Prim ministru: Mihai Răzvan Ungureanu
Viceprim Ministru: Kelemen Hunor
Ministrul Culturii: Kelemen Hunor
Ministrul Mediului: Laszlo Borbely
Ministrul Sănătăţii: Ladislau Ritli
Ministrul de Externe: Cristian Diaconescu
Ministrul Apărării Naţionale: Gabriel Oprea
Ministrul de Justiţie: Cătălin Predoiu
Ministrul Afacerilor Europene: Leonard Orban
Ministrul de Finanţe: Bogdan Drăgoi
Ministrul Economiei: Andreea Vass-Paul
Ministrul Educaţiei: Cătălin Baba
Ministrul de Interne: Gabriel Berca
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului: Cristian Petrescu
Ministrul Transporturilor: Alexandru Nazare
Ministrul Comunicaţiilor: Răzvan Mustea-Şerban/Cristian Boureanu
Ministrul Muncii: Claudia Boghicevici
Ministrul Agriculturii: Stelian Fuia/Valeriu Steriu
Surse: Facebook, B1Tv, Hotnews, alte surse
Vom reveni cu update-uri în timp real.
UPDATE 1. Mandatul lui Daniel Morar la DNA a fost prelungit.
UDPATE 2. Cătălin Baba, 44 de ani, din Cluj Napoca, fost decan al Facultăţii de Ştiinţe Politice de la Babeş-Bolyai, fost şef al cancelariei prim-ministrului, fost consilier de stat al prim ministrului, actual secretar de stat la ministerul educaţiei.
UPDATE 3. Răzvan Mustea-Şerban, 33 de ani, din Focşani, deputat PDL, şef al tineretului PDL, economist, studii la Univ. Român-Americană, la Madison şi la ASE, firmă în Focşani, cadru didactic la Univ. Româno-Americană.
UDPATE 4. Alexandru Nazare, 31 de ani, tot din Focşani, licenţiat la SNSPA în Ştiinţe Politice, fost europarlamentar, fost consilier de ministru la Ministerul Integrării prin 2005-2007, secretar de stat la Finanţe.
UDPATE 5. Gabriel Berca, 44 de ani, din Bacău, inginer proiectant, senator, fost PNL.
UDPATE 6. Claudia Boghicevici, 36 de ani, din Arad, deputat, vicepreşedinte OF-PDL, şefă Comisia de Muncă, economistă, a lucrat ani de zile la Primăria Arad, la Direcţia de Protecţie a Copilului, deci ştie cu ce se mănîncă asistenţa socială la sursă, în teren. O alegere excelentă, in my humble opinion.
UDPATE 7. Cristian Petrescu, 41 de ani, Bucureşti, Fizică şi Sport şi Turism la Univ. Ecologică, 1993-2001 Ministerul Tineretului şi Sportului, 2004-2005 Primăria Sector 3, 2007-2008 Primăria Generală, 2008 Deputat.
UDPATE 8. Andreea Paul, 33 de ani, din Zalău, ASE, Doctor în Economie, cadru didactic ASE, fost consilier prezidenţial, fost consilier al lui Stolojan, fost consilier al premierului Boc.
UPDATE 9. Stelian Fuia, 44 de ani, din Călăraşi, Agronomia licenţă şi doctorat, inginer agronom practicant în sistemul privat, şef Comisie Agricultură, deputat.
UDPATE 10. Bogdan Drăgoi, 31 de ani, economist, studii prin străinătate, a lucrat în sistemul privat, secretar de stat la Finanţe, la Primăria Generală între 2007 şi 2008, a elaborat bugetul Primăriei, a fost secretar de stat la Finanţte între 2006 şi 2007, a fost la Ministerul Integrării în 2006.
Ela, a refuzat din acelasi motiv pentru care Boagiu, Udrea, Barbu si Funeriu au decis sa nu mai "presteze" in urmatoarele 7-8 luni: necesitatea dedicarii 100% candidaturilor pentru apropiatul scrutin electoral.
Cucoana a spus-o cu subiect si predicat; si-a desenat, pregatit si urmarit un anume traseu/drum profesional si politic de la care nu vrea sa faca rabat. Este mai mult decat evident ca nu poate sacrifica un ciclu electoral de 4 ani (ca parlamentar) pentru cateva luni de ministeriat.
Este o chestiune de minim pragmatism, argumentul este valabil si pentru ceilalati ministrii ai cabinetului Boc care, in calitatea lor de lideri/sefi de filiale au de infruntat luni de batalii si pregatiri pentru viitoarele alegeri.
ElCucui, tot respectul pentru "doamna cu primul si cel mai tare magazin…" a spune insa ca este o specialista in economia aplicativa este cam mult.
Se pare ca toata lumea confunda Ministerul Economiei , institutie menita a elabora/pregati si legifera masuri macro-economice (si a gestiona companiile de stat) cu Consiliul National al IMM-urilor. Este foarte adevarat ca motorul unei economii este sectorul privat, si daca acesta este gripat … carutza nu poate urca dealul, dar ministerul cu pricina, in sine, nu are atributii in protejarea/sustinerea si scolarizarea fiecarui Maricica srl in parte. Nici nu poate, concret, aduce corectiile de rigoare modului defectuos, ne fair-play si clientelaro-mafiot in care s-a structurat si dezvoltat acesta. Lipsa onoarei si a corectitudinii antreprenoriale este ciuperca otravitoare care sufoca, de decenii, relatiile interumane si inter profesionale intre agentii economici privati insusi.
Mentalitatea de sacal-tzepar viciaza acest spatiu mai abitir decat spagarimea functionareasca.
Politica fiscala este importanta si ea poate ridica/sprijini sau saraci/falimenta o societate privata dar clanurile-monopol din fiecare sector de activitate sunt mai nocive decat birurile in sine.
Lucian Bode este un alt fost angajat la (o companie nationala de) stat. Gen. Spun mai multe aici:
http://cucui.kamikazeonline.ro/2012/02/se-cauta-m…
si de la Mirel
http://www.realitatea.net/programul-de-guvernare-…
Din programul de guvernare
http://www.wall-street.ro/articol/Social/116284/p…
Mai este ceva.
Exista oameni politici care au trecut prin virf, meteoric , au lasat o dira , nu au apucat sa-si epuizeze mesajul pentru ca dintr un motiv sau altul au fost rapid trasi la fund sau aruncati in pozitii ne expuse consumului public.
Printre acestioa l as mentiona pe Mihai Razvan Ungureanu ca si pe Sebastian Lazaroiu.
Ungureanu a fost scos din nou la bataie. Sa vedem ce va face.
Lazaroiu inca vegeteaza.Pacat.
Iv Z are dreptate .
De 8 ani ne am obisnuit sa raportam orice om din PDL la Basescu. E al lui Basesc , este contra lui Basescu, Basescu l vrea sau nu l vrea , etc etc.
Pina la urma Basescu nu a facut altceva decit sa le deschida drumul.
Pe urma a mers fiecare cit a putut.
Nici Basescu , nici altcineva nu poate opri mersul lucrurilor.
Drumul lui Nuti al lui Blaga sau Oltean ,a altor nume rontaite de populatie in ultimii 8 ani se infunda, , Si au atins limitele competentei , si au epuizat mesajul.
Promovarea unei echipe noi este un cistig urias pentru PDL.
A iesit din incremenire . In definitiv PDL sau USL nu sunt decit niste initiale. Important este sa ai fiiguri noi care pot genera speranta de mai bine.
Gata, lista este oficiala… Mirel, ar trebui update 11 cu Lucian Bode… ai mai multe date despre el?
Mai e ceva dezgustător zilele astea: concursul de limbi la MRU. Educat, erudit, gânditor, te apucă amețeala.
Adică se ceartă doi duri pro-Băsescu? Nu ține. Eu am observat ceva. Că toți, mai puțin Blaga, pretind a fi prelungirile lui Băsescu în partid. Numai că-și cam dau în cap unii altora, ceea ce demonstrează că cel puțin o parte dintre ei, dacă nu toți, mint. Udrea, Boc, Vass, Sulfina, Turcan etc, toți sunt oamenii lui Băsescu.
Când colo, șefu' îi schimbă pe toți și numește PM un outsider. (bineînțeles, e acuzat de toți că-și pune omul lui :))
Băsescu i-a sprijinit pe fiecare în măsura în care erau reformiști și sprijineau proiectele lui. Nu i-a sprijinit când s-a umflat rânza-n ei. Am asistat în PDL, cred, la un adevărat trafic de influență, cam ca cel practicat de Patriciu și Vântu în 2009, în care a fost mare bătaie cine arată că e omul care l-a pus pe Geoană președinte. Acuma a fost bătaie pe cine-i de fapt omul lui Băsescu. Și e prima oară când s-a văzut clar că Udrea nu e. E mult de scris pe tema asta, lucrurile încep cu "reformiștii", anul trecut. Lăzăroiu a intrat și el în jocul ăsta și l-a curentat competiția. Pe măsură ce mă gândesc la asta mi se face mai silă de unii de prin PDL. Pe bune dacă nu e preferabil Blaga.
Clubul Romania 2.0, adicatelea Societatea deschisa 2.0, adicatelea Soros pe toata linia. Sandra Pralong? Bleah! o cunosc din 1990 de cand am dus-o de mana la sediul revistei NU. sa fim seriosi!
are 37 de ani, este din Salaj si este din Comisia CD pentru Industrie…
Yeba, se pare ca este Lucian Bode, de la Salaj, nu Haiduc…
Conflictul de interese este ca a avut un contract aprobat de Consiliul Local, in valoare de 5000 de euro. (cinci mii). Dpdv matematic 🙂 fiind >0, da, trebuia sa se retraga.
Deci numirea era fb, s-a tinut de principiu si se retrage, deci extracorect, asteptam o postnumire, doar ca Haiduc are o presa cam proasta…
ANI : Mama Andreei Vass in conflict de interese, este consilier local si administrator la o firma…
Pana acum am auzit ca Sulfina face parte din tabara durilor pro-Basescu. Si nu prea o iubea pe Vass, care o concurase la sefia org.de femei PDL.
Cine poate face o listă cu taberele din PDL, liderii lor și membrii de fiecare parte? Unde intră Vass și Sulfina Barbu?
dap, analiza lui Campeanu e f buna, poate isi mai schimba si altii parerile 🙂
Analiza lui Câmpeanu e prima care spune ce e cu adevărat important. În rest până acum am citit numai tâmpenii, culminând cu Cristoiu care explică că Băsescu a organizat protestele de stradă ca să-l dea jos pe Boc. Toți sunt experți în 'dedesupturi', au surse beton și înțeleg mai bine ca Newton gravitația.
Florina, e invers, eu am început discuția aici citându-i pe ei.
Câmpeanu, merită citit, a pus punctul pe i:
http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/ung…
@ Selvyn
"Respect, Andreea Paul Vass!"
Sigur ca da! Ieri era superbine ca a fost numita, dar astazi este incendiar de corect ca a refuzat pozitia. Ca la matematica.
Chiar mai mult, eu vad in asta un motiv excelent pentru a proslavi maine, poimaine noua numire. Astept cu emotie concluzii entuziaste si inflacarate despre geniala combinatie numire-refuz-postnumire, probabil pentru a da inca o lovitura decisiva aripii BVB si a pune USL-ul in corzi.
pe de alta parte, UDMR-ul se joaca cu cerintele goale fata de 5% sculate… hai sa facem un pariu : mai face UDMR-ul apragul electoral in caz de anticipate?
Eu pariez 200 de HUF ca nu….
Ivan, te citeşte hotnewsu' 🙂
Conform CV-ului, Andreea Paul Vass nu a lucrat niciodata in domeniul privat.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11448669-andr…
este rar in Romania cand cineva isi recunoate limitele/resursele/greselile… Respect, Andreea Paul Vass!
da, am mai auzit si alte pareri (nu @ivan si @el cucui), chiar era depasita dpdv profesional
da, a refuzat!!!
@luminita
acum am vazut la rtv ca a refuzat postul ?
PDL a iesit astazi pe televiziuni cu comunicatori. Nu am mai vazut PDL-isti care sa contrabalanseze atacurile moderatorilor de la televiziuni de o vesnicie. Nu stiu cat de buni sunt noii ministri dar ordinul este sa fie sustinuti in mass-media. In sfarsit PDL-ul pare sa aiba o conducere! Parca si Boc a iesit din frazeologia lemnoasa zilele astea. Parca adie o unda de optimism in zona PDL-lui!
LUMINITA
Îmi place Andreea Paul ca tipa, ca politician, dar la economie aplicată am incredere mai mare în doamna cu primul si cel mai tare magazin cu de toate de vizavi de Piața Domenii. Vecina mea e istoria vie a economiei românești postedecembriste, ea știe ce nevoi au antreprenorii și ce trebuie făcut ca să meargă treaba. Doamna simte cu sufletul, APV știe din cărți, din auzite și din experimente pe nervii noștri și afacerile noastre.
“Cand intr-un stup se naste o regina, o matcă, tot stupul munceste pentru a creste si a ocroti noua regina. Basescu a nascut astazi o astfel de matcă : Razvan Ungureanu. Daca PDL va recunoaste noua matca si va sti s-o ocroteasca, are o noua sansa. Poate, ultima…”
Cam infricosatoare chestia asta cu noua regina. 🙂 Primul lucru pe care il face noua regina cand iese din celula ei este sa le omoare pe reginele rivale, eclozate sau nu.
Matca ar putea fi Basescu, regina tanara devine matca abia dupa ce o imperecheaza "trantorii" plus ca trebuie sa (se)si roiasca.
Cred ca imperecherea cu trantorii va fi ceva care merita urmarit! 🙂
Lasă, că dacă se mai reformează și UDMR, cu niște udemeriste claudiste, ne strângem puțin și-i facem loc pe băncile Parlamentului.
LUMINITA
Mai mult decat Hagi pentru fotbalul românesc nu a facut nimeni. Și nici nu sunt semne să apară altul ca el la orizont. Fără Chirilă, România tot juca în sferturi în 1994, fără Hagi nici măcar nu se califica la turneul final.
http://cristianpreda.ro/2012/02/07/comparati/
Și eu. @#!%^&()&&&*^*)))!!!!!!!!!!!!
"Între condiţiile UDMR cerute pentru a susţine coaliţia guvernamentală, pe lângă creşterea pensiilor şi a salariilor în al doilea trimestru, se numără şi o serie de solicitări pentru a nu fi adoptat votul prin corespondenţă, reorganizarea administrativă şi revizuirea Constituţiei"
Abia aştept să-i văd afară din Parlament.
Trist, o sa le scada audientele tv, acum tot imagini de arhiva cu Elena Udrea ruleaza, d-alea alese ca sa vada toata lumea ca e mai frumusica decat Petrescu.
@Andrei, in politică mai abitir decât în matematică nu există o singură soluție validă.
Funeriu nu putea fi păstrat, dacă s-a mers pe varianta schimbării totale, probabil mult avantajoasă pe termen lung. La care eu nu indrazneam sa sper, de exemplu.
Funeriu e destept si tanar, va intelege, scopul remanierii nu e acum recunoasterea unor merite si sanctionarea unor esecuri. A inteles si Udrea. Era un semnal cat de cat pro-reforma sa ramana Udrea cata vreme (1) ramaneau si altii & (2) ea face echipa cu reformistii, bleen (zic eu de la mine) vorbea in paradigma asta.
Orban, Diaconescu şi Predoiu rămîn.
Tragedie!
Corporatiști, ariviști, băieți de bani gata ori modificați genetic, băieţii lui tata, fete cu idei ultraconservatoare.
Guvernul în viziunea lui Goţiu-Rogozanu Gherea.
Hopa, interesant! Sunt curios de nominalizari, mai ales la UNPR…
Cică MRU le-ar fi cerut şi uneperiştilor, şi udemeriştilor să vină cu nume noi.
@ bleen
Corect despre TB si MRU…
Obama are ceva din Base(mobilizarea la vot si simpatia populara din primul mandat) insa, ca ideologie, seamana cu Iliescu, din pacate….
Poate ca Geoana a visat sa fie Obama de Romania, ma gandesc la atitudinea afisata in afisul electoral si la faptul ca si-a luat Blackberry, desi era clar client de Nokia 1610…. noroc cu Cautis, care l-a surprins in vizita "de spa" la Vantu…
Avem un Reagan. Pe Băsescu. Care şi-a ales ca succesor un George H.W. Bush, pe Mihai Răzvan Ungureanu. Cine o fi Obama? Fiul lui Vanghelie făcut cu Oana şi cu Libanezul, în trei?
Îmi şopteşte cineva în cască că şi Mises, lăudat fie-I Numele, a lucrat tot la stat.
Tot e invocat Reagan, periodic. Uite de asta n-avem noi un Reagan, pentru că politicienii noștri de dreapta nu dau doi bani pe antreprenori. La noi activistul de bază al dreptei e intelectualul progresist, cu lecturi enorme și viziuni cosmice. Ținta lor electorală e "populația care suferă și votează". Bazinul în care se zbat proprietarii de serviceuri auto, de agenții de web-design, de coafoare, pizerii și făbricuțe de șaibe, nu e prea apetisant. Niște hoțomani care înșeală statul.
http://www.nasul.tv/2012/02/07/andrei-plesu-despr…
Nea, o observație extrem de importantă. Ecologia e de dreapta. Și solidaritatea socială.
Luminița, și eu am traversat deșertul economiei private de prin 93. Evident că s-au schimbat multe, doar nu se aștepta nimeni să fie la fel de rău ca pe vremea lui Năstase. (Deși am prieteni în provincie care mi-au spus că la ei sunt mai asupriți de șpăgarii ANAF-ului și ale celor o mie de instituții de control ale primăriei decât erau pe vremea lui Năstase). Chiar vreau să-mi faci o listă cu măsuri. Eu nu consider banii europeni și ajutoarele pentru angajări măsuri de dreapta. Sunt o sursă enormă de corupție. Eu știu ce ecosistem trăiește pe spatele banilor europeni. Nu e un ecosistem de antreprenori, e unul de șpăgari. Am spus clar care sunt măsurile de bază: ANAF depolitizat, TVA returnat în același interval cu intervalul de plată, plafonarea calcului CAS, debirocratizare.
Să nu uit, concedierea lui Gherghina de la Finanțe.
Te bucuri că ți se returnează TVA-ul în numai 5 luni? oh my God, vorba lui Geoană.
În rest, eu sînt la dietă mediteraneană, adică legume, fructe, ulei de măsline, măsline, salate, migdale şi alte feluri de peşte.
Noi ducem oasele de la pui la cîinii din faţa blocului. Asta dacă nu pun la socoteală pisica din casă, care are obraz subţire şi cu Royal Canin se ţine. Canin vine de la canin, adică dintele cu pricina, nu de la cîine, care e canid.
şi animalele ălelalte, evident.
bleah, vitupereaza Crucisatorul pe ProTv…
Comunicat important:
Întrucât Ministrul Mediului, dl. Laszlo Borbely, este prins cu formarea noului guvern, vă transmit eu din partea lui:
Viscolul şi gerul afectează păsările şi animalele. Puneţi resturile de la pizza pe stradă sau în curte, nu la coş.
Contrar a ceea ce credeţi, ecologia e de dreapta (o să vă spun eu de ce), dictatorul Remulus Cernea doar a întinat idealurile ei.
Eu v-am zis că Udrea era garanţia că Boagiu şi Funeriu vor rămîne în guvern şi că dacă va pleca ea vor pleca şi ei. Nu m-aţi crezut. Nimeni nu mă crede.
Dincolo de Udrea, Blaga şi alte astfel de subiecte colaterale, de cancan, trebuie să ne bucurăm că s-a decis în favoarea unui guvern politic şi nu a unuia tehnocrat, cu un premier politic, nu tehnocrat (ba chiar un viitor candidat la preşedinţie din partea Binelui – şi sînt foarte serios). Să ne bucurăm că au fost aduşi în guvern oameni tineri, de valoare, nepătaţi.
Într-adevăr, este un guvern electoral, al cărui rol e să refacă nivelul de trai al românilor şi, mai ales, să comunice, să comunice, să comunice.
Vremea marilor schimbări a trecut, guvernul Boc, cel mai bun şi mai reformist guvern din '38 încoace, şi-a făcut datoria, a făcut ce trebuia făcut. Dealtfel, este ultimul guvern din istoria României care mai ia decizii de o asemenea importanţă şi anvergură, avînd în vedere că de peste cîţiva ani încolo deciziile monetare, fiscale, bugetare, economice, diplomatice şi militare vor fi luate la Berlin.
Chiar, ce s-o întîmpla cu Mugur Isărescu cînd BNR se va desfiinţa, peste 3-4 ani?
Ivan, iti promit ca imediat ce voi avea ceva timp la dispozitie iti voi " conspecta" cu date si link-uri, tot ce " n-a făcut Boc pentru mediul privat" in ultimii 3 ani.
Repet, eu "sunt" mediu privat, am traversat desertul economiei private romanesti inca din anul '91, am trecut de la agonie la extaz, am ras si am plans impreuna cu angajatii mei, mi-am amanetat ( la banci) averea personala pentru a plati salarii in vremurile "infloritoare" ale lui Bombo, am participat ( cu obstinatie) la sute de licitatii publice pe timpul "liberalului" Tariceanu cu toate ca aveam informatii clare ca fara a cotiza nu am sanse, am dat zeci de batalii cu ANAF-ul, te rog nu imi "povestesti" avatarurile micului intreprinzator.
Eu stiu ca utimii ani au fost mai putin impovaratori, am reusit sa accesez programe nationale si europene fara a apela la nimeni, am beneficiat de subventie pentru salariatilor tineri, fosti someri, IT-isti, chiar daca a trebuit sa rup usile functionarilor si mi s-a returnat TVA-ul in timp rezonabil, 5 luni, fara a face nici o interventie.
Citez din mine, că e la modă: "Practic, pentru a plăti 1000 de lei net unui salariat, statul mai ia de la angajator încă aproape 1000. Aceasta creează dificultăți majore IMM-urilor în a angaja și plăti mai ales oameni calificați, experți, manageri cu experiență solidă. CAS-ul mare e o frână pe care singuri ne-o punem în creșterea competitivității.
Nu în ultimul rând, rezultatul direct al nivelului mare de impozitare al muncii nu e un buget mai consistent ci o rată de colectare foarte scăzută, ale cărei estimări variază între 25 și 40%, situație generată în primul rând de datoriile uriașe pe care companiile de stat le au la statul însuși. (10 miliarde de lei la sfârșitul lui 2010, mai mult decât deficitul bugetului de pensii în același an). CAS-ul mare contribuie la adâncirea deficitelor bugetelor de asigurări sociale și nu la creșterea lor."
Și, Luminița, las-o jos cu opoziția FMI-ului la reducerea CAS-ului. FMI-ul s-a opus la reducerea încasărilor la buget iar plafonarea CAS-ului producea creșterea încasărilor, nu reducerea lor. Pentru că devenea mai profitabil pentru puzderia de microintreprinteri și "artiști" plătiți pe drepturi de autor să fie plătiți pe salariu, nu pe contracte fictive. N-a vrut FMI-ul! Ai citit tu undeva. Nene, când vă aud…
Statul minimal nu e statul care cheltuie puțin. Adică nu ajunge să tai cheltuieli ca să fii de dreapta. Ești de dreapta dacă te bați pentru un stat care respectă inițiativa, creația, munca.
Prin guvern, partide și pe bloguri sunt mulți care-și spun 'de dreapta' pentru că sunt de acord cu măsurile de austeritate. Dar n-au nici o problemă cu ANAF-ul și nici nu știu prea bine ce-i cu el. Sau nu-i interesează că deficitul la bugetele de asigurări sociale sunt finanțate cu taxe ascunse pe care salariații habar n-au că le plătesc din buzunarul lor.
Cine-a fost angajat la stat toată viața habar n-are ce dură e viața de antreprenor în România. Ei gândesc macro, nu se blochează în durerile transpiraților ăștia.
Bleen, timpurile cand Chirila juca miutza nu se pun, cariera sa adevarata a fost de "jucator" de pe marginea terenului.
Important este ca blonda care ii scoate din mintzi pe alde "pielea pu..ii", Badea, Gadea si alti catziva analfabetzi pesedisti pe care i-a facut harakiri in confruntarile directe, este o luptatoare cu ….. bilutze si va reusi sa rupa pisica gaurilor negre ale bugetului (companiilor de stat) inainte de sfarsitul verii. Cu Dragoi la finantze si Ungureanu ca prim ministru sunt sigura ca va face oaresce curatzenie in ograda capuselor pedeliste.
Ramane de vazut cat de tare se va tine Boc in partid si cum va reusi sa puna talpi clanului Frunzaverde.
Udrea a ales sa plece pentru a neutraliza gasca sus mentzionata, inteleg ca a fost o joaca de-a soarecele si pisica, Base a adus cotoii pana la gura capcanei si cand si-a retras momenala i-a lasat cu ochii in soare.
Eu cred ca orisicum madama avea in vedere sa se retraga din executiv pentru a pregati batalia alegerilor, in fond, nu le putea face bine pe amandoua concomitent.
Luminița, eu vorbesc în cunoștință de cauză față de pozițiile lor, nu din ce declară pe bloguri. Îmi pare rău că nu pot să spun mai mult.
Dar pot să spun asta, că știe toată lumea: guvernul Boc, cu Vass consilier de bază, n-a făcut nimic pentru mediul privat cu excepția codului muncii. Există niște probleme clare și ușor de rezolvat care au fost complet eludate: returnările arbitrare de TVA, scoaterea ANAF de sub control politic, taxele pe muncă. S-au tăiat cheltuieli și s-au schimbat niște legi esențiale care guvernează sistemul public. Dar sectorul privat, care duce greul, n-a fost ajutat decât prin plata datoriilor pe care le avea statul către privați. Ca și cum le-ar fi făcut un favor. ANAF-ul tratează în continuare pe tot omul de afaceri ca un infractor, are șefi numiți politic, clienții politici primesc banii pe TVA peste rând sau chiar dacă nu sunt la rând etc. Omul gras a mai slăbit puțin, i-a mai dat o napolitană la ăla slab dar tot în spatele lui stă. Reformă canci.
Eu vă zic de acum ce va face Vass la Economie, dacă trece guvernul ăsta: investiții de stat masive, mine și reforma intreprinderilor de stat. Nu va face nimic pentru sectorul privat. Cine n-a plătit salarii măcar un an în viața lui nu știe ce e aia sector privat.
Ba ai auzit o acuza clara la adresa lui Udrea, in preajma scandalului cu Ridzi (nu stiu insa cum s-a incheiat si nici nu ma intereseaza).
Iar ministerul turismului trebuia infiintat DUPA finalizarea catorva tronsoane importante de autostrada (asta in cazul in care stii sa prioritizezi niste chestii). Prioritatea maxima trebuia sa fie finalizarea A2 (statul trebuia sa puna niste conditii clare si dure… nu sa dea vina iar pe constructor la fel ca psdul).
de altfel, MRU ar merita un cabinet complet nou
abia aşa ar porni cu bateriile "fully charged"
şi expunerea publică a UNPR s-ar face mai degrabă printr-un om nou, decât prin acelaşi Oprea
dar sfântul orgoliu orbeşte, n-aşa?…
Bleen
absenţa lui Oprea ar fi sporit senzaţia de "ca zăpada", dincolo de cât bine a făcut Oprea
adică, dacă Funeriu ori Udrea au fost dispensabili – pentru un scop mai important, nu văd de ce ar fi Oprea scutit de un harakiri onorabil
Mai nene, plec si eu un pic din tara si uite ce fac astia!
Oricum, drumul e bun, chiar daca tarziu. Si cand spun asta, ma iau dupa reactia unora …
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-la-cutite-c…
Moare Antonescu:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/premonitiile-lui-…
Important era să fie schimbaţi Ialomiţianu, Sulfina Barbu, Ariton şi Vreme. Dacă era după mine, eu nici pe Boc nu l-aş fi schimbat. Şi nici pe Funeriu, Udrea sau Boagiu.
Cristian Petrescu are ceva vulnerabilităţi, pare-se:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11444019-cine…
@Luminiţa
Ioan Chirilă a jucat fotbal de performanţă pînă la 19 ani cînd a avut un accident. Din cauza incompetenţei ortopedului a rămas cu defect (picioarele în x). N-a mai jucat fotbal de atunci.
Bine, fie vorba între noi, nici Adam Smith sau MIlton Friedman nu au fost cine ştie ce antreprenori.
Ivan, cu scuzele de rigoare, ma amuza felul simplist in care pui in ecuatie problema : nu este antreprenor, nu a platit impozite, este doar un slujbas la stat = nu va incuraja masurile destinate mediului privat.
Regretatul Chirila nu a jucat niciodata fotbal dar a cunoscut, rezonat si sprijinit fotbalul romanesc mai mult decat hagi sau Popescu.
Intamplator, am urmarit cariera profesionala si publica a doamnei Vass cu atentie si detasare, plecand de la declaratiile sale initiale privitoare la importanta coplesitoare a antreprenoriatului in economia romaneasca.
Din surse directe stiu ca mare parte din masurile menite a sustine IMM-urile (si nu numai) pe care le-a luat cabinetul Boc au fost initiate si impuse de ea.
Faptul ca a ales sa isi faca o cariera in zona teoretica a macroeconomiei nu este un impediment, fara o cunoastere profunda si amanuntita a fenomenului, fara a discuta /asculta sute de intreprinzatori nu poti face o diagnosticare a sectorului, nu poti emite prognoze legate de dezvoltarea acestuia.
Cat priveste chestiunea punctuala a reducerii CAS-ului si nu numai, iti recomand o lectura a blogului doamnei in cauza, vei intelege ca acest subiect a fost sustinut (de ea) in cabinetul Boc de mai bine de un an, din nefericire, premierul nu a reusit sa impuna masura cu pricina datorita opozitiei ministrilor de finante si a FMI-ului, aceasta fiind, mereu, amanata pentru vremuri mai bune.
Tema privatizarii managementului companiilor de stat a fost si a ramas una dintre marile batalii pe care Andreea Vass le-a purtat in guvern si am convingerea ca odata cu venirea sa la minister, se va rupe si acesta pisica.
N.B. Cel putin 4 dintre facilitatile destinate mediului privat prin programele nationale si europene sunt "opera" ei la fel cum, multe din investitiile straine finalizate in ultimii 3 ani sunt rodul strategiilor si negocierilor purtate in mod direct de aceeasi "bugetara".
P.S. Sunt una dintre sutele de mii de intreprinzatori care au "varsat" la buget aproape jumatate din castigul lor, inca din anii '90
Oprea a făcut treabă bună, atît în minister cît şi în Parlament, prin UNPR, cel mai loial şi mai consecvent partid pro-reformă.
la ce miză se joacă în toamnă, o ACZ era obligatorie
bine-ar fi fost să facă şi Oprea pasul la off-side
Deşi, din nou, lupta cu BVB a fost grea, se pare că Băsescu, Udrea şi Boc au cîştigat-o. Iar.
Mă bucur că i-au schimbat pe toţi deşi nu m-aş fi întristat absolut deloc dacă Udrea rămînea în guvern. Eu am o problemă cu existenţa anumitor ministere, nu cu oameni. Elenei Udrea i se poate reproşa exhibiţionismul dar încă n-am auzit vreo acuză clară, cu informaţii, cu subiect şi predicat, de corupţie. Nici vreo dovadă de populism economic n-a dat. Putea să schimbe doar cinci, putea să-i schimbe pe toţi, putea Elena Udrea să rămînă în guvern, nu era deloc rău.
Presimt că Funeriu va ajunge, din inamicul public numărul 1, un mare geniu neînţeles şi victimizat. Ca şi Boagiu.
Singurul ministru propus de BVB, cu şanse să intre în guvern, este, culmea, un penelist. Şi unul destul de isteric anti-pedelist şi anti-băsescian pe vremea cînd era în PNL. Dealtfel, Berca este călcîiul lui Ahile în acest guvern.
În rest, Băsescu nu a fost clintit deloc, dacă vă uitaţi pe lista miniştrilor.
Hotnews îl dă pe Drăgoi ca apropiat al lui Videanu, însă alţii zic că ar fi omul lui Boagiu. Doamne, nu mai ştiu ce să mai cred. În rest, ce să zic, numai miniştri unul şi unul, tineri, cu experienţă politică, cu realizări, fără pată. Repet, cu oameni ca Boghicevici, Răzvan Mustea, Andreea Paul, Nazare, Cristian Petrescu, Cătălin Baba sau Stelian Fuia guvernul are şanse să facă performanţă, inclusiv mediatică, şi PDL să-şi revină în sondaje.
Acum să sperăm că vor confirma speranţele şi încrederea. Despre unii dintre ei ştiam mai demult, din surse demne de încredere, că sînt speranţe politice de cea mai bună factură.
Udrea e o doamnă. Un om curajos şi cu spirit de sacrificiu. Nu numai că a făcut un pas în spate dar a şi fost unul dintre cei mai aprigi susţinători ai înnoirii.
@kabal asta cu trasesismul este furia USL-amistilor ca le-a fost luat de catre PDL UNPR-ul din farfurie…
oarecum of topic
tot aud in ultima vreme peste tot asta cu interzicerea traseismului…
populistic vorbind votul este uninominal, deci cei care vor parlament cu vot uninominal vor sa voteze oameni si nu partide.
Drept urmare responsabilitatea este a omului. Daca el simte ca partidul nu mai reprezinta vointa colegiului sau are dreptul si chiar responsabilitatea sa plece din acel partid.
Cred ca e timpul sa se lamureasca lucrurile astea ori votam oameni ori votam partide…
@Yeba & Bleen FEBRUARY 7, 2012 AT 17:07
uite o confirmare pentru voi
http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/mir…
Hotnews, greţos: “In vrmemuri de criza, Mustea declara venituri din chirii (spatii comerciale) de aproximativ 100.000 de lei pe an (aprox 20.000 de euro)"
pentru indignatii de serviciu de pe hotnews, inseamna, in medie un spatiu comercial de aprox 60mp cu o chirie de 25-30 eur/mp.
Florina
pai e ca si cum ai spune ca dintr-o clasa de repetenti, ea totusi a luat nota 4 fata de restul care au luat nota 3 si 2. Poate ar trebui sa incepem sa facem comparatii cu Polonia nu cu Romania condusa de psd.
@ andrei
Pentru un om care intotdeauna a urat intrarea in politica si care, dintr-o fatalitate majora a fost tarat intr-o asemenea pozitie, esti de o consecventa a adaptarii pe care o invidiez.
imi place cum suna consecventa adaptarii…
dar parerile oamenilor, ca si declaratiile la politie/tribunal/parchet se pot schimba, dupa dorinta fiecarui declarant,,,,
Bleen, orice-ai spune, un ministru al economiei care a fost numai angajat la stat nu înțelege prea bine necesitățile antreprenorilor. În categoria asta avem oameni de "dreapta" care au susținut că reducerea cu 0,5% a CAS-ului e mai bună decât plafonarea, pentru că de reducere beneficiază tot salariatul și aduce procente PDL-ului pe când de plafonare beneficiază doar ăia cu bani, puțini. Nici o secundă nu le-a trecut prin cap că cei asupriți pe nedrept sunt antreprenorii. E exact felul în care gândește și Boc și n-am absolut nici un motiv să cred că Andrea Paul gândește diferit. Din contra.
Iar ăsta e rezultatul faptului că n-au plătit vreun salariu cu impozitele aferente în viața lor. La economie și la finanțe ar fi bine să avem oameni care știu cum stă realitatea "la bază", nu teoreticieni fascinați de populism. Și la ANAF aș pune un antreprenor.
@ bleen
Funeriu trebuia pastrat. Schimbarea lui, ca si modul in care s-a actionat in general arata ca Udrea a fost schimbata for all the wrong reasons. Este bine ca se incearca, dar e departe de a fi perfect, hai sa ne pastram luciditatea. Toata miscarea e atacabila ca imagine si va fi. Sa speram se vor aduce macar 5 procente.
Ieri incercai sa arati ca Udrea nu poate fi clintita, dar e de bine, pentru ca e lidera unor oameni aproape de neinlocuit. Azi esti fericit ca i-au schimbat pe toti. Imi place cum faci pasi inainte, neabatut. Pentru un om care intotdeauna a urat intrarea in politica si care, dintr-o fatalitate majora a fost tarat intr-o asemenea pozitie, esti de o consecventa a adaptarii pe care o invidiez. Saracul Zubeldian, cat de rau arata cu pozitiile lui fixiste. Un tip annoying, fara elasticitate.
Da, singura, dar fatală, nici acum nu şi-a revenit şi dacă ar mai candida n-ar avea şanse, şi-a consumat rezervele, e de o isterie monotonă.
Săracul Blănculescu, şi doar le spusese că ar accepta!
Încep să cred că poate aşa este, nu-i o remaniere pe genunchi, e gândită de ceva vreme, par aleşi atent.
bleen
ma acuzi ca sunt platit sa latru sau cum?
am zis antonescu ca nume generic, poate fi si van ghelie nu asta era ideea. ideea era simpla, sunt 2 ani in care mru trebuie sa convinga toate clasele sociale ca-i mai bun decat van ghelie/antonescu/ponta si decat ddtv. Daca pe cei cu mai mult de 8 clase nu este nevoie sa-i convingi ca-i mai bun decat ddtv, pe restul este.
5 miniştri PDL sub 40 de ani, toţi miniştrii PDL sub 45 de ani. Doi sînt din Focşani.
Oricum, pentru Antonescu 2009 a fost singura candidatură la prezidenţiale.
a, apropo de Udrea, a condus ministerul cu cea mai rată de absobţie a fondurilor europene, 11%. asta dacă vrem să mai ieşim din zona cîrcotelilor, antipatiilor, cancanurilor şi să vorbim pe cifre.
şi pentru că ştiu eu că lui Misstake îi place precizia, nu tot felul de aiureli, n-aşa? 😀
Luminita
D Tapalaga nu poate fi banuit de impartialitate pe domeniul justitiei, fiind consort de d-na judecator.
@MissTake
Nu e Udrea în guvern, ţi-ai pierdut ţinta. Acum ai primit altă ţintă?
N-as vrea sa va stric fanteziile (pt ca MRU este o fantezie in momentul de fata), dar pt ca MRU sa aiba vreo sansa la nea caisa (care reprezinta o mare parte a celor cu drept de vot), trebuie sa ia masuri populiste pana'n doomiipaijpe, caz in care se dezice de dreapta :D. Parca vaz ca in turul 2 o sa votati cu antonescu pt a nu iesi ddtv…
mistake
Antonescu nu există şi nici n-a existat decît în 2009, ca spate pentru Geoană. ştie Colion Iliescu ce şi de ce alege, n-ai grijă. doar că nu-i mai iese, din fericire pentru noi.
Minoritatile, ar fi bine sa nu mai bage bete-n roti…
Ionut Popescu
Misu, Daca e Razvan sunt linistit, Stie ce are de facut…
cine o fi cumpărat hotnews?
minoritatile au amanat declaratia despre sustinere…
@IvanZ
domnuleprimar.ro a fost cumpărat de Văsălie Dâncuuuuu! A anunțat SarenOchi.
@Dragos
daca as sti, as mai pierde timpul aici?
@vocalis vezi ca e Claudia B., Camelia e la Felix in familie…:)
@ Bleen Mirel, iar vrea UDMR-ul sa mai obtina ceva? Sau se iau dupa gura USL-istului de Frunda? De ce nu-i dau sustinerea lui MRU?
Hai, ca la varul lui Vosganian inteleg ca are ordin din familie, insa nu prea il lasa tatarii mei sa ne duca la anticipate…
Vocalis,
incotro te duci ?
de unde vii ?
ce vrei tu ?
Ionuț Popescu ori e ironic ori a luat-o razna. Cum să spui așa ceva, că Băsescu a născut o nouă matcă? E un text demn de odele lui Vadim pentru Ceaușescu. Sau de boris Grizlov care descrie cum l-a născut Putin pe Medvedev, din cap, ca Zeus. Las la o parte că un președinte naște o regină. Sau că un bărbat naște alt bărbat.
Reacţia presei:
Ăla n-a lucrat niciodată la privat şi se mai declară de dreapta…. Ha!
Ăla a făcut afaceri şi are Porsche, precis a intrat în politică pentru contracte… Ha!
Mirel, te referi la Doamna B.?
mie, lirica lui Ionut Popescu imi suna a avertisment – vai&amar de bondaru' care-o f*te pe matca/regina/ACZ
@Selvyn
Corect!
Dar nu-mi mai place Camelia B, tocmai am aflat ca e foarte religioasa si se bazeaza prea mult pe rolul educativ al Bisericii. Si asta imi cam strica fanteziile!
Ionuţ Popescu, din ce în ce mai poetic:
"Cand intr-un stup se naste o regina, o matcă, tot stupul munceste pentru a creste si a ocroti noua regina. Basescu a nascut astazi o astfel de matcă : Razvan Ungureanu. Daca PDL va recunoaste noua matca si va sti s-o ocroteasca, are o noua sansa. Poate, ultima…"
Kaimikaze:
Baciul Ungurean
Și cu cel Traian
Mări, se vorbiră,
Servicii tocmiră
Fix după ninsoare
Ca să mi-l doboare
Pe cel ardelean,
Rămas de fazan,
Că n-are coi multe,
Nici blonde trecute,
Doar boi înghețați,
Pe A2 blocați,
Cu lopata luați.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-la-cutite-c…
http://www.revista22.ro/boc-a-plecat-13267.html
Isi mai aduce aminte cineva de "gafa" lu' Basescu, cu intrat in direct si strigat la Calafat?
Da' cu "sluga la rusi"?
Cum or fi aratat scenariile "lor"?
Dar ce mai conteaza, nu?
Ivan
multumesc!
"Mustea are Porsche! Să vezi ce mi-ţi-l f*te Tapalagă!"
f*utaiu' lu' Tapalaga ca futaiu' lu' Tapalaga, da' sa vezi soc&groaza cand o pune crucisatorul presei romane BDSM-ul pe el.
Eu zic ca prin numirea acestei echipe de ""tinere sperante"" care nu a jucat nici o data in linia intii se da semnalul ""PAUZA""
Pina la alegeri am terminat cu restructurari , modernizari, schimbari , ajustari, si alte ""ari"" si intram intr o perioada bucolica in care ministrii- ingerasi avind pe aripioare mariri de salarii si pensii vor zburda in Piata Universitatii incersind sa i impace pe tapii care, bine sponsorizati de …. vor continua revolutia televizata.
S ar putea ca razboinica Paula sa incerce ceva cu marii consumatori de ajutoare de stat dar precis ca o va face atit de soft incit nici ea nu va sti ca a facut o.
E putred de bogat, ne îngroapă pe toţi în bani, including ăia de la Hotnews. Şi asta pe timp de criză!! Sau, cum ar spune Hotnews: "Ce de bani ai, Mustea!"
Cît despre chirii, la o chirie de 400 de euro pe lună (un apartament de 3 camere în Bucureşti, zonă decentă) pe an înseamnă 4800 de euro. Deci Nababul Mustea cîştigă din chirii echivalentul închirierii a 4 apartamente de 3 camere.
Sima văd că mai nou e mare fan Krugman, vedeta de aur a stîngismului american.
E ceva foarte ciudat cu hotnewsul. Partea aia locală, domnuleprimar.ro, a devenit foarte USL-istă. Într-o vreme Dâncu și Tănăsescu erau tot mai promovați. Iar acum prostiile astea, de la un site finanțat de un președinte de bursă (dacă tot Cristian Sima e proprietarul). Tăpălagă pare mai degrabă marginalizat.
Mih, anuntul de pe facebook: Sebastian Lazaroiu
Ca la avizier. Lista castigatorilor concursului de ieri: Radu Radu, Stefan Colceriu, Mihai Anghel, Alexandra Gabriela Lascu, Simona Manea, Dana Daniela, Gigi Dinca, Tinca Chirvasa, Catalin Paul Cozma, Nicoleta Sasy, Mirel Valentin Axinte, Catalin Miron, Dana Popa din Brasov, Raluca Diana Mitu. Sper sa nu mi fi scapat cineva… Premiu: invitatie la lansarea Proiect Romania 2.0. Detalii in curand.
Eu chiar sper sa nu fie povestea aia de la linkul pe care l-am gasit.
Hotnews, greţos: "In vrmemuri de criza, Mustea declara venituri din chirii (spatii comerciale) de aproximativ 100.000 de lei pe an (aprox 20.000 de euro)."
@Dragos: mi-a plăcut povestea cu Gizăs. În schimb nu-mi place abureala cu aer de raționament profund. Uite, citez din articolul original cu ACZ:
"O clasă de efecte se referă la distribuţia probabilă din 2012. Aceasta poate să arate aşa:
Scufiţa Roşie 26%
Fetiţa cu chibrituri 25%
Moş Crăciun 23%
Capra cu trei iezi 15%
Sau poate să arate aşa:
Albă ca Zăpada 35%
Scufiţa Roşie 26%
Fetiţa cu chibrituri 12%
Moş Crăciun 12%
Capra cu trei iezi 8%
"
Era vorba de voturi, formațiuni politice și procente. Nu de stări de spirit sau guverne. Suntem la un asemenea nivel de meta-interpretare că am pierdut contactul cu realitatea. Dar susținem aprig că o facem din realism.
ACZ a fost lansată ca un exercițiu care arăta că o formațiune nouă poate lua voturi multe dacă mobilizează nehotărâții. ACZ nu s-a întâmplat pentru că n-a mai vrut Băsescu. Asta e tot.
Mustea are Porsche! Să vezi ce mi-ţi-l f*te Tapalagă!
Uite, asta chiar mi-a plăcut, mă duc să mănînc o portocală de bucurie:
Albă ca Zăpada din USL nu e nici albă, nici măcar închisă la culoare. E doar închisă.
😆 )))))))))
Ca să nu mai zic că Cealaltă Albă ca Zăpada din PSD nu e doar gri închis ci chiar mai mult, gri închisă.
Ivan
Care-i legatura Club- Romania 20/Lazaroiu?
(un link, ceva?)
Despre amestecatura stg-dr sunt super de acord cu tine…
Deci asta e Cea Mai Albă ca Zăpada care poate exista. Mai Albă de atîta nu se poate. După criteriile imaculaţioniştilor e Albă, după criteriile PDL e foarte Albă, după criteriile USL e ireal, neimaginat, impardonabil de Albă.
Cea mai albă albă ca zăpada din USL e gri închis, se trezeşte tîrziu e isterică şi are certificat de absolvire la Delire şi Viziuni, fără coroniţă şi cămaşă de forţă dar cu ticuri nervoase, obţinut în tinereţe.
Păi dacă-s fanele lui Lăză, nu cred că-l incomodează 🙂
@ vocalis Eu am zis primul despre Doamna B…. FEBRUARY 7, 2012 AT 13:52
@Yeba
Nu vrea sa te dezamagesc, dar la noi in targ umbla vorba ca sportivului Petrescu ii plac mai mult vestiarele decat fanele.
Deci Răzvan Mustea-Şerban şi Claudia Boghicevici sînt doi băieţi de nota zece.
Ivan,
nimic nimic nimic, d'apai nimic nu-ti mai place in ultima vreme, pourquoi ?
În schimb e bună asta cu Gizăs:)
Daca asta e alba ca zapada.. nu-i chiar asa alba, e cam gri
Păi Petrescu n-arată rău, răilor, vreţi să fie toţi frumoşi şi deştepţi ca Lăză? Lăză se cheamă că e proaspăt tătic, are emoţii.
Zic si eu de Dragoi, ca de el stiu cate ceva. E hotarat/determinat, destul de aprig, a lucrat ceva timp in finante deci stie cam ce si cum, a participat (cu raspunderi) la negocierile cu organismele externe, s-a ocupat de emisiunea de bonduri externe de anul asta. Sa speram ca o fi de bine.
PS Oare ai de vor fi numiti si-or da seama ce asteptari mari avem de la ei???!!!
Ivan,
eu pe Tapalaga l-as intreba cum este cu „tradarea” presedintelui apropos de mustrarea publica a catorva procurori tembeli si stahanovisti, cand toata „elita” bocea cu drobul de sare de-asupra capului moartea „anticoruptiei” acum ca a fost prelungit mandatul lui Morar asa cum a promis-o marineru’.
Accesele de „panica” si isterie a mai multor „civilisti, m-a iritat teribil atunci, si a relevat cata lipsa de moderatie si pragmatism bantuie „intelighetzia” romana.
Nu mă mai suportă blogul:)
Deci să nu vă luaţi de Falcă căci eu sînt mare fan Falcă şi nici măcar nu glumesc.
@Eugen
Nu ai niciun comentariu la moderare sau în spam. În schimb, am găsit 2 comentarii ale lui Ivan în spam, nu ştiu de ce.
Bleen:
Mai, Nazbatie e povestea asta!
Lăză prezice cam ca vrăjitoarea Vanessa. Zice chestii generale, cu mare probabilitate de realizare în viitorul apropiat, dar cu aerul că citește în globul de cristal. Unul dă cu zarurile și el pre-zice: "O să iasă 4-2. Ca să fiu mai precis, vor ieși două numere pare. De fapt ce sunt numerele, decât niște abstracții? Eu n-am zis niciodată că ies numere ci că numerele sunt abstracții. Sunt simboluri. Ați văzut recent 42 în presă?" Iese 4-5. El spune: "V-am spus că numerele sunt abstracții? I hate to be right!"
Pot sa spun ca imi place Claudia Boghicevici? Si sunt sigur ca nu sunt singurul – fara sa-l pun la socoateala pe Falca.
Deci, zic, Fericiţi-vă, căci Albă ca Zăpada se născu şi tinereţea şi nepătarea învinseră!
..am avut un comentariu.. e cenzura ?
O poveste. Un tînăr entuziast vine la un bătrîn care nu e chiar bătrîn dar e hîrşit. La un Vizir. Şi-i zice: Mediu Vizir sau Mare Vizir, că nici nu ştiu ce eşti, eu vreu să intru în Partid. Tu ce zici să fac, să intru în Partid sau să nu intru în Partid?
Şi Mediul Vizir sau Mare Vizir îl privi ambiguu şi îi răspunse la fel de ambiguu: Da.
La ceva timp după, Gizăs (căci aşa se numea tînărul) reiteră întrebarea. Vizirul îi răspunse oarecum ambiguu dar nu suficient de ambiguu: ai răbdare, Fiul Meu.
Şi în ziua cînd Capul Marelui Vizir căzu Gizăs crezu că e un semn Ceresc şi că Tatăl din Înalturi a dat semnul naşterii din Spumă. Dar nu era aşa.
Şi am încălecat p-o şa şi v-am spus….
Mih, numai ideea de anunța public că vrei să vorbești și cu Ernu și Pârvulescu e complet greșită. Iar acolo e vorba nu de discuții în general ci de cine ar vrea ei să fie membri ai "clubului".
http://www.cristianpetrescu.ro/
Lăză a zis că se bucură că e revoluţie în PDL, că asta-i Albă ca Zăpada Cea Mult Aşteptată, că îi pare rău de Funeriu dar aşa se întîmplă la Revoluţii, mai apar şi victime colaterale, că nu poţi să dau cu artileria milimetric, că o schijă tot sare şi în Capul Lui Hristos şi că a avut dreptate iar.
Bine, e adevărat că s-au aruncat mai multe sticle în mare.
Yeba
http://tb.ziareromania.ro/Cristian-Petrescu/78c21…
Dacă ăla e proiectul România 2.0 de care vorbește Lăzăroiu, e o aiureală. În primul rând pentru că perpetuează mitul elitei tehnocrate care schimbă țara dinafara politicului. Ideea asta că strângem ideile bune, și de la stânga și de la dreapta e toxică. În al doilea rând pentru că folosește criterii de vizibilitate și popularitate, nu de excelență. Ernu, Pârvulescu și Pasti n-au ce căuta în nici o elită, nu sunt decât experți în minciună.
România 2.0 fără reforma politicului e o utopie. Sper că nu ăsta e proiectul lui Lăzăroiu.
incercam sa identific "masteroiu"…
si comunicatele sunt la ordinea zilei (de ieri, poate de azi, maine)…
Oricum, numai oameni de ispravă în guvern. Tineri dar cu experienţă, cu credinţe dar şi cu spirit practic, entuziaşti dar lucizi şi, mai ales, fără pată, Totul e bine cînd se termină cu bine.
poză cu petrescu aveţi?
că pe ACZ.jpg am mai văzut-o, mai bine puneai link cu ce a zis Lăză că a zis right, că unii au mai multe books şi nici o Face.
"Ihate to be right" era comentariul la poză.
ia-ţi şi-o Face! 😀
Ivan, aceia sunt la capitolul "vom vorbi si cu…"
Restul (ne-poveste) sunt aici:
http://romania20.org/5-membri/
@Mih
Ă? Ce comunicat?
A, bun. Excelent.
Bleen
L-as' ca da un comunicat (?)
mai punem o bulină în plus la notă pentru baba faptul că e în conflict cu andrei marga.
@ Bleen Dragoi pare a fi un mic Hagi al finantelor, dar pe Bune, nu ca Vacaroiu… se pare ca este artizanul emisiunii foarte avantajoase (pentru Romania!) de bond-uri de pe pietele externe…
@Dragoş
Ha ha! Nu vă uitaţi aşa sus. Uitaţi-vă mult, mult, mult mai jos. Oricum e irelevant. Cred că nici Lăză, dacă-i spui, nu ştie despre cine e vorba.
"Conform CV-ului, Andreea Paul Vass nu a lucrat niciodata in domeniul privat." very good point! de pe hotnews.
@Mih
Un el.
retoric: de ce dom' presedinte l-ar urî de moarte pe Lazaroiu ?
uite-aici ACZ, nu glumă: http://romania20.org/blog/2010/03/25/personalitat…
citez: "Pe categorii, într-o formă sau alta, dorim să discutăm şi cu:
[…]
Politic: Dragoş Paul Aligică, Gabriel Andreescu, Liviu Antonesei, Ciprian Ciucu, Vasile Dâncu, Vasile Ernu, Sorin Ioniţă, Mircea Kivu, Alina Mungiu-Pippidi, Mihai Neamţu, Radu Nicosevici, Vladimir Pasti, Cristian Pârvulescu, Andrei Pippidi, Camil Roman, Mihaela Roznoveanu, Laura Şerban, Raluca Ursachi ş.a. Plus: Prinţul Radu Duda, Cristian Preda, Adriana Săftoiu, Sever Voinescu ş.a."
uau! Elita politologiei, nu glumă.
Bleen:
"Mastera"? :)))
Cam mulţi de 33 de ani… Deci nu e pentru cel ce se pregăteşte ci pentru cei cărora li se pregăteşte… Am un simţămînt că în momentul ăsta cineva îl urăşte de moarte pe Lăzăroiu.
La câte a spus Lăză în ultima vreme, are dreptate în orice scenariu:)
.. dc venea isus erati de acord? dupa mine pdlu_ul a mutat si a dat mat.. s_a terminat cu sloganu udrea_cocos, funeriu fara bac, etc…na.. ca si tineretul are sanse.. ca in umbra vor sta indrumatorii.. asta_i alta treaba.. da .. parca voiati imagine..
Berca e fost penelist isteric, mi-l aduc aminte de la televizor, Petrescu e cam venit cu pluta iar Drăgoi nu se ştie al cui e, al lui Boagiu sau al lui Videanu?
Claudia Boghicevici, Răzvan Mustea-Şerban, Alexandru Nazare, Andreea Paul, Stelian Fuia şi Cătălin Baba mi se par nişte cîştiguri clare.
Lăză pe Fb:
I hate to be right
http://bestiar.blogary.ro/wp-content/uploads/2012…
@ Bleen Stelian Fuia este aroman?
E la fel de irelevant pe cât de relevantă e Udrea acum:)) Dar să vedem, puțintică răbdare.
E deputat, fost lucrător în administraţia publică şi specialist în turism. Nu-i de ici, de colo. E om bun.
Cel puţin unul dintre noii miniştri era pregătit pentru remanierea din toamna lui 2011, exact pentru ministerul pe care şi fost acum propus. Remaniere din toamna lui 2011 care nu a mai avut loc.
Ăla e proxy-ul Elenei Udrea. Şi nu e singurul.
Ăla cu fizică şi educaţie fizică nu arată prea bine. Pare a fi un ministru la şpagă.
Blaga e irelevant.
Funeriu pleaca ca vine bacul, si sa nu mai fie stresati tinerii votanti (si parintii lor) de camere video?
Udrea chiar ar fi trebuit să rămînă la cum arată înlocuitorul ei (sau proxy, sau cum s-o spune).
"Mai băgaţi şi voi una alta, ce mai ştiţi despre candidaţi"
ok. prostia infinita este om, e ungur, este membru UDMR si are nume si prenume: Ladislau Ritli
Mă bucură entuziasmul vostru și al lui Lăză. Mai de dimineață Udrea trebuia să rămână iar mai ieri Boc trebuia să rămână:) E bine că realizați că există viață după Boc și că Udrea nu e chiar "capul de pod al lui Băsescu". Ăsta era guvernul care trebuia să fie instalat din primăvară. Dacă se făcea atunci, și Funeriu și Lăzăroiu ar fi fost încă miniștri iar PDL era la 25% nu la sub 10, cum e acum.
Acum mai aștept să se demonstreze că Blaga nu e deloc capul anti-reformatorilor, că nu e parte din BVB, că va susține puternic noul guvern și că se va concentra 100% pe locale.
O să spuneți că delirez. Poate, dar n-aș fi chiar așa de sigur:)
@Bleen dupa blog, chiar asa pare Doamna B… este un blog cu lucruri pozitive, un singur comentariu negativ…si acela, cu tinta, la adresa Uniunii Solutiilor Lipsa… chiar cuminte, cu informatii de utilitate publica, cu actiuni, voluntariat…. va fi un Guvern cu Doua Blonde Frumoase si Destepte 🙂 in loc de una…
La ce ne trebuie ministerul comunicatiilor? Sa avizeze ministerul economiei ca trebuie sa semneze ACTA. Desigur,dupa parerea domnilor de acolo noi nu suntem Germania sa ne opunem.Nu suntem nici macar Cipru sau Slovacia.Uite de ce ne trebuie ministerul comunicatiilor, sa ne comunice asta!
Pt comunicarea intre ministere :p. Cchiar asa, avand in vedere ca tot ce reprezinta comunicatie este administrat privat, e cam de prisos.
@ Selvyn si Bleen
Ce-aveti bre cu AMP ? :))) Inca o imagine (inteleg ca, maxima cruzime, nu doar…) odios de ok!
@Cânele
La nimic.
La ce e bun ministerul comunicaţiilor (că minister al turismului nici Franţa n-are)?
@Selvyn
Claudia Boghicevici e în cărţi pentru Ministerul Muncii de mai mult timp, chiar înainte de numirea lui Lăzăroiu. Am înţeles că-i fată foarte ok.
Regretandu-l pe Funeriu, am aflat despre Baba ca e mana dreapta a lui Funeriu si sula din coasta lui Marga.Nu suna rau.
noua Doamna de la Munca e chiar o prezenta : ce zici, Mirel?
http://www.boghicevici.ro/
pardon Jmekeri!
Astia de la comunicatii parca-s frati, frunte ingusta si atitudine de smecheri!
Daca nu as vedea greii din UDMR si UNPR acolo as zice ca guvernul asta a fost facut ca sa fie trantit de PDL. Totusi pacat ca au renuntat la Funeriu si Boagiu ca sa le dea satisfactie celorlalti membri de frunte.
Eu cînd am timp mai bag informaţii despre respectivii. Problema e că cam trebuie să plec. Mai băgaţi şi voi una alta, ce mai ştiţi despre candidaţi.
initial trebuia sa ii anunte azi la 20,00 acum se anunta ca ii anunta oficial maine la 10,00… De ce oare?
Nu mi-a venit ideea cu desfiinţatul mai devreme… Shit!
Na, că a rămas ministerul turismului intact.
Nu. E membru PDL de la înfiinţare (era PLD-ist).
Funeriu nu e independent?
Boureanu? suntem seriosi?
Boureanu Nu!