenie in sistemul de impozitare si-si vede de reforma poate ca are sanse reale.
@Selvyn Nu e vorba de gura aurita. E singura explicatie posibila. Ganditi-va ca aceasta solutie rezolva aproape toate necunoscutele.
1 Pentru PDL este aproape imposibil sa mai ajunga in alte coditii la guvernare.
2 Pentru VP este singura posibilitate sa ajunga PM. Altfel nu-l pune Basescu si Ponta stie ca Basescu nu vorbeste de doua ori.
3 Pentru Basescu e singura solutie sa poata modifica constitutia si poate chiar sa rezolve regionalizarea. Basescu nu vrea sa-si termine mandatul fara sa faca ce a promis si va face orice pentru asta.
4 Se rezolva elegant problema candidatului la prezidentiale. PDL nu este in stare sa produca un candidat credibil deocamdata.
5 UDMR poate sa-l creada pe Basescu ca-i va aduce la guvenare si dupa 2012, stiu ca se tine de cuvant, astfel ca majoritatea necesara pentru modificarea constitutuiei se poate obtine usor.
Asa ca o alta concluzie dupa discursul de azi al lui VP este ca in noiembrie vom avea si referendum pentru modificarea constitutiei.
@Nea says Nu format ca dupa format nu mai ramane absolut nimic.
Scoate-i din spam, macar pe vreo 2-3 mai articulaţi, că pe unde am verificat nu deosebeşti tristeţea de sminteală şi antenism.
mai bine Recycle Bin decat Format…sau si mai bine Programul Rabla al clasei politice.
Bonjour, tristesse, ai mai rămas doar cu ăştia.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment…
Tristeţe printre peneliştii de rit Felix. Dar voi n-aveţi cum vedea asta, că au intrat în spam.
Mai bine Format decât Reset
@Adrian Covaci Sa-ti fie gura aurita!
@ Mac Gregor 🙂 🙂 🙂
Păi poate nu l-a auzit (discursul), dormea, zăcea, visa, nu găsea cafeaua, parcă poţi să ştii… A reluat de ieri.
Adică oameni în toată firea joacă leapşa în curtea Curţii numai ca să-i amortizeze căderea lui Crin?
Chestia cu RESET clasa politică sună bine, poate se şi întâmplă parţial, ar cam fi vremea.
Se spune ca Crin Antonescu este foarte bun la pat.
Doarme in toate pozitiile.
As zice "pipa pacii de ochii lumii" dupa discursul lui Ponta. Totusi este bine ca nimeni n-a punctat sagetile de pace, pe care le-am vazut eu.
Hihi, Crinul e om de nadejde. Poti conta oricand pe somnul lui.
Păi, ce era să facă?
Îşi permite să se cabreze?
E, pur şi simplu, la mâna PSD.
Şi va fi întotdeauna.
Un pic off topic
a ajuns la a 5-a maturitate….
http://dilemaveche.ro/sectiune/dileme-line/artico…
A înghiţit găluşca şi s-a făcut că n-a auzit discursul lui Ponta.
S-a trezit Floricel. Făcături, lucrături, ilegal, nereprezentativ, anticipate, agenturili, etc. Nimic nou. Apropo, şi Victoraş a zis că vor contesta guvernul la CCR.
PS: Dimineaţa, până nu-mi beau cafeaua nici eu nu pot să scot o vorbă…
Ce recidivă? Un atac de insomnie?
Incepand de azi planul lui Basescu e clar.. Nu l-a ghicit nimeni pana azi.
E formidabil acest om. Vom avea dupa alaegeri un guvern PSD-PDL cu premier Vitpr Ponta, o demisie a presedintelui dupa modificarea constitutiei si un candidat de dreapta cu sanse formidabile sa castige: Mihai Razvan Ungureanu. Cred ca este maximum posibil de facut in acest moment pentru ca dreapta sa mai aiba ceva de spus in
Romania si dupa alegeri. Si inca ceva: Actualele figuri politice obosite – dinozaurii – vor disparea aproape definitiv din noul parlament. Asta insemnau cuvintele ca a venit si randul clasei politice sa plateasca.
Traian Basescu a apasat butonul de reset al clasei politice. Amin!
sau: Free Adee
Şi cum totul are un preţ, preţul discursului/poziţionării lui Ponta a fost libertate pentru mentorul săuj: FREE ADY
Pe surse: Crin Antonescu a avut o recidivă. Acesta este motivul pentru care nu a mai ieşit la declaraţii.
Andrei,
e usor ptr. tine sa te lepezi, acum, de "tendinta de a ne investi pe nemestecate toate sperantele in fiecare personalitate care e la promotie sezoniera" mai ales dupa ce ti-ai investit toate neamurile cu catel&purcel in Iliescu, si ti-ai luat-o in mana, nu ?
Nevoia asta caracter continuu de chip cioplit imi pare mai degraba o reflexie a unei lipse cronice de incredere. Sper sa vina si o zi cand nu mai avem tendinta de a ne investi pe nemestecate toate sperantele in fiecare personalitate care e la promotie sezoniera. Pana una alta, pe MRU il recomanda doar increderea pe care i-a aratat-o Basescu. E ok pentru inceput, dar nu e cazul sa-l investim si presedinte in aceeasi zi. Cu standardele astea Udrea ar trebui deja sa fie presedinte ONU.
"Iar Ponta sedea afara, in curte. Si o slujnica s-a apropiat de el, zicand: Si tu erai cu Crin Antonescu. Dar el s-a lepadat inaintea tuturor, zicand: Nu stiu ce zici. Si iesind el la poarta, l-a vazut alta si a zis celor de acolo: Si acesta era cu Crin Antonescu. Si iarasi s-a lepadat cu juramant: Nu cunosc pe omul acesta. Iar dupa putin, apropiindu-se cei ce stateau acolo au zis lui Ponta: Cu adevarat si tu esti dintre ei, caci si graiul te vadeste. Atunci el a inceput a se blestema si a se jura: Nu cunosc pe omul acesta. Si indata a cantat cocosul. Si Ponta si-a adus aminte de cuvantul lui Crin, care zisese: Mai inainte de a canta cocosul, de trei ori te vei lepada de Mine. Si iesind afara, a plans cu amar" (Matei 26, 69-75)
eu cred ca usl-ul se rupe saptamana asta
Şi nici nu se aplecă bine Crin după săpun şi Ponta…
Cred că-i mulţumim lui Băse nu atât pentru prim ministru, cât pentru un viitor preşedinte. Crin, ia-ţi patul şi umblă!
Crin o fi adormit în timpul şedinţei.
Fuia a recunoscut ca a lucrat pentru Monsanto. Sper ca acest lucru nu va avea urmari asupra agriculturii romanesti.
Din doi carnaţi ăia n-o fi trebuind să-i dea şi lui Sultănescu o muşcătură? Poate că-i şomer, dacă nu s-o fi repliat in no time.
Că doar n-o să se integreze PSD în PNL cu mesaj cu tot, doar fiindcă a jucat Victoraş la ofsaid.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/…
Kamikaze:
Domnu' Antonescu, ați anunțat conferință de la 14.30… Ce faceți, vă mai treziți? Bărbosu vrea să vă întrebe dacă mai are timp să meargă până la Mega Image să-și ia doi cârnați și un muștar. Nici n-ați ajuns la putere și deja îl înfometați.
Domnule presedinte, chapeau si multumiri!
Primul Ministru desemnat si proaspat validat, la iesirea din sala:
"Munca, cea mai frumoasa forma de patriotism!"
Doamne-ajuta!
http://liviualexa.ro/2012/02/07/multumesc-emil-bo…
Later update: unde-i conferinta lui Crin? A anulat-o că era prea matinală?
Habemus Papa!
@Bleen sa ti fie rusine.!
De Udrea nici un cuvintel? Nu mai tirziu de aseara a avut loc ultima sedinta a inchizitiei care a condamnat o la arderea pe rug in direct la Antena 3.
@update: Doamne-ajuta !
Ei, ca la fotbal, l-au dat cu spray anesteziant anti-isterie şi l-au scos la declaraţii pe televizoare.
Andrei, ai dreptate. Ce ne facem însă noi, pentru care reforma a însemnat, în ultimii 8 ani, un singur nume, cu doar câţiva aliaţi şi nenumăraţi adversari?
Şi eu aş vrea să-mi fie indiferent cine e preşedinte, dar adu-ţi aminte de 6 decembrie 2009.